Nounou, give the Catholics some credit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Carnaval is geestdodend. Alcohol + religie is een verdovende combinatie van drugs om mensen volgzaam en onoplettend te maken. Het is een complot van de overheid.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Omdat de grootste chagrijnen, die normaal gesproken nog geen gedag zeggen, je met carnaval om de nek vliegen alsof ze je allerbeste vriend zijn.
Ah, jullie hebben er dus geen verstand van lees ik welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:39 schreef Hiddendoe het volgende:
1. Kutmuzieik.![]()
2. Zoveel mogelijk zuipen en kotsen.![]()
3. De meesten lopen met opzet voor lul met hun idiote outfit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4. De polonaise.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5. De optocht is altijd wel leuk om te zien.![]()
6. Carnaval.![]()
7. Bleh.
Officieel moeten ze na afloop vasten tot Pasen. Ik heb nog nooit een Brabander ontmoet die dat doetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:58 schreef GoldenBatt het volgende:
en dan nog de topper: HET IS EEN KATHOLIEK FEEST!!!!
dus, gaan de carnavals liefhebbers ook even na de kerk na de tijd, om onze heer te bedanken voor dit hele verhaal?
SOA's, Katers, Bierbuik, Verlof....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
geef eens 1 reden wat ik als carnaval hater mis aan dit feest ?
SOA - hoef ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:44 schreef Prelude_2.3_4WS het volgende:
[..]
SOA's, Katers, Bierbuik, Verlof....
...of jij viert carnaval niet op de juiste manier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
[..]
Ah, jullie hebben er dus geen verstand van lees ik wel
Alle bovengenoemde punten komen bij ons niet voor, m.a.w. jullie hebben óf geen ervaring met carnaval óf jullie zijn in de verkeerde plaatsen geweest.
sletjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:19 schreef RM-rf het volgende:
stel je voor dat je 14 of 15-jarige meisjes ziet rondlopen in een of andere overdreven korte minirokken, veels te zwaar opgemaakt, en deze een fles wodka in de hand hebben en nauwelijks meer op hun benen kunnen staan, terwijl het net 3 uur 's middags is ....
Dat is een goeie...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef Prelude_2.3_4WS het volgende:
Weg uit de sleur van de randstad!
Is 1 dagje ook goed?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef Prelude_2.3_4WS het volgende:
Carnaval is moooooiii! 1 week van de maand niet meer kunnen herinneren betekend ook al na 3 weken weer loon krijgen(jammer dat het geld ook al weer weg is).
En al die hollandse lamballen die zeuren over carnaval moeten gewoon eens 7 dagen mee gaan. Er zijn er genoeg die ik ken die nu ieder jaar terug komen. Weg uit de sleur van de randstad!
niks, als je er niet mee opgegroeid bent is er ook niks aan...je haalt alle bovenrivierders er ook zo uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
geef eens 1 reden wat ik als carnaval hater mis aan dit feest ?
Er zijn tal van kroegen die gewoon techno draaien met carnaval... Geile meisjes met leren Formule 1 pakjes, iedereen is zat en heeft goeie zin, er wordt sowieso meer geneukt in die 3 dagen dan jij in je hele leven en alles mag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Je verkleden om 4 dagen te kunnen zuipen met kut muziek op de achtergrond is gewoon achterlijk
ehmm, hoop dat ze gewoon weg blijvenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef Prelude_2.3_4WS het volgende:
Carnaval is moooooiii! 1 week van de maand niet meer kunnen herinneren betekend ook al na 3 weken weer loon krijgen(jammer dat het geld ook al weer weg is).
En al die hollandse lamballen die zeuren over carnaval moeten gewoon eens 7 dagen mee gaan. Er zijn er genoeg die ik ken die nu ieder jaar terug komen. Weg uit de sleur van de randstad!
Ik ben niet anti, mensen gaan hun gang maar. Ik vind het alleen zwaar "quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik snap het ook niet echt. Dat je het niet leuk vind oke, maar laat mensen gewoon hun gang gaan. Je hoeft toch niet meteen zo anti te zijn?
Dat kan gebeuren ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Wordt je met caranaval niet heel dronken en kom je dan het hele dorp tegen, inclusief familie en kennissen?
Ik ga niet graag lam met familie erbij. Maar goed, ieder zijn meug.
Beter eens in het jaar achterlijke verklede boeren dan heel het jaar tussen de criminele medelanders wonen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef Broder het volgende:
Geen idee, misschien omdat normale mensen een hekel hebben aan achterlijke verklede boeren.
Dat komt omdat wij nog niet zoveel buitenlanders hebben en dat graag zo willen houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef deelnemer het volgende:
Is het toeval dat in carnaval vierend Nederland de PVV de grootste politieke partij is?
De rest van Nederland is al zo exotisch, daar hebben ze geen carnaval nodig om de sleur te doorbreken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij nog niet zoveel buitenlanders hebben en dat graag zo willen houden.
Bij jullie stemt de helft op pvda omdat ondertussen de helft allochtoon is onderhand.
Of omdat wij genoeg buitenlanders kennen en niet bang zijn voor Islamisering...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij nog niet zoveel buitenlanders hebben en dat graag zo willen houden.
Bij jullie stemt de helft op pvda omdat ondertussen de helft allochtoon is onderhand.
Limburg is de meest werkloze provincie van Nederland. En pvv-stemmers, en weinig buitenlanders. Ik denk dat dat wel genoeg zegt. Jullie zijn gewoon lui en willen liever niet dat er mensen komen die voor tyfuswerk heel graag willen werken. Want dan sta je zo voor lul. Maak je geen zorgen, dat staan jullie al :pquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Limburg, droplul. Ik heb het over Brabant. Limburg mag wat mij betreft afgehakt worden en aan Duitsland gegeven worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:41 schreef Deckard het volgende:
[..]
Limburg is de meest werkloze provincie van Nederland. En pvv-stemmers, en weinig buitenlanders. Ik denk dat dat wel genoeg zegt. Jullie zijn gewoon lui en willen liever niet dat er mensen komen die voor tyfuswerk heel graag willen werken. Want dan sta je zo voor lul. Maak je geen zorgen, dat staan jullie al :p
Brabant kwam niet in mij op. Dat is gewoon geen echt carnaval.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Limburg, droplul. Ik heb het over Brabant. Limburg mag wat mij betreft afgehakt worden en aan Duitsland gegeven worden.
En wat weet jij daar van? Het is anders carnaval dan in Limburg, maar zeker niet minder echt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Brabant kwam niet in mij op. Dat is gewoon geen echt carnaval.
En jij weet niet waar je 't over hebt kerel...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:
omdat de muziek kut is
omdat iedereen verplicht gek en gezellig doet
en omdat de muziek kut is
want ze draaien bijna overal techno wil je zeggen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
En jij weet niet waar je 't over hebt kerel...
Of vind jij techno kutmuziek?
de spijker op z'n kopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:
omdat de muziek kut is
omdat iedereen verplicht gek en gezellig doet
en omdat de muziek kut is
Zo'n 'ik heb geen alcohol nodig om gezellig te zijn'-typequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef karr-1 het volgende:
Mensen zijn anti vanwege het gezuip, de vreselijke muziek en de overmatige aandacht die er aan gegeven word.
Ik heb geen raar pakje nodig om een feestje te hebben
Ja het is echt verschrikkelijk dat je voor een paar dagen met iedereen overweg kan en gaat feestenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef karr-1 het volgende:
en ik heb al helemaal geen behoefte aan zuipende en hossende mensen die ineens doen alsof ze iedereen aardig vinden.
Nee, ook andere muziek die jij ongetwijfeld leuk vindt... Wat ik wil zeggen is dat je redenen niet standhouden tegenover het Carnaval wat wij hier kennen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
want ze draaien bijna overal techno wil je zeggen?
ik heb 2x carnaval gevierd en toen draaiden ze alleen maar carnavalsmuziek, top40 en ouwe hitjes. er zullen vast wel plekken zijn waar ze toffe muziek draaien maar ik denk wel dat ik mag zeggen dat er over t algemeen kutmuziek wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nee, ook andere muziek die jij ongetwijfeld leuk vindt... Wat ik wil zeggen is dat je redenen niet standhouden tegenover het Carnaval wat wij hier kennen...
In brabant doen ze vrijwel niets met de gedachte achter carnaval. Daarom kan je dat niet carnaval noemen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En wat weet jij daar van? Het is anders carnaval dan in Limburg, maar zeker niet minder echt.
Dat heet hypocrisie. Er zijn ook mensen die niet zo verderfelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef .aeon het volgende:
Ja het is echt verschrikkelijk dat je voor een paar dagen met iedereen overweg kan en gaat feesten
jullie zijn alleen aardig voor elkaar met carnaval?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef .aeon het volgende:
Nee dat heet aardig zijn voor elkaar.
Of geloof je daar niet (meer) in?
Dat zijn ook van de tokkiefeesten...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef .aeon het volgende:
Dan heb je het verkeerd geinterpreteerd
Het is niet 'ineens doen alsof je iedereen aardig vind'. Of ga jij op een feest een beetje de chagerijn uithangen?![]()
Het is wat dat betreft niet anders dan een WK voetbal of Koninginnedag.
Ben je 13 ofzo.. ?? Is in jouw wereld nog alles leuk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef .aeon het volgende:
Dan heb je het verkeerd geinterpreteerd
Het is niet 'ineens doen alsof je iedereen aardig vind'. Of ga jij op een feest een beetje de chagerijn uithangen?![]()
Het is wat dat betreft niet anders dan een WK voetbal of Koninginnedag.
Nee zeg ik dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef .aeon het volgende:
Of ga jij op een feest een beetje de chagerijn uithangen?![]()
Ik hou er ook niet van hoor, eigenlijk niemand die ik ken van mijn leeftijd. Maar het is er hier zo ingebakken dat we het maar op de koop toe nemenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb 2x carnaval gevierd en toen draaiden ze alleen maar carnavalsmuziek, top40 en ouwe hitjes. er zullen vast wel plekken zijn waar ze toffe muziek draaien maar ik denk wel dat ik mag zeggen dat er over t algemeen kutmuziek wordt gedraaid.
Nee ik geloof daar niet in. Want alleen aardig voor elkaar zijn op dat soort dagen is gewoon huichelachtig. Dan doe je het vooral voor jezelf en niet omdat je een ander iets gunt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef .aeon het volgende:
Dus... wat is je punt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee ik geloof daar niet in. Want alleen aardig voor elkaar zijn op dat soort dagen is gewoon huichelachtig. Dan doe je het vooral voor jezelf en niet omdat je een ander iets gunt.
Hoe weet jij het nou of iemand het voor zichzelf doet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee ik geloof daar niet in. Want alleen aardig voor elkaar zijn op dat soort dagen is gewoon huichelachtig. Dan doe je het vooral voor jezelf en niet omdat je een ander iets gunt.
inddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:05 schreef polariteit het volgende:
omdat ik dan over moet werken omdat driekwart van mijn collega's dan perse 3 weken vrij moeten zijn.
-ze willen 1 week vrij voor het vieren (is ook raar, maar ook hier kan ik me iets van voorstellen)
-ZE WILLEN 1 WEEK VRIJ OMDAT ZE TE VEEL GEZOPEN HEBBEN EN DAAR EEN WEEK VAN MEOTEN HERSTELLEN (dit vind ik dus lomp...)
Zucht, die onwetendheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:00 schreef HoneyPop het volgende:
Beter dan haten op zaken waar je geen verstand van hebt.
Ik wist niet dat jij een limburger wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ehmm, hoop dat ze gewoon weg blijven![]()
de enige keren dat ik ruzie zie met vasteloavend is het randstad-volk
Zucht.. die zwartgalligheid.quote:
Ik heb geen enkele behoefte om aardig te zijn voor iedereen. Waarom moet ik in die paar dagen ineens iedereen lief en aardig vinden? Dat bepaal ik zelf wel hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef .aeon het volgende:
Ik heb het daar nog niet eens over gehad, maar het is wel waar ja. Wat is de lol aan je helemaal klem zuipen en dan iedereen lastig vallen om de volgende dag met een kater in je bed te liggen? Ik lust best een drankje op zijn tijd, maar ik hoef me niet drie dagen lang klem te zuipen omdat het zo gezellig is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef .aeon het volgende:
Zo'n 'ik heb geen alcohol nodig om gezellig te zijn'-type
Nee niet echt neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef Yoewie het volgende:
Dus zoiets als het onderstaande tegenkomen met carnaval is niet leuk?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Omdat de grootste chagrijnen, die normaal gesproken nog geen gedag zeggen, je met carnaval om de nek vliegen alsof ze je allerbeste vriend zijn.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:38 schreef von_manstein het volgende:
Gewoon 5 dagen weekend, zuipen en mogelijk valt d'r her en der nog wat te neuken.
Niet veel anders dan een goedkopen strand vakantie of een stapavond van zaterdag op zondag alleen zijn de mensen nu belachelijk verkleed.
Die heb je overal, kijk maar naar natterman.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Beter eens in het jaar achterlijke verklede boeren dan heel het jaar tussen de criminele medelanders wonen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef penny-wise het volgende:
[..]kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dit dus.
De rest van Nederland heeft geen Carnaval nodig om lekker feest te vieren.
Vermaak is vermaak. Lekker boeiend dat het plat en lomp is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Paupertraditie van onder de rivieren, lompe volksfeesten en plat vermaak, bah.
Jij mag niet naar carnaval, jij komt uit het noorden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Carnavalhaters mogen den ook niet naar die bierfesten van mij in Duitsland
Nou neequote:
Ga naar een plaatselijke feestwinkelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
3 Uurkes Vurraf is begonnen op Omroep Brabant
Ik word er nog niet echt warm of koud van, moet eigenlijk nog 'n pak in elkaar flansen.
Ja man, lekker origineel en creatief.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Ga naar een plaatselijke feestwinkel
Of pak een oude overall en beklieder die met restjes verf![]()
Wat mij betreft zou het bij wet verboden worden. Alsof er geen belangrijkere zaken op de wereld zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb geen probleem met een weekje feesten en dergelijke (sterker nog: laat het bier maar vloeien), maar het totaal kinderachtige gedrag van prins zus, wagen zo, etcetera, dat is gewoon zum kotzen. Iedereen loopt altijd te zeiken op schlagermuziek en dergelijke, maar wat de carnavalsvierders zich niet realiseren is dat ze exact hetzelfde zijn met hun hoempapamuziek en kutkostuums.
Een Zuid-Nederlands inteeltfeestje, dát is het.
Maar dat is slechts een mening, en mensen die graag carnaval willen vieren moeten dat vooral doen
Er zijn belangrijkere zaken op de wereld ja. Maar dat is van zó veel dingen te zeggen, inclusief dingen die jij waarschijnlijk graag doet in je vrije tijd, dat ik niet anders kan concluderen dan dat je niet nagedacht hebt over die post.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou het bij wet verboden worden. Alsof er geen belangrijkere zaken op de wereld zijn.
Er bestond een mogelijkheid in de Grondwet voor gemeentes om openbare katholieke feestelijkheden te verbieden uit het oogpunt van Openbare orde en rust' ...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou het bij wet verboden worden. Alsof er geen belangrijkere zaken op de wereld zijn.
in 1983 is die alinea weggehaald, helaas natuurlijk.quote:184.
Openbare uitoefening van Godsdienst
Alle openbare godsdienstoefening binnen gebouwen en besloten plaatsen wordt toegelaten, behoudens de nodige maatregelen ter zake der openbare orde en rust.
Onder dezelfde bepaling blijft de openbare godsdienstoefening buiten de gebouwen en besloten plaatsen geoorloofd, waar zij thans naar de wetten en reglementen is toegelaten.
Gelukkig zit jij komende week lekker te fappen op FOK! terwijl gewone mensen plezier hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Paupertraditie van onder de rivieren, lompe volksfeesten en plat vermaak, bah.
fappen is ook plezier hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij komende week lekker te fappen op FOK! terwijl gewone mensen plezier hebben.
Gewoon feesten is ook plezier, waarom moeten daar nou weer prinsen, kutmuziek en praalwagens aan te pas komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij komende week lekker te fappen op FOK! terwijl gewone mensen plezier hebben.
Wijven die in zoiets rondlopen lopen er toch altijd bij als een slet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef Yoewie het volgende:
Gaat ie dit als voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef Yoewie het volgende:
dit. Als t nou voor kinderen is... dan heeft t misschien nog wat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Gewoon feesten is ook plezier, waarom moeten daar nou weer prinsen, kutmuziek en praalwagens aan te pas komen?
Als er op 30 april een vet feest is ergens dan ga ik daarheen, omdat er een vet feest is. Niks perse oranje aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Urquhart het volgende:
Het mooiste is altijd dat die mensen die afgeven op carnaval op 30 april wel in een oranje kostuum in Amsterdam gaan staan om zich lam te zuipen
En of ik daar over nagedacht heb. Ik roep dit al jaren, carnaval, voetbal en al dat soort uitwassen waarbij mensen zich niet normaal kunnen gedragen en menen dat alles maar mag of kan, mogen per direct verboden worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere zaken op de wereld ja. Maar dat is van zó veel dingen te zeggen, inclusief dingen die jij waarschijnlijk graag doet in je vrije tijd, dat ik niet anders kan concluderen dan dat je niet nagedacht hebt over die post.
Normale mensen hebben ook plezier zonder FOK en zonder carnaval. Het zijn juist de niet normale mensen die een raar pakje aan moeten trekken om te doen wat ze altijd al wilden doen maar nooit durfden te doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Saaie kankerdweilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En of ik daar over nagedacht heb. Ik roep dit al jaren, carnaval, voetbal en al dat soort uitwassen waarbij mensen zich niet normaal kunnen gedragen en menen dat alles maar mag of kan, mogen per direct verboden worden.
Ik hoop altijd weer dat er zo'n held met z'n auto vol raast door het publiek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Urquhart het volgende:
Het mooiste is altijd dat die mensen die afgeven op carnaval op 30 april wel in een oranje kostuum in Amsterdam gaan staan om zich lam te zuipen
Heerlijk ook die verdraagzaamheid tegenover mensen die een andere mening hebbenquote:
Nou nee dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Urquhart het volgende:
Dit dus, ik hoop dat een hogere macht alles onder de rivieren met de grond gelijk maakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:46 schreef dabadbass het volgende:
Het excuus om je te gedragen als in het Soddom en Gomorra
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef LePoo het volgende:
Ach, in geval van vrijgezel; je komt iig wel aan je trekken.
Denk dat 90% van vrijgezel FOK! eens zou moeten gaan carnavallen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef Prelude_2.3_4WS het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Er zijn tal van kroegen die gewoon techno draaien met carnaval... Geile meisjes met leren Formule 1 pakjes, iedereen is zat en heeft goeie zin, er wordt sowieso meer geneukt in die 3 dagen dan jij in je hele leven en alles mag.
Iedereen die carnaval afzeikt heeft het waarschijnlijk nooit gevierd, en als je het wel hebt gevierd heb je 't niet goed gedaan en ben je een faalkees.
Sinterklaas is ook een katholiek feest, maar daar hoor ik je niet over klagen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:58 schreef GoldenBatt het volgende:
Carnaval
Alsof mensen zonder carnaval niet gek kunnen doen ;')
Kut muziek
Achterlijk zuipen
en dan nog de topper: HET IS EEN KATHOLIEK FEEST!!!!
dus, gaan de carnavals liefhebbers ook even na de kerk na de tijd, om onze heer te bedanken voor dit hele verhaal?
En de mijne, maar die mag je niet hebben in dit land. In dit land MOET je het leuk vinden anders ben je saai en dom.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:33 schreef Apotheose het volgende:
Het is gewoon 'n kwestie van smaak. Ik vind 't persoonlijk een belachelijk feest met die verkleedpatijen en meelallen in de polonaise met 'er staat 'n paard in de gang' muziek. Om maar te zwijgen over 'prins' carnavalMaar dat is mijn mening.
Verkleden= Geweldig, als je daar een hekel aan hebt ben je gewoon saai.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:33 schreef Apotheose het volgende:
Het is gewoon 'n kwestie van smaak. Ik vind 't persoonlijk een belachelijk feest met die verkleedpatijen en meelallen in de polonaise met 'er staat 'n paard in de gang' muziek. Om maar te zwijgen over 'prins' carnavalMaar dat is mijn mening.
And I rest my casequote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:52 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Verkleden= Geweldig, als je daar een hekel aan hebt ben je gewoon saai.
Meelallen in de polonaise = Gebeurt alleen op kinderfeestjes en besloten feestjes van de saaie kaninefaten.
Prins Carnaval = Over het algemeen wordt de hele ceremoniële factor aangekeken als een stelletje losers, het zijn toch nooit echte party'ers die Prins worden.
Weet ik. Ik ben nu bij mijn vriendin in Veldhoven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Carnaval is niet alleen in Limburg, onwetende.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ben nu bij mijn vriendin in Veldhoven.
Brabant.
ja dat is in limburg zeker andersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:51 schreef female81 het volgende:
Ik ben zelf van origine geen carnavalshaatster, vierde het vroeger jaarlijks drie of vier dagen. T/m m'n twintigste, ongeveer.
De reden van afhaken? Omdat ik me steeds meer ging ergeren aan mensen (vooral mannen) die met carnavals opeens in een soort neanderthaler veranderen. Beetje aangeschoten is gezellig, lomp & onbeschoft niet.
In die periode kwam bovendien het fenomeen 'apres-ski' heel erg op, wat erna niet meer weggegaan is, en ik geloof niet dat dat het carnaval veel goed gedaan heeft. Dat is sowieso al een fenomeen dat veel lompe figuren aantrekt. En dan die liedjes...
Let wel: Ik heb het over het noordoostelijke gedeelte van Brabant. Het zou kunnen dat het in Limburg anders is.
Waar de fuck heb je het over?quote:
Ah. Je gaat naar Stasie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja dat is in limburg zeker anders![]()
als je daar als dj van die apres-ski meuk draait hoef je niet meer terug te komen..
ik heb ook ooit de fout gemaakt om een dag in eindhoven carnaval te gaan vieren, wat een ellende zeg![]()
nog een uur en dan begint het
naar de vasteloavend-roetsj in venray, zal onderhand maar eens aanstalten maken om te gaan...we hebben eigenlijk om half 10 al afgesproken om met zijn allen te gaan ontbijtenquote:
Je wilt sowieso niet naar evenementen in het centrum van Eindhoven. Alsof iedere pauper uit elke achterstandswijk in Ehv naar centrum trekt dan ofzeuw. Opgefokte kutsfeer altijd..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja dat is in limburg zeker anders![]()
als je daar als dj van die apres-ski meuk draait hoef je niet meer terug te komen..
ik heb ook ooit de fout gemaakt om een dag in eindhoven carnaval te gaan vieren, wat een ellende zeg![]()
nog een uur en dan begint het
quote:
quote:In dit land MOET je het leuk vinden anders ben je saai en dom.
Ik noem je alleen saai als je een hekel hebt aan verkleden.quote:
Verkleden doe je op de kleuterschool of in het theater, niet op straat om het als excuus voor raar gedrag te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:20 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik noem je alleen saai als je een hekel hebt aan verkleden.
"Volwassen"quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Verkleden doe je op de kleuterschool of in het theater, niet op straat om het als excuus voor raar gedrag te gebruiken.
Precies ja, als je op volwassen leeftijd nog steeds behoefte hebt om je te verkleden zou ik een afspraak maken met een psychiater of zo.quote:
OH NEE MENSEN DIE DE KOP BOVEN HET MAAIVELD UITSTEKEN BAH MISSCHIEN HEBBEN ZE AIDS IEWWW.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Verkleden doe je op de kleuterschool of in het theater, niet op straat om het als excuus voor raar gedrag te gebruiken.
Ja inderdaad, want dat is wat mensen doen met carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
OH NEE MENSEN DIE DE KOP BOVEN HET MAAIVELD UITSTEKEN BAH MISSCHIEN HEBBEN ZE AIDS IEWWW.
En dat is prima, maar de meeste hier beoordelen het niet op basis van wat het echt is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:31 schreef Apotheose het volgende:
tsja, ieder mens is anders he. dan heb je er dus ook mensen tussen zitten die een hekel hebben aan carnaval.
Het gaat hier om mensen die een paar dagen per jaar een raar pakje aantrekken, zich dan ineens koning van de wereld voelen en het als excuus gebruiken om zich raar te gedragen en klem te zuipen. Dat heeft totaal NIETS te maken met mensen die boven het maaiveld uitsteken, dat is gewoon kuddegedrag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
OH NEE MENSEN DIE DE KOP BOVEN HET MAAIVELD UITSTEKEN BAH MISSCHIEN HEBBEN ZE AIDS IEWWW.
Of opvoeding.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het gaat hier om mensen die een paar dagen per jaar een raar pakje aantrekken, zich dan ineens koning van de wereld voelen en het als excuus gebruiken om zich raar te gedragen en klem te zuipen. Dat heeft totaal NIETS te maken met mensen die boven het maaiveld uitsteken, dat is gewoon kuddegedrag.
helaas, dat heb ik dus wel. Ik heb er ook enkele jaren aan meegedaan om het perse "moest" van mijn omgeving. En daarom weet ik dus zeker dat het feest is voor kansloze randdebielen, die dit nodig hebben om zich te misdragen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Zet je maar lekker af, karr-1. Waarschijnlijk heb jij carnaval nooit van dichtbij gezien.
Waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
helaas, dat heb ik dus wel. Ik heb er ook enkele jaren aan meegedaan om het perse "moest" van mijn omgeving. En daarom weet ik dus zeker dat het feest is voor kansloze randdebielen, die dit nodig hebben om zich te misdragen.
Even wachten... Zodadelijk komt er een reactie dat wat jij hebt meegemaakt natuurlijk niet het echte carnaval is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
helaas, dat heb ik dus wel. Ik heb er ook enkele jaren aan meegedaan om het perse "moest" van mijn omgeving. En daarom weet ik dus zeker dat het feest is voor kansloze randdebielen, die dit nodig hebben om zich te misdragen.
Vast wel, maar het was echt genoeg voor mij. Ik ben er voorgoed van genezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:17 schreef Deckard het volgende:
[..]
Even wachten... Zodadelijk komt er een reactie dat wat jij hebt meegemaakt natuurlijk niet het echte carnaval is.
Hollanders die zich daar druk om maken vind ik triester.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:26 schreef o.us het volgende:
Hollanders die naar het Zuiden gaan om carnaval te vieren vind ik nog triester.
O ik ben echt ontzettend jaloers als ik al die zatte apen zie op tv. Ik kan tenminste zonder kater maandag weer aan het werk.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:26 schreef o.us het volgende:
Ik categoriseer zij dan ook als landverraders.
Ach, als het je het GOED doet wel. Mooi kostuumpje =leuk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:48 schreef KevinMalone het volgende:
Carnaval...Je gaat dat kostbare stukje tijd toch niet verspillen aan verkleden en feesten.
Carnage-valquote:Tijdens carnaval ga ik met een groepje altijd Protestanten lynchen voordat het vasten aanbreekt om dan weer in het reine te komen.![]()
I'm on a mission from god...
Terecht, Protestanten die zich tussen feestvierende goddeloze katholieken begeven verdienen ook zulk een bestraffiing volgens de protestantse leerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:48 schreef KevinMalone het volgende:
Carnaval...Je gaat dat kostbare stukje tijd toch niet verspillen aan verkleden en feesten.
Tijdens carnaval ga ik met een groepje altijd Protestanten lynchen voordat het vasten aanbreekt om dan weer in het reine te komen.![]()
I'm on a mission from god...
quote:DRONKEN CARNAVALLER IN VLAKETUNNEL
Een man uit Roosendaal die in Bergen op Zoom carnaval had gevierd, is vannacht 20 kilometer verderop dronken van de snelweg gehaald. De feestvierder was al lopend naar huis de weg kwijtgeraakt.
De politie vond de 34-jarige man in carnavalskleding in de Vlaketunnel. Hij liep over de A58 tegen het verkeer in. De weg werd snel afgezet. Er zijn geen ongelukken gebeurd.
De man was 20 kilometer uit de koers geraakt. Hij werd meegenomen naar het politiebureau en mocht daar zijn roes uitslapen.
Carnaval heeft niks meer met geloof te maken. Is gewoon een feest geworden net zoals oud en nieuw.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:10 schreef Skazminko het volgende:
Ik snap niet waarom mensen wel carnaval vieren maar daarna niet gaan vasten.Dat is net zoiets als een moslim die alleen het suikerfeest viert.
waarop moet je jaloers zijn danquote:
Op het feit dat het hier dagenlang feest is terwijl de rest van NL zijn avondjes fokkend doorbrengt natuurlijk!quote:
Er is wel een verschil: het weer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef Steengeyl het volgende:
Zuidelijke boeren carnaval
Doe het dan goed.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Carnaval is voor paupers die houden van jan smit en keizerskroon bier
Alfa, jij kenner jij.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Brand/Alpha/Hertog Jan. En Jan Smit komt nergens voor. N00bje.
Als het een zachte 'g' is, dan hoor je dat 'chhcch' juist niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:36 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Goedkoop bier is goedkoop bier en je hebt gelijk het is nog kuttere muziek dan jantje smit. Ik heb geen idee hoe die kut bands heten hoor, ik luister niet naar mensen met een zachte g spraakchhhcchchcebrek
Het is inderdaad meer en spraakghubrek.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als het een zachte 'g' is, dan hoor je dat 'chhcch' juist niet.
Toch?
'een'.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is inderdaad meer en spraakghubrek.
owhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op het feit dat het hier dagenlang feest is terwijl de rest van NL zijn avondjes fokkend doorbrengt natuurlijk!
Infidel! Ga weg vieze Protestant of ik plas door je brievenbus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Carnaval heeft niks meer met geloof te maken. Is gewoon een feest geworden net zoals oud en nieuw.
En dronken huisvrouwen die zich laten nemen na 5 glazen wijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Aight, daarom mijn awesome petquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En dronken huisvrouwen die zich laten nemen na 5 glazen wijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:07 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
En de zachte G is een verrijking voor de Nederlandse taal.![]()
huh watquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ben nu bij mijn vriendin in Veldhoven.
Brabant.
zegt mr fobo hosselaar met weinig succesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lelijke nerds als jij mogen dan ook een keer voelen en graaien
Hebben we hier te maken met een FoBo hosselaar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
zegt mr fobo hosselaar met weinig succes
Fok wijven laten zich alleen nemen tijdens carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
zegt mr fobo hosselaar met weinig succes
Dat haat ik niet, maar ik heb er geen fout pakje en vreselijke muziek bij nodig in combinatie met massas mensen die ineens mijn vriend willen zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:25 schreef Elusive het volgende:
ik doe zelf niet aan carnaval, maar die nerds hier boven die er over lopen te klagen zijn echt op-en-top triest
waarom bier + gezelligheid met vrienden haten?
je kan ook met een net pak gaan, heb ik gister ook gedaan en dat werd ook goed ontvangen dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat haat ik niet, maar ik heb er geen fout pakje en vreselijke muziek bij nodig in combinatie met massas mensen die ineens mijn vriend willen zijn.
Volgende week kennen ze je toch niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
je kan ook met een net pak gaan, heb ik gister ook gedaan en dat werd ook goed ontvangen dus
Beetje non-argument dit
Ik heb geen debiel pak aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jij loopt elk weekend in een Mega Mindy kostuum in de lokale uitgaansgelegenheid? Baas
je doet elk weekend make-up opquote:
Nee hoor, meer argumenten heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
je kan ook met een net pak gaan, heb ik gister ook gedaan en dat werd ook goed ontvangen dus
Beetje non-argument dit
1x nooit weerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef fratsman het volgende:
Ik wil wel eens weten hoeveel users die hier lopen kankeren ooit daadwerkelijk carnaval gevierd hebben.
Meermaals. Toen ik uit de pedokerk stapte stopte ik echter ook met het vieren van hun feesten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef fratsman het volgende:
Ik wil wel eens weten hoeveel users die hier lopen kankeren ooit daadwerkelijk carnaval gevierd hebben.
je viert ook geen sinterklaas, kerstmis e.d. meer? ook geen nieuwjaar en pasenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Meermaals. Toen ik uit de pedokerk stapte stopte ik echter ook met het vieren van hun feesten.
Waarschijnlijk in een gaar buurtcafe carnaval gevierd zekerquote:
Belgiëquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in een gaar buurtcafe carnaval gevierd zeker
Mensen die het niet in het zuiden vieren
Royal
Morgen gaan we weer beginnehalve liters staan al koud
Carnavalsvierders zijn saaie drollen die 1x per jaar de kroeg in gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef kutkabouter het volgende:
Dit topic.Gewoon nog steeds open. Alleen maar oeverloos geflame.
Alle carnavalshaters zijn gewoon saaie drollen, klaar.
Jij bent een saaie drol die alleen op fok meisjes aan durft te spreken. Nu weer terug je hok in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Carnavalsvierders zijn saaie drollen die 1x per jaar de kroeg in gaan
Niet, bijna elke week! Soms zelfs meerdere keren per weekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Carnavalsvierders zijn saaie drollen die 1x per jaar de kroeg in gaan
als mijn vriendin los gaat in een pakje dan is dat : D \o/quote:
pics?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:02 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
als mijn vriendin los gaat in een pakje dan is dat : D \o/
maar dan wel zo'n geil pakje ofc
Ga maar lekker gek doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij bent een saaie drol die alleen op fok meisjes aan durft te spreken. Nu weer terug je hok in.
Ga ik zeker doen ja.quote:
Autist kent autistquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Op nu.nl staat dat het leven stil staat door carnaval...
Ken genoeg mensen die gewoon werken enzo![]()
Hier waren de meeste winkels op het locale winkelcentrum wel extra vroeg dicht. Goede zaak overigens, kan het personeel ook lekker genieten van dit epische feest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Op nu.nl staat dat het leven stil staat door carnaval...
Ken genoeg mensen die gewoon werken enzo![]()
Meerdere malen, nu voorgoed genezenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef fratsman het volgende:
Leg dan maar eens uit waar ik precies jaloers op moet zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef anno2010 het volgende:
Die jaloezie zit echt zo diep erin bij sommige
sletten, sociale interactie en alcohol + het feit dat er wel mensen zijn die lekker in hun vel zitten en een beetje gek durven doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Leg dan maar eens uit waar ik precies jaloers op moet zijn
Ik ben niet jaloers op kankerautisten die kinderen misbruiken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef anno2010 het volgende:
En dat heeft wat te maken met het hedendaagse zuipfeest dat Carnaval heet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef ArnnT het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op kankerautisten die kinderen misbruiken.
En dat kan alleen in een raar pakje, met teveel drank op en met rare muziek erbij ? Ik kan en doe precies al die dingen ook in het normale levenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
sletten, sociale interactie en alcohol + het feit dat er wel mensen zijn die lekker in hun vel zitten en een beetje gek durven doen
Neem godverdomme een voorbeeld aan de moslims, die doen tenminste alsof ze vasten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met het hedendaagse zuipfeest dat Carnaval heet?
Mensen die denken dar carnaval nog steeds met geloof te maken heeft
Als je lekker in je vel zat zou je het ook met slechte muziek en een raar pakje kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dat kan alleen in een raar pakje, met teveel drank op en met rare muziek erbij ? Ik kan en doe precies al die dingen ook in het normale leven
doorzichtige trollquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je lekker in je vel zat zou je het ook met slechte muziek en een raar pakje kunnen.
Ga nou door met het levelen van je Ork in WoW ofzo
Nee sorry, ik heb een leven....maandag weer al die halfzatte mensen met een kater uitlachen die zogenaamd niet kunnen werken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je lekker in je vel zat zou je het ook met slechte muziek en een raar pakje kunnen.
Ga nou door met het levelen van je Ork in WoW ofzo
En al die halfzatte mensen die jou uitlachen omdat je nog maagd bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb een leven....maandag weer al die halfzatte mensen met een kater uitlachen die zogenaamd niet kunnen werken.
ja zo lust ik er ook nog wel eenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef anno2010 het volgende:
Dit heb ik elk weekend, en daar hoef ik geen raar pakje voor aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
sletten, sociale interactie en alcohol + het feit dat er wel mensen zijn die lekker in hun vel zitten en een beetje gek durven doen
Hier zijn ook de winkels volgens mij eerder dicht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier waren de meeste winkels op het locale winkelcentrum wel extra vroeg dicht. Goede zaak overigens, kan het personeel ook lekker genieten van dit epische feest.
Ohja heel jaloersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef anno2010 het volgende:
komkommertijd ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hier zijn ook de winkels volgens mij eerder dicht.
Maar op het nieuws wordt er altijd gedaan als of brabant en limburg helemaal plat liggen
Ha ha I wish, ik ben jaren geen maagd meerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
En al die halfzatte mensen die jou uitlachen omdat je nog maagd bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |