SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de provincie Gelderland.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2011 06:48:18 ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga om 7.30 uur stemmen, en mijn stem gaat naar ... ( tomgeroffel) ...Post dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de provincie Gelderland.
Groenlinks - Noord-Holland.I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
Ook als er maar één FOK!ker in je huis woont kun je maar één keer stemmen hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:53 schreef Stefan het volgende:
Als er meerdere FOK!kers in een huis wonen kun je dus maar 1x stemmen
Een gedoogpartner is dan weliswaar geen kabinetsdeelnemer, de oppositie is het ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:06 schreef Picchia het volgende:
Ik ga over een uurtje stemmen voor de PVV. Gewoon keihard op de oppositie stemmen. Flut kabinet.
Ja, laten we 12 polls beginnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
VVD, N-H.
Je had de poll beter kunnen opdelen per provincie.
Ja, want dit zegt niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, laten we 12 polls beginnen.
Pvv = oppositie? Ehhhhquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:06 schreef Picchia het volgende:
Ik ga over een uurtje stemmen voor de PVV. Gewoon keihard op de oppositie stemmen. Flut kabinet.
Of ze stemmen niet, of ze zijn verdwaald, of ze kunnen niet typenquote:
Of ze reageren gewoon niet hier vanwege het bekende PVV gebash in POLquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Of ze stemmen niet, of ze zijn verdwaald, of ze kunnen niet typen
Grapje, niet haten
Ja, dat zal het zijn. Die arme PVV'ers toch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of ze reageren gewoon niet hier vanwege het bekende PVV gebash in POL
Tja, fok!, op andere sites en polls aldaar liggen ze vast wel op 1 of 2quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ABSOLUUT WAAR !!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zonde van je stem.quote:
Nee hoor, oh gebrainwashte. De OSF kwam er ook, SP is groot geworden/geweest, PVV kwam de 2e kamer binnen an masse, straks in de provincies/1e kamer dus ehhh elke stem telt.quote:
Ik moet je nageven, de PvdD had met 'koeien in de wei!' de enige verkiezingsposter die me werkelijk aansprak.quote:
Prima hoor, alleen waren de partijen die je noemt niet een kansloze one-issue partij met een gehersenspoelde antichrist als partijvoorzitter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee hoor, oh gebrainwashte. De OSF kwam er ook, SP is groot geworden/geweest, PVV kwam de 2e kamer binnen an masse, straks in de provincies/1e kamer dus ehhh elke stem telt.
PVV geen kansloze one-issue partij. Ooh, gij onwetende.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima hoor, alleen waren de partijen die je noemt niet een kansloze one-issue partij met een gehersenspoelde antichrist als partijvoorzitter.
The power of christ compels you!
Eigenlijk ook wel behoorlijk, maar m.i. nog altijd minder dan de PvdD. Wat een zooitje is dat zeg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV geen kansloze one-issue partij. Ooh, gij onwetende.
Ze is een kerkgenote van een collega van mij. Dat is ook zo'n mafketel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel behoorlijk, maar m.i. nog altijd minder dan de PvdD. Wat een zooitje is dat zeg.
Dat is het 'publiek geheim gehouden' huwelijk in NL tussen kerk en staat nu eenmaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
Prima hoor, alleen waren de partijen die je noemt niet een kansloze one-issue partij met een gehersenspoelde antichrist als partijvoorzitter.
The power of christ compels you!
quote:
Zo een fris-land is NL niet meer mede dankzij de pvda....quote:
Awsomequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:13 schreef Zolcon het volgende:
Net gestemd op een kandidaat uit Amsterdam. Het moment dat ik het stemhokje uit kwam lopen kwam degene op wie ik heb gestemd aanlopen. Dat is echt toeval. Die man woont blijkbaar twee blokken van me vandaan.
Nee, op het moment dat ik het doorhad was het al te laat. Maar ik loop vaak langs zijn huis. zal hem nog wel een keertje groeten als hij toevallig buiten is ofzoquote:
Je zou je ook kunnen informeren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel behoorlijk, maar m.i. nog altijd minder dan de PvdD. Wat een zooitje is dat zeg.
Dit begrijp ik dus niet echt goed, waarom?????????????quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef thabit het volgende:
D66 ZH, niet dat ik het nou zo eens ben met het provinciale beleid van ze, maar puur vanwege de Eerste Kamer.
Ik moet je gelijk geven, maar mijn stem was ongeacht prov / landelijk toch wel voor dezelfde partij geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dus niet echt goed, waarom?????????????
Straks allemaal dingen binnen de provincie waar je niet gelukkig van wordt, maar waar je wel voor gestemd hebt....
Ik heb dus gewoon op inhoud gekozen, maar blijkbaar ben ik wat eenzaam in die gedachte
Voor mij was het ook een lastige keuze. Welke implicaties zijn belangrijker voor je. Die op provinciaal of op landelijk niveau.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Straks allemaal dingen binnen de provincie waar je niet gelukkig van wordt, maar waar je wel voor gestemd hebt....
Ik heb dus gewoon op inhoud gekozen, maar blijkbaar ben ik wat eenzaam in die gedachte
Dan verhuis ik wel naar een andere provincie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
CDA =/= netwerkgeneratie = fok, gs etc.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het CDA scoort toch altijd wel laag op dit forum...
Waar dan op dezelfde manier gestemt is waar beleid ook onder te lijden heeft...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:59 schreef thabit het volgende:
[..]
Dan verhuis ik wel naar een andere provincie.
Beide, maar als het goed is is een inhoudskeuze ook op landelijk gebied een goede keuze...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij was het ook een lastige keuze. Welke implicaties zijn belangrijker voor je. Die op provinciaal of op landelijk niveau.
Met name bejaarden blijven nog op die partij stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het CDA scoort toch altijd wel laag op dit forum...
Als je in NH woont kun je alleen maar op D66,CU,SGP, SP of PVV stemmen als je het wanbeleid van de huidige coalitie in NH wilt afrekenen, maarja wie heeft het nu nog over de 78 miljoen die ze aan Ice Save verspild hebben(en dat ze het aanvankelijk nog over de rug van de particulier wilde terugvorderen)quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook. Al heb ik strategisch wel even overwogen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef marleenhoofd- het volgende:
Na lang twijfelen toch maar een strategische stem voor de PvdA, Gelderland.
Wat is er strategisch aan, als ik vragen mag? Er staan geen coalitieonderhandelingen voor de deur.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef marleenhoofd- het volgende:
Na lang twijfelen toch maar een strategische stem voor de PvdA, Gelderland.
Zozo.quote:
Ja was al maanden geleden aangekondigd ik weet hetquote:
Wat denk jequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja was al maanden geleden aangekondigd ik weet het.
Jij ook al zo verrassend?
Eens, de CU is zondermeer een nette partij. Alleen hun levensbeschouwelijke standpunten hè?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef eriksd het volgende:
Ik vind de christenunie een van de weinige partijen die een nette campagne gevoerd heeft.
Ja daar krijg ik direct jeuk vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
[..] Alleen hun levensbeschouwelijke standpunten hè?
Eens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef eriksd het volgende:
Ik vind de christenunie een van de weinige partijen die een nette campagne gevoerd heeft.
Dan zou ik toch echt even aan jezelf gaan twijfelen als zij het eens met je zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef eriksd het volgende:
Jeetje, EG, remlof en Du_ke (toch?) zijn het eens met met mij. Dit kan niet goed gaan.
Ik zou inderdaad maar eens zorgen gaan makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef eriksd het volgende:
Jeetje, EG, remlof en Du_ke (toch?) zijn het eens met met mij. Dit kan niet goed gaan.
Het is gewoon een nette partij die weinig opheeft met politieke spelletjes. Ze zijn in hun lijn integer maar die lijn heb ik helemaal niets mee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef eriksd het volgende:
Studenten zijn geen homogene groep naar mijn wetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef motherflocker het volgende:
Welke partij is nou het beste voor de studenten?
Heb me er niet in verdiept eerlijk gezegd, dus wellicht een kenner die mij iets kan adviseren?
D66 is wel echt een onderwijspartij en biedt wat tegengas tegen rücksichtslos snijden zoals Rutte en consorten graag willen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef motherflocker het volgende:
Heb me er niet in verdiept eerlijk gezegd, dus wellicht een kenner die mij iets kan adviseren?
SP. Maar gebruik liever je lange termijn verstand, want nu alles krijgen en later niks, is ook niet iets waar je naar streeft lijkt mij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
D66 is wel echt een onderwijspartij en biedt wat tegengas tegen rücksichtslos snijden zoals Rutte en consorten graag willen.
Kies je voor behoud van de basisbeurs, dan ben je bij de PVV en de SP aan het juiste adres. Kies je voor hervormingen op de langere termijn met een sociaal leenstelsel, dan ben je bij D66 en Groen Links aan het juiste adres. Wil je dat langstudeerders ¤3000 extra gaan betalen, dan ben je bij het CDA en VVD op het goede adres.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef motherflocker het volgende:
Ze zijn niet allemaal zo opportunistisch als jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je na je studie gelijk een uitkering wilt dan is de SP een goede optie
Lees dit eens: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)-niet-bidden-voor-CUquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef eriksd het volgende:
De vraag is eigenlijk: 'Welke partij is nu het beste voor gedreven studenten die graag willen studeren en goed onderwijs willen volgen?'quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef motherflocker het volgende:
JUIST!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De vraag is eigenlijk: 'Welke partij is nu het beste voor gedreven studenten die graag willen studeren en goed onderwijs willen volgen?'
Want al die studenten die willen feesten en er met de pet naar gooien die kunnen wat mij betreft de grond in zakken.
Leg eens uit?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je na je studie gelijk een uitkering wilt dan is de SP een goede optie
Flikker toch op, ik heb een studie kunnen weg gooien vanwege een reden berust op persoonlijke redenen ... Sterfgeval, peet tante met kanker dus denk niet dat jij daarop mij beoordelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De vraag is eigenlijk: 'Welke partij is nu het beste voor gedreven studenten die graag willen studeren en goed onderwijs willen volgen?'
Want al die studenten die willen feesten en er met de pet naar gooien die kunnen wat mij betreft de grond in zakken.
Reken je niet rijk zou ik zeggen. De doelgroep van deze coalitie zit niet op fok.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef druide het volgende:
Het doet mij deugd dat slechts 41 % van de FOK!kers achter de regering staat.
Nee, die nadert het bejaardentehuis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Reken je niet rijk zou ik zeggen. De doelgroep van deze coalitie zit niet op fok.
De doelgroep zijn Nederlanders met de naam Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Reken je niet rijk zou ik zeggen. De doelgroep van deze coalitie zit niet op fok.
Daar hebben we een regering voor.... om afwegingen te maken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:03 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Flikker toch op, ik heb een studie kunnen weg gooien vanwege een reden berust op persoonlijke redenen ... Sterfgeval, peet tante met kanker dus denk niet dat jij daarop mij beoordelen
Dus ga het niet halen in die 4 jaar, daarom vraag ik dat
Ik bedoelde dat je ook wel wat verder moet kijken, dus wanneer je klaar bent met studeren. Wil je een beetje de vruchten plukken van je studie, dan is de SP niet echt ideaal te noemen.quote:
Een sterke oppositie partij kan nooit kwaad. En voor de provinciale staten moet er toch wel wat gevormd worden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is er strategisch aan, als ik vragen mag? Er staan geen coalitieonderhandelingen voor de deur.
True, maar heb jij dan op het gebied van je provincie strategisch gestemd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:16 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Een sterke oppositie partij kan nooit kwaad. En voor de provinciale staten moet er toch wel wat gevormd worden?
Provinciaal een sterke PvdA betekent meer kans op een 'links' of 'progressief' college. zit je in een PVV provincie dan kan het voorkomen dat extreem-rechts plaatsneemt in het college van GS.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
True, maar heb jij dan op het gebied van je provincie strategisch gestemd?
Sinds wanneer is de PVV uitgesproken rechts ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Provinciaal een sterke PvdA betekent meer kans op een 'links' of 'progressief' college. zit je in een PVV provincie dan kan het voorkomen dat extreem-rechts plaatsneemt in het college van GS.
willen discrimineren op basis van geloof.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de PVV uitgesproken rechts ?
Veel rechtser dan het CDA zijn ze zeker niet.
Is dat rechts?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
willen discrimineren op basis van geloof.
Voor goed onderwijs zit je bij GL/D66 wel goed. Wbt. het beleid wat kan qua (Gebrek aan) inzet moet je bij de school zijn en niet in de politiekquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Een beetje van beiden. Ik denk het goed is als er een grote links partij in de oppositie zit en ik hoop ook op een links college in Gelderland. Ik vind de PvdA geen slechte partij en toen ik bij de landelijke verkiezingen groenlinks had gestemd en later bleek dat de PvdA één zetel tekort kwam voor een meerderheid, had ik daar wel spijt van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
True, maar heb jij dan op het gebied van je provincie strategisch gestemd?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drenthe!
Gelukkig is Fok niet representatief.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt nu wel al ongeveer zeggen wat het hier op FOK! zal worden, denk ik.
En dat betekent dat de coalitie en gedoogpartner wrs geen meerderheid krijgen...
hij staat al in de opquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Fok! Exit Poll
• VVD
• PvdA
• CDA
• SP
• GroenLinks
• D66
• Partij voor de Dieren
• ChristenUnie/SGP
• 50+
• PVV
• Andere partij
Nee, klopt, maar hier halen ze (wat ik net even opgeteld heb VVD 25%, PVV 13%, CDA 3%) zelfs ruim geen meerderheid, dus laten ze overall in Nederland nou nog eens 7% meer halen, omdat CDA wat ondergewaardeerd is tov het geheel, dan ben je er nog niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok niet representatief.
Nee dat is extreem-rechts volgens de begrippen die men al enkele decennia in West-Europa gebruikt. Maar goed ik ga deze discussie hier niet verder aan. Lijkt me niet de plek.quote:
Met al die provinciale partijen is dat ook niet zo gek....quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar hier halen ze (wat ik net even opgeteld heb VVD 25%, PVV 13%, CDA 3%) zelfs ruim geen meerderheid, dus laten ze overall in Nederland nou nog eens 7% meer halen, omdat CDA wat ondergewaardeerd is tov het geheel, dan ben je er nog niet.
Dus ik wil de weddenschap wel aan gaan eigenlijk...
Nu weten we waarom het CDA slechts gehalveerd is tijdens de 2e Kamer verkiezingen. Ze frauderen door 3 keer te stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Boldface het volgende:
[..]
Zo hé.... hebben ze toch mooi even de helft van hun stemmen aan jou te danken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hoewel dat een vertekening is die ik niet eens meereken trouwens....quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Met al die provinciale partijen is dat ook niet zo gek....
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Inmiddels gestemd.Gefeliciteerd hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I´m back.
Je hebt PVV gestemd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nu weten we waarom het CDA slechts gehalveerd is tijdens de 2e Kamer verkiezingen. Ze frauderen door 3 keer te stemmen
Ik zou SP stemmen, maar door de bestuurlijke rommel op provinciaal niveau heb ik dat maar niet gedaan. Groen Links ook afgehaakt door hun standpunt over Afghanistan, dus maar de grootste draaikonten gestemd
quote:
In de OP staat er al een met een andere telling...quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Fok! Exit Poll
• VVD
• PvdA
• CDA
• SP
• GroenLinks
• D66
• Partij voor de Dieren
• ChristenUnie/SGP
• 50+
• PVV
• Andere partij
Heel klein rukje dan wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee ik heb een rukje naar rechts gemaakt met D'66
Ik dacht dat jij oorspronkelijk uit Almere kwam joh, dat las ik laatst volgens mij... import Brabo dus...quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef sneakypete het volgende:
CDA gestemd na langdurig wikken en wegen, nog steeds met enige twijfel. Mijn vrouw stemde PVV, die toevallig een kennis van ons op de lijst heeft staan in Brabant.
We liggen overigens niet zo ver uit elkaar; ik vind de PVV inhoudelijk eigenlijk ook het beste programma hebben voor de provincie Brabant, maar ze groeien zo snel dat ik me afvraag of er wel de juiste mensen op de juiste plaatsen komen en ik stoor me aan hun radicale retoriek.
VVD werd het, zoals ik in een eerder topic al aangaf, niet omdat die partij in Brabant voornemens is een aantal boeren te onteigenen. Als echte zuiderlingen moeten we daar natuurlijk helemaal niets van weten.
Tja, als je eerlijk moet zijn ligt het gros van de bekende partijen toch wel redelijk richting het midden. Grootste verschil is progressief/conservatief en omdat ik meer een progressieve denker ben heb ik D'66 gestemd..quote:
Het gros werkt ook niet hè, bij hun aanhang...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:15 schreef Holograph het volgende:
Zolang de PVV maar meer stemmen behoudt dan de Arbeiders Partij ben ik blij.
De meerderheid nog wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gros werkt ook niet hè, bij hun aanhang...
De eerste stemmen zullen ergens tussen half 10 en kwart voor 10 al wel binnenkomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:36 schreef .aeon het volgende:
Hoe lang duurt het gebruikelijk om de stemmen te tellen?
Ik was net de enige en een bekende van mij zat op het stembureau, ik heb zeker 10 minuten staan praten en in die tijd kwam niemand stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
De poll is wel representatief voor mij - strijd tussen VVD en D66, nipt in het voordeel van de eerste.
Net terug van de stembus, trouwens. Het stond propvol hier, dus hopelijk een goede opkomst.
Da's nogal een verschil. Hier was het in een dorpje met zo'n 2500 stemgerechtigen, 2 stembureau's en we stonden met ~10 man binnen, 5 in de hal en nog 10-15 buiten te wachten. En heel het parkeerterrein stond vol.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik was net de enige en een bekende van mij zat op het stembureau, ik heb zeker 10 minuten staan praten en in die tijd kwam niemand stemmen.
De meeste CDAers hebben dan nog een computer op een 28k8 modem, en het geduld niet om de poll te laden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef ouderejongere het volgende:
In alle internetpolls staat CDA op 3% van de stemmen, dan zouden ze net wel of net niet 1 (1e) Kamerzetel halen. Dit geloof je toch zelf niet.
Op Nederland 1 vanaf half 9quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef zakpatat90 het volgende:
En waar is de uitslag te zien? Is daar een goede site voor?
Ja, of de meeste CDA'ers hebben geen tijd voor dit soort futiliteiten op teh internets.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De meeste CDAers hebben dan nog een computer op een 28k8 modem, en het geduld niet om de poll te laden.
Hier lopen de hele dag al een beetje mensen in en uit..... soms is er even niemand, soms staan er 10 man. Maar het is de hele dag een beetje daartussen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Da's nogal een verschil. Hier was het in een dorpje met zo'n 2500 stemgerechtigen, 2 stembureau's en we stonden met ~10 man binnen, 5 in de hal en nog 10-15 buiten te wachten. En heel het parkeerterrein stond vol.
Blijkbaar bedacht iedereen op hetzelfde moment dat ze wel konden gaan
De meeste CDA'ers zijn hier allang weggebashed, aan mij om beide laatste nog weg te jagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, of de meeste CDA'ers hebben geen tijd voor dit soort futiliteiten op teh internets.
SP de grote winnaar in 2007 op FOK ja?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef waht het volgende:
De Grote FOK! Verkiezingen 2010 Exit Poll TK 06/10
[exit-poll] Waar heb jij op gestemd? GR 03/10
FOK! Exitpoll; wat heb jij gestemd? PS 03/07
Voor wat historie...
Die poll kan mogelijk gesaboteerd zijn, dat gebeurt wel eens op FOK!.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
SP de grote winnaar in 2007 op FOK ja?Mooi overzicht.
Goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
SP de grote winnaar in 2007 op FOK ja?Mooi overzicht.
Dit dus. Precies om 9 uur wordt de exit-poll bekendgemaakt. Deze wijkt maximaal 1 zetel af van de definitieve uitslag. Alleen bij de laatste Tweede Kamerverkiezingen zat het zo dicht bij elkaar dat alle uitslagen nodig waren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Op Nederland 1 vanaf half 9
Maar ook gewoon op de site van de NOS
quote:
quote:
waarom een vrouw?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:52 schreef lezzer het volgende:
D66, Limburg, Marieke Zijp (eerste vrouw op de lijst)
Inderdaad! Ik stem altijd bewust op een man. Al dat gekakel kan nooit tot een goed beleid leiden.quote:
Jij hebt iets gewijzigd toch?quote:
Ja dat was het plaatsen van de poll vanochtend vroeg maar daarna deed deze het gewoon tot voro een uurtje terug.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt iets gewijzigd toch?
[ Bericht 41% gewijzigd door du_ke op 02-03-2011 07:37:26 ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Geen enkele poll op dezeserver werkt, inderdaad.
Du_ke, ninja
Gewoon uit principe. Omdat ik wil dat er vrouwen in de volksvertegenwoordiging zitten. Doe ik al zolang ik stem, komt voort uit het feminisme ofzo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |