Vermaak is vermaak. Lekker boeiend dat het plat en lomp is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Paupertraditie van onder de rivieren, lompe volksfeesten en plat vermaak, bah.
Jij mag niet naar carnaval, jij komt uit het noorden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Carnavalhaters mogen den ook niet naar die bierfesten van mij in Duitsland
Nou neequote:
Ga naar een plaatselijke feestwinkelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
3 Uurkes Vurraf is begonnen op Omroep Brabant
Ik word er nog niet echt warm of koud van, moet eigenlijk nog 'n pak in elkaar flansen.
Ja man, lekker origineel en creatief.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Ga naar een plaatselijke feestwinkel
Of pak een oude overall en beklieder die met restjes verf![]()
Wat mij betreft zou het bij wet verboden worden. Alsof er geen belangrijkere zaken op de wereld zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb geen probleem met een weekje feesten en dergelijke (sterker nog: laat het bier maar vloeien), maar het totaal kinderachtige gedrag van prins zus, wagen zo, etcetera, dat is gewoon zum kotzen. Iedereen loopt altijd te zeiken op schlagermuziek en dergelijke, maar wat de carnavalsvierders zich niet realiseren is dat ze exact hetzelfde zijn met hun hoempapamuziek en kutkostuums.
Een Zuid-Nederlands inteeltfeestje, dát is het.
Maar dat is slechts een mening, en mensen die graag carnaval willen vieren moeten dat vooral doen
Er zijn belangrijkere zaken op de wereld ja. Maar dat is van zó veel dingen te zeggen, inclusief dingen die jij waarschijnlijk graag doet in je vrije tijd, dat ik niet anders kan concluderen dan dat je niet nagedacht hebt over die post.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou het bij wet verboden worden. Alsof er geen belangrijkere zaken op de wereld zijn.
Er bestond een mogelijkheid in de Grondwet voor gemeentes om openbare katholieke feestelijkheden te verbieden uit het oogpunt van Openbare orde en rust' ...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou het bij wet verboden worden. Alsof er geen belangrijkere zaken op de wereld zijn.
in 1983 is die alinea weggehaald, helaas natuurlijk.quote:184.
Openbare uitoefening van Godsdienst
Alle openbare godsdienstoefening binnen gebouwen en besloten plaatsen wordt toegelaten, behoudens de nodige maatregelen ter zake der openbare orde en rust.
Onder dezelfde bepaling blijft de openbare godsdienstoefening buiten de gebouwen en besloten plaatsen geoorloofd, waar zij thans naar de wetten en reglementen is toegelaten.
Gelukkig zit jij komende week lekker te fappen op FOK! terwijl gewone mensen plezier hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Paupertraditie van onder de rivieren, lompe volksfeesten en plat vermaak, bah.
fappen is ook plezier hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij komende week lekker te fappen op FOK! terwijl gewone mensen plezier hebben.
Gewoon feesten is ook plezier, waarom moeten daar nou weer prinsen, kutmuziek en praalwagens aan te pas komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij komende week lekker te fappen op FOK! terwijl gewone mensen plezier hebben.
Wijven die in zoiets rondlopen lopen er toch altijd bij als een slet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef Yoewie het volgende:
Dus zoiets als het onderstaande tegenkomen met carnaval is niet leuk?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gaat ie dit als voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef Yoewie het volgende:
Dus zoiets als het onderstaande tegenkomen met carnaval is niet leuk?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
dit. Als t nou voor kinderen is... dan heeft t misschien nog wat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Gewoon feesten is ook plezier, waarom moeten daar nou weer prinsen, kutmuziek en praalwagens aan te pas komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |