Dat klopt. Veel clubs hebben al punten laten liggen op Woudestein. Ergens ben ik er ook wel bang voorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis een verraderlijke uitwedstrijd maar er moeten gewoon 3 punten gepakt worden! Als je nu twee wedstrijden achter elkaar wint ligt de druk er bij Twente en al helemaal Ajax er ook vol op. Want dan mogen die helemaal bijna nergens meer wat laten liggen.
En Ibrahimovicquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Ibrahim, doet me elke keer denken aan Ibi
Na de wedstrijd direct door naar Stratumseind, dus mooi verkleed richting Rotterdam.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doe je.
Ik ga als 'casual'. Zwaai je op me ?
Het scheelde niet veelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef de_boswachter het volgende:
Met mijn steun gaat het 0-4 worden.
Dus niet zo druk maken aub.
Gewoon gerechtigheid dus.quote:
Ja, ik heb ze niet gelezen, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Loop wel langer mee hier op VBL..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Gewoon gerechtigheid dus.
Maar zie die reacties weer allemaal.![]()
True, true. Hopelijk gaat AZ vandaag ook de doodsteek aan Ajax geven.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef Einthovuh het volgende:
We moeten blij zijn dat we Woudestein achter de rug hebben. Alle grote clubs hebben er al punten laten liggen. Hopelijk laat Twente daar ook punten liggen
Aanvoer was kut. Niet zijn schuld...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn god wat was PSV weer slecht. 2e helft beter dan de eerste, maar er zijn er een paar die er echt niks van kunnen zeg.
Koevermans![]()
![]()
![]()
Speelde de tweede helft prima in een niet geweldig draaiend PSV (maar wat loopt die bal ook slecht op dat veld... onbespeelbaar lijkt het wel).quote:Engelaar![]()
![]()
Ik vond hem ongeveer even slecht presteren in de eerste en de tweede...quote:Lens![]()
(eerste helft, 2e was redelijk)
Had ook volgens mij aardig wat last van het veld.quote:Balasz(zie Lens)
Buiten het doelpunt en een actie in de tweede helft deed hij het gewoon prima.quote:Isaksson(hoe hij die bal weg meende te boksen
.!!!! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |