abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:08:28 #226
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_93930717
quote:
13s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Aan de toekomst denken ze ook niet nu.. Koevermans en Berg gaan aan het einde van het seizoen weg.. Zeefuik ook als je hem niet de kans geeft.. Alsof Koevermans wat extra inbrengt? Tjah, misschien extra gewicht.. :')
tsja al shij dat zaterdag jl. had gedaan was het op woudesteijn 2-2 geweest. Gewoon kut van Reis. Dan was alles echt anders. Kan Rutje ook nie veel aan doen, wel?
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:16:36 #227
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_93931274
Overall gezien is het een waardeloze wedstrijd geweest. Rangers verdedigt goddomme met vrijwel het hele elftal, waar PSV de creativiteit mist om de gaatjes te vinden.

En verder stond onze grote vriendelijke Zweed ook een paar keer flink te falen. Ohh ja, voor ik het vergeet; Berg :N :N :N Beter ga je gewoon terug naar Duitsland.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_93932581
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

tsja al shij dat zaterdag jl. had gedaan was het op woudesteijn 2-2 geweest. Gewoon kut van Reis. Dan was alles echt anders. Kan Rutje ook nie veel aan doen, wel?
Hij kan wel een beetje aan de toekomst denken.. Zeefuik is echt niet slechter dan Koevermans.. Nijland zou ook een optie zijn.. Hij krijgt helemaal niet de kans.. Daar kan Rutten wel wat aan doen..
pi_93933214
Ik wil graag als spits bij PSV soliciteren. Ik ben er zeker van dat ik beter kan presteren dan Berg, naar wie kan ik mijn CV sturen?
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:45:43 #230
242666 BeamofLight
pi_93933443
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij kan wel een beetje aan de toekomst denken.. Zeefuik is echt niet slechter dan Koevermans.. Nijland zou ook een optie zijn.. Hij krijgt helemaal niet de kans.. Daar kan Rutten wel wat aan doen..
Nee lul, ik wil april/mei op het plein staan. Niet misschien ooit in de toekomt. Jij weet ook dat Genero de toekomstige spits niet is. Ik bedoel: ik snap je, maar toch maakte Rutten Zaterdag jl. de juiste keuze. 2011 kampioen. 2011-2012 CL en wij zijn gered. Nu geen CL = deaud.
pi_93933797
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee lul, ik wil april/mei op het plein staan. Niet misschien ooit in de toekomt. Jij weet ook dat Genero de toekomstige spits niet is. Ik bedoel: ik snap je, maar toch maakte Rutten Zaterdag jl. de juiste keuze. 2011 kampioen. 2011-2012 CL en wij zijn gered. Nu geen CL = deaud.
Met Berg heb je geen kans op de CL.. Zie je toch duidelijk.. Toen Zeefuik inviel, totale verschil zag je.. Ajax had toen het geluk met zo'n topkeeper anders stond Zeefuik nu ook in de basis en had er zeker 1tje gemaakt..

Koevermans had niet 1 kans op goal, Berg heeft geen zin meer.. Tenminste, zo laat hij het merken en Zeefuik wil zich zeker bewijzen.. Die zet zich in.. Ik weet, ervaring is belangrijker en spelers waar je van weet wat ze kunnen.. Maar dit is lachwekkend..

Lens is eigenlijk een betere optie, met Bakkal links RECHTS.(als Toivonen terug is)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2011 22:51:40 ]
pi_93934068
Wat een zaadwedstrijd en dat voor ¤29.50- ......
Kutzooi. Rangers is echt een verdedigende kutploeg, echter had PSV hier gewoon met 4-0 overheen moeten walsen. Helaas ontbreekt het aan kwaliteit bij PSV voorin.

1: Waarom speelt Toivonen ipv Bakkal? Bakkal speelt zondag weer en de komende wedstrijden ook. Laat hem dan wennen aan de ploeg en breng hem niet pas na 83 minuten in.
2: Wanneer ziet Rutten nou eens in dat Berg compleet uit vorm is.
3: Waarom brengt hij nooit eens Nijland?
4: Kan hij Engelaar eens uitleggen dat hij best wel eens op doel mag schieten?
5: Corners, oefenen ze daar ooit wel eens op?
U MAD?
pi_93934201
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Kutzooi. Rangers is echt een verdedigende kutploeg, echter had PSV hier gewoon met 4-0 overheen moeten walsen. Helaas ontbreekt het aan kwaliteit bij PSV voorin.

1: Waarom speelt Toivonen ipv Bakkal? Bakkal speelt zondag weer en de komende wedstrijden ook. Laat hem dan wennen aan de ploeg en breng hem niet pas na 83 minuten in.
Dat wordt steeds minder idd.. Ik zie Dzudszak alleen maar van afstand op goal schieten.. Begin van het jaar was het anders.. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2011 22:57:29 ]
pi_93934449
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Tallie1982 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-United-zit-erop.htm

Intressant voor psv?
Alsof Park terug naar PSV wil. Die was maar wat blij toen hij hier weg was.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:00:04 #236
11102 knep
Mountainfreak
pi_93934453
Pff wat een zaadwedstrijd zeg, vervelend voetbal van die Schotten.
Gelukkig was I-Sjaak nog alert bij de poging van de Rangers.
Woei af en toe wel weg in het stadion :{.
pi_93934454
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:

Hier kan ik dus ook niet bij. Als je profvoetballer bent moet je toch verdomme wel een corner op de juiste plaats kunnen bezorgen. Hoe moeilijk kan het zijn.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:02:27 #238
242666 BeamofLight
pi_93934617
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal zeker van. Ja toen hij die dollars van ManU zag wel. Maar die pa van Park icm met zijn liedje op de platte kar: daar kreeg die Aziaat zeker een dikke piemeloeris van.
pi_93934646
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Inderdaad, ze hebben nog meer kans met Van Nistelrooy. Hoewel die nu ook alleen maar voor het geld gaat
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:03:01 #240
242666 BeamofLight
pi_93934656
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Hier kan ik dus ook niet bij. Als je profvoetballer bent moet je toch verdomme wel een corner op de juiste plaats kunnen bezorgen. Hoe moeilijk kan het zijn.
Wat is de juiste plaats. Wegkoppen is makkelijker dan inkoppen
pi_93934770
Park gaat waarschijnlijk naar een El Arabische club... Net als Lee, kans dat hij terug komt is klein..
pi_93934980
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat is de juiste plaats. Wegkoppen is makkelijker dan inkoppen
Absoluut. Maar je kan er toch op zijn minst voor zorgen dat de bal net buiten het 5 meter gebied terecht komt, ipv bij de andere cornervlag of in de voeten van de eerste beste verdediger van de tegenpartij.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:09:51 #243
242666 BeamofLight
pi_93935112
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Absoluut. Maar je kan er toch op zijn minst voor zorgen dat de bal net buiten het 5 meter gebied terecht komt, ipv bij de andere cornervlag of in de voeten van de eerste beste verdediger van de tegenpartij.
Soms heeft een grasmaaier idd meer kans om raak te koppen
pi_93935310
[quote]1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal zeker van. Ja toen hij die dollars van ManU zag wel. Maar die pa van Park icm met zijn liedje op de platte kar: daar kreeg die Aziaat zeker een dikke piemeloeris van.
[/quote ]_O-
pi_93935621
Een heel oud nieuwsbericht, maar goed, er kan iets fout gegaan zijn in de vertaling.

quote:
Oud-PSV'er Park wil net zo goed als Rooney worden

(Novum) - Oud-PSV'er Ji-Sung Park hoopt dat hij in de toekomst net zo goed kan worden als teamgenoot Wayne Rooney. Dat zegt de 25-jarige aanvaller van Manchester United maandag in de Koreaanse krant Chosun Ilbo. Park zei verder dat hij zich eenzaam heeft gevoeld tijdens zijn verblijf in Nederland. "Ik werd genegeerd en vernederd door de fans. Mensen vergaten dat ik bestond."

Oud-PSV'er Park wil net zo goed als Rooney worden

Park voelt zich in Engeland meer op zijn gemak. "Het mooiste moment in Engeland heb ik beleefd tijdens de kerstdagen. Op het moment dat ik al mijn teamgenoten samen zagen eten, drinken en lachen, leek het net of ik in Korea was."

Park gaf in Chosun Ilbo aan dat hij wil schitteren op het WK in Duitsland komende zomer. "Ik wil tijdens dit toernooi laten zien hoeveel ik gegroeid ben na mijn overstap naar United. Ik hoop dat alle Koreanen kunnen genieten van mijn spel tijdens het WK."
Ik typ straat.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:19:57 #246
242666 BeamofLight
pi_93935715
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Een heel oud nieuwsbericht, maar goed, er kan iets fout gegaan zijn in de vertaling.

[..]

Ja maar dat klopt ook gewoon. Totdat we:

Tè tè, tè dè: JI SUNG PARK uitvonden. Vanaf toen was hij gewoon Samsung GalaxyS zelf
pi_93935919
Berg depressief? :o
pi_93935977
Die siert de vos krijgt Rutten los :D geweldig
pi_93936037
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Samen met Tomek Iwan op rechts.
Alhoewel ik een grote fan was van Stinga op rechts, was Iwan echt een prachtige houthakker om te zien. Én toen bekend werd dat ie wegging kreeg ie vleugels en ging hij zowaar 'goed' spelen. Schitterende tijd....Møller in de spits en gaan met die banaan.
pi_93936058
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ja maar dat klopt ook gewoon. Totdat we:

Tè tè, tè dè: JI SUNG PARK uitvonden. Vanaf toen was hij gewoon Samsung GalaxyS zelf
Dit stuk is van toen hij net bij Manchester had getekend. :')
Ik typ straat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')