Het gros werkt ook niet hè, bij hun aanhang...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:15 schreef Holograph het volgende:
Zolang de PVV maar meer stemmen behoudt dan de Arbeiders Partij ben ik blij.
De meerderheid nog wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gros werkt ook niet hè, bij hun aanhang...
De eerste stemmen zullen ergens tussen half 10 en kwart voor 10 al wel binnenkomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:36 schreef .aeon het volgende:
Hoe lang duurt het gebruikelijk om de stemmen te tellen?
Ik was net de enige en een bekende van mij zat op het stembureau, ik heb zeker 10 minuten staan praten en in die tijd kwam niemand stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
De poll is wel representatief voor mij - strijd tussen VVD en D66, nipt in het voordeel van de eerste.
Net terug van de stembus, trouwens. Het stond propvol hier, dus hopelijk een goede opkomst.
Da's nogal een verschil. Hier was het in een dorpje met zo'n 2500 stemgerechtigen, 2 stembureau's en we stonden met ~10 man binnen, 5 in de hal en nog 10-15 buiten te wachten. En heel het parkeerterrein stond vol.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik was net de enige en een bekende van mij zat op het stembureau, ik heb zeker 10 minuten staan praten en in die tijd kwam niemand stemmen.
De meeste CDAers hebben dan nog een computer op een 28k8 modem, en het geduld niet om de poll te laden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef ouderejongere het volgende:
In alle internetpolls staat CDA op 3% van de stemmen, dan zouden ze net wel of net niet 1 (1e) Kamerzetel halen. Dit geloof je toch zelf niet.
Op Nederland 1 vanaf half 9quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef zakpatat90 het volgende:
En waar is de uitslag te zien? Is daar een goede site voor?
Ja, of de meeste CDA'ers hebben geen tijd voor dit soort futiliteiten op teh internets.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De meeste CDAers hebben dan nog een computer op een 28k8 modem, en het geduld niet om de poll te laden.
Hier lopen de hele dag al een beetje mensen in en uit..... soms is er even niemand, soms staan er 10 man. Maar het is de hele dag een beetje daartussen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Da's nogal een verschil. Hier was het in een dorpje met zo'n 2500 stemgerechtigen, 2 stembureau's en we stonden met ~10 man binnen, 5 in de hal en nog 10-15 buiten te wachten. En heel het parkeerterrein stond vol.
Blijkbaar bedacht iedereen op hetzelfde moment dat ze wel konden gaan
De meeste CDA'ers zijn hier allang weggebashed, aan mij om beide laatste nog weg te jagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, of de meeste CDA'ers hebben geen tijd voor dit soort futiliteiten op teh internets.
SP de grote winnaar in 2007 op FOK ja?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef waht het volgende:
De Grote FOK! Verkiezingen 2010 Exit Poll TK 06/10
[exit-poll] Waar heb jij op gestemd? GR 03/10
FOK! Exitpoll; wat heb jij gestemd? PS 03/07
Voor wat historie...
Die poll kan mogelijk gesaboteerd zijn, dat gebeurt wel eens op FOK!.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
SP de grote winnaar in 2007 op FOK ja?Mooi overzicht.
Goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
SP de grote winnaar in 2007 op FOK ja?Mooi overzicht.
Dit dus. Precies om 9 uur wordt de exit-poll bekendgemaakt. Deze wijkt maximaal 1 zetel af van de definitieve uitslag. Alleen bij de laatste Tweede Kamerverkiezingen zat het zo dicht bij elkaar dat alle uitslagen nodig waren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Op Nederland 1 vanaf half 9
Maar ook gewoon op de site van de NOS
quote:
quote:
waarom een vrouw?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:52 schreef lezzer het volgende:
D66, Limburg, Marieke Zijp (eerste vrouw op de lijst)
Inderdaad! Ik stem altijd bewust op een man. Al dat gekakel kan nooit tot een goed beleid leiden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |