Heb de beelden nog niet teruggezien, zit nu in de trein. Zal straks even terug kijken en dan laat ik het hier even wetenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Buitendam, welke van de 3 bananen was je ?
Heb toevallig nog een foto met een banaan duidelijk op, lol.
Bij de samenvatting van PSVtv helemaal rechtse banaan:Dquote:Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Buitendam, welke van de 3 bananen was je ?
Heb toevallig nog een foto met een banaan duidelijk op, lol.
Leuk filmpje met epische film muziekquote:
Zeker.. Die aftocht van Reisquote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Leuk filmpje met epische film muziek
Ja d'r ging sowieso een hoop paupervolk mee, man. "Wie niet springt is een jood" en "Volgend jaar naar Helmond Sport", maar eigen team aanmoedigen, ho maar.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Waren zich voor de wedstrijd ook twee gasten aan jullie aan het ergeren 'want ze stonden achter twee van die kutbananen en zagen geen fuck'.
Ja, dat is ieder jaar weer een meningverschil. Zelfs tussen veteranen onderlingquote:Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Oh dan was ik dus niet de enige die het opviel... Maar goed, ik was me op voorhand al aan het ergeren op dat een groot gedeete verkleed was.
Sorry hoor (niet voor jou ofzo) maar blijf dan in het cafe staan zuipen met je apepakkie aan. Groot gedeelte was stront en strontzat, echt heel irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |