SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de provincie Gelderland.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2011 06:48:18 ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga om 7.30 uur stemmen, en mijn stem gaat naar ... ( tomgeroffel) ...Post dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de provincie Gelderland.
Groenlinks - Noord-Holland.I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
Ook als er maar één FOK!ker in je huis woont kun je maar één keer stemmen hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:53 schreef Stefan het volgende:
Als er meerdere FOK!kers in een huis wonen kun je dus maar 1x stemmen
Een gedoogpartner is dan weliswaar geen kabinetsdeelnemer, de oppositie is het ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:06 schreef Picchia het volgende:
Ik ga over een uurtje stemmen voor de PVV. Gewoon keihard op de oppositie stemmen. Flut kabinet.
Ja, laten we 12 polls beginnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
VVD, N-H.
Je had de poll beter kunnen opdelen per provincie.
Ja, want dit zegt niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, laten we 12 polls beginnen.
Pvv = oppositie? Ehhhhquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:06 schreef Picchia het volgende:
Ik ga over een uurtje stemmen voor de PVV. Gewoon keihard op de oppositie stemmen. Flut kabinet.
Of ze stemmen niet, of ze zijn verdwaald, of ze kunnen niet typenquote:
Of ze reageren gewoon niet hier vanwege het bekende PVV gebash in POLquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Of ze stemmen niet, of ze zijn verdwaald, of ze kunnen niet typen
Grapje, niet haten
Ja, dat zal het zijn. Die arme PVV'ers toch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of ze reageren gewoon niet hier vanwege het bekende PVV gebash in POL
Tja, fok!, op andere sites en polls aldaar liggen ze vast wel op 1 of 2quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ABSOLUUT WAAR !!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zonde van je stem.quote:
Nee hoor, oh gebrainwashte. De OSF kwam er ook, SP is groot geworden/geweest, PVV kwam de 2e kamer binnen an masse, straks in de provincies/1e kamer dus ehhh elke stem telt.quote:
Ik moet je nageven, de PvdD had met 'koeien in de wei!' de enige verkiezingsposter die me werkelijk aansprak.quote:
Prima hoor, alleen waren de partijen die je noemt niet een kansloze one-issue partij met een gehersenspoelde antichrist als partijvoorzitter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee hoor, oh gebrainwashte. De OSF kwam er ook, SP is groot geworden/geweest, PVV kwam de 2e kamer binnen an masse, straks in de provincies/1e kamer dus ehhh elke stem telt.
PVV geen kansloze one-issue partij. Ooh, gij onwetende.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima hoor, alleen waren de partijen die je noemt niet een kansloze one-issue partij met een gehersenspoelde antichrist als partijvoorzitter.
The power of christ compels you!
Eigenlijk ook wel behoorlijk, maar m.i. nog altijd minder dan de PvdD. Wat een zooitje is dat zeg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV geen kansloze one-issue partij. Ooh, gij onwetende.
Ze is een kerkgenote van een collega van mij. Dat is ook zo'n mafketel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel behoorlijk, maar m.i. nog altijd minder dan de PvdD. Wat een zooitje is dat zeg.
Dat is het 'publiek geheim gehouden' huwelijk in NL tussen kerk en staat nu eenmaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
Prima hoor, alleen waren de partijen die je noemt niet een kansloze one-issue partij met een gehersenspoelde antichrist als partijvoorzitter.
The power of christ compels you!
quote:
Zo een fris-land is NL niet meer mede dankzij de pvda....quote:
Awsomequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:13 schreef Zolcon het volgende:
Net gestemd op een kandidaat uit Amsterdam. Het moment dat ik het stemhokje uit kwam lopen kwam degene op wie ik heb gestemd aanlopen. Dat is echt toeval. Die man woont blijkbaar twee blokken van me vandaan.
Nee, op het moment dat ik het doorhad was het al te laat. Maar ik loop vaak langs zijn huis. zal hem nog wel een keertje groeten als hij toevallig buiten is ofzoquote:
Je zou je ook kunnen informeren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel behoorlijk, maar m.i. nog altijd minder dan de PvdD. Wat een zooitje is dat zeg.
Dit begrijp ik dus niet echt goed, waarom?????????????quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef thabit het volgende:
D66 ZH, niet dat ik het nou zo eens ben met het provinciale beleid van ze, maar puur vanwege de Eerste Kamer.
Ik moet je gelijk geven, maar mijn stem was ongeacht prov / landelijk toch wel voor dezelfde partij geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dus niet echt goed, waarom?????????????
Straks allemaal dingen binnen de provincie waar je niet gelukkig van wordt, maar waar je wel voor gestemd hebt....
Ik heb dus gewoon op inhoud gekozen, maar blijkbaar ben ik wat eenzaam in die gedachte
Voor mij was het ook een lastige keuze. Welke implicaties zijn belangrijker voor je. Die op provinciaal of op landelijk niveau.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Straks allemaal dingen binnen de provincie waar je niet gelukkig van wordt, maar waar je wel voor gestemd hebt....
Ik heb dus gewoon op inhoud gekozen, maar blijkbaar ben ik wat eenzaam in die gedachte
Dan verhuis ik wel naar een andere provincie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
CDA =/= netwerkgeneratie = fok, gs etc.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het CDA scoort toch altijd wel laag op dit forum...
Waar dan op dezelfde manier gestemt is waar beleid ook onder te lijden heeft...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:59 schreef thabit het volgende:
[..]
Dan verhuis ik wel naar een andere provincie.
Beide, maar als het goed is is een inhoudskeuze ook op landelijk gebied een goede keuze...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij was het ook een lastige keuze. Welke implicaties zijn belangrijker voor je. Die op provinciaal of op landelijk niveau.
Met name bejaarden blijven nog op die partij stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het CDA scoort toch altijd wel laag op dit forum...
Als je in NH woont kun je alleen maar op D66,CU,SGP, SP of PVV stemmen als je het wanbeleid van de huidige coalitie in NH wilt afrekenen, maarja wie heeft het nu nog over de 78 miljoen die ze aan Ice Save verspild hebben(en dat ze het aanvankelijk nog over de rug van de particulier wilde terugvorderen)quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook. Al heb ik strategisch wel even overwogen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |