De vraag is eigenlijk: 'Welke partij is nu het beste voor gedreven studenten die graag willen studeren en goed onderwijs willen volgen?'quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef motherflocker het volgende:
Welke partij is nou het beste voor de studenten?
Heb me er niet in verdiept eerlijk gezegd, dus wellicht een kenner die mij iets kan adviseren?
JUIST!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De vraag is eigenlijk: 'Welke partij is nu het beste voor gedreven studenten die graag willen studeren en goed onderwijs willen volgen?'
Want al die studenten die willen feesten en er met de pet naar gooien die kunnen wat mij betreft de grond in zakken.
Leg eens uit?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je na je studie gelijk een uitkering wilt dan is de SP een goede optie
Flikker toch op, ik heb een studie kunnen weg gooien vanwege een reden berust op persoonlijke redenen ... Sterfgeval, peet tante met kanker dus denk niet dat jij daarop mij beoordelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De vraag is eigenlijk: 'Welke partij is nu het beste voor gedreven studenten die graag willen studeren en goed onderwijs willen volgen?'
Want al die studenten die willen feesten en er met de pet naar gooien die kunnen wat mij betreft de grond in zakken.
Reken je niet rijk zou ik zeggen. De doelgroep van deze coalitie zit niet op fok.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef druide het volgende:
Het doet mij deugd dat slechts 41 % van de FOK!kers achter de regering staat.
Nee, die nadert het bejaardentehuis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Reken je niet rijk zou ik zeggen. De doelgroep van deze coalitie zit niet op fok.
De doelgroep zijn Nederlanders met de naam Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Reken je niet rijk zou ik zeggen. De doelgroep van deze coalitie zit niet op fok.
Daar hebben we een regering voor.... om afwegingen te maken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:03 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Flikker toch op, ik heb een studie kunnen weg gooien vanwege een reden berust op persoonlijke redenen ... Sterfgeval, peet tante met kanker dus denk niet dat jij daarop mij beoordelen
Dus ga het niet halen in die 4 jaar, daarom vraag ik dat
Ik bedoelde dat je ook wel wat verder moet kijken, dus wanneer je klaar bent met studeren. Wil je een beetje de vruchten plukken van je studie, dan is de SP niet echt ideaal te noemen.quote:
Een sterke oppositie partij kan nooit kwaad. En voor de provinciale staten moet er toch wel wat gevormd worden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is er strategisch aan, als ik vragen mag? Er staan geen coalitieonderhandelingen voor de deur.
True, maar heb jij dan op het gebied van je provincie strategisch gestemd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:16 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Een sterke oppositie partij kan nooit kwaad. En voor de provinciale staten moet er toch wel wat gevormd worden?
Provinciaal een sterke PvdA betekent meer kans op een 'links' of 'progressief' college. zit je in een PVV provincie dan kan het voorkomen dat extreem-rechts plaatsneemt in het college van GS.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
True, maar heb jij dan op het gebied van je provincie strategisch gestemd?
Sinds wanneer is de PVV uitgesproken rechts ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Provinciaal een sterke PvdA betekent meer kans op een 'links' of 'progressief' college. zit je in een PVV provincie dan kan het voorkomen dat extreem-rechts plaatsneemt in het college van GS.
willen discrimineren op basis van geloof.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de PVV uitgesproken rechts ?
Veel rechtser dan het CDA zijn ze zeker niet.
Is dat rechts?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
willen discrimineren op basis van geloof.
Voor goed onderwijs zit je bij GL/D66 wel goed. Wbt. het beleid wat kan qua (Gebrek aan) inzet moet je bij de school zijn en niet in de politiekquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Een beetje van beiden. Ik denk het goed is als er een grote links partij in de oppositie zit en ik hoop ook op een links college in Gelderland. Ik vind de PvdA geen slechte partij en toen ik bij de landelijke verkiezingen groenlinks had gestemd en later bleek dat de PvdA één zetel tekort kwam voor een meerderheid, had ik daar wel spijt van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
True, maar heb jij dan op het gebied van je provincie strategisch gestemd?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drenthe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |