Nee, ook andere muziek die jij ongetwijfeld leuk vindt... Wat ik wil zeggen is dat je redenen niet standhouden tegenover het Carnaval wat wij hier kennen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
want ze draaien bijna overal techno wil je zeggen?
ik heb 2x carnaval gevierd en toen draaiden ze alleen maar carnavalsmuziek, top40 en ouwe hitjes. er zullen vast wel plekken zijn waar ze toffe muziek draaien maar ik denk wel dat ik mag zeggen dat er over t algemeen kutmuziek wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nee, ook andere muziek die jij ongetwijfeld leuk vindt... Wat ik wil zeggen is dat je redenen niet standhouden tegenover het Carnaval wat wij hier kennen...
In brabant doen ze vrijwel niets met de gedachte achter carnaval. Daarom kan je dat niet carnaval noemen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En wat weet jij daar van? Het is anders carnaval dan in Limburg, maar zeker niet minder echt.
Dat heet hypocrisie. Er zijn ook mensen die niet zo verderfelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef .aeon het volgende:
Ja het is echt verschrikkelijk dat je voor een paar dagen met iedereen overweg kan en gaat feesten
jullie zijn alleen aardig voor elkaar met carnaval?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef .aeon het volgende:
Nee dat heet aardig zijn voor elkaar.
Of geloof je daar niet (meer) in?
Dat zijn ook van de tokkiefeesten...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef .aeon het volgende:
Dan heb je het verkeerd geinterpreteerd
Het is niet 'ineens doen alsof je iedereen aardig vind'. Of ga jij op een feest een beetje de chagerijn uithangen?![]()
Het is wat dat betreft niet anders dan een WK voetbal of Koninginnedag.
Ben je 13 ofzo.. ?? Is in jouw wereld nog alles leuk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef .aeon het volgende:
Dan heb je het verkeerd geinterpreteerd
Het is niet 'ineens doen alsof je iedereen aardig vind'. Of ga jij op een feest een beetje de chagerijn uithangen?![]()
Het is wat dat betreft niet anders dan een WK voetbal of Koninginnedag.
Nee zeg ik dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef .aeon het volgende:
Of ga jij op een feest een beetje de chagerijn uithangen?![]()
Ik hou er ook niet van hoor, eigenlijk niemand die ik ken van mijn leeftijd. Maar het is er hier zo ingebakken dat we het maar op de koop toe nemenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb 2x carnaval gevierd en toen draaiden ze alleen maar carnavalsmuziek, top40 en ouwe hitjes. er zullen vast wel plekken zijn waar ze toffe muziek draaien maar ik denk wel dat ik mag zeggen dat er over t algemeen kutmuziek wordt gedraaid.
Nee ik geloof daar niet in. Want alleen aardig voor elkaar zijn op dat soort dagen is gewoon huichelachtig. Dan doe je het vooral voor jezelf en niet omdat je een ander iets gunt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef .aeon het volgende:
Nee dat heet aardig zijn voor elkaar.
Of geloof je daar niet (meer) in?
Dus... wat is je punt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee ik geloof daar niet in. Want alleen aardig voor elkaar zijn op dat soort dagen is gewoon huichelachtig. Dan doe je het vooral voor jezelf en niet omdat je een ander iets gunt.
Hoe weet jij het nou of iemand het voor zichzelf doet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee ik geloof daar niet in. Want alleen aardig voor elkaar zijn op dat soort dagen is gewoon huichelachtig. Dan doe je het vooral voor jezelf en niet omdat je een ander iets gunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |