Ja, want dit zegt niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, laten we 12 polls beginnen.
Pvv = oppositie? Ehhhhquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:06 schreef Picchia het volgende:
Ik ga over een uurtje stemmen voor de PVV. Gewoon keihard op de oppositie stemmen. Flut kabinet.
Of ze stemmen niet, of ze zijn verdwaald, of ze kunnen niet typenquote:
Of ze reageren gewoon niet hier vanwege het bekende PVV gebash in POLquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Of ze stemmen niet, of ze zijn verdwaald, of ze kunnen niet typen
Grapje, niet haten
Ja, dat zal het zijn. Die arme PVV'ers toch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of ze reageren gewoon niet hier vanwege het bekende PVV gebash in POL
Tja, fok!, op andere sites en polls aldaar liggen ze vast wel op 1 of 2quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ABSOLUUT WAAR !!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zonde van je stem.quote:
Nee hoor, oh gebrainwashte. De OSF kwam er ook, SP is groot geworden/geweest, PVV kwam de 2e kamer binnen an masse, straks in de provincies/1e kamer dus ehhh elke stem telt.quote:
Ik moet je nageven, de PvdD had met 'koeien in de wei!' de enige verkiezingsposter die me werkelijk aansprak.quote:
Prima hoor, alleen waren de partijen die je noemt niet een kansloze one-issue partij met een gehersenspoelde antichrist als partijvoorzitter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee hoor, oh gebrainwashte. De OSF kwam er ook, SP is groot geworden/geweest, PVV kwam de 2e kamer binnen an masse, straks in de provincies/1e kamer dus ehhh elke stem telt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |