Ik gun vooral Pieters een goal! Die heeft er voor PSV nog geen gescoord(oefenduels niet meegerekend!)quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:19 schreef GodsSon het volgende:
Pieters / Manolev / Bakkal moeten maar eens scoren, denk dat Bakkal de komende weken wel een kansje krijgt (ondanks een ontevreden Fred). Anders een kans voor Labyad... dan hebben bijna alle selectiespelers een doelpunt gemaakt, zou best mooi zijn.
Tegen Ajax of Twente?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Doublepain het volgende:
en Isak de winnende in de EL finale:P
Idd zou het ook mooi vinden voor Pieters...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik gun vooral Pieters een goal! Die heeft er voor PSV nog geen gescoord(oefenduels niet meegerekend!)
Ik hoop vooral eerst dat zijn volgende operatie slaagt en dat normaal pijnloos bewegen enzo erin zit. Daarna maar eens kijken of hij terug kan komen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha wat een baas heHopelijk snel weer op het veld!
Yups. Daarom is het zo te hopen dat Ruud in de zomer komt. Die heeft hetzelfde meegemaakt en kan deze jongen op sleeptouw nemen om een echte wereldspits te worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hoop vooral eerst dat zijn volgende operatie slaagt en dat normaal pijnloos bewegen enzo erin zit. Daarna maar eens kijken of hij terug kan komen.
Het zijn niet echt bepaald pareltjes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:19 schreef Frenkel het volgende:
Om even terug te komen op vrouwen in PSV shirts:
http://psvmodel.omroepbrabant.nl/
[ afbeelding ]
Ik kon de TT niet langer makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef rubbereend het volgende:
Rare TT, over een week is Toivonen er gewoon bij
Linda FTWquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:19 schreef Frenkel het volgende:
[ afbeelding ]
2e van rechts boven en die links onder zijn wel het knapst. Daar neem ik dat PSV shirt wel voor lief mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:19 schreef Frenkel het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef Sj0rSz het volgende:
Eindelijk weer eens naar het stadion! Donderdag op vak J
Zin in!
Geen onzin uitkramen. Ze kunnen spelen in Jong PSV en Zeefuik en Labyad vallen af en toe in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef Einthovuh het volgende:
Helaas komen talenten onder Rutten niet aan spelen toe.
Jawel. Maar Rutten is nou ook niet bepaald een trainer die mensen een kans durft te geven en liever vasthoudt aan vertrouwde spelers. Zeefuik verdient meer speelminuten. Laat Berg maar op de bank zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen onzin uitkramen. Ze kunnen spelen in Jong PSV en Zeefuik en Labyad vallen af en toe in.
Als Rutten ze niet opstelt zijn ze er gewoon nog niet klaar voor.
Barcelona zou interesse hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:43 schreef Doublepain het volgende:
Heeft iemand die Ibrahim zien spelen? Is hij goeie talent?
Allemaal leuk en aardig van dat soort uitspraken, maar ondertussen heeft Rutten al járen ervaring met het brengen van spelers. Ik zou daar eerder op vertrouwen dan je eigen persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jawel. Maar Rutten is nou ook niet bepaald een trainer die mensen een kans durft te geven en liever vasthoudt aan vertrouwde spelers. Zeefuik verdient meer speelminuten. Laat Berg maar op de bank zitten.
Dat is zeker zo. Maar als je ziet hoe Berg presteert tegen Ajax en Zeefuik die in 10 minuten tijd meer laat zien dan Berg in 80 minuten, dan zou ik zeggen, gun die gozer een basisplaats tegen bijvoorbeeld Excelsior.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig van dat soort uitspraken, maar ondertussen heeft Rutten al járen ervaring met het brengen van spelers. Ik zou daar eerder op vertrouwen dan je eigen persoonlijke mening.
Komt allemaal wel goed, Rutten weet hoe hij om moet gaan met jonge talenten..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar als je ziet hoe Berg presteert tegen Ajax en Zeefuik die in 10 minuten tijd meer laat zien dan Berg in 80 minuten, dan zou ik zeggen, gun die gozer een basisplaats tegen bijvoorbeeld Excelsior.
En dat terwijl Zeefuik een aardig buikje heeft ook nog.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar als je ziet hoe Berg presteert tegen Ajax en Zeefuik die in 10 minuten tijd meer laat zien dan Berg in 80 minuten, dan zou ik zeggen, gun die gozer een basisplaats tegen bijvoorbeeld Excelsior.
Laten we 't hopenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, Rutten weet hoe hij om moet gaan met jonge talenten..
Vind het wel meevallen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:50 schreef msnk het volgende:
[..]
En dat terwijl Zeefuik een aardig buikje heeft ook nog.
Hij komt wel over als een goede gozer, dat vind ik wel opvallendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef Doublepain het volgende:
Weer een nieuwe voorspelling
Weer gunt niemand Ajax winst..
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij kan scoren als Ronaldo, mag hij 200 kilo wegen...
Die gast die al die spelers daar wegstuurt, werkt die daar nog?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij komt wel over als een goede gozer, dat vind ik wel opvallendIk dus Googelen, conclusie: geboren in Damsco
! Wist ik heul nie, wel dat ie was weggestuurd bij Ajax, maar dat zijn er zoveel
[..]
Zou ik ook zeggen
Ik zal even even zijn dossier erbij pakken, kijken wie dat wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gast die al die spelers daar wegstuurt, werkt die daar nog?
Nieuwe opdracht voor Rutten: Werken aan Ojo zijn mentaliteit..quote:VVV-Venlo is bereid PSV-huurling Funso Ojo nog één kans te bieden. De tiener maakt sinds de winterstop deel uit van de selectie van de Limburgers, maar liet zich onlangs ontvallen dat hij ontevreden is. Zo zei hij zo snel mogelijk weer weg te willen, omdat hij geen perspectief meer zag in De Koel. Vrijdagochtend nam hij die woorden terug.
Funso gaf aan dat hij de uitspraken niet zo had bedoeld en dat hij niet zo slim had gehandeld, vertelt directeur voetbalzaken Mario Captein aan Voetbal International. Wat ons betreft staat er nu dan ook een streep onder. We weten dat Funso teleurgesteld is vanwege zijn gebrek aan speelminuten. Van alle kanten was de insteek dat hij hier aan voetballen zou toekomen, maar vooralsnog lukt dat niet.
Eerder op de dag liet ook PSV-coach Fred Rutten zich ontvallen hoe hij dacht over de situatie omtrent de jonge Belg. Dat vind ik niet de goede grondhouding, zei hij over het gedrag van Ojo. Er zijn tal van spelers die beter zijn geworden van een avontuur op een wat lager niveau.
quote:Schaars: ik verwacht wel bloemetje van PSV bij winst op Ajax zondag
4 maart 2011
In de gratis krant Metro laat AZ-aanvoerder Stijn Schaars weten dat zijn ploeg de intentie heeft na de zege op Ajax in Alkmaar zondag ook in de Amsterdam Arena voor de winst te gaan tegen Ajax. In dat geval zou AZ zowel Ajax als FC Twente dit seizoen zes punten afhandig hebben gemaakt. "Als wij Ajax ook in de Arena verslaan verwacht ik wel een bloemetje vanuit Eindhoven. Dan heeft PSV tegen ons geen schade opgelopen terwijl wij van concurrenten Ajax en Twente allebei zes punten hebben afgesnoept."
Per direct of volgend seizoen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef Doublepain het volgende:
Ten Hag misschien nieuwe coach de Graafschap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |