ja, maar misschien zitten er hier pro's die gewoon weten: ja gebroken! of juist: nee, niks aan de hand..quote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef BrandX het volgende:
Gewoon naar de eerste hulp gaan, foto'tje laten maken en dan pas weet je het zeker
NOu die pro's kunnen het niet zeggen, daar heb je eenvoudigweg een foto voor nodigquote:Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja, maar misschien zitten er hier pro's die gewoon weten: ja gebroken! of juist: nee, niks aan de hand..
alleen het nadeel op FOK! is dat je altijd het risico loopt dat nu iedereen gaat zeggen: nee niks aan de hand
Misschien tref ik er hier eentje op FOK!, daarom geef ik die info wat ik (wel en) niet kanquote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef Vincent. het volgende:
Je hebt hier inderdaad een huisarts voor....
Je praat als een aap.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef DuTank het volgende:
Ik heb tantoe veel pijn in mijn arm matties. Het gaat om de Ulna in de rechterarm, g.
Het zit zo:
- ik kan er niet mee fappen
- ik kan er niet mijn billetjes mee afvegen
- ik kan amper typen/muis bedienen
- ik kan mijn vingers de helft zo ver uit elkaar doen als normaal (alsof je 5 aangeeft snapte?)
- ik kan mijn hand/pols ongeveer 45 graden draaien (naar rechts, naar links nóg minder)
- ik kan mijn hand/pols ongeveer 45 graden kantelen (gaybeweging maken zegmaar)
Ondanks een ietwat onserieus begin van de OP, is dit deze vraag bloedserieus.
Daarnaast, als het een dikke kans op een breuk is, wat moet ik dan doen? Gewoon Eerste Hulp bij ziekenhuis of wat?
Alvast bedankt
edit: geen bijdehante gay opmerkingen als SWJ
Blijkbaar ben je daar gestopt met lezen, want even later ga ik op zeer begaafd Nederlands over. Af en toequote:
Nee.. Dat ga je nietquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je daar gestopt met lezen, want even later ga ik op zeer begaafd Nederlands over. Af en toe.
Dus een goed advies is een bijdehante gay opmerking volgens jou?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef DuTank het volgende:
nja ik ga morgen wel "even" langs dan, want heb hier geen auto of niks en moet dus met OV....quote:Op woensdag 6 april 2011 20:02 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
Meer melk drinken jongentje![]()
Zou toch maar even foto'tjes laten maken voor de zekerheid, beter laat dan nooit
Autorijden lijkt me dan ook niet zo'n goed idee als het zo'n pijn doetquote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
nja ik ga morgen wel "even" langs dan, want heb hier geen auto of niks en moet dus met OV....
Hoe lang ben je daar zoet mee?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef Navida het volgende:
Scheurtje man. ik had het precies hetzelfde. en ik dacht eerst aah gaat wel over, ik foto's maken, niet dus
ja als ik morgen nog steeds deze aids in mn arm heb wel.. lijkt me wel verstandig toch?quote:
joh, het bot steekt er inderdaad niet uit, maar als het een scheurtje kan zijn, dan onderschat je het vaak en denk je: is vant weekend wel over..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef longinus het volgende:
als er iets gebroken i merk je het wel hoor
Idd.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef longinus het volgende:
als er iets gebroken i merk je het wel hoor
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja als ik morgen nog steeds deze aids in mn arm heb wel.. lijkt me wel verstandig toch?
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef DuTank het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
p://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/99s.gif[/img] Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Vraag het aan een arts.
het probleem is dat ik in amsterdam zit en mijn huisarts in rosmalenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Gewoon naar je huisarts gaan godverdomme
En eisen dat ze er een foto van laten maken
Ik heb onlangs één week met een gebroken pols rondgelopen omdat het volgens de artsen niet veel was![]()
![]()
Gewoon in het AMC inbreken en zelf foto's gaan makenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
het probleem is dat ik in amsterdam zit en mijn huisarts in rosmalen
Maar moet je door verwezen worden door je huisarts dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gewoon in het AMC inbreken en zelf foto's gaan maken
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar moet je door verwezen worden door je huisarts dan?
fuck.. ook niet als ik met mijn verhaal aan kom schijten dat ik anders helemaal naar rosmalen moet voor 5 minuutjes onderzoek wat ook zij even kunnen doen?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Of je moet gewoon naar de eerste hulp gaan als je echt bijna niks meer met je hand kan.
achteraf gezien misschien wel, maar als iemand toch meteen kan zeggen of het slechts gekneusd is ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
lul er maar omheen. je weet zelf ook wel dat ik gelijk heb in de fipo
Een onderstel van een bed viel, stond rechtop op een kar. Ik ving hem toen op met één hand en leunde toen met het volle gewicht van dat bed op een ijzeren spalkje van 2-3 millimeter breed. Dat deed auw.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef ShevaJB het volgende:
Hoe is het zover gekomen dan beste kerel?
probleempje, ze zijn hier aan het staken en ik woon uitgerekend in Noord, waar alleen maar bussen rijden...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:47 schreef piepkuiken21 het volgende:
tip: bel de huisarts omschrijf het verhaal, leg uit dat je in Amsterdam woont en dat je doorgestuurd wil worden naar een ziekenhuis
Kan gebroken/gekneusd zijn. Maar kan ook een spierkneusing zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een onderstel van een bed viel, stond rechtop op een kar. Ik ving hem toen op met één hand en leunde toen met het volle gewicht van dat bed op een ijzeren spalkje van 2-3 millimeter breed. Dat deed auw.
Ziekenhuizen en artsen enzo doen de COV (Controle op Verzekering check) dus je pasje is eigenlijk niet nodig. Je ID wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef DuTank het volgende:
Zonder zorgverzekeringspasje kom je zeker niet ver daar, of wel?
laat maar hangen, al gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |