Gelukkig is Fok niet representatief.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt nu wel al ongeveer zeggen wat het hier op FOK! zal worden, denk ik.
En dat betekent dat de coalitie en gedoogpartner wrs geen meerderheid krijgen...
hij staat al in de opquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Fok! Exit Poll
• VVD
• PvdA
• CDA
• SP
• GroenLinks
• D66
• Partij voor de Dieren
• ChristenUnie/SGP
• 50+
• PVV
• Andere partij
Nee, klopt, maar hier halen ze (wat ik net even opgeteld heb VVD 25%, PVV 13%, CDA 3%) zelfs ruim geen meerderheid, dus laten ze overall in Nederland nou nog eens 7% meer halen, omdat CDA wat ondergewaardeerd is tov het geheel, dan ben je er nog niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok niet representatief.
Nee dat is extreem-rechts volgens de begrippen die men al enkele decennia in West-Europa gebruikt. Maar goed ik ga deze discussie hier niet verder aan. Lijkt me niet de plek.quote:
Met al die provinciale partijen is dat ook niet zo gek....quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar hier halen ze (wat ik net even opgeteld heb VVD 25%, PVV 13%, CDA 3%) zelfs ruim geen meerderheid, dus laten ze overall in Nederland nou nog eens 7% meer halen, omdat CDA wat ondergewaardeerd is tov het geheel, dan ben je er nog niet.
Dus ik wil de weddenschap wel aan gaan eigenlijk...
Nu weten we waarom het CDA slechts gehalveerd is tijdens de 2e Kamer verkiezingen. Ze frauderen door 3 keer te stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Boldface het volgende:
[..]
Zo hé.... hebben ze toch mooi even de helft van hun stemmen aan jou te danken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hoewel dat een vertekening is die ik niet eens meereken trouwens....quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Met al die provinciale partijen is dat ook niet zo gek....
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Inmiddels gestemd.Gefeliciteerd hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I´m back.
Je hebt PVV gestemd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nu weten we waarom het CDA slechts gehalveerd is tijdens de 2e Kamer verkiezingen. Ze frauderen door 3 keer te stemmen
Ik zou SP stemmen, maar door de bestuurlijke rommel op provinciaal niveau heb ik dat maar niet gedaan. Groen Links ook afgehaakt door hun standpunt over Afghanistan, dus maar de grootste draaikonten gestemd
quote:
In de OP staat er al een met een andere telling...quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Fok! Exit Poll
• VVD
• PvdA
• CDA
• SP
• GroenLinks
• D66
• Partij voor de Dieren
• ChristenUnie/SGP
• 50+
• PVV
• Andere partij
Heel klein rukje dan wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee ik heb een rukje naar rechts gemaakt met D'66
Ik dacht dat jij oorspronkelijk uit Almere kwam joh, dat las ik laatst volgens mij... import Brabo dus...quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef sneakypete het volgende:
CDA gestemd na langdurig wikken en wegen, nog steeds met enige twijfel. Mijn vrouw stemde PVV, die toevallig een kennis van ons op de lijst heeft staan in Brabant.
We liggen overigens niet zo ver uit elkaar; ik vind de PVV inhoudelijk eigenlijk ook het beste programma hebben voor de provincie Brabant, maar ze groeien zo snel dat ik me afvraag of er wel de juiste mensen op de juiste plaatsen komen en ik stoor me aan hun radicale retoriek.
VVD werd het, zoals ik in een eerder topic al aangaf, niet omdat die partij in Brabant voornemens is een aantal boeren te onteigenen. Als echte zuiderlingen moeten we daar natuurlijk helemaal niets van weten.
Tja, als je eerlijk moet zijn ligt het gros van de bekende partijen toch wel redelijk richting het midden. Grootste verschil is progressief/conservatief en omdat ik meer een progressieve denker ben heb ik D'66 gestemd..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |