Alfa, jij kenner jij.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Brand/Alpha/Hertog Jan. En Jan Smit komt nergens voor. N00bje.
Als het een zachte 'g' is, dan hoor je dat 'chhcch' juist niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:36 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Goedkoop bier is goedkoop bier en je hebt gelijk het is nog kuttere muziek dan jantje smit. Ik heb geen idee hoe die kut bands heten hoor, ik luister niet naar mensen met een zachte g spraakchhhcchchcebrek
Het is inderdaad meer en spraakghubrek.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als het een zachte 'g' is, dan hoor je dat 'chhcch' juist niet.
Toch?
'een'.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is inderdaad meer en spraakghubrek.
owhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op het feit dat het hier dagenlang feest is terwijl de rest van NL zijn avondjes fokkend doorbrengt natuurlijk!
Infidel! Ga weg vieze Protestant of ik plas door je brievenbus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Carnaval heeft niks meer met geloof te maken. Is gewoon een feest geworden net zoals oud en nieuw.
En dronken huisvrouwen die zich laten nemen na 5 glazen wijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Omdat de grootste chagrijnen, die normaal gesproken nog geen gedag zeggen, je met carnaval om de nek vliegen alsof ze je allerbeste vriend zijn.
Aight, daarom mijn awesome petquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En dronken huisvrouwen die zich laten nemen na 5 glazen wijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:07 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
En de zachte G is een verrijking voor de Nederlandse taal.![]()
huh watquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ben nu bij mijn vriendin in Veldhoven.
Brabant.
zegt mr fobo hosselaar met weinig succesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lelijke nerds als jij mogen dan ook een keer voelen en graaien
Hebben we hier te maken met een FoBo hosselaar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
zegt mr fobo hosselaar met weinig succes
Fok wijven laten zich alleen nemen tijdens carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
zegt mr fobo hosselaar met weinig succes
Dat haat ik niet, maar ik heb er geen fout pakje en vreselijke muziek bij nodig in combinatie met massas mensen die ineens mijn vriend willen zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:25 schreef Elusive het volgende:
ik doe zelf niet aan carnaval, maar die nerds hier boven die er over lopen te klagen zijn echt op-en-top triest
waarom bier + gezelligheid met vrienden haten?
je kan ook met een net pak gaan, heb ik gister ook gedaan en dat werd ook goed ontvangen dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat haat ik niet, maar ik heb er geen fout pakje en vreselijke muziek bij nodig in combinatie met massas mensen die ineens mijn vriend willen zijn.
Volgende week kennen ze je toch niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
je kan ook met een net pak gaan, heb ik gister ook gedaan en dat werd ook goed ontvangen dus
Beetje non-argument dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |