Samen met Tomek Iwan op rechts.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Speelt Kasper Bogelund nog? Kan die dan ook terug komen?
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:31 december '06 09:58 door Patrick Leemans
Georgi Gakhokidze heeft besloten een punt achter zijn carrière te zetten.
Ja en 0-0, 1-0, 0-1, 1-1, 2-1, 1-2, 2-2, 3-2, 2-3, 3-3, 1-3, 1-4, 3-1, 4-1 etc. ook allemaal.quote:
4-0...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en 0-0, 1-0, 0-1, 1-1, 2-1, 1-2, 2-2, 3-2, 2-3, 3-3, 1-3, 1-4, 3-1, 4-1 etc. ook allemaal.
Misschien wordt de wedstrijd wel afgelast. Ge wit 't oit noit nie!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en 0-0, 1-0, 0-1, 1-1, 2-1, 1-2, 2-2, 3-2, 2-3, 3-3, 1-3, 1-4, 3-1, 4-1 etc. ook allemaal.
LENS IN DE SPITS AUB!!quote:Met snelle mensen in de voorste linie valt er donderdagavond wat te halen voor PSV. In het hart van de defensie staat bij Glasgow Rangers namelijk de oude David Weir, die volgens Edwin de Graaf zijn beste tijd wel gehad heeft. David Weir is veertig en kan helemaal niet meer lopen, zegt de voormalig middenvelder van Hibernian in Voetbal International.
De Graaf geeft PSV goede papieren voor een overwinning: PSV heeft veel meer kwaliteit, zegt hij. Met het vertrek van spits Kenny Miller heeft Glasgow veel gevaar ingeleverd. De middenvelders Steven Naismith, Steven Davis en Maurice Edu zijn de enige spelers die mij positief zijn opgevallen. Dat zijn allemaal jongens die de bal graag in de voeten krijgen. De rest moet het hebben van kracht en uithoudingsvermogen.
Het grote probleem van Rangers is dat ze een centraal duo hebben dat daar totaal ongeschikt voor is, vervolgt de middenvelder. David Weir is veertig en kan helemaal niet meer lopen. Op basis van zijn ervaring en tactisch inzicht komt hij daar in de Schotse competitie nog wel mee weg en kan hij zelfs uitblinken. Maar zeker tegen een ploeg als PSV zal hij het heel zwaar krijgen, omdat hij het tempo niet kan bijbenen. Naast Weir staat iemand met nog minder opbouwende kwaliteiten. Madjid Bougherra is een beest van een kerel, maar dat is het ook wel zon beetje.
Gezien ons budget een ideale aankoop.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Die speelt tegenwoordig in de 3e divisie van Rusland![]()
Idd. Berg, jezus wat een kansen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef Frey het volgende:
Het was bekend dat Rangers zou komen verdedigen, maar dit was te erg.![]()
En nu is het toch echt exit Berg...
Inderdaad.. kansloos gewisseld weer van Rutten, Toivonen zat zowat als enigste goed in de wedstrijd, haal dan Lens eruit..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Aan de toekomst denken ze ook niet nu.. Koevermans en Berg gaan aan het einde van het seizoen weg.. Zeefuik ook als je hem niet de kans geeft.. Alsof Koevermans wat extra inbrengt? Tjah, misschien extra gewicht..
tsja al shij dat zaterdag jl. had gedaan was het op woudesteijn 2-2 geweest. Gewoon kut van Reis. Dan was alles echt anders. Kan Rutje ook nie veel aan doen, wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Aan de toekomst denken ze ook niet nu.. Koevermans en Berg gaan aan het einde van het seizoen weg.. Zeefuik ook als je hem niet de kans geeft.. Alsof Koevermans wat extra inbrengt? Tjah, misschien extra gewicht..
Hij kan wel een beetje aan de toekomst denken.. Zeefuik is echt niet slechter dan Koevermans.. Nijland zou ook een optie zijn.. Hij krijgt helemaal niet de kans.. Daar kan Rutten wel wat aan doen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
tsja al shij dat zaterdag jl. had gedaan was het op woudesteijn 2-2 geweest. Gewoon kut van Reis. Dan was alles echt anders. Kan Rutje ook nie veel aan doen, wel?
Nee lul, ik wil april/mei op het plein staan. Niet misschien ooit in de toekomt. Jij weet ook dat Genero de toekomstige spits niet is. Ik bedoel: ik snap je, maar toch maakte Rutten Zaterdag jl. de juiste keuze. 2011 kampioen. 2011-2012 CL en wij zijn gered. Nu geen CL = deaud.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan wel een beetje aan de toekomst denken.. Zeefuik is echt niet slechter dan Koevermans.. Nijland zou ook een optie zijn.. Hij krijgt helemaal niet de kans.. Daar kan Rutten wel wat aan doen..
Met Berg heb je geen kans op de CL.. Zie je toch duidelijk.. Toen Zeefuik inviel, totale verschil zag je.. Ajax had toen het geluk met zo'n topkeeper anders stond Zeefuik nu ook in de basis en had er zeker 1tje gemaakt..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee lul, ik wil april/mei op het plein staan. Niet misschien ooit in de toekomt. Jij weet ook dat Genero de toekomstige spits niet is. Ik bedoel: ik snap je, maar toch maakte Rutten Zaterdag jl. de juiste keuze. 2011 kampioen. 2011-2012 CL en wij zijn gered. Nu geen CL = deaud.
Dat wordt steeds minder idd.. Ik zie Dzudszak alleen maar van afstand op goal schieten.. Begin van het jaar was het anders..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een zaadwedstrijd en dat voor ¤29.50- ......
Kutzooi. Rangers is echt een verdedigende kutploeg, echter had PSV hier gewoon met 4-0 overheen moeten walsen. Helaas ontbreekt het aan kwaliteit bij PSV voorin.
1: Waarom speelt Toivonen ipv Bakkal? Bakkal speelt zondag weer en de komende wedstrijden ook. Laat hem dan wennen aan de ploeg en breng hem niet pas na 83 minuten in.
2: Wanneer ziet Rutten nou eens in dat Berg compleet uit vorm is.
3: Waarom brengt hij nooit eens Nijland?
4: Kan hij Engelaar eens uitleggen dat hij best wel eens op doel mag schieten?
5: Corners, oefenen ze daar ooit wel eens op?
Alsof Park terug naar PSV wil. Die was maar wat blij toen hij hier weg was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Tallie1982 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-United-zit-erop.htm
Intressant voor psv?
Hier kan ik dus ook niet bij. Als je profvoetballer bent moet je toch verdomme wel een corner op de juiste plaats kunnen bezorgen. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een zaadwedstrijd en dat voor ¤29.50- ......
Kutzooi. Rangers is echt een verdedigende kutploeg, echter had PSV hier gewoon met 4-0 overheen moeten walsen. Helaas ontbreekt het aan kwaliteit bij PSV voorin.
1: Waarom speelt Toivonen ipv Bakkal? Bakkal speelt zondag weer en de komende wedstrijden ook. Laat hem dan wennen aan de ploeg en breng hem niet pas na 83 minuten in.
2: Wanneer ziet Rutten nou eens in dat Berg compleet uit vorm is.
3: Waarom brengt hij nooit eens Nijland?
4: Kan hij Engelaar eens uitleggen dat hij best wel eens op doel mag schieten?
5: Corners, oefenen ze daar ooit wel eens op?
Ben ik niet helemaal zeker van. Ja toen hij die dollars van ManU zag wel. Maar die pa van Park icm met zijn liedje op de platte kar: daar kreeg die Aziaat zeker een dikke piemeloeris van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof Park terug naar PSV wil. Die was maar wat blij toen hij hier weg was.
Inderdaad, ze hebben nog meer kans met Van Nistelrooy. Hoewel die nu ook alleen maar voor het geld gaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof Park terug naar PSV wil. Die was maar wat blij toen hij hier weg was.
Wat is de juiste plaats. Wegkoppen is makkelijker dan inkoppenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hier kan ik dus ook niet bij. Als je profvoetballer bent moet je toch verdomme wel een corner op de juiste plaats kunnen bezorgen. Hoe moeilijk kan het zijn.
Absoluut. Maar je kan er toch op zijn minst voor zorgen dat de bal net buiten het 5 meter gebied terecht komt, ipv bij de andere cornervlag of in de voeten van de eerste beste verdediger van de tegenpartij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat is de juiste plaats. Wegkoppen is makkelijker dan inkoppen
Soms heeft een grasmaaier idd meer kans om raak te koppenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Absoluut. Maar je kan er toch op zijn minst voor zorgen dat de bal net buiten het 5 meter gebied terecht komt, ipv bij de andere cornervlag of in de voeten van de eerste beste verdediger van de tegenpartij.
Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Oud-PSV'er Park wil net zo goed als Rooney worden
(Novum) - Oud-PSV'er Ji-Sung Park hoopt dat hij in de toekomst net zo goed kan worden als teamgenoot Wayne Rooney. Dat zegt de 25-jarige aanvaller van Manchester United maandag in de Koreaanse krant Chosun Ilbo. Park zei verder dat hij zich eenzaam heeft gevoeld tijdens zijn verblijf in Nederland. "Ik werd genegeerd en vernederd door de fans. Mensen vergaten dat ik bestond."
Oud-PSV'er Park wil net zo goed als Rooney worden
Park voelt zich in Engeland meer op zijn gemak. "Het mooiste moment in Engeland heb ik beleefd tijdens de kerstdagen. Op het moment dat ik al mijn teamgenoten samen zagen eten, drinken en lachen, leek het net of ik in Korea was."
Park gaf in Chosun Ilbo aan dat hij wil schitteren op het WK in Duitsland komende zomer. "Ik wil tijdens dit toernooi laten zien hoeveel ik gegroeid ben na mijn overstap naar United. Ik hoop dat alle Koreanen kunnen genieten van mijn spel tijdens het WK."
Ja maar dat klopt ook gewoon. Totdat we:quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Een heel oud nieuwsbericht, maar goed, er kan iets fout gegaan zijn in de vertaling.
[..]
Alhoewel ik een grote fan was van Stinga op rechts, was Iwan echt een prachtige houthakker om te zien. Én toen bekend werd dat ie wegging kreeg ie vleugels en ging hij zowaar 'goed' spelen. Schitterende tijd....Møller in de spits en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Samen met Tomek Iwan op rechts.
Dit stuk is van toen hij net bij Manchester had getekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt ook gewoon. Totdat we:
Tè tè, tè dè: JI SUNG PARK uitvonden. Vanaf toen was hij gewoon Samsung GalaxyS zelf
Johquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit stuk is van toen hij net bij Manchester had getekend.
Ja het zal voor hem geen pretje zijn om zo kut te spelen terwijl het in het noorden wel goed ging.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef gnilrednoz het volgende:
Ben wel geschrokken van Berg zeg.. hij zou idd best depressief kunnen zijn als je hem zo ziet
Hij neukt zich waarschijnlijk helemaal suf als je zijn vriendin(nen) zietquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef gnilrednoz het volgende:
Ben wel geschrokken van Berg zeg.. hij zou idd best depressief kunnen zijn als je hem zo ziet
Snel een andere spits inzetten dus. En geef die jongen mentale hulp van een professional.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef gnilrednoz het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Snel een andere spits inzetten dus. En geef die jongen mentale hulp van een professional.
Ditquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef gnilrednoz het volgende:
Kost een berg, scoort een beetje...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef gnilrednoz het volgende:
In Amsterdam zit een goedequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
Belangrijkste feiten uit het q&a uurtje van Thijs Slegers: PSV zoekt hard naar een nieuwe keeper, Labyad is ontevreden en Nijland heeft geen professionele houding, net als meer reserves. En Manolev zou zo maar weg kunnen gaan deze zomer.
Voor het salaris van Isaksson moet je inderdaad wel een betere kunnen vinden, al is hij als lijnkeeper niet slecht.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
Belangrijkste feiten uit het q&a uurtje van Thijs Slegers: PSV zoekt hard naar een nieuwe keeper, Labyad is ontevreden en Nijland heeft geen professionele houding, net als meer reserves. En Manolev zou zo maar weg kunnen gaan deze zomer.
+ Hutchinson. Goede speler.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:43 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Enige spelers die ze wat mij betreft zeker moeten houden zijn Bouma, Pieters, Dzsudzsák en Lens. De rest is allemaal makkelijk vervangbaar.
Kloptquote:
Nou wel een paar open deurenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
Ben nu toch wel heel erg benieuwd.quote:PSV heeft het Nigeriaanse talent Rabiu Ibrahim een contract aangeboden, zo meldt De Telegraaf vrijdagmiddag. Ibrahim, die volgende week twintig jaar wordt, liep de afgelopen tien dagen stage bij de Eindhovenaren en de aanvallende middenvelder maakte indruk op trainer Fred Rutten. Er wordt nu volgens het dagblad onderhandeld over de voorwaarden van het contract.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140150
Eerst vond ik het jammer dat hij wegging, maar nu niet meer..quote:Voormalig PSV'er Manco krijgt ontslag na verzinnen van ontvoering
De nog prille loopbaan van Reimond Manco lijkt definitief in het slop geraakt. De aanvaller is door Atlante uit Mexico ontslagen omdat hij een ontvoering zou hebben verzonnen en met een alcoholgeur op de donderdagtraining was verschenen. Manco stond in het verleden bij PSV op de loonlijst.
De directie van Atlante ging bij de aanvaller verhaal halen en vermoedde meteen dat hij alcohol had genuttigd. Manco weigerde in eerste instantie een bloedproef te ondergaan en reageerde zeer beledigd op de aantijgingen. De jongeling, die zeker niet onomstreden is op het gebied van incidenten buiten de lijnen, claimde dat hij woensdagavond samen met zijn neef het slachtoffer was geweest van een ontvoering. Atlante stelde een onderzoek in en nodigde ook de neef uit voor een gesprek.
De versies van beide heren over de zogenaamde ontvoering waren zo verschillend, dat het bestuur besloot om het contract met wispelturige Manco met onmiddellijke ingang te verbreken. Manco is inmiddels terug in zijn vaderland Peru, waar hij voor Alianza Lima en Juan Aurich uitkwam. De aanvaller geeft toe dat hij enkele drankjes had genuttigd, maar blijft volhouden dat hij was ontvoerd.
Nog een heldquote:@DaMarcusBeasley
DaMarcusBeasley DaMarcus Beasley
Headin to Philips Stadion!! Nice walkin around the center.. Psv fans and Rangers fans! Get at ya'll after the westrijd!! Ha
DaMarcus Beasley
Great to be back in Philips Stadion again! I figured it would be a draw! Patient psv against resilient Rangers. Lookin forward to IBROX now!
ze moesten wel, scheelt tonnen door hem nu een contract aan te bieden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ben nu toch wel heel erg benieuwd.
Vroeg me al af waarom hij niet meedeed....quote:
True that. Heb wat filmpjes van hem opgezocht op youtube en hij kan best een aardig balletje trappen. Ben benieuwd hoe hij zich bij PSV gaat ontwikkelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moesten wel, scheelt tonnen door hem nu een contract aan te bieden.
Ik heb gisteren nog een gerucht gehoord dat Zeefuik weinig speelt om te voorkomen dat zijn salariseisen bij de onderhandelingen voor een nieuw contract te hoog worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moesten wel, scheelt tonnen door hem nu een contract aan te bieden.
quote:Voormalig PSV'er Manco krijgt ontslag na verzinnen van ontvoering
Vrijdag, 11 maart 2011 om 16:50
De nog prille loopbaan van Reimond Manco lijkt definitief in het slop geraakt. De aanvaller is door Atlante uit Mexico ontslagen omdat hij een ontvoering zou hebben verzonnen en met een alcoholgeur op de donderdagtraining was verschenen. Manco stond in het verleden bij PSV op de loonlijst.
De directie van Atlante ging bij de aanvaller verhaal halen en vermoedde meteen dat hij alcohol had genuttigd. Manco weigerde in eerste instantie een bloedproef te ondergaan en reageerde zeer beledigd op de aantijgingen. De jongeling, die zeker niet onomstreden is op het gebied van incidenten buiten de lijnen, claimde dat hij woensdagavond samen met zijn neef het slachtoffer was geweest van een ontvoering. Atlante stelde een onderzoek in en nodigde ook de neef uit voor een gesprek.
De versies van beide heren over de zogenaamde ontvoering waren zo verschillend, dat het bestuur besloot om het contract met wispelturige Manco met onmiddellijke ingang te verbreken. Manco is inmiddels terug in zijn vaderland Peru, waar hij voor Alianza Lima en Juan Aurich uitkwam. De aanvaller geeft toe dat hij enkele drankjes had genuttigd, maar blijft volhouden dat hij was ontvoerd.
Waarschijnlijk mag hij niet spelen van Hannoverquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom hij niet meedeed....
Waarom deed hij niet mee? Te aanvallend ingestelde speler?
Hopelijk geen Quincy geval.. Goed doen op een jeugd-WK en daarna tegenvallen.. Maar voor de mensen die zich afvragen waarom hij transfervrij is.. Zijn zaakwaarnemer had ruzie met het bestuur van Sporting.. Dat hem 2x een contract heeft aangeboden en beide keren geweigerd.. Hij zou naar Celtics gaan, maar kreeg geen vergunning.. Daarna naar Man Utd, maar volgensmij ook geen vergunning gekregen.. VVV testte hem af, maar konden hem niet betalen en hetzelfde voor Telstar...quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee toch? Het Grote PSV topic #446 - Waar we het voorlopig zonder Toivonen doen
Ja, dat is hem. Ik heb vrij hoge verwachtingen, hoewel dat nergens op gebaseerd is. Hopelijk maakt hij het waar. Creativiteit kunnen we zéér goed gebruiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ibrahim is toch die kerel waar Jan Poortvliet tijd terug wat over zei in de VI he?
Schijnt echt een goeie te zijn, alleen door malafide zaakwaarnemers etc. in verval geraakt.
Assist tegen Heerenveen(?).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Manco
Heeft die kerel bij PSV iets goeds gedaan? Kan me er echt niets van herinneren.
Manco idd ooit 1 assist en 1 trucje in zijn gehel psv-loopbaan. Toevallig zit ik op oost en was het voor mijn neus. Anders had ik nooit iets van die knaap gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
.
[..]
Ja, dat is hem. Ik heb vrij hoge verwachtingen, hoewel dat nergens op gebaseerd is. Hopelijk maakt hij het waar. Creativiteit kunnen we zéér goed gebruiken.
[..]
Assist tegen Heerenveen(?).
Maakt een heel matige indruk.quote:
hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Twittert vaker dan hij een bal kan hooghouden. En je krijgt de groetjes van m
Manco was een eindbaasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Manco idd ooit 1 assist en 1 trucje in zijn gehel psv-loopbaan. Toevallig zit ik op oost en was het voor mijn neus. Anders had ik nooit iets van die knaap gezien.
Eindbaas die in het zelfde rijtje als Leandro Bonfim kan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Manco was een eindbaasJammer van dat talent...
mwah weinig functionele techniek gezien van hem, werd door een aantal mensen hier wel erg gehypt hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Manco was een eindbaasJammer van dat talent...
Als het maar niet zo'n (paspoort) affaire gaat worden als met Gotwinn Atram..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ibrahim is toch die kerel waar Jan Poortvliet tijd terug wat over zei in de VI he?
Schijnt echt een goeie te zijn, alleen door malafide zaakwaarnemers etc. in verval geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |