Autist kent autistquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Op nu.nl staat dat het leven stil staat door carnaval...
Ken genoeg mensen die gewoon werken enzo![]()
Hier waren de meeste winkels op het locale winkelcentrum wel extra vroeg dicht. Goede zaak overigens, kan het personeel ook lekker genieten van dit epische feest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Op nu.nl staat dat het leven stil staat door carnaval...
Ken genoeg mensen die gewoon werken enzo![]()
Meerdere malen, nu voorgoed genezenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef fratsman het volgende:
Ik wil wel eens weten hoeveel users die hier lopen kankeren ooit daadwerkelijk carnaval gevierd hebben.
Leg dan maar eens uit waar ik precies jaloers op moet zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef anno2010 het volgende:
Die jaloezie zit echt zo diep erin bij sommige
sletten, sociale interactie en alcohol + het feit dat er wel mensen zijn die lekker in hun vel zitten en een beetje gek durven doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Leg dan maar eens uit waar ik precies jaloers op moet zijn
Ik ben niet jaloers op kankerautisten die kinderen misbruiken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef anno2010 het volgende:
En dat heeft wat te maken met het hedendaagse zuipfeest dat Carnaval heet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef ArnnT het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op kankerautisten die kinderen misbruiken.
En dat kan alleen in een raar pakje, met teveel drank op en met rare muziek erbij ? Ik kan en doe precies al die dingen ook in het normale levenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
sletten, sociale interactie en alcohol + het feit dat er wel mensen zijn die lekker in hun vel zitten en een beetje gek durven doen
Neem godverdomme een voorbeeld aan de moslims, die doen tenminste alsof ze vasten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met het hedendaagse zuipfeest dat Carnaval heet?
Mensen die denken dar carnaval nog steeds met geloof te maken heeft
Als je lekker in je vel zat zou je het ook met slechte muziek en een raar pakje kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dat kan alleen in een raar pakje, met teveel drank op en met rare muziek erbij ? Ik kan en doe precies al die dingen ook in het normale leven
doorzichtige trollquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je lekker in je vel zat zou je het ook met slechte muziek en een raar pakje kunnen.
Ga nou door met het levelen van je Ork in WoW ofzo
Nee sorry, ik heb een leven....maandag weer al die halfzatte mensen met een kater uitlachen die zogenaamd niet kunnen werken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je lekker in je vel zat zou je het ook met slechte muziek en een raar pakje kunnen.
Ga nou door met het levelen van je Ork in WoW ofzo
En al die halfzatte mensen die jou uitlachen omdat je nog maagd bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb een leven....maandag weer al die halfzatte mensen met een kater uitlachen die zogenaamd niet kunnen werken.
ja zo lust ik er ook nog wel eenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef anno2010 het volgende:
Dit heb ik elk weekend, en daar hoef ik geen raar pakje voor aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
sletten, sociale interactie en alcohol + het feit dat er wel mensen zijn die lekker in hun vel zitten en een beetje gek durven doen
Hier zijn ook de winkels volgens mij eerder dicht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier waren de meeste winkels op het locale winkelcentrum wel extra vroeg dicht. Goede zaak overigens, kan het personeel ook lekker genieten van dit epische feest.
Ohja heel jaloersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef anno2010 het volgende:
komkommertijd ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hier zijn ook de winkels volgens mij eerder dicht.
Maar op het nieuws wordt er altijd gedaan als of brabant en limburg helemaal plat liggen
Ha ha I wish, ik ben jaren geen maagd meerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
En al die halfzatte mensen die jou uitlachen omdat je nog maagd bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |