abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93634590
Ik zit hier op stage met een nogal oude computer, die na een paar seconden aan staan opnieuw opstart. Nu is mij de opdracht gegeven deze opnieuw te installeren. Niet uit luiheid om het virus op te sporen, maar omdat het toch nodig was.

Het gaat om een YongSun ( :') ) en verder weet ik er ook niks vanaf, staat niks op of bij haha.
Maar het probleem is als volgt:
Ik stop de boot cd erin, met windows xp (heb al een paar verschillende boot cds geprobeerd) en druk op F11, om in het bootmenu te komen. Dan vraagt hij enter CURRENT password:
Er zit geen password voor de user op of iets, en ik zou niet weten wat in te vullen.
Dus ik dacht ik ga ff in de BIOS kijken, krijg ik dezelfde vraag, enter current password. :(

Heeft iemand enig idee, is er misschien een universeel password of iets dergelijks?
Bij voorbaat dank!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 4 maart 2011 @ 12:05:18 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_93634619
Trek de pc open en zoek naar het bios reset jumpertje.
Dat zou moeten werken. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_93634634
Als t een BIOS ww is kun je toch gewoon de batterij eruit halen of een jumper gebruiken om BIOS te resetten
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:05:46 #4
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_93634635
Wat voor studie hoort bij je stage? Geen ICT-achtig iets hoop ik?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_93634933
Gaat ik is ff proberen. Bedankt voor de reactie.
Ja toevallig wel ICT, maar ik zit meer in de web design. Ben van de kreatieve kant.
Verder kan ik een pc gebruiken, daar houd het bij op haha :6
pi_93635527
Heb ff de batterij eruit getrokken, en ik kon ik in de BIOS.
Nou vroeg die bij de boot nogsteeds om een password, heb ff hoi ingevuld als pw in de bios, en nu doet hij het :)

thanks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')