Nounou, give the Catholics some credit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Carnaval is geestdodend. Alcohol + religie is een verdovende combinatie van drugs om mensen volgzaam en onoplettend te maken. Het is een complot van de overheid.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Omdat de grootste chagrijnen, die normaal gesproken nog geen gedag zeggen, je met carnaval om de nek vliegen alsof ze je allerbeste vriend zijn.
Ah, jullie hebben er dus geen verstand van lees ik welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:39 schreef Hiddendoe het volgende:
1. Kutmuzieik.![]()
2. Zoveel mogelijk zuipen en kotsen.![]()
3. De meesten lopen met opzet voor lul met hun idiote outfit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4. De polonaise.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5. De optocht is altijd wel leuk om te zien.![]()
6. Carnaval.![]()
7. Bleh.
Officieel moeten ze na afloop vasten tot Pasen. Ik heb nog nooit een Brabander ontmoet die dat doetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:58 schreef GoldenBatt het volgende:
en dan nog de topper: HET IS EEN KATHOLIEK FEEST!!!!
dus, gaan de carnavals liefhebbers ook even na de kerk na de tijd, om onze heer te bedanken voor dit hele verhaal?
SOA's, Katers, Bierbuik, Verlof....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
geef eens 1 reden wat ik als carnaval hater mis aan dit feest ?
SOA - hoef ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:44 schreef Prelude_2.3_4WS het volgende:
[..]
SOA's, Katers, Bierbuik, Verlof....
...of jij viert carnaval niet op de juiste manier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
[..]
Ah, jullie hebben er dus geen verstand van lees ik wel
Alle bovengenoemde punten komen bij ons niet voor, m.a.w. jullie hebben óf geen ervaring met carnaval óf jullie zijn in de verkeerde plaatsen geweest.
sletjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:19 schreef RM-rf het volgende:
stel je voor dat je 14 of 15-jarige meisjes ziet rondlopen in een of andere overdreven korte minirokken, veels te zwaar opgemaakt, en deze een fles wodka in de hand hebben en nauwelijks meer op hun benen kunnen staan, terwijl het net 3 uur 's middags is ....
Dat is een goeie...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef Prelude_2.3_4WS het volgende:
Weg uit de sleur van de randstad!
Is 1 dagje ook goed?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef Prelude_2.3_4WS het volgende:
Carnaval is moooooiii! 1 week van de maand niet meer kunnen herinneren betekend ook al na 3 weken weer loon krijgen(jammer dat het geld ook al weer weg is).
En al die hollandse lamballen die zeuren over carnaval moeten gewoon eens 7 dagen mee gaan. Er zijn er genoeg die ik ken die nu ieder jaar terug komen. Weg uit de sleur van de randstad!
niks, als je er niet mee opgegroeid bent is er ook niks aan...je haalt alle bovenrivierders er ook zo uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
geef eens 1 reden wat ik als carnaval hater mis aan dit feest ?
Er zijn tal van kroegen die gewoon techno draaien met carnaval... Geile meisjes met leren Formule 1 pakjes, iedereen is zat en heeft goeie zin, er wordt sowieso meer geneukt in die 3 dagen dan jij in je hele leven en alles mag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Je verkleden om 4 dagen te kunnen zuipen met kut muziek op de achtergrond is gewoon achterlijk
ehmm, hoop dat ze gewoon weg blijvenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef Prelude_2.3_4WS het volgende:
Carnaval is moooooiii! 1 week van de maand niet meer kunnen herinneren betekend ook al na 3 weken weer loon krijgen(jammer dat het geld ook al weer weg is).
En al die hollandse lamballen die zeuren over carnaval moeten gewoon eens 7 dagen mee gaan. Er zijn er genoeg die ik ken die nu ieder jaar terug komen. Weg uit de sleur van de randstad!
Ik ben niet anti, mensen gaan hun gang maar. Ik vind het alleen zwaar "quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik snap het ook niet echt. Dat je het niet leuk vind oke, maar laat mensen gewoon hun gang gaan. Je hoeft toch niet meteen zo anti te zijn?
Dat kan gebeuren ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Wordt je met caranaval niet heel dronken en kom je dan het hele dorp tegen, inclusief familie en kennissen?
Ik ga niet graag lam met familie erbij. Maar goed, ieder zijn meug.
Beter eens in het jaar achterlijke verklede boeren dan heel het jaar tussen de criminele medelanders wonen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef Broder het volgende:
Geen idee, misschien omdat normale mensen een hekel hebben aan achterlijke verklede boeren.
Dat komt omdat wij nog niet zoveel buitenlanders hebben en dat graag zo willen houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef deelnemer het volgende:
Is het toeval dat in carnaval vierend Nederland de PVV de grootste politieke partij is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |