Ik gun vooral Pieters een goal! Die heeft er voor PSV nog geen gescoord(oefenduels niet meegerekend!)quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:19 schreef GodsSon het volgende:
Pieters / Manolev / Bakkal moeten maar eens scoren, denk dat Bakkal de komende weken wel een kansje krijgt (ondanks een ontevreden Fred). Anders een kans voor Labyad... dan hebben bijna alle selectiespelers een doelpunt gemaakt, zou best mooi zijn.
Tegen Ajax of Twente?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Doublepain het volgende:
en Isak de winnende in de EL finale:P
Idd zou het ook mooi vinden voor Pieters...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik gun vooral Pieters een goal! Die heeft er voor PSV nog geen gescoord(oefenduels niet meegerekend!)
Ik hoop vooral eerst dat zijn volgende operatie slaagt en dat normaal pijnloos bewegen enzo erin zit. Daarna maar eens kijken of hij terug kan komen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha wat een baas heHopelijk snel weer op het veld!
Yups. Daarom is het zo te hopen dat Ruud in de zomer komt. Die heeft hetzelfde meegemaakt en kan deze jongen op sleeptouw nemen om een echte wereldspits te worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hoop vooral eerst dat zijn volgende operatie slaagt en dat normaal pijnloos bewegen enzo erin zit. Daarna maar eens kijken of hij terug kan komen.
Het zijn niet echt bepaald pareltjes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:19 schreef Frenkel het volgende:
Om even terug te komen op vrouwen in PSV shirts:
http://psvmodel.omroepbrabant.nl/
[ afbeelding ]
Ik kon de TT niet langer makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef rubbereend het volgende:
Rare TT, over een week is Toivonen er gewoon bij
Linda FTWquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:19 schreef Frenkel het volgende:
[ afbeelding ]
2e van rechts boven en die links onder zijn wel het knapst. Daar neem ik dat PSV shirt wel voor lief mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:19 schreef Frenkel het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef Sj0rSz het volgende:
Eindelijk weer eens naar het stadion! Donderdag op vak J
Zin in!
Geen onzin uitkramen. Ze kunnen spelen in Jong PSV en Zeefuik en Labyad vallen af en toe in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef Einthovuh het volgende:
Helaas komen talenten onder Rutten niet aan spelen toe.
Jawel. Maar Rutten is nou ook niet bepaald een trainer die mensen een kans durft te geven en liever vasthoudt aan vertrouwde spelers. Zeefuik verdient meer speelminuten. Laat Berg maar op de bank zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen onzin uitkramen. Ze kunnen spelen in Jong PSV en Zeefuik en Labyad vallen af en toe in.
Als Rutten ze niet opstelt zijn ze er gewoon nog niet klaar voor.
Barcelona zou interesse hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:43 schreef Doublepain het volgende:
Heeft iemand die Ibrahim zien spelen? Is hij goeie talent?
Allemaal leuk en aardig van dat soort uitspraken, maar ondertussen heeft Rutten al járen ervaring met het brengen van spelers. Ik zou daar eerder op vertrouwen dan je eigen persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jawel. Maar Rutten is nou ook niet bepaald een trainer die mensen een kans durft te geven en liever vasthoudt aan vertrouwde spelers. Zeefuik verdient meer speelminuten. Laat Berg maar op de bank zitten.
Dat is zeker zo. Maar als je ziet hoe Berg presteert tegen Ajax en Zeefuik die in 10 minuten tijd meer laat zien dan Berg in 80 minuten, dan zou ik zeggen, gun die gozer een basisplaats tegen bijvoorbeeld Excelsior.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig van dat soort uitspraken, maar ondertussen heeft Rutten al járen ervaring met het brengen van spelers. Ik zou daar eerder op vertrouwen dan je eigen persoonlijke mening.
Komt allemaal wel goed, Rutten weet hoe hij om moet gaan met jonge talenten..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar als je ziet hoe Berg presteert tegen Ajax en Zeefuik die in 10 minuten tijd meer laat zien dan Berg in 80 minuten, dan zou ik zeggen, gun die gozer een basisplaats tegen bijvoorbeeld Excelsior.
En dat terwijl Zeefuik een aardig buikje heeft ook nog.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar als je ziet hoe Berg presteert tegen Ajax en Zeefuik die in 10 minuten tijd meer laat zien dan Berg in 80 minuten, dan zou ik zeggen, gun die gozer een basisplaats tegen bijvoorbeeld Excelsior.
Laten we 't hopenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, Rutten weet hoe hij om moet gaan met jonge talenten..
Vind het wel meevallen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:50 schreef msnk het volgende:
[..]
En dat terwijl Zeefuik een aardig buikje heeft ook nog.
Hij komt wel over als een goede gozer, dat vind ik wel opvallendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef Doublepain het volgende:
Weer een nieuwe voorspelling
Weer gunt niemand Ajax winst..
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij kan scoren als Ronaldo, mag hij 200 kilo wegen...
Die gast die al die spelers daar wegstuurt, werkt die daar nog?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij komt wel over als een goede gozer, dat vind ik wel opvallendIk dus Googelen, conclusie: geboren in Damsco
! Wist ik heul nie, wel dat ie was weggestuurd bij Ajax, maar dat zijn er zoveel
[..]
Zou ik ook zeggen
Ik zal even even zijn dossier erbij pakken, kijken wie dat wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gast die al die spelers daar wegstuurt, werkt die daar nog?
Nieuwe opdracht voor Rutten: Werken aan Ojo zijn mentaliteit..quote:VVV-Venlo is bereid PSV-huurling Funso Ojo nog één kans te bieden. De tiener maakt sinds de winterstop deel uit van de selectie van de Limburgers, maar liet zich onlangs ontvallen dat hij ontevreden is. Zo zei hij zo snel mogelijk weer weg te willen, omdat hij geen perspectief meer zag in De Koel. Vrijdagochtend nam hij die woorden terug.
Funso gaf aan dat hij de uitspraken niet zo had bedoeld en dat hij niet zo slim had gehandeld, vertelt directeur voetbalzaken Mario Captein aan Voetbal International. Wat ons betreft staat er nu dan ook een streep onder. We weten dat Funso teleurgesteld is vanwege zijn gebrek aan speelminuten. Van alle kanten was de insteek dat hij hier aan voetballen zou toekomen, maar vooralsnog lukt dat niet.
Eerder op de dag liet ook PSV-coach Fred Rutten zich ontvallen hoe hij dacht over de situatie omtrent de jonge Belg. Dat vind ik niet de goede grondhouding, zei hij over het gedrag van Ojo. Er zijn tal van spelers die beter zijn geworden van een avontuur op een wat lager niveau.
quote:Schaars: ik verwacht wel bloemetje van PSV bij winst op Ajax zondag
4 maart 2011
In de gratis krant Metro laat AZ-aanvoerder Stijn Schaars weten dat zijn ploeg de intentie heeft na de zege op Ajax in Alkmaar zondag ook in de Amsterdam Arena voor de winst te gaan tegen Ajax. In dat geval zou AZ zowel Ajax als FC Twente dit seizoen zes punten afhandig hebben gemaakt. "Als wij Ajax ook in de Arena verslaan verwacht ik wel een bloemetje vanuit Eindhoven. Dan heeft PSV tegen ons geen schade opgelopen terwijl wij van concurrenten Ajax en Twente allebei zes punten hebben afgesnoept."
Per direct of volgend seizoen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef Doublepain het volgende:
Ten Hag misschien nieuwe coach de Graafschap..
Hehe, waar ergens?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:59 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jij ook alMet dat verschil dat ik vrijwel iedere thuiswedstrijd in J zit..
Ik moet rond zien te komen van de bijstand, maar toch blijf ik mijn SCC ieder jaar verlengenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hehe, waar ergens?
Ik zat in 2009/2010 op PR met een vriend van me, maar een SCC ging dit seizoen niet lukken. Eigen huis enzo
Nu eindelijk weer eens in het stadion
Ik zou het heel graag willen, maar het kon er gewoon niet vanaf. En PR is eigenlijk ook verrekte duurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet rond zien te komen van de bijstand, maar toch blijf ik mijn SCC ieder jaar verlengen
Ja, Dat zijn inderdaad erg hoge prijzen daar. Ik zit op West op de het tweede gedeelde van de onderste ring. De stoelen voor mij zijn volgens mij iets goedkoper per jaar..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik zou het heel graag willen, maar het kon er gewoon niet vanaf. En PR is eigenlijk ook verrekte duur
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef Sj0rSz het volgende:
Eindelijk weer eens naar het stadion! Donderdag op vak J
Zin in!
goede plaatsen is ook maar relatief, ik zou eigenlijk niet anders willen dan achter de goal. Heerlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat is wel lekker!
Nja, wij wilden graag bij alle wedstrijden van PSV zijn én ook nog eens goede plaatsen hebben. Uiteindelijk dus op PR terecht gekomen en een leuk seizoen meegemaakt.
Nu is het dan even wat minder, maar uiteindelijk wil ik wel weer SCC.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef Doublepain het volgende:
Ten Hag misschien nieuwe coach de Graafschap..
Inderdaad Cocu doorschuiven en misschien Faber bij het eerste halen......quote:Ten Hag in gesprek met De Graafschap
4 maart 2011
Erik ten Hag, assistent van Fred Rutten bij PSV, is in gesprek met De Graafschap voor de functie van hoofdcoach. Dat bevestigt Ten Hag vandaag tegen Omroep Gelderland. Het gesprek verliep volgens Ten Hag positief. "Uitermate bevredigend. En ik sta uiteraard open voor een club als De Graafschap, daar maak ik allemaal geen geheim van, hoewel ik geen jacht maak op een nieuwe club", stelt Ten Hag.
Correct! En gewoon het idee dat je er bij bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goede plaatsen is ook maar relatief, ik zou eigenlijk niet anders willen dan achter de goal. Heerlijk
Ja geweldig. Zit daar dus al meer dan 10 jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goede plaatsen is ook maar relatief, ik zou eigenlijk niet anders willen dan achter de goal. Heerlijk
Nee. Waarschijnlijk wel naar NEC. Jij ook?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen vanavond mee naar Excelsior?
Kaarten Donderdag voor Oost ook binnen
Eigenlijk heb je over wel goed zicht en heeft elke plek zijn charmequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Zit daar dus al meer dan 10 jaar.
Al heb ik ook wel een paar keer op vak A gezeten. Ook wel goed zicht hoor.
Tis een verraderlijke uitwedstrijd maar er moeten gewoon 3 punten gepakt worden! Als je nu twee wedstrijden achter elkaar wint ligt de druk er bij Twente en al helemaal Ajax er ook vol op. Want dan mogen die helemaal bijna nergens meer wat laten liggen.quote:
In een bananenpak nog welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen vanavond mee naar Excelsior?
omgquote:
Dat klopt. Veel clubs hebben al punten laten liggen op Woudestein. Ergens ben ik er ook wel bang voorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis een verraderlijke uitwedstrijd maar er moeten gewoon 3 punten gepakt worden! Als je nu twee wedstrijden achter elkaar wint ligt de druk er bij Twente en al helemaal Ajax er ook vol op. Want dan mogen die helemaal bijna nergens meer wat laten liggen.
En Ibrahimovicquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Ibrahim, doet me elke keer denken aan Ibi
Na de wedstrijd direct door naar Stratumseind, dus mooi verkleed richting Rotterdam.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doe je.
Ik ga als 'casual'. Zwaai je op me ?
Het scheelde niet veelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef de_boswachter het volgende:
Met mijn steun gaat het 0-4 worden.
Dus niet zo druk maken aub.
Gewoon gerechtigheid dus.quote:
Ja, ik heb ze niet gelezen, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Loop wel langer mee hier op VBL..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Gewoon gerechtigheid dus.
Maar zie die reacties weer allemaal.![]()
True, true. Hopelijk gaat AZ vandaag ook de doodsteek aan Ajax geven.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef Einthovuh het volgende:
We moeten blij zijn dat we Woudestein achter de rug hebben. Alle grote clubs hebben er al punten laten liggen. Hopelijk laat Twente daar ook punten liggen
Aanvoer was kut. Niet zijn schuld...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn god wat was PSV weer slecht. 2e helft beter dan de eerste, maar er zijn er een paar die er echt niks van kunnen zeg.
Koevermans![]()
![]()
![]()
Speelde de tweede helft prima in een niet geweldig draaiend PSV (maar wat loopt die bal ook slecht op dat veld... onbespeelbaar lijkt het wel).quote:Engelaar![]()
![]()
Ik vond hem ongeveer even slecht presteren in de eerste en de tweede...quote:Lens![]()
(eerste helft, 2e was redelijk)
Had ook volgens mij aardig wat last van het veld.quote:Balasz(zie Lens)
Buiten het doelpunt en een actie in de tweede helft deed hij het gewoon prima.quote:Isaksson(hoe hij die bal weg meende te boksen
.!!!! )
http://www.eredivisie.nl/(...)g_excelsior-psv.htmlquote:Op zondag 6 maart 2011 12:46 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Waar kan ik de samenvatting kijken?
Ik ben het met je eens, ik vind Issackson ook al weken goed keepenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aanvoer was kut. Niet zijn schuld...
[..]
Speelde de tweede helft prima in een niet geweldig draaiend PSV (maar wat loopt die bal ook slecht op dat veld... onbespeelbaar lijkt het wel).
[..]
Ik vond hem ongeveer even slecht presteren in de eerste en de tweede...
[..]
Had ook volgens mij aardig wat last van het veld.
[..]
Buiten het doelpunt en een actie in de tweede helft deed hij het gewoon prima.
Naar mijn mening beide geen penalty, veels te licht gegeven. Dus PSV zou dan alsnog gewonnen hebben. Nederlandse abitrage is gewoon zwaar onder de maat.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:42 schreef Buitendam het volgende:
Na nog eens terug te hebben gekeken vind ik die penalty van Koevermans terecht. Hij zei dat ie hoopte op contact met de keeper, omdat ie vanuit die positie niet kon scoren en die knal op z'n enkels is in mijn ogen wel degelijk een overtreding.
Dankje!quote:Op zondag 6 maart 2011 12:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/(...)g_excelsior-psv.html
Dat is waar, maar als je er al naar toe gaat met het gevoel, hier kunnen we wel eens punten tegen verspelen, sta je al met 1-0 achter..quote:Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat zeiden we van andere ploegen dit seizoen ook....
Maar ook een heel vervelend weekend... Eerst maar eens zien, gister liep ook alles behalve soepel.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over 2 weken is ook wel leuk...
PSV - FC Utrecht
ADO Den Haag - Ajax
Excelsior - FC Twente
Kan weer een mooi PSV weekend worden
Ja dat is zo en ook Ola zal er niet bij zijn dan. Toch wel een gemis. Ola is misschien wel belangrijker voor PSV dan Ibi was..quote:Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat is waar, maar als je Berg heel de tijd in de spits laat spelen (leest u mee Fred?), dan zijn de kansen op een doelpunt alweer flink geslonken!
Het is een gewaagde uitspraak dat weet ikquote:Op zondag 6 maart 2011 13:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.... daar heb ik mijn twijfels over Bos.
Wel zeker is dat zowel met Ibi,Ola en Reis de reis naar de 3 punten wat makkelijker was.
Berg scoort te weinig (veel te weinig), maar is wel een prima aanspeelpunt in de spits. Ik zie geen betere. Koevermans is als basisspeler nooit echt succesvol. Nijland en Zeefuik zijn gewoon nog niet goed genoeg. Zouden wel meer speeltijd mogen krijgen overigens.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat is waar, maar als je Berg heel de tijd in de spits laat spelen (leest u mee Fred?), dan zijn de kansen op een doelpunt alweer flink geslonken!
Die zijn in het Noorden echt de weg kwijtquote:Op zondag 6 maart 2011 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die laatste speeldag komt wel goed, zelfs Heracles staat nu voor in Groningen...
Heb de beelden nog niet teruggezien, zit nu in de trein. Zal straks even terug kijken en dan laat ik het hier even wetenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Buitendam, welke van de 3 bananen was je ?
Heb toevallig nog een foto met een banaan duidelijk op, lol.
Bij de samenvatting van PSVtv helemaal rechtse banaan:Dquote:Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Buitendam, welke van de 3 bananen was je ?
Heb toevallig nog een foto met een banaan duidelijk op, lol.
Leuk filmpje met epische film muziekquote:
Zeker.. Die aftocht van Reisquote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Leuk filmpje met epische film muziek
Ja d'r ging sowieso een hoop paupervolk mee, man. "Wie niet springt is een jood" en "Volgend jaar naar Helmond Sport", maar eigen team aanmoedigen, ho maar.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Waren zich voor de wedstrijd ook twee gasten aan jullie aan het ergeren 'want ze stonden achter twee van die kutbananen en zagen geen fuck'.
Ja, dat is ieder jaar weer een meningverschil. Zelfs tussen veteranen onderlingquote:Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Oh dan was ik dus niet de enige die het opviel... Maar goed, ik was me op voorhand al aan het ergeren op dat een groot gedeete verkleed was.
Sorry hoor (niet voor jou ofzo) maar blijf dan in het cafe staan zuipen met je apepakkie aan. Groot gedeelte was stront en strontzat, echt heel irritant.
quote:
Manolev is het gewend om de bal over de goal te werkenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Buitendam het volgende:
Die Toivonen, Marcello, Manolev en alle andere buitenlanders mogen een complete middag met Harry 'de Regenjas' Vermegen doorbrengen. Allemaal aan de anti-depressiva op dit moment, gok ik.
Wat een mongool is dat toch.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef Buitendam het volgende:
Ah neen, stelletje cultuurbarbaren. Harry Vermegen mag je nooit, maar dan ook nóóit leuk vinden. Hoort er bij de opvoeding te worden ingeprent.
Ahja, dat was prima. En de penalty van Jaap Stam kon ik ook altijd om lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:51 schreef Lemming22 het volgende:
In "Die twee nieuwe koeien" was hij leuk. Vooral de items waarin spelers ballen door slaapkamerramen moesten schieten. Vaak om moeten lachen als er weer een ruit sneuvelde.
Ga 's HEEL gauw Harry aanbidden en SMEKEN OP JE KNIEËN om vergiffenis en vlugquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En mensen met een AFC Ajax ondertitel dienen hetzelfde te worden behandeld.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:41 schreef KELDER het volgende:
Harry Vermeegen was ooit leuk, inmiddels al een paar jaar een persiflage op zichzelf in de hoop de hoogtijdagen te herleven
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Buitendam het volgende:
Die Toivonen, Marcello, Manolev en alle andere buitenlanders mogen een complete middag met Harry 'de Regenjas' Vermegen doorbrengen. Allemaal aan de anti-depressiva op dit moment, gok ik.
Wat een mongool is dat toch.
Die ene brunettequote:
quote:Samenwerking Philips en PSV meerjarig verlengd
PSV en Philips maken bekend de bestaande sponsorovereenkomst op 1 juli met vijf jaar te verlengen en de samenwerking voort te zetten tegen de huidige voorwaarden. Daarnaast hebben PSV en Philips zich voorgenomen de komende tijd, mogelijk met nieuwe partners, kansen te onderzoeken om voor PSV de sponsorinkomsten te vergroten. Dit door het werven van sponsors die goed passen bij het sportieve en gezondheidsprofiel van zowel PSV als Philips.
Reactie Philips
Harry Hendriks, voorzitter directie Philips Benelux: PSV en Philips hebben de langst bestaande sponsorrelatie ter wereld, die opnieuw met vijf jaar wordt verlengd. Daarnaast hebben we de ambitie om passend in de visie van PSV en Philips, gezondheid en welzijn een sterk onderdeel te maken van onze samenwerking door het inzetten van innovaties en het toepassen daarvan binnen en buiten onze landsgrenzen.
Reactie algemeen directeur Sanders
Tiny Sanders, algemeen directeur PSV: Het 100-jarig bestaan van PSV in 2013 komt nu snel dichterbij en we zijn bijzonder trots op onze unieke, historische band met Philips. Philips en PSV zijn sterke merken en wij verwachten meer partners aan ons te kunnen binden om tot de sportieve top te blijven behoren.
Voor nostalgische redenen super natuurlijk. Maar ik hoop toch dat er in de toekomst een sponsor komt die meer geld wil schieten dan Philips nu doet. Hoeveel was het, 6 miljoen per jaar ofzo?quote:
Ik dacht altijd dat Philips nog steeds een beetje PSV rundequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:51 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Voor nostalgische redenen super natuurlijk. Maar ik hoop toch dat er in de toekomst een sponsor komt die meer geld wil schieten dan Philips nu doet. Hoeveel was het, 6 miljoen per jaar ofzo?
Zou een mooi gebaar zijn als Philips hand in eigen boezem zou steken en die 80 miljoen neerlegt om het stadion uit te bouwen naar 44.000 plaatsen. 35.000 is echt te weinig tegenwoordig.
Als je kijkt hoeveel miljoenen Philips wereldwijd per jaar aan reclame uitgeeft zouden ze van PSV een Europese topclub kunnen maken
Philips heeft zelfs meegewerkt aan de bouw van de Amsterdam ArenAquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Philips nog steeds een beetje PSV rundeMaar niet dus.
Als je een nieuwe sponsor wil, banden met Philips verslechteren daardoor lijkt mij evident, zou je dan ook een naamsverandering willen zienIk blijf het verwarrend vinden.
Sorry heurquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hey msnk verrekte koekwaus, gade gij eens ff vlug naar oe eigen land! ... uh topic.
Jullie ookquote:Succes morgen btw, hoop dat weer alle 3 de NL clubs doorgaan. Al is natuurlijk de hoop en wens voor PSV het grootste, maar das logisch.
Ik was toen nog een kleuterquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Philips heeft zelfs meegewerkt aan de bouw van de Amsterdam ArenA
Dude je brengt me nu op een fantastisch idee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:16 schreef msnk het volgende:
Nou houdoe dan hè, ga wel aan me leuter zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Dat is nu dus het mooie. Ze betalen hetzelfde als voorheen alleen het hoofdsponsorschap is niet meer exclusief. Dit stelt PSV in staat een tweede grote sponsor aan zich te binden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:51 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Voor nostalgische redenen super natuurlijk. Maar ik hoop toch dat er in de toekomst een sponsor komt die meer geld wil schieten dan Philips nu doet. Hoeveel was het, 6 miljoen per jaar ofzo?
Zou een mooi gebaar zijn als Philips hand in eigen boezem zou steken en die 80 miljoen neerlegt om het stadion uit te bouwen naar 44.000 plaatsen. 35.000 is echt te weinig tegenwoordig.
Als je kijkt hoeveel miljoenen Philips wereldwijd per jaar aan reclame uitgeeft zouden ze van PSV een Europese topclub kunnen maken
Hoop dat Tiny Sanders zijn uiterste best gaat doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is nu dus het mooie. Ze betalen hetzelfde als voorheen alleen het hoofdsponsorschap is niet meer exclusief. Dit stelt PSV in staat een tweede grote sponsor aan zich te binden.
Philips helpt mee met het zoeken naar een sponsor. Kans is dus groot dat dat een bedrijf is a la Douwe Egberts. Een bedrijf waar Philips dus zelf ook mee samenwerkt. Hoe het met indeling van shirt zit weet ik niet, maar heb ergens een keer gelezen dat dat wellicht op de achterkant (quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hoop dat Tiny Sanders zijn uiterste best gaat doenMaar hoe zit dat dan met shirt opdruk en dergelijke? Krijgen we dalijk dan een shirt met bijvoorbeeld Fly Emirates er op? (stiekem hoopt dat die sponsor er bij komt)
Wat een held inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Farfan kunnen we volgend seizoen wel gebruiken![]()
Van der Leegtequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:34 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar komen die emotie!
DAT ASS!quote:
Hiddink of Mourinho?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:33 schreef lijpedwerg het volgende:
Farfan van bommel van nistelrooy alex en gomes terughalen !!
Dan hebben we echt een topteam .
oja graag ook een nieuwe trainer/coach !
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:33 schreef lijpedwerg het volgende:
Farfan van bommel van nistelrooy alex en gomes terughalen !!
Dan hebben we echt een topteam .
oja graag ook een nieuwe trainer/coach !
Samen met Tomek Iwan op rechts.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Speelt Kasper Bogelund nog? Kan die dan ook terug komen?
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:31 december '06 09:58 door Patrick Leemans
Georgi Gakhokidze heeft besloten een punt achter zijn carrière te zetten.
Ja en 0-0, 1-0, 0-1, 1-1, 2-1, 1-2, 2-2, 3-2, 2-3, 3-3, 1-3, 1-4, 3-1, 4-1 etc. ook allemaal.quote:
4-0...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en 0-0, 1-0, 0-1, 1-1, 2-1, 1-2, 2-2, 3-2, 2-3, 3-3, 1-3, 1-4, 3-1, 4-1 etc. ook allemaal.
Misschien wordt de wedstrijd wel afgelast. Ge wit 't oit noit nie!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en 0-0, 1-0, 0-1, 1-1, 2-1, 1-2, 2-2, 3-2, 2-3, 3-3, 1-3, 1-4, 3-1, 4-1 etc. ook allemaal.
LENS IN DE SPITS AUB!!quote:Met snelle mensen in de voorste linie valt er donderdagavond wat te halen voor PSV. In het hart van de defensie staat bij Glasgow Rangers namelijk de oude David Weir, die volgens Edwin de Graaf zijn beste tijd wel gehad heeft. David Weir is veertig en kan helemaal niet meer lopen, zegt de voormalig middenvelder van Hibernian in Voetbal International.
De Graaf geeft PSV goede papieren voor een overwinning: PSV heeft veel meer kwaliteit, zegt hij. Met het vertrek van spits Kenny Miller heeft Glasgow veel gevaar ingeleverd. De middenvelders Steven Naismith, Steven Davis en Maurice Edu zijn de enige spelers die mij positief zijn opgevallen. Dat zijn allemaal jongens die de bal graag in de voeten krijgen. De rest moet het hebben van kracht en uithoudingsvermogen.
Het grote probleem van Rangers is dat ze een centraal duo hebben dat daar totaal ongeschikt voor is, vervolgt de middenvelder. David Weir is veertig en kan helemaal niet meer lopen. Op basis van zijn ervaring en tactisch inzicht komt hij daar in de Schotse competitie nog wel mee weg en kan hij zelfs uitblinken. Maar zeker tegen een ploeg als PSV zal hij het heel zwaar krijgen, omdat hij het tempo niet kan bijbenen. Naast Weir staat iemand met nog minder opbouwende kwaliteiten. Madjid Bougherra is een beest van een kerel, maar dat is het ook wel zon beetje.
Gezien ons budget een ideale aankoop.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Die speelt tegenwoordig in de 3e divisie van Rusland![]()
Idd. Berg, jezus wat een kansen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef Frey het volgende:
Het was bekend dat Rangers zou komen verdedigen, maar dit was te erg.![]()
En nu is het toch echt exit Berg...
Inderdaad.. kansloos gewisseld weer van Rutten, Toivonen zat zowat als enigste goed in de wedstrijd, haal dan Lens eruit..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Aan de toekomst denken ze ook niet nu.. Koevermans en Berg gaan aan het einde van het seizoen weg.. Zeefuik ook als je hem niet de kans geeft.. Alsof Koevermans wat extra inbrengt? Tjah, misschien extra gewicht..
tsja al shij dat zaterdag jl. had gedaan was het op woudesteijn 2-2 geweest. Gewoon kut van Reis. Dan was alles echt anders. Kan Rutje ook nie veel aan doen, wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Aan de toekomst denken ze ook niet nu.. Koevermans en Berg gaan aan het einde van het seizoen weg.. Zeefuik ook als je hem niet de kans geeft.. Alsof Koevermans wat extra inbrengt? Tjah, misschien extra gewicht..
Hij kan wel een beetje aan de toekomst denken.. Zeefuik is echt niet slechter dan Koevermans.. Nijland zou ook een optie zijn.. Hij krijgt helemaal niet de kans.. Daar kan Rutten wel wat aan doen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
tsja al shij dat zaterdag jl. had gedaan was het op woudesteijn 2-2 geweest. Gewoon kut van Reis. Dan was alles echt anders. Kan Rutje ook nie veel aan doen, wel?
Nee lul, ik wil april/mei op het plein staan. Niet misschien ooit in de toekomt. Jij weet ook dat Genero de toekomstige spits niet is. Ik bedoel: ik snap je, maar toch maakte Rutten Zaterdag jl. de juiste keuze. 2011 kampioen. 2011-2012 CL en wij zijn gered. Nu geen CL = deaud.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan wel een beetje aan de toekomst denken.. Zeefuik is echt niet slechter dan Koevermans.. Nijland zou ook een optie zijn.. Hij krijgt helemaal niet de kans.. Daar kan Rutten wel wat aan doen..
Met Berg heb je geen kans op de CL.. Zie je toch duidelijk.. Toen Zeefuik inviel, totale verschil zag je.. Ajax had toen het geluk met zo'n topkeeper anders stond Zeefuik nu ook in de basis en had er zeker 1tje gemaakt..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee lul, ik wil april/mei op het plein staan. Niet misschien ooit in de toekomt. Jij weet ook dat Genero de toekomstige spits niet is. Ik bedoel: ik snap je, maar toch maakte Rutten Zaterdag jl. de juiste keuze. 2011 kampioen. 2011-2012 CL en wij zijn gered. Nu geen CL = deaud.
Dat wordt steeds minder idd.. Ik zie Dzudszak alleen maar van afstand op goal schieten.. Begin van het jaar was het anders..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een zaadwedstrijd en dat voor ¤29.50- ......
Kutzooi. Rangers is echt een verdedigende kutploeg, echter had PSV hier gewoon met 4-0 overheen moeten walsen. Helaas ontbreekt het aan kwaliteit bij PSV voorin.
1: Waarom speelt Toivonen ipv Bakkal? Bakkal speelt zondag weer en de komende wedstrijden ook. Laat hem dan wennen aan de ploeg en breng hem niet pas na 83 minuten in.
2: Wanneer ziet Rutten nou eens in dat Berg compleet uit vorm is.
3: Waarom brengt hij nooit eens Nijland?
4: Kan hij Engelaar eens uitleggen dat hij best wel eens op doel mag schieten?
5: Corners, oefenen ze daar ooit wel eens op?
Alsof Park terug naar PSV wil. Die was maar wat blij toen hij hier weg was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Tallie1982 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-United-zit-erop.htm
Intressant voor psv?
Hier kan ik dus ook niet bij. Als je profvoetballer bent moet je toch verdomme wel een corner op de juiste plaats kunnen bezorgen. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een zaadwedstrijd en dat voor ¤29.50- ......
Kutzooi. Rangers is echt een verdedigende kutploeg, echter had PSV hier gewoon met 4-0 overheen moeten walsen. Helaas ontbreekt het aan kwaliteit bij PSV voorin.
1: Waarom speelt Toivonen ipv Bakkal? Bakkal speelt zondag weer en de komende wedstrijden ook. Laat hem dan wennen aan de ploeg en breng hem niet pas na 83 minuten in.
2: Wanneer ziet Rutten nou eens in dat Berg compleet uit vorm is.
3: Waarom brengt hij nooit eens Nijland?
4: Kan hij Engelaar eens uitleggen dat hij best wel eens op doel mag schieten?
5: Corners, oefenen ze daar ooit wel eens op?
Ben ik niet helemaal zeker van. Ja toen hij die dollars van ManU zag wel. Maar die pa van Park icm met zijn liedje op de platte kar: daar kreeg die Aziaat zeker een dikke piemeloeris van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof Park terug naar PSV wil. Die was maar wat blij toen hij hier weg was.
Inderdaad, ze hebben nog meer kans met Van Nistelrooy. Hoewel die nu ook alleen maar voor het geld gaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof Park terug naar PSV wil. Die was maar wat blij toen hij hier weg was.
Wat is de juiste plaats. Wegkoppen is makkelijker dan inkoppenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hier kan ik dus ook niet bij. Als je profvoetballer bent moet je toch verdomme wel een corner op de juiste plaats kunnen bezorgen. Hoe moeilijk kan het zijn.
Absoluut. Maar je kan er toch op zijn minst voor zorgen dat de bal net buiten het 5 meter gebied terecht komt, ipv bij de andere cornervlag of in de voeten van de eerste beste verdediger van de tegenpartij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat is de juiste plaats. Wegkoppen is makkelijker dan inkoppen
Soms heeft een grasmaaier idd meer kans om raak te koppenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Absoluut. Maar je kan er toch op zijn minst voor zorgen dat de bal net buiten het 5 meter gebied terecht komt, ipv bij de andere cornervlag of in de voeten van de eerste beste verdediger van de tegenpartij.
quote:Oud-PSV'er Park wil net zo goed als Rooney worden
(Novum) - Oud-PSV'er Ji-Sung Park hoopt dat hij in de toekomst net zo goed kan worden als teamgenoot Wayne Rooney. Dat zegt de 25-jarige aanvaller van Manchester United maandag in de Koreaanse krant Chosun Ilbo. Park zei verder dat hij zich eenzaam heeft gevoeld tijdens zijn verblijf in Nederland. "Ik werd genegeerd en vernederd door de fans. Mensen vergaten dat ik bestond."
Oud-PSV'er Park wil net zo goed als Rooney worden
Park voelt zich in Engeland meer op zijn gemak. "Het mooiste moment in Engeland heb ik beleefd tijdens de kerstdagen. Op het moment dat ik al mijn teamgenoten samen zagen eten, drinken en lachen, leek het net of ik in Korea was."
Park gaf in Chosun Ilbo aan dat hij wil schitteren op het WK in Duitsland komende zomer. "Ik wil tijdens dit toernooi laten zien hoeveel ik gegroeid ben na mijn overstap naar United. Ik hoop dat alle Koreanen kunnen genieten van mijn spel tijdens het WK."
Ja maar dat klopt ook gewoon. Totdat we:quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Een heel oud nieuwsbericht, maar goed, er kan iets fout gegaan zijn in de vertaling.
[..]
Alhoewel ik een grote fan was van Stinga op rechts, was Iwan echt een prachtige houthakker om te zien. Én toen bekend werd dat ie wegging kreeg ie vleugels en ging hij zowaar 'goed' spelen. Schitterende tijd....Møller in de spits en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Samen met Tomek Iwan op rechts.
Dit stuk is van toen hij net bij Manchester had getekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt ook gewoon. Totdat we:
Tè tè, tè dè: JI SUNG PARK uitvonden. Vanaf toen was hij gewoon Samsung GalaxyS zelf
Johquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit stuk is van toen hij net bij Manchester had getekend.
Ja het zal voor hem geen pretje zijn om zo kut te spelen terwijl het in het noorden wel goed ging.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef gnilrednoz het volgende:
Ben wel geschrokken van Berg zeg.. hij zou idd best depressief kunnen zijn als je hem zo ziet
Hij neukt zich waarschijnlijk helemaal suf als je zijn vriendin(nen) zietquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef gnilrednoz het volgende:
Ben wel geschrokken van Berg zeg.. hij zou idd best depressief kunnen zijn als je hem zo ziet
Snel een andere spits inzetten dus. En geef die jongen mentale hulp van een professional.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef gnilrednoz het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Snel een andere spits inzetten dus. En geef die jongen mentale hulp van een professional.
Ditquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef gnilrednoz het volgende:
Kost een berg, scoort een beetje...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef gnilrednoz het volgende:
In Amsterdam zit een goedequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
Belangrijkste feiten uit het q&a uurtje van Thijs Slegers: PSV zoekt hard naar een nieuwe keeper, Labyad is ontevreden en Nijland heeft geen professionele houding, net als meer reserves. En Manolev zou zo maar weg kunnen gaan deze zomer.
Voor het salaris van Isaksson moet je inderdaad wel een betere kunnen vinden, al is hij als lijnkeeper niet slecht.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
Belangrijkste feiten uit het q&a uurtje van Thijs Slegers: PSV zoekt hard naar een nieuwe keeper, Labyad is ontevreden en Nijland heeft geen professionele houding, net als meer reserves. En Manolev zou zo maar weg kunnen gaan deze zomer.
+ Hutchinson. Goede speler.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:43 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Enige spelers die ze wat mij betreft zeker moeten houden zijn Bouma, Pieters, Dzsudzsák en Lens. De rest is allemaal makkelijk vervangbaar.
Kloptquote:
Nou wel een paar open deurenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
Ben nu toch wel heel erg benieuwd.quote:PSV heeft het Nigeriaanse talent Rabiu Ibrahim een contract aangeboden, zo meldt De Telegraaf vrijdagmiddag. Ibrahim, die volgende week twintig jaar wordt, liep de afgelopen tien dagen stage bij de Eindhovenaren en de aanvallende middenvelder maakte indruk op trainer Fred Rutten. Er wordt nu volgens het dagblad onderhandeld over de voorwaarden van het contract.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140150
Eerst vond ik het jammer dat hij wegging, maar nu niet meer..quote:Voormalig PSV'er Manco krijgt ontslag na verzinnen van ontvoering
De nog prille loopbaan van Reimond Manco lijkt definitief in het slop geraakt. De aanvaller is door Atlante uit Mexico ontslagen omdat hij een ontvoering zou hebben verzonnen en met een alcoholgeur op de donderdagtraining was verschenen. Manco stond in het verleden bij PSV op de loonlijst.
De directie van Atlante ging bij de aanvaller verhaal halen en vermoedde meteen dat hij alcohol had genuttigd. Manco weigerde in eerste instantie een bloedproef te ondergaan en reageerde zeer beledigd op de aantijgingen. De jongeling, die zeker niet onomstreden is op het gebied van incidenten buiten de lijnen, claimde dat hij woensdagavond samen met zijn neef het slachtoffer was geweest van een ontvoering. Atlante stelde een onderzoek in en nodigde ook de neef uit voor een gesprek.
De versies van beide heren over de zogenaamde ontvoering waren zo verschillend, dat het bestuur besloot om het contract met wispelturige Manco met onmiddellijke ingang te verbreken. Manco is inmiddels terug in zijn vaderland Peru, waar hij voor Alianza Lima en Juan Aurich uitkwam. De aanvaller geeft toe dat hij enkele drankjes had genuttigd, maar blijft volhouden dat hij was ontvoerd.
Nog een heldquote:@DaMarcusBeasley
DaMarcusBeasley DaMarcus Beasley
Headin to Philips Stadion!! Nice walkin around the center.. Psv fans and Rangers fans! Get at ya'll after the westrijd!! Ha
DaMarcus Beasley
Great to be back in Philips Stadion again! I figured it would be a draw! Patient psv against resilient Rangers. Lookin forward to IBROX now!
ze moesten wel, scheelt tonnen door hem nu een contract aan te bieden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ben nu toch wel heel erg benieuwd.
Vroeg me al af waarom hij niet meedeed....quote:
True that. Heb wat filmpjes van hem opgezocht op youtube en hij kan best een aardig balletje trappen. Ben benieuwd hoe hij zich bij PSV gaat ontwikkelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moesten wel, scheelt tonnen door hem nu een contract aan te bieden.
Ik heb gisteren nog een gerucht gehoord dat Zeefuik weinig speelt om te voorkomen dat zijn salariseisen bij de onderhandelingen voor een nieuw contract te hoog worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moesten wel, scheelt tonnen door hem nu een contract aan te bieden.
quote:Voormalig PSV'er Manco krijgt ontslag na verzinnen van ontvoering
Vrijdag, 11 maart 2011 om 16:50
De nog prille loopbaan van Reimond Manco lijkt definitief in het slop geraakt. De aanvaller is door Atlante uit Mexico ontslagen omdat hij een ontvoering zou hebben verzonnen en met een alcoholgeur op de donderdagtraining was verschenen. Manco stond in het verleden bij PSV op de loonlijst.
De directie van Atlante ging bij de aanvaller verhaal halen en vermoedde meteen dat hij alcohol had genuttigd. Manco weigerde in eerste instantie een bloedproef te ondergaan en reageerde zeer beledigd op de aantijgingen. De jongeling, die zeker niet onomstreden is op het gebied van incidenten buiten de lijnen, claimde dat hij woensdagavond samen met zijn neef het slachtoffer was geweest van een ontvoering. Atlante stelde een onderzoek in en nodigde ook de neef uit voor een gesprek.
De versies van beide heren over de zogenaamde ontvoering waren zo verschillend, dat het bestuur besloot om het contract met wispelturige Manco met onmiddellijke ingang te verbreken. Manco is inmiddels terug in zijn vaderland Peru, waar hij voor Alianza Lima en Juan Aurich uitkwam. De aanvaller geeft toe dat hij enkele drankjes had genuttigd, maar blijft volhouden dat hij was ontvoerd.
Waarschijnlijk mag hij niet spelen van Hannoverquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom hij niet meedeed....
Waarom deed hij niet mee? Te aanvallend ingestelde speler?
Hopelijk geen Quincy geval.. Goed doen op een jeugd-WK en daarna tegenvallen.. Maar voor de mensen die zich afvragen waarom hij transfervrij is.. Zijn zaakwaarnemer had ruzie met het bestuur van Sporting.. Dat hem 2x een contract heeft aangeboden en beide keren geweigerd.. Hij zou naar Celtics gaan, maar kreeg geen vergunning.. Daarna naar Man Utd, maar volgensmij ook geen vergunning gekregen.. VVV testte hem af, maar konden hem niet betalen en hetzelfde voor Telstar...quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee toch? Het Grote PSV topic #446 - Waar we het voorlopig zonder Toivonen doen
Ja, dat is hem. Ik heb vrij hoge verwachtingen, hoewel dat nergens op gebaseerd is. Hopelijk maakt hij het waar. Creativiteit kunnen we zéér goed gebruiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ibrahim is toch die kerel waar Jan Poortvliet tijd terug wat over zei in de VI he?
Schijnt echt een goeie te zijn, alleen door malafide zaakwaarnemers etc. in verval geraakt.
Assist tegen Heerenveen(?).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Manco
Heeft die kerel bij PSV iets goeds gedaan? Kan me er echt niets van herinneren.
Manco idd ooit 1 assist en 1 trucje in zijn gehel psv-loopbaan. Toevallig zit ik op oost en was het voor mijn neus. Anders had ik nooit iets van die knaap gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
.
[..]
Ja, dat is hem. Ik heb vrij hoge verwachtingen, hoewel dat nergens op gebaseerd is. Hopelijk maakt hij het waar. Creativiteit kunnen we zéér goed gebruiken.
[..]
Assist tegen Heerenveen(?).
Maakt een heel matige indruk.quote:
hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Twittert vaker dan hij een bal kan hooghouden. En je krijgt de groetjes van m
Manco was een eindbaasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Manco idd ooit 1 assist en 1 trucje in zijn gehel psv-loopbaan. Toevallig zit ik op oost en was het voor mijn neus. Anders had ik nooit iets van die knaap gezien.
Eindbaas die in het zelfde rijtje als Leandro Bonfim kan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Manco was een eindbaasJammer van dat talent...
mwah weinig functionele techniek gezien van hem, werd door een aantal mensen hier wel erg gehypt hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Manco was een eindbaasJammer van dat talent...
Als het maar niet zo'n (paspoort) affaire gaat worden als met Gotwinn Atram..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ibrahim is toch die kerel waar Jan Poortvliet tijd terug wat over zei in de VI he?
Schijnt echt een goeie te zijn, alleen door malafide zaakwaarnemers etc. in verval geraakt.
Dat was tegen Lyon IN Eindhoven..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:55 schreef Nober het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de grote PSV legende, Robert? (Die van dé penalty in Lyon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |