quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef marleenhoofd- het volgende:
Na lang twijfelen toch maar een strategische stem voor de PvdA, Gelderland.
Wat is er strategisch aan, als ik vragen mag? Er staan geen coalitieonderhandelingen voor de deur.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef marleenhoofd- het volgende:
Na lang twijfelen toch maar een strategische stem voor de PvdA, Gelderland.
Zozo.quote:
Ja was al maanden geleden aangekondigd ik weet hetquote:
Wat denk jequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja was al maanden geleden aangekondigd ik weet het.
Jij ook al zo verrassend?
Eens, de CU is zondermeer een nette partij. Alleen hun levensbeschouwelijke standpunten hè?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef eriksd het volgende:
Ik vind de christenunie een van de weinige partijen die een nette campagne gevoerd heeft.
Ja daar krijg ik direct jeuk vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
[..] Alleen hun levensbeschouwelijke standpunten hè?
Eens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef eriksd het volgende:
Ik vind de christenunie een van de weinige partijen die een nette campagne gevoerd heeft.
Dan zou ik toch echt even aan jezelf gaan twijfelen als zij het eens met je zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef eriksd het volgende:
Jeetje, EG, remlof en Du_ke (toch?) zijn het eens met met mij. Dit kan niet goed gaan.
Ik zou inderdaad maar eens zorgen gaan makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef eriksd het volgende:
Jeetje, EG, remlof en Du_ke (toch?) zijn het eens met met mij. Dit kan niet goed gaan.
Het is gewoon een nette partij die weinig opheeft met politieke spelletjes. Ze zijn in hun lijn integer maar die lijn heb ik helemaal niets mee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef eriksd het volgende:
Studenten zijn geen homogene groep naar mijn wetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef motherflocker het volgende:
Welke partij is nou het beste voor de studenten?
Heb me er niet in verdiept eerlijk gezegd, dus wellicht een kenner die mij iets kan adviseren?
D66 is wel echt een onderwijspartij en biedt wat tegengas tegen rücksichtslos snijden zoals Rutte en consorten graag willen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef motherflocker het volgende:
Heb me er niet in verdiept eerlijk gezegd, dus wellicht een kenner die mij iets kan adviseren?
SP. Maar gebruik liever je lange termijn verstand, want nu alles krijgen en later niks, is ook niet iets waar je naar streeft lijkt mij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
D66 is wel echt een onderwijspartij en biedt wat tegengas tegen rücksichtslos snijden zoals Rutte en consorten graag willen.
Kies je voor behoud van de basisbeurs, dan ben je bij de PVV en de SP aan het juiste adres. Kies je voor hervormingen op de langere termijn met een sociaal leenstelsel, dan ben je bij D66 en Groen Links aan het juiste adres. Wil je dat langstudeerders ¤3000 extra gaan betalen, dan ben je bij het CDA en VVD op het goede adres.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef motherflocker het volgende:
Ze zijn niet allemaal zo opportunistisch als jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je na je studie gelijk een uitkering wilt dan is de SP een goede optie
Lees dit eens: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)-niet-bidden-voor-CUquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef eriksd het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |