Hehe, waar ergens?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:59 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jij ook alMet dat verschil dat ik vrijwel iedere thuiswedstrijd in J zit..
Ik moet rond zien te komen van de bijstand, maar toch blijf ik mijn SCC ieder jaar verlengenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hehe, waar ergens?
Ik zat in 2009/2010 op PR met een vriend van me, maar een SCC ging dit seizoen niet lukken. Eigen huis enzo
Nu eindelijk weer eens in het stadion
Ik zou het heel graag willen, maar het kon er gewoon niet vanaf. En PR is eigenlijk ook verrekte duurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet rond zien te komen van de bijstand, maar toch blijf ik mijn SCC ieder jaar verlengen
Ja, Dat zijn inderdaad erg hoge prijzen daar. Ik zit op West op de het tweede gedeelde van de onderste ring. De stoelen voor mij zijn volgens mij iets goedkoper per jaar..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik zou het heel graag willen, maar het kon er gewoon niet vanaf. En PR is eigenlijk ook verrekte duur
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef Sj0rSz het volgende:
Eindelijk weer eens naar het stadion! Donderdag op vak J
Zin in!
goede plaatsen is ook maar relatief, ik zou eigenlijk niet anders willen dan achter de goal. Heerlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat is wel lekker!
Nja, wij wilden graag bij alle wedstrijden van PSV zijn én ook nog eens goede plaatsen hebben. Uiteindelijk dus op PR terecht gekomen en een leuk seizoen meegemaakt.
Nu is het dan even wat minder, maar uiteindelijk wil ik wel weer SCC.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef Doublepain het volgende:
Ten Hag misschien nieuwe coach de Graafschap..
Inderdaad Cocu doorschuiven en misschien Faber bij het eerste halen......quote:Ten Hag in gesprek met De Graafschap
4 maart 2011
Erik ten Hag, assistent van Fred Rutten bij PSV, is in gesprek met De Graafschap voor de functie van hoofdcoach. Dat bevestigt Ten Hag vandaag tegen Omroep Gelderland. Het gesprek verliep volgens Ten Hag positief. "Uitermate bevredigend. En ik sta uiteraard open voor een club als De Graafschap, daar maak ik allemaal geen geheim van, hoewel ik geen jacht maak op een nieuwe club", stelt Ten Hag.
Correct! En gewoon het idee dat je er bij bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goede plaatsen is ook maar relatief, ik zou eigenlijk niet anders willen dan achter de goal. Heerlijk
Ja geweldig. Zit daar dus al meer dan 10 jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goede plaatsen is ook maar relatief, ik zou eigenlijk niet anders willen dan achter de goal. Heerlijk
Nee. Waarschijnlijk wel naar NEC. Jij ook?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen vanavond mee naar Excelsior?
Kaarten Donderdag voor Oost ook binnen
Eigenlijk heb je over wel goed zicht en heeft elke plek zijn charmequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Zit daar dus al meer dan 10 jaar.
Al heb ik ook wel een paar keer op vak A gezeten. Ook wel goed zicht hoor.
Tis een verraderlijke uitwedstrijd maar er moeten gewoon 3 punten gepakt worden! Als je nu twee wedstrijden achter elkaar wint ligt de druk er bij Twente en al helemaal Ajax er ook vol op. Want dan mogen die helemaal bijna nergens meer wat laten liggen.quote:
In een bananenpak nog welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen vanavond mee naar Excelsior?
omgquote:
Dat klopt. Veel clubs hebben al punten laten liggen op Woudestein. Ergens ben ik er ook wel bang voorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis een verraderlijke uitwedstrijd maar er moeten gewoon 3 punten gepakt worden! Als je nu twee wedstrijden achter elkaar wint ligt de druk er bij Twente en al helemaal Ajax er ook vol op. Want dan mogen die helemaal bijna nergens meer wat laten liggen.
En Ibrahimovicquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Ibrahim, doet me elke keer denken aan Ibi
Na de wedstrijd direct door naar Stratumseind, dus mooi verkleed richting Rotterdam.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doe je.
Ik ga als 'casual'. Zwaai je op me ?
Het scheelde niet veelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef de_boswachter het volgende:
Met mijn steun gaat het 0-4 worden.
Dus niet zo druk maken aub.
Gewoon gerechtigheid dus.quote:
Ja, ik heb ze niet gelezen, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Loop wel langer mee hier op VBL..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Gewoon gerechtigheid dus.
Maar zie die reacties weer allemaal.![]()
True, true. Hopelijk gaat AZ vandaag ook de doodsteek aan Ajax geven.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef Einthovuh het volgende:
We moeten blij zijn dat we Woudestein achter de rug hebben. Alle grote clubs hebben er al punten laten liggen. Hopelijk laat Twente daar ook punten liggen
Aanvoer was kut. Niet zijn schuld...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn god wat was PSV weer slecht. 2e helft beter dan de eerste, maar er zijn er een paar die er echt niks van kunnen zeg.
Koevermans![]()
![]()
![]()
Speelde de tweede helft prima in een niet geweldig draaiend PSV (maar wat loopt die bal ook slecht op dat veld... onbespeelbaar lijkt het wel).quote:Engelaar![]()
![]()
Ik vond hem ongeveer even slecht presteren in de eerste en de tweede...quote:Lens![]()
(eerste helft, 2e was redelijk)
Had ook volgens mij aardig wat last van het veld.quote:Balasz(zie Lens)
Buiten het doelpunt en een actie in de tweede helft deed hij het gewoon prima.quote:Isaksson(hoe hij die bal weg meende te boksen
.!!!! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |