Nog een heldquote:@DaMarcusBeasley
DaMarcusBeasley DaMarcus Beasley
Headin to Philips Stadion!! Nice walkin around the center.. Psv fans and Rangers fans! Get at ya'll after the westrijd!! Ha
DaMarcus Beasley
Great to be back in Philips Stadion again! I figured it would be a draw! Patient psv against resilient Rangers. Lookin forward to IBROX now!
ze moesten wel, scheelt tonnen door hem nu een contract aan te bieden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ben nu toch wel heel erg benieuwd.
Vroeg me al af waarom hij niet meedeed....quote:
True that. Heb wat filmpjes van hem opgezocht op youtube en hij kan best een aardig balletje trappen. Ben benieuwd hoe hij zich bij PSV gaat ontwikkelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moesten wel, scheelt tonnen door hem nu een contract aan te bieden.
Ik heb gisteren nog een gerucht gehoord dat Zeefuik weinig speelt om te voorkomen dat zijn salariseisen bij de onderhandelingen voor een nieuw contract te hoog worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moesten wel, scheelt tonnen door hem nu een contract aan te bieden.
quote:Voormalig PSV'er Manco krijgt ontslag na verzinnen van ontvoering
Vrijdag, 11 maart 2011 om 16:50
De nog prille loopbaan van Reimond Manco lijkt definitief in het slop geraakt. De aanvaller is door Atlante uit Mexico ontslagen omdat hij een ontvoering zou hebben verzonnen en met een alcoholgeur op de donderdagtraining was verschenen. Manco stond in het verleden bij PSV op de loonlijst.
De directie van Atlante ging bij de aanvaller verhaal halen en vermoedde meteen dat hij alcohol had genuttigd. Manco weigerde in eerste instantie een bloedproef te ondergaan en reageerde zeer beledigd op de aantijgingen. De jongeling, die zeker niet onomstreden is op het gebied van incidenten buiten de lijnen, claimde dat hij woensdagavond samen met zijn neef het slachtoffer was geweest van een ontvoering. Atlante stelde een onderzoek in en nodigde ook de neef uit voor een gesprek.
De versies van beide heren over de zogenaamde ontvoering waren zo verschillend, dat het bestuur besloot om het contract met wispelturige Manco met onmiddellijke ingang te verbreken. Manco is inmiddels terug in zijn vaderland Peru, waar hij voor Alianza Lima en Juan Aurich uitkwam. De aanvaller geeft toe dat hij enkele drankjes had genuttigd, maar blijft volhouden dat hij was ontvoerd.
Waarschijnlijk mag hij niet spelen van Hannoverquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom hij niet meedeed....
Waarom deed hij niet mee? Te aanvallend ingestelde speler?
Hopelijk geen Quincy geval.. Goed doen op een jeugd-WK en daarna tegenvallen.. Maar voor de mensen die zich afvragen waarom hij transfervrij is.. Zijn zaakwaarnemer had ruzie met het bestuur van Sporting.. Dat hem 2x een contract heeft aangeboden en beide keren geweigerd.. Hij zou naar Celtics gaan, maar kreeg geen vergunning.. Daarna naar Man Utd, maar volgensmij ook geen vergunning gekregen.. VVV testte hem af, maar konden hem niet betalen en hetzelfde voor Telstar...quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee toch? Het Grote PSV topic #446 - Waar we het voorlopig zonder Toivonen doen
Ja, dat is hem. Ik heb vrij hoge verwachtingen, hoewel dat nergens op gebaseerd is. Hopelijk maakt hij het waar. Creativiteit kunnen we zéér goed gebruiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ibrahim is toch die kerel waar Jan Poortvliet tijd terug wat over zei in de VI he?
Schijnt echt een goeie te zijn, alleen door malafide zaakwaarnemers etc. in verval geraakt.
Assist tegen Heerenveen(?).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Manco
Heeft die kerel bij PSV iets goeds gedaan? Kan me er echt niets van herinneren.
Manco idd ooit 1 assist en 1 trucje in zijn gehel psv-loopbaan. Toevallig zit ik op oost en was het voor mijn neus. Anders had ik nooit iets van die knaap gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
.
[..]
Ja, dat is hem. Ik heb vrij hoge verwachtingen, hoewel dat nergens op gebaseerd is. Hopelijk maakt hij het waar. Creativiteit kunnen we zéér goed gebruiken.
[..]
Assist tegen Heerenveen(?).
Maakt een heel matige indruk.quote:
hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Twittert vaker dan hij een bal kan hooghouden. En je krijgt de groetjes van m
Manco was een eindbaasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Manco idd ooit 1 assist en 1 trucje in zijn gehel psv-loopbaan. Toevallig zit ik op oost en was het voor mijn neus. Anders had ik nooit iets van die knaap gezien.
Eindbaas die in het zelfde rijtje als Leandro Bonfim kan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Manco was een eindbaasJammer van dat talent...
mwah weinig functionele techniek gezien van hem, werd door een aantal mensen hier wel erg gehypt hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Manco was een eindbaasJammer van dat talent...
Als het maar niet zo'n (paspoort) affaire gaat worden als met Gotwinn Atram..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ibrahim is toch die kerel waar Jan Poortvliet tijd terug wat over zei in de VI he?
Schijnt echt een goeie te zijn, alleen door malafide zaakwaarnemers etc. in verval geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |