Vraag aan TS.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij handgemaakte produkten kunnen verschillen optreden. Dit is ook een disclaimer die je vaak ziet op handgemaakt boetseer en schilderwerk.
Dit lijkt mij geen handwerk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij handgemaakte produkten kunnen verschillen optreden. Dit is ook een disclaimer die je vaak ziet op handgemaakt boetseer en schilderwerk.
ok, je houdt het gewoon dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef pepetje het volgende:
Ben ff zo'n ding halen: [ afbeelding ]
latersss
juist wel, als het massaproductie is ontstaan zulke verschillen niet.quote:
Kijk wel even goed of het ophangsysteem in het echt er het zelfde uitziet als hier op de foto he!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef pepetje het volgende:
latersss
euh.. jouw feestje, maar die draden verneuken het idee van die panelen een beetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef pepetje het volgende:
latersss
Het is massaproductie, maar het 1e plaatje is helemaal geen foto, maar een render uit 1 of ander 3d programma.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
juist wel, als het massaproductie is ontstaan zulke verschillen niet.
Nee. Photoshop.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:14 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Het is massaproductie, maar het 1e plaatje is helemaal geen foto, maar een render uit 1 of ander 3d programma.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kijk wel even goed of het ophangsysteem in het echt er het zelfde uitziet als hier op de foto he!
ik zie het nu idd, het eerste plaatje is geen foto maar een tekening uit photoshop. het 2e plaatje is hoe het schilderij uit de schilderijenfabriek is gekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:14 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het is massaproductie, maar het 1e plaatje is helemaal geen foto, maar een render uit 1 of ander 3d programma.
Precies, je hebt nu echte kunst aan de muur ipv dat Ikea broddelwerkquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef pepetje het volgende:
OK ik sla 4 spijkertjes in de muur, ophangsysteem is weggegooid geld. Die 4 panelen waren overigens 90 eurootjes, valt mee toch. Bij Ikea heb je ook prints, wel met lijst, die kosten ook 95 euro en nu heb ik er niet 1, maar 4
EPICquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:02 schreef tjoptjop het volgende:
Ik voel me bij de McDonalds ook iedere keer misleid als ik daar een burger koopzien er ook nooit zo uit als op het plaatje. Ik voel je pijn TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |