stond die eerste foto bij marktplaats als plaatje bij de advertentie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef pepetje het volgende:
Nee, het schilderij is echt zo faal en kleurloosDesondanks past het nog steeds goed bij mijn inrichting
Jij ziet het verschil tussen de kleuren niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:28 schreef NanoBeat het volgende:
Wat is het probleem?
Heb je een camera gekocht die kl#$% foto's maakt?
idd, en die rechtse afbeelding lijkt ook al niet, compleet verkeerd uitgesnedenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil tussen de kleuren niet?
Mooi zoek de verschillen plaatje. Waar is die gele balk op het linkerdeel gebleken?
Ik zou het gewoon terugsturen als je er niet tevreden over bent. Het komt absoluut niet overeen met de foto van Marktplaats.
Er zit plastic overheen, dus het is onmogelijk om het als representatief te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil tussen de kleuren niet?
Als ik een banaan in plastic verpak dan wordt 'ie echt niet ineens blauw.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zit plastic overheen, dus het is onmogelijk om het als representatief te zien.
Wel als je hem in blauw plastic verpakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ik een banaan in plastic verpak dan wordt 'ie echt niet ineens blauw.
Ja dat snap ikquote:En er zijn heel veel duidelijke verschillen te zien, zoals missende balken en andere details. Verder kloppen de afmetingen ook niet, dat heeft ook weinig met verpakking te maken.
ik weet het niet, wat heb je liever; een kopie van een plaatje of een uniek werk?quote:De afbeeldingen lijken wel op elkaar, maar zijn echt niet hetzelfde. Beetje lullig als je kunst denkt te kopen, toch...?
Ik zou graag hetgeen ontvangen dat getoond is, ipv iets wat erop lijkt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef Maanvis het volgende:
ik weet het niet, wat heb je liever; een kopie van een plaatje of een uniek werk?
Laten we beginnen met iets dat correct uitgeprint is?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef Maanvis het volgende:
ik weet het niet, wat heb je liever; een kopie van een plaatje of een uniek werk?
Bij handgemaakte produkten kunnen verschillen optreden. Dit is ook een disclaimer die je vaak ziet op handgemaakt boetseer en schilderwerk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zou graag hetgeen ontvangen dat getoond is, ipv iets wat erop lijkt.
Xenos troep idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef DonJames het volgende:
Aziatische "kunst" en Boedda's, het huilende zigeunerjongetje van de 21e eeuw
Vraag aan TS.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij handgemaakte produkten kunnen verschillen optreden. Dit is ook een disclaimer die je vaak ziet op handgemaakt boetseer en schilderwerk.
Dit lijkt mij geen handwerk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij handgemaakte produkten kunnen verschillen optreden. Dit is ook een disclaimer die je vaak ziet op handgemaakt boetseer en schilderwerk.
ok, je houdt het gewoon dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef pepetje het volgende:
Ben ff zo'n ding halen: [ afbeelding ]
latersss
juist wel, als het massaproductie is ontstaan zulke verschillen niet.quote:
Kijk wel even goed of het ophangsysteem in het echt er het zelfde uitziet als hier op de foto he!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef pepetje het volgende:
latersss
euh.. jouw feestje, maar die draden verneuken het idee van die panelen een beetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef pepetje het volgende:
latersss
Het is massaproductie, maar het 1e plaatje is helemaal geen foto, maar een render uit 1 of ander 3d programma.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
juist wel, als het massaproductie is ontstaan zulke verschillen niet.
Nee. Photoshop.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:14 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Het is massaproductie, maar het 1e plaatje is helemaal geen foto, maar een render uit 1 of ander 3d programma.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kijk wel even goed of het ophangsysteem in het echt er het zelfde uitziet als hier op de foto he!
ik zie het nu idd, het eerste plaatje is geen foto maar een tekening uit photoshop. het 2e plaatje is hoe het schilderij uit de schilderijenfabriek is gekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:14 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het is massaproductie, maar het 1e plaatje is helemaal geen foto, maar een render uit 1 of ander 3d programma.
Precies, je hebt nu echte kunst aan de muur ipv dat Ikea broddelwerkquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef pepetje het volgende:
OK ik sla 4 spijkertjes in de muur, ophangsysteem is weggegooid geld. Die 4 panelen waren overigens 90 eurootjes, valt mee toch. Bij Ikea heb je ook prints, wel met lijst, die kosten ook 95 euro en nu heb ik er niet 1, maar 4
EPICquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:02 schreef tjoptjop het volgende:
Ik voel me bij de McDonalds ook iedere keer misleid als ik daar een burger koopzien er ook nooit zo uit als op het plaatje. Ik voel je pijn TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |