gewoon uit de supermarkt. Eerst even in alu rollen en dan even opwarmen in de oven. Dan worden ze en lekkerder en ze zijn makkelijker te rollen. (of te "wrappen" )quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:34 schreef Karstman het volgende:
Klinkt best lekker. Wat voor wraps gebriken jullie, gewoon die uit de supermarkt van Santa Maria of een dergelijk merk? En maken jullie dan nog eerst warm of gebruik je ze rechtstreeks uit het pak?
Ik heb deze inmiddels een keer of drie gemaakt, zó lekker. Ik vraag me af of de kip te vervangen is door (gerookte) zalm.quote:
garnalen is ook lekker!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb deze inmiddels een keer of drie gemaakt, zó lekker. Ik vraag me af of de kip te vervangen is door (gerookte) zalm.
dit mengseltje gebruik ik vaker als pastasaus (bij van die wokkeltjes, niet spaghetti ofzo, da's niezo lekker)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef MaLo het volgende:
Deze lijkt me ook erg lekker, ik denk dat ik deze de volgende keer ga maken.
Zomaar tvp's zetten?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:09 schreef yvonne het volgende:
Ordinaire tvp, ziet er enorm lekker uit!
ach wat heet beter?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zomaar tvp's zetten?(ik vind die van mij veel beter
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |