quote:
Manolev is het gewend om de bal over de goal te werkenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Buitendam het volgende:
Die Toivonen, Marcello, Manolev en alle andere buitenlanders mogen een complete middag met Harry 'de Regenjas' Vermegen doorbrengen. Allemaal aan de anti-depressiva op dit moment, gok ik.
Wat een mongool is dat toch.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef Buitendam het volgende:
Ah neen, stelletje cultuurbarbaren. Harry Vermegen mag je nooit, maar dan ook nóóit leuk vinden. Hoort er bij de opvoeding te worden ingeprent.
Ahja, dat was prima. En de penalty van Jaap Stam kon ik ook altijd om lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:51 schreef Lemming22 het volgende:
In "Die twee nieuwe koeien" was hij leuk. Vooral de items waarin spelers ballen door slaapkamerramen moesten schieten. Vaak om moeten lachen als er weer een ruit sneuvelde.
Ga 's HEEL gauw Harry aanbidden en SMEKEN OP JE KNIEËN om vergiffenis en vlugquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En mensen met een AFC Ajax ondertitel dienen hetzelfde te worden behandeld.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:41 schreef KELDER het volgende:
Harry Vermeegen was ooit leuk, inmiddels al een paar jaar een persiflage op zichzelf in de hoop de hoogtijdagen te herleven
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Buitendam het volgende:
Die Toivonen, Marcello, Manolev en alle andere buitenlanders mogen een complete middag met Harry 'de Regenjas' Vermegen doorbrengen. Allemaal aan de anti-depressiva op dit moment, gok ik.
Wat een mongool is dat toch.
Die ene brunettequote:
quote:Samenwerking Philips en PSV meerjarig verlengd
PSV en Philips maken bekend de bestaande sponsorovereenkomst op 1 juli met vijf jaar te verlengen en de samenwerking voort te zetten tegen de huidige voorwaarden. Daarnaast hebben PSV en Philips zich voorgenomen de komende tijd, mogelijk met nieuwe partners, kansen te onderzoeken om voor PSV de sponsorinkomsten te vergroten. Dit door het werven van sponsors die goed passen bij het sportieve en gezondheidsprofiel van zowel PSV als Philips.
Reactie Philips
Harry Hendriks, voorzitter directie Philips Benelux: PSV en Philips hebben de langst bestaande sponsorrelatie ter wereld, die opnieuw met vijf jaar wordt verlengd. Daarnaast hebben we de ambitie om passend in de visie van PSV en Philips, gezondheid en welzijn een sterk onderdeel te maken van onze samenwerking door het inzetten van innovaties en het toepassen daarvan binnen en buiten onze landsgrenzen.
Reactie algemeen directeur Sanders
Tiny Sanders, algemeen directeur PSV: Het 100-jarig bestaan van PSV in 2013 komt nu snel dichterbij en we zijn bijzonder trots op onze unieke, historische band met Philips. Philips en PSV zijn sterke merken en wij verwachten meer partners aan ons te kunnen binden om tot de sportieve top te blijven behoren.
Voor nostalgische redenen super natuurlijk. Maar ik hoop toch dat er in de toekomst een sponsor komt die meer geld wil schieten dan Philips nu doet. Hoeveel was het, 6 miljoen per jaar ofzo?quote:
Ik dacht altijd dat Philips nog steeds een beetje PSV rundequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:51 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Voor nostalgische redenen super natuurlijk. Maar ik hoop toch dat er in de toekomst een sponsor komt die meer geld wil schieten dan Philips nu doet. Hoeveel was het, 6 miljoen per jaar ofzo?
Zou een mooi gebaar zijn als Philips hand in eigen boezem zou steken en die 80 miljoen neerlegt om het stadion uit te bouwen naar 44.000 plaatsen. 35.000 is echt te weinig tegenwoordig.
Als je kijkt hoeveel miljoenen Philips wereldwijd per jaar aan reclame uitgeeft zouden ze van PSV een Europese topclub kunnen maken
Philips heeft zelfs meegewerkt aan de bouw van de Amsterdam ArenAquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Philips nog steeds een beetje PSV rundeMaar niet dus.
Als je een nieuwe sponsor wil, banden met Philips verslechteren daardoor lijkt mij evident, zou je dan ook een naamsverandering willen zienIk blijf het verwarrend vinden.
Sorry heurquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hey msnk verrekte koekwaus, gade gij eens ff vlug naar oe eigen land! ... uh topic.
Jullie ookquote:Succes morgen btw, hoop dat weer alle 3 de NL clubs doorgaan. Al is natuurlijk de hoop en wens voor PSV het grootste, maar das logisch.
Ik was toen nog een kleuterquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Philips heeft zelfs meegewerkt aan de bouw van de Amsterdam ArenA
Dude je brengt me nu op een fantastisch idee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:16 schreef msnk het volgende:
Nou houdoe dan hè, ga wel aan me leuter zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Dat is nu dus het mooie. Ze betalen hetzelfde als voorheen alleen het hoofdsponsorschap is niet meer exclusief. Dit stelt PSV in staat een tweede grote sponsor aan zich te binden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:51 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Voor nostalgische redenen super natuurlijk. Maar ik hoop toch dat er in de toekomst een sponsor komt die meer geld wil schieten dan Philips nu doet. Hoeveel was het, 6 miljoen per jaar ofzo?
Zou een mooi gebaar zijn als Philips hand in eigen boezem zou steken en die 80 miljoen neerlegt om het stadion uit te bouwen naar 44.000 plaatsen. 35.000 is echt te weinig tegenwoordig.
Als je kijkt hoeveel miljoenen Philips wereldwijd per jaar aan reclame uitgeeft zouden ze van PSV een Europese topclub kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |