Incl de laatste versie van sowiesoquote:sowiesso
zowieso
zowiezo
suwieso
zoweizo
soieso
zoieso
zoweiso
zowezo
zoiso
soiso
zoiszo
zoenzo
sowiesow
zooizo
xo i xo
soberso
sobeso
zo ie zo
zoouizo
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:37 schreef Rewimo het volgende:
Uitrukkingloze modellen
Die gaan niet als de brandweer
Is het niet gewoon een typefout? Of mogen originele typefouten ook?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Moet deel 51 zijn natuurlijk
Laatste post uit het vorige topic:
[..]
Ik zag hem toevallig vlak nadat je hem opende in de AT, en vroeg me even af waar alle posts van deel 50 ineens waren geblevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Rewimo het volgende:
Jij was héél snelIk zat nog in het feedbacktopic
Tuurlijk mogen diequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Lithia het volgende:
Is het niet gewoon een typefout? Of mogen originele typefouten ook?
Wist niet dat het gebruikelijk was om cadeautjes ook te verkleden, en daar dan in te feesten!quote:
TS vaaltquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef pepetje het volgende:
Nee, het schilderij is echt zo faal en kleurloosDesondanks past het nog steeds goed bij mijn inrichting
Bij zwangerschap?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef Pakspul het volgende:
Is het mogelijk dat er een vraag komt bij het aanmelden? Het moet een soort ja/nee vraag worden tussen twee opties.
[ code verwijderd ]
Wanneer de persoon 'ik vindt' selecteert dat hij dan direct een ban krijgt en nooit meer op Fok kan komen? Ik verwacht dat het niveau over tijd omhoog zal gaan en dat er minder zwakbegaafde mensen aanwezig zullen zijn.
Euh, die zin die je quote staat gewoon vast in de OP, die had ik niet verzonnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'soberdebieso'
Originele taal- en spelfouten #50
creatief is hij zeker jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:14 schreef woozi het volgende:
Gaat ik is ff proberen. Bedankt voor de reactie.
Ja toevallig wel ICT, maar ik zit meer in de web design. Ben van de kreatieve kant.
Verder kan ik een pc gebruiken, daar houd het bij op haha
Tenenkrommend? Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:16 schreef Pandora73 het volgende:
@Moeskopje, hoort dat artikel niet in Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #25 ?
Dit topic was volgens mij alleen voor taal- en spelfouten op Fok toch?
Wellicht voor jou niet tenenkrommend, maar wel in het openbaar. En dit topic (zie ook OP) is alleen bedoeld voor fouten op Fok:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef Moeskopje het volgende:
[..]
Tenenkrommend? Nee.
Hihihi? Ja.
Misschien is het tijd voor een topic met een nieuwe naam. Enig idee?
Dit is nu wel weer offtopic.......
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Hier gaarne voorbeelden van vermakelijke taal- en spelfouten als geschreven op fok verzamelen, ter lering ende vermaak!
geschreven op fok....... verzamelen op fok...... topicnaam?????quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Hier gaarne voorbeelden van vermakelijke taal- en spelfouten als geschreven op fok verzamelen, ter lering ende vermaak!
Ik LOL'dequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
'soberdebieso'
Originele taal- en spelfouten #50
Dat dus, de reeks is ooit gestart om de taal- en spelfouten in reacties op FOK! te verzamelen. En dat kunnen fouten van op het forum zijn, maar ook van de FP. Af en toe komt er wel een fout van elders langs, maar eigenlijk hoort die in het andere topic thuisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:08 schreef Rewimo het volgende:
Geschreven op FOK!
Voor teksten van buiten FOK! loopt er een andere reeks: Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |