tsja al shij dat zaterdag jl. had gedaan was het op woudesteijn 2-2 geweest. Gewoon kut van Reis. Dan was alles echt anders. Kan Rutje ook nie veel aan doen, wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Aan de toekomst denken ze ook niet nu.. Koevermans en Berg gaan aan het einde van het seizoen weg.. Zeefuik ook als je hem niet de kans geeft.. Alsof Koevermans wat extra inbrengt? Tjah, misschien extra gewicht..
Hij kan wel een beetje aan de toekomst denken.. Zeefuik is echt niet slechter dan Koevermans.. Nijland zou ook een optie zijn.. Hij krijgt helemaal niet de kans.. Daar kan Rutten wel wat aan doen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
tsja al shij dat zaterdag jl. had gedaan was het op woudesteijn 2-2 geweest. Gewoon kut van Reis. Dan was alles echt anders. Kan Rutje ook nie veel aan doen, wel?
Nee lul, ik wil april/mei op het plein staan. Niet misschien ooit in de toekomt. Jij weet ook dat Genero de toekomstige spits niet is. Ik bedoel: ik snap je, maar toch maakte Rutten Zaterdag jl. de juiste keuze. 2011 kampioen. 2011-2012 CL en wij zijn gered. Nu geen CL = deaud.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan wel een beetje aan de toekomst denken.. Zeefuik is echt niet slechter dan Koevermans.. Nijland zou ook een optie zijn.. Hij krijgt helemaal niet de kans.. Daar kan Rutten wel wat aan doen..
Met Berg heb je geen kans op de CL.. Zie je toch duidelijk.. Toen Zeefuik inviel, totale verschil zag je.. Ajax had toen het geluk met zo'n topkeeper anders stond Zeefuik nu ook in de basis en had er zeker 1tje gemaakt..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee lul, ik wil april/mei op het plein staan. Niet misschien ooit in de toekomt. Jij weet ook dat Genero de toekomstige spits niet is. Ik bedoel: ik snap je, maar toch maakte Rutten Zaterdag jl. de juiste keuze. 2011 kampioen. 2011-2012 CL en wij zijn gered. Nu geen CL = deaud.
Dat wordt steeds minder idd.. Ik zie Dzudszak alleen maar van afstand op goal schieten.. Begin van het jaar was het anders..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een zaadwedstrijd en dat voor ¤29.50- ......
Kutzooi. Rangers is echt een verdedigende kutploeg, echter had PSV hier gewoon met 4-0 overheen moeten walsen. Helaas ontbreekt het aan kwaliteit bij PSV voorin.
1: Waarom speelt Toivonen ipv Bakkal? Bakkal speelt zondag weer en de komende wedstrijden ook. Laat hem dan wennen aan de ploeg en breng hem niet pas na 83 minuten in.
2: Wanneer ziet Rutten nou eens in dat Berg compleet uit vorm is.
3: Waarom brengt hij nooit eens Nijland?
4: Kan hij Engelaar eens uitleggen dat hij best wel eens op doel mag schieten?
5: Corners, oefenen ze daar ooit wel eens op?
Alsof Park terug naar PSV wil. Die was maar wat blij toen hij hier weg was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Tallie1982 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-United-zit-erop.htm
Intressant voor psv?
Hier kan ik dus ook niet bij. Als je profvoetballer bent moet je toch verdomme wel een corner op de juiste plaats kunnen bezorgen. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een zaadwedstrijd en dat voor ¤29.50- ......
Kutzooi. Rangers is echt een verdedigende kutploeg, echter had PSV hier gewoon met 4-0 overheen moeten walsen. Helaas ontbreekt het aan kwaliteit bij PSV voorin.
1: Waarom speelt Toivonen ipv Bakkal? Bakkal speelt zondag weer en de komende wedstrijden ook. Laat hem dan wennen aan de ploeg en breng hem niet pas na 83 minuten in.
2: Wanneer ziet Rutten nou eens in dat Berg compleet uit vorm is.
3: Waarom brengt hij nooit eens Nijland?
4: Kan hij Engelaar eens uitleggen dat hij best wel eens op doel mag schieten?
5: Corners, oefenen ze daar ooit wel eens op?
Ben ik niet helemaal zeker van. Ja toen hij die dollars van ManU zag wel. Maar die pa van Park icm met zijn liedje op de platte kar: daar kreeg die Aziaat zeker een dikke piemeloeris van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof Park terug naar PSV wil. Die was maar wat blij toen hij hier weg was.
Inderdaad, ze hebben nog meer kans met Van Nistelrooy. Hoewel die nu ook alleen maar voor het geld gaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof Park terug naar PSV wil. Die was maar wat blij toen hij hier weg was.
Wat is de juiste plaats. Wegkoppen is makkelijker dan inkoppenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hier kan ik dus ook niet bij. Als je profvoetballer bent moet je toch verdomme wel een corner op de juiste plaats kunnen bezorgen. Hoe moeilijk kan het zijn.
Absoluut. Maar je kan er toch op zijn minst voor zorgen dat de bal net buiten het 5 meter gebied terecht komt, ipv bij de andere cornervlag of in de voeten van de eerste beste verdediger van de tegenpartij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat is de juiste plaats. Wegkoppen is makkelijker dan inkoppen
Soms heeft een grasmaaier idd meer kans om raak te koppenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Absoluut. Maar je kan er toch op zijn minst voor zorgen dat de bal net buiten het 5 meter gebied terecht komt, ipv bij de andere cornervlag of in de voeten van de eerste beste verdediger van de tegenpartij.
Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Oud-PSV'er Park wil net zo goed als Rooney worden
(Novum) - Oud-PSV'er Ji-Sung Park hoopt dat hij in de toekomst net zo goed kan worden als teamgenoot Wayne Rooney. Dat zegt de 25-jarige aanvaller van Manchester United maandag in de Koreaanse krant Chosun Ilbo. Park zei verder dat hij zich eenzaam heeft gevoeld tijdens zijn verblijf in Nederland. "Ik werd genegeerd en vernederd door de fans. Mensen vergaten dat ik bestond."
Oud-PSV'er Park wil net zo goed als Rooney worden
Park voelt zich in Engeland meer op zijn gemak. "Het mooiste moment in Engeland heb ik beleefd tijdens de kerstdagen. Op het moment dat ik al mijn teamgenoten samen zagen eten, drinken en lachen, leek het net of ik in Korea was."
Park gaf in Chosun Ilbo aan dat hij wil schitteren op het WK in Duitsland komende zomer. "Ik wil tijdens dit toernooi laten zien hoeveel ik gegroeid ben na mijn overstap naar United. Ik hoop dat alle Koreanen kunnen genieten van mijn spel tijdens het WK."
Ja maar dat klopt ook gewoon. Totdat we:quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Een heel oud nieuwsbericht, maar goed, er kan iets fout gegaan zijn in de vertaling.
[..]
Alhoewel ik een grote fan was van Stinga op rechts, was Iwan echt een prachtige houthakker om te zien. Én toen bekend werd dat ie wegging kreeg ie vleugels en ging hij zowaar 'goed' spelen. Schitterende tijd....Møller in de spits en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Samen met Tomek Iwan op rechts.
Dit stuk is van toen hij net bij Manchester had getekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt ook gewoon. Totdat we:
Tè tè, tè dè: JI SUNG PARK uitvonden. Vanaf toen was hij gewoon Samsung GalaxyS zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |