Vriend en ik eten regelmatig wraps als avondeten, maar altijd op dezelfde manier. Nou vinden we dat allebei erg lekker, maar in het kader van afwisseling en gezond en zo wil ik ook eens iets anders proberen. Wat we nu vaak eten is een wrap met ijsberg/veldsla oid, redelijk scherp gekruide, gebakken stukjes kipfilet (warm), rauwe uitjes en rauwe tomaat. Ik eet deze combi vaak met knoflooksaus, vriendje vaak met wrap-salsa. Af en toe eet ik 's middags wel eens een overgebleven wrap met ipv kip gerookte zalm, zonder de tomaat en met een beetje paturain en cocktailsaus ipv knoflooksaus. Dat zijn dus de smaakcombinaties die ons aanspreken.
Nu is de vraag, welke wrap-combinaties zijn nog meer lekker en redelijk gezond als avondmaaltijd, warm dan wel koud?
Noot: vegetarisch gaat hem niet worden, en ook noten en/of fruit vindt ik meestal niet zo geslaagd in een avondmaaltijd. Enigszins betaalbaar is ook een pré, en ingrediënten moeten het liefst in een standaard supermarkt verkrijgbaar zijn.
Ik zie graag jullie lekkerste recepten tegemoet!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!