abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93483111

League of Legends

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waar twee teams het tegen elkaar op nemen om zo elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (24-01-2011) 68 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrents

Nasus gameplay

Een vid van ReginalD die verteld hoe hij zn Shaco in Jungle speelt

Community site links

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site, met handige info, tournaments etc

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
Naam ingame US: -

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
Naam Ingame US: -

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)

Deze OP is een WIP

Ik heb maar even een OP gemaakt met wat info, als je iets wilt toevoegen, opmerkingen en verbeteringen laat het me weten.

Ik heb niks aan flame of trolling, anders zat ik wel op de Community Forums

OP made by backgammon

VORIGE DEEL:
League of Legends #2
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:44:44 #2
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93490459
Altijd leuk hoe mensen opmerkingen maken over je taric of the fifth age skin :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:32:50 #3
328555 backgammon
All that Jazz
pi_93494916
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef MeneerBob het volgende:
Altijd leuk hoe mensen opmerkingen maken over je taric of the fifth age skin :')
Hij is toe aan een nieuwe skin/model -_-
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_93496113
Ik speel hem eigenlijk nooit...
pi_93499077
Ook maar eens begonnen met LoL. Bevalt me goed tot nu toe. Zit een beetje te klooien met verschillende champions. Tot nu toe vind ik Sivir (als ik het goed spel) erg lekker spelen. Idioot veel assists/kills/structures!
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:10:10 #6
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93499520
Had iemand nog een lijstje bijgehouden van alle usernames en zo? Anders kan de OP mooi worden aangevuld :P.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:09:06 #7
328555 backgammon
All that Jazz
pi_93502441
( Jarvan OP? )
pi_93504050
Waarom klikken die lui in die filmpjes zo belachelijk vaak? Alsof je champion daardoor sneller gaat lopen ofzo :')
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_93504735
Al 6 potjes achter elkaar gewonnen met Sivir! ze is best wel OP...
mid/endgame haal je towers zo down en alle minions gaan ook in 1 seconde dood. Begin kan alleen soms lastig zijn maar dan gewoon geduldig blijven.

Heb nu 1500 IP wat is een goede en leuke champion om te kopen. Ik dacht aan tristiana, iemand een idee?
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:01:18 #10
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93505437
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef Zolcon het volgende:
Al 6 potjes achter elkaar gewonnen met Sivir! ze is best wel OP...
mid/endgame haal je towers zo down en alle minions gaan ook in 1 seconde dood. Begin kan alleen soms lastig zijn maar dan gewoon geduldig blijven.

Heb nu 1500 IP wat is een goede en leuke champion om te kopen. Ik dacht aan tristiana, iemand een idee?
Tristana zou ik niet doen, want die kun je gratis krijgen via facebook :P (verder is ze sowieso nogal meh). Dat Sivir OP is valt wel mee, ze kan wel erg veel schade doen, maar ze is ook zo dood in teamfights. Lees het vorige topic eens door, daar zijn wel een hele zooi heroes aangeraden :). League of Legends #2

https://eu.leagueoflegends.com/facebook
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:01:30 #11
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93505450
-faal edit...-
pi_93516401
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Tristana zou ik niet doen, want die kun je gratis krijgen via facebook :P (verder is ze sowieso nogal meh). Dat Sivir OP is valt wel mee, ze kan wel erg veel schade doen, maar ze is ook zo dood in teamfights. Lees het vorige topic eens door, daar zijn wel een hele zooi heroes aangeraden :). League of Legends #2

https://eu.leagueoflegends.com/facebook
Dank je ! bespaart me toch IP.
Nog maar een beetje klooien dan denk ik. Ik ben in RPG's/MMO's altijd meer geneigd naar ranged characters en dan het liefst physical DPS. Vandaar mijn voorkeur voor Tristiana en Sivir.
pi_93521309
Ashe is een goede ranged carry, en ook Annie zal je wel bevallen dan (wel magic damage). Wat meer geavanceerd is Corki, maar die is wel 6300 IP.
pi_93522692
Ashe vond ik niet zoveel. Annie een keertje gespeeld en die was best prima. Teemo is ook best sterk als je er een beetje mee om kunt gaan. Tot nu toe beste scores met sivir. toch wel drie games redelijk solo afgemaakt omdat die towers meteen neergaan endgame
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:22:12 #15
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_93523880
Corki is wel fun om te spelen, wegrennende vijanden maken geen schijn van kans dankzij al die kogels. :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:26:58 #16
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93528189
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 01:22 schreef Slickk het volgende:
Corki is wel fun om te spelen, wegrennende vijanden maken geen schijn van kans dankzij al die kogels. :)
Maar niet zo handig om mee te beginnen aangezien hij best squishy is en redelijk traag.
pi_93546552
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Albert86 het volgende:
Waarom klikken die lui in die filmpjes zo belachelijk vaak? Alsof je champion daardoor sneller gaat lopen ofzo :')
Als je proactief bezig bent met blijven bewegen kan je sneller inspelen op eventuele moves of skillshots van je tegenstander. Ik vond dat in het begin bij HoN ook al verdacht maar nadat ik het zelf ben gaan doen merk je toch wel dat het verschil uitmaakt.

(maar nee, niet als je van punt a naar punt b moet komen, dan is het gewoon macht der gewoonte om veel te klikken :P )
Conscience do cost.
pi_93551148
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Albert86 het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, toen nam ik een game van mijzelf op en toen ik hem terugkeek bleek dat ikzelf net zoveel klik.. Volgens mij klik je veel meer dan dat je denkt :)
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_93567148
Gaan we weer :')
Loading screen, iedereen minimaal 120ms, fijn...
Doe eens niet.
pi_93595810
Is Renekton een beetje leuke champ :D (of te doen voor een lvl 12) door die IP boost heb ik genoeg ip ervoor bijna, en filmpjes etc spreken me wel aan, maar ijs een beetje duur als het niks is :(
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:32:20 #21
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93596448
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef Fipotje het volgende:
Is Renekton een beetje leuke champ :D (of te doen voor een lvl 12) door die IP boost heb ik genoeg ip ervoor bijna, en filmpjes etc spreken me wel aan, maar ijs een beetje duur als het niks is :(
Renekton is een beetje half/half, soms is hij goed en soms ook niet. Ik vond hem vooral leuk, omdat hij redelijk vernieuwd is t.o.v. de andere heroes. Maar ik zou op level 12 eerst een paar andere kopen, zeker omdat hij eigenlijk veel te duur is.

Jarvan IV heb ik ook maar gekocht, omdat hij er zo leuk uit zag en ook weer vrij vernieuwd is. Met een DPS build vind ik hem nog niet echt overtuigend, maar als tank vind ik hem wel vet :). 6-0-7 en 7-5-18 als tank.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:34:40 #22
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93596523
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Renekton is een beetje half/half, soms is hij goed en soms ook niet. Ik vond hem vooral leuk, omdat hij redelijk vernieuwd is t.o.v. de andere heroes. Maar ik zou op level 12 eerst een paar andere kopen, zeker omdat hij eigenlijk veel te duur is.

Jarvan IV heb ik ook maar gekocht, omdat hij er zo leuk uit zag en ook weer vrij vernieuwd is. Met een DPS build vind ik hem nog niet echt overtuigend, maar als tank vind ik hem wel vet :). 6-0-7 en 7-5-18 als tank.
Ik vind jarvan vet! Speel hem als tank/support. Niet te killen en geweldige cc voor assists.
pi_93597190
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Half half? Renekton is 100% prima sinds de patch, met hem heb ik dan ook mijn hoogste win %. Wanneer zou hij niet goed zijn dan? Je kan hem tanky maken, dps (geen echte carry) of mijn persoonlijke favoriet: Hybrid. Juist door die flexibiliteit past hij in heel veel comps.

Hij kan makkelijk solo lanen, zelfs 1v2 is niet moeilijk voor hem en als je hem in lane stopt met bijvoorbeeld een lux is de first blood zo binnen!

Veel samen met een vriend gelaned die allistar speelt trouwens. Beste counter tegen jarvan's ult, en die zie je toch in elke game :+
Conscience do cost.
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:00:38 #24
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93597545
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Half half? Renekton is 100% prima sinds de patch, met hem heb ik dan ook mijn hoogste win %. Wanneer zou hij niet goed zijn dan? Je kan hem tanky maken, dps (geen echte carry) of mijn persoonlijke favoriet: Hybrid. Juist door die flexibiliteit past hij in heel veel comps.

Hij kan makkelijk solo lanen, zelfs 1v2 is niet moeilijk voor hem en als je hem in lane stopt met bijvoorbeeld een lux is de first blood zo binnen!

Veel samen met een vriend gelaned die allistar speelt trouwens. Beste counter tegen jarvan's ult, en die zie je toch in elke game :+
Half/half als in de zin van de helft van de Renektons zijn goed, de andere helft zuigt zwaar :P. Het is in ieder geval geen hele simpele hero om mee te spelen. Na de patch is er inderdaad prima mee te spelen, maar hem voor die prijs aan een level 12 aanraden vind ik een beetje ver gaan :).
pi_93597713
Na ik krijg zo 400 ip per potje nu ;p dus gaat snel, maar wat zijn dan een beetje vergelijkbare champions voor een goede prijs ?
pi_93597790
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Half/half als in de zin van de helft van de Renektons zijn goed, de andere helft zuigt zwaar :P.
Ik vrees dat dat een eigenschap is die de meeste champs gemeen hebben. :P Hoeveel kost hij eigenlijk? 6300?

Ik koop eigenlijk alle heroes die ik echt graag wil met RP. IP bewaar ik liever voor runes en pages.
Conscience do cost.
pi_93647588
Zo, eindelijk lvl 30.
Nu hopen dat ik uit mijn losing streak kom. Nouja, het is niet echt een losing streak, maar steeds 2-3 losses en dan 1 win, en dat herhaalt zich een beetje...
Doe eens niet.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 12:17:29 #28
328555 backgammon
All that Jazz
pi_93680811
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:53 schreef Thas het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, toen nam ik een game van mijzelf op en toen ik hem terugkeek bleek dat ikzelf net zoveel klik.. Volgens mij klik je veel meer dan dat je denkt :)
heeft ook te maken met last-hitten denk ik, ikzelf klik ook veel, word steeds erger door het spel heen
pi_93687153
4e achtereenvolgende 4v5..gaat lekker.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_93721408
Best nog buggy trouwens, half uur geleden een potje afgerond, eruit geflikkerd en nu zit ik vast in een game in progress die er helemaal niet meer is. :')
pi_93721580
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:58 schreef Monolith het volgende:
Best nog buggy trouwens, half uur geleden een potje afgerond, eruit geflikkerd en nu zit ik vast in een game in progress die er helemaal niet meer is. :')
Mjah de EU servers zijn een stuk minder stabiel dan de US-servers. Staat tegenover dat je bij de US servers een ping van 200+ hebt en dus een beetje lag.

edit: net met backgammon een game gestart. Crasht en kom er niet meer in. Zal wel weer een leave worden. Sorry, backgammon. Kutspel af en toe.

[ Bericht 9% gewijzigd door nyny83 op 06-03-2011 12:16:08 ]
pi_93722003
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:05 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah de EU servers zijn een stuk minder stabiel dan de US-servers. Staat tegenover dat je bij de US servers een ping van 200+ hebt en dus een beetje lag.

edit: net met backgammon een game gestart. Crasht en kom er niet meer in. Zal wel weer een leave worden. Sorry, backgammon. Kutspel af en toe.
Ik krijg het niet eens voor elkaar om een US account te maken, krijg gewoon geen bevestigings e-mail. :')
Gelukkig is m'n EU account weer gereed, dus na de afwas maar eens even weer een potje proberen.
pi_93722034
Niet doen! Hij gaat echt waardeloos nu. Je krijgt gegarandeerd een leave of loss forgiven gepaard met een hoop frustratie.
pi_93722136
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:24 schreef nyny83 het volgende:
Niet doen! Hij gaat echt waardeloos nu. Je krijgt gegarandeerd een leave of loss forgiven gepaard met een hoop frustratie.
Ach ja, ik heb nog wat werk liggen waar ik eigenlijk geen zin in heb..als ik eruit word geknikkerd is dat nog een optie. :P
  zondag 6 maart 2011 @ 13:23:13 #35
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93723863
Bij mij is hij vandaag en gisteren al eens gecrasht bij "saving masteries" ... Net een potje gedaan, TF ging er vandoor nadat hij binnen 5 minuten 0-3-0 had gescoord...
  zondag 6 maart 2011 @ 13:29:33 #36
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_93724059
Altijd weer hetzelfde liedje met die idiote randoms, een Caitlyn die mid gaat en Vlad KEIHARD feed :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_93725106
Ik heb geloof ik dit weekend 8 potjes gespeeld waarvan ik er welgeteld één niet minstens 4vs5 speelde. :(
pi_93728198
Net ff een potje Twisted Treeline gedaan. 3vs3. Hadden binnen 15minuten hun Nexus kapot :')
  zondag 6 maart 2011 @ 16:50:23 #39
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93731171
Fijn, 3 keer achter elkaar 4v5 vandaag. Weer zo'n twee uur frustratie, ik kap er mee voor vanmiddag.
Doei
pi_93738054
Wat een tering lag bij sommige games zeg..
pi_93740648
Tot nu toe bevallen Soraka en Kayle me wel. Welke champions passen nog meer in dat straatje?
pi_93742803
Taric en wellicht janna!
Conscience do cost.
pi_93743614
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef ems. het volgende:
Taric en wellicht janna!
Janna maar even unlocked. Eerst eens rustig wat guides lezen voordat ik die aanraak. :P
  zondag 6 maart 2011 @ 21:26:48 #44
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93743625
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef ems. het volgende:
Taric en wellicht janna!
Vergeet Sona niet :P.
pi_93747005
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Janna maar even unlocked. Eerst eens rustig wat guides lezen voordat ik die aanraak. :P
Janna is toch wel mijn favoriete support. Nou speel ik zelf geen support maar om mee in de lane te staan zeg maar :P
Conscience do cost.
  zondag 6 maart 2011 @ 22:31:22 #46
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93748489
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Janna is toch wel mijn favoriete support. Nou speel ik zelf geen support maar om mee in de lane te staan zeg maar :P
Zoals Thormodo al zei, Sona. Wat makkelijker om te spelen en moeilijker om mee te falen. Misschien wat leuker als speler om mee te beginnen als support. Zelf heb ik er als ik er mee speel nog steeds veel plezier aan.
pi_93748723
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Kayle bevalt me iets beter dan Soraka moet ik zeggen. In die newbie potjes kan ik de meeste 1v1s nog wel winnen met Kayle en als ze echt slecht zijn ook nog wel 1vs2 een lane makkelijk houden en kills halen. :P
pi_93749402
Janna is ook pure support waar kayle ook nog een soort off-dps kan zijn. In je eentje bereik je weinig als janna, je shined als je met je teammates bent.

En ik weet van sona, ook fijn maar baas boven baas O+
Conscience do cost.
pi_93749535
Moet je trouwens voor de US version een andere client downloaden?
  zondag 6 maart 2011 @ 22:57:08 #50
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93750035
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef Monolith het volgende:
Yup
  zondag 6 maart 2011 @ 22:57:15 #51
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_93750045
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef Monolith het volgende:
Je moet alleen een bepaald bestand aanpassen waarmee je client verbinding maakt met de US-servers.
  zondag 6 maart 2011 @ 22:58:33 #52
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93750131
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:57 schreef Slickk het volgende:

[..]

Je moet alleen een bepaald bestand aanpassen waarmee je client verbinding maakt met de US-servers.
Is inderdaad ook een optie, ik vind het zelf fijn om 2 clients naast elkaar te hebben.
pi_93750268
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Is inderdaad ook een optie, ik vind het zelf fijn om 2 clients naast elkaar te hebben.
Ja heb de US versie inmiddels bijna binnen. Geen zin om elke keer te gaan lopen editten. :P
  zondag 6 maart 2011 @ 23:46:47 #54
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93752416
Pff, ik had het nog maar een kans gegeven vanavond. Krijg ik een team dat de hele tijd niks zegt, behalve als ik een keer "ks" (in een tf) en de rest surrendert zodra de tweede middelste turret neergaat (3-4 in turrets). Oh en dan kunnen ze ineens noob gaan shouten.

Ik dacht dat ik deze zooi juist niet meer tegen zou komen als ik hoger zou raken, maar dit kun je dus verwachten op level 22
Doei
pi_93753785
Op level 30 ook nog wel hoor. Hoe realistisch mensen zijn bij het surrenderen heeft meer te maken met je rating, gezien ze daar meestal beter op de hoogte zijn wanneer iets écht verloren is, of dat het wellicht nog te redden valt.
Conscience do cost.
  maandag 7 maart 2011 @ 10:32:55 #56
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93760709
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:18 schreef ems. het volgende:
Op level 30 ook nog wel hoor. Hoe realistisch mensen zijn bij het surrenderen heeft meer te maken met je rating, gezien ze daar meestal beter op de hoogte zijn wanneer iets écht verloren is, of dat het wellicht nog te redden valt.
En je hebt altijd van die mensen die blijven roepen als al je inhib's down zijn, je globaal 4 levels achterloopt en de tegenpartij weer fed is geraakt door je noob ashe en ze nog alle turrets hebben dat je kunt winnen :').
pi_93761818
Ghehe da's wel heel ernstig ja. Maar aan de andere kant heb je idd ook mensen die veel te snel surrenderen. Ik heb zelfs een keer gehad dat we 1x een kleine teamfight verloren (2 overlevenden en slechts 1 death aan hun kant) direct wilden surrenderen. We stonden voor in kills en in towers nota bene! Uiteindelijk hebben we die game fucking makkelijk gewonnen, wat een idioot die gozert :D
pi_93762820
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:32 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

En je hebt altijd van die mensen die blijven roepen als al je inhib's down zijn, je globaal 4 levels achterloopt en de tegenpartij weer fed is geraakt door je noob ashe en ze nog alle turrets hebben dat je kunt winnen :').
Dan is het in ieder geval nog een kwestie van even snel een teamfightje verliezen en dan is het over :P
Conscience do cost.
  maandag 7 maart 2011 @ 13:29:53 #59
328555 backgammon
All that Jazz
pi_93767066
Er is te veel verschil in spelers in LoL, dat maakt het frustrerend om te spelen.

De ene keer heb je goeie spelers, de andere keer slechte.

Om die reden geef ik ook niets meer om losses of wins in Normal solo-que ik speel gewoon en zie wel.

In ranked, dat is een ander verhaal... daar baal ik wel als ik van die pipo's in mn team heb.

Laatst een AD Sion in 5on5 - heb hem gevraagt om alles te verkopen en AP te nemen, wat hij gek genoeg nog deed ook :)
  maandag 7 maart 2011 @ 14:11:30 #60
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93768731
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:29 schreef backgammon het volgende:
Er is te veel verschil in spelers in LoL, dat maakt het frustrerend om te spelen.

De ene keer heb je goeie spelers, de andere keer slechte.

Om die reden geef ik ook niets meer om losses of wins in Normal solo-que ik speel gewoon en zie wel.

In ranked, dat is een ander verhaal... daar baal ik wel als ik van die pipo's in mn team heb.

Laatst een AD Sion in 5on5 - heb hem gevraagt om alles te verkopen en AP te nemen, wat hij gek genoeg nog deed ook :)
Dat vraagt natuurlijk om een /ignore
pi_93768825
AD sion KAN best eng zijn. Ik heb er eens eentje gezien die de game domineerde van begin tot eind. Was gewoon zelfs in een 4v1 niet kapot te krijgen als hij zijn ult had, echt bizar.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:09:29 #62
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93770956
Vandaag maar eens aan Taric begonnen. Dat leek me echt een lame champ maar ik kan dat tank/support wel waarderen. Manamune met wat AS doet echt wonderen. En van zichzelf al veel armor, ff lekker mee oefenen.
Doei
pi_93771292
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:09 schreef KlownJB het volgende:
Vandaag maar eens aan Taric begonnen. Dat leek me echt een lame champ maar ik kan dat tank/support wel waarderen. Manamune met wat AS doet echt wonderen. En van zichzelf al veel armor, ff lekker mee oefenen.
Taric ^O^

Ik heb gisteren Vlad maar eens aangeschaft, moet zeggen dat hij tot nu toe eigenlijk best bevalt. Sivir is trouwens ook een erg leuke champion mits je een redelijk team hebt.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:44:14 #64
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93772391
Vlad heb ik laatst in mijn team gehad. We ware nog met 2 tegen 4 (ik amumu). Wij allebij low hp, andere team mid tot low hp. Dus ik denk ik cheese em. Zie ik achter me hem nog 2 killen en er dan uitnaaien, de rest hem volgen. Ik kwam nog ff trug, stun de voorste, hij finished. Toen konden we die laatste nog achterna voor een ace :D

Maar volgens mij is Vlad wel echt moeilijk te masteren. Succes.
Doei
pi_93774065
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef KlownJB het volgende:
Vlad heb ik laatst in mijn team gehad. We ware nog met 2 tegen 4 (ik amumu). Wij allebij low hp, andere team mid tot low hp. Dus ik denk ik cheese em. Zie ik achter me hem nog 2 killen en er dan uitnaaien, de rest hem volgen. Ik kwam nog ff trug, stun de voorste, hij finished. Toen konden we die laatste nog achterna voor een ace :D

Maar volgens mij is Vlad wel echt moeilijk te masteren. Succes.
Mwah het valt mee. Je moet proberen niet midden in het gevecht te staan, en als je even hard gefocust wordt activeer je je pool. Vervolgens focust iedereen iemand anders en kun jij weer veilig transfusionen en E-skillen.
pi_93775625
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:21 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mwah het valt mee. Je moet proberen niet midden in het gevecht te staan, en als je even hard gefocust wordt activeer je je pool. Vervolgens focust iedereen iemand anders en kun jij weer veilig transfusionen en E-skillen.
Dat is inderdaad vlad, kernachtig samengevat.

Oh en je ulti plaatsen op zoveel mogelijk enemies, bij voorkeur belangrijke targets :+
Conscience do cost.
pi_93776523
Gisteren 2 potjes die gewoon zijn verdwenen in mijn history. Kom je terug van vakantie, hopend op verbetering, is het gewoon onspeelbaar. :')
I'm the motherfucking baboon
  maandag 7 maart 2011 @ 20:37:01 #68
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93785880
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vlad, kernachtig samengevat.

Oh en je ulti plaatsen op zoveel mogelijk enemies, bij voorkeur belangrijke targets :+
Volgens mij geldt dat voor alle aanvallende, richtbare ulti's ;)
Doei
pi_93786760
Het hele verhaal is eigenlijk grotendeels wel toepasbaar op casters. Gebruik je skills, zoveel mogelijk profijt van ulti en escape spell bewaren voor als het gevaarlijk wordt :P
Conscience do cost.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:03:14 #70
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93787707
Nieuwe Champion rotation! Tijd om Alistar eens te scouten misschien. Ook een Supporttank :)
Doei
  maandag 7 maart 2011 @ 22:29:48 #71
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93793522
:') net een potje met Alistar, ging me niet zo denderend af. Maar dan zit er natuurlijk 1 iemand bij die iedereen een noob noemt, terwijl hij 1v1 tegen Singed achter hem aan gaat rennen. Als hij doodgaat begint hij weer en waarom niemand kwam helpen enzo. Echt niet te geloven wat voor een bord sommige kids voor hun kop hebben.
Doei
pi_93879373
Net een paar potjes gedaan met Jax. Denk dat ik toch wel een nieuwe favoriet heb gevonden. Speelt echt fijn vind ik. Ff IP sparen en dan kopen maar :P
pi_93880716
Eerste keer Morgana 9/0/6, stond dan ook tegen een dramatische Ryze in middle :P
pi_93881527
argh ik wil zo graag een nieuwe champion maar geen idee welke :p teveel keuze haha
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:24:07 #75
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_93882229
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef KlownJB het volgende:
:') net een potje met Alistar, ging me niet zo denderend af. Maar dan zit er natuurlijk 1 iemand bij die iedereen een noob noemt, terwijl hij 1v1 tegen Singed achter hem aan gaat rennen. Als hij doodgaat begint hij weer en waarom niemand kwam helpen enzo. Echt niet te geloven wat voor een bord sommige kids voor hun kop hebben.
Singed _O_
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:04:13 #76
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93884833
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Singed _O_
Ben er vandaag weer mee aan de slag gegaan. Klote alleen als je de vijand early game niet op fouten kan betrappen (of 2 ranged zijn), want dan krijg je echt geen gold binnen.
Doei
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:53:28 #77
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_93887174
Klopt, je moet echt vanaf de 1e wave druk zetten met je lanepartner.
pi_93888240
Singed is inderdaad altijd weer leuk. Net ook een potje met een rukbegin, ze waren eigenlijk bar slecht waardoor ik al te vroeg ging diven en de tower al het werk voor hen deed. Er werd echter veel geganked waardoor er vaak lege lanes waren dus toch nog een goede farming phase gehad. Stond eerst 1-5-9 ofzo, uiteindelijk geëindigd met 16-6-19 en een volle mejai's. Echt genieten, met low health door 2 mensen gevolgd worden, vervolgens een je tower in slingeren, sticky troep eronder en klaar. Dan weet die ander niet snel genoeg zich om te draaien. Voor mij een van de leukere chars, vooral tegen onwetenden.
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:05:19 #79
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93891493
Netjes

Ik vind het jammer dat spellvamp niet werkt op zijn poison. Mja dan zou hij wel gelijk OP zijn.
Doei
pi_93893906
Leuke champ inderdaad, ik speel hem al een tijdje. Nadeel aan het feit dat hij free2play is, is dat hij teveel door prutsers gespeeld wordt :D. Kijk, Miss Fortune is ook free, maar daar moet je wel erg lomp mee doen wil je geen nuttige bijdrage (damage en slow) kunnen leveren. Met Singed moet je echt een beetje leren spelen.

Itembuild voor Singed:
- Tear of Goddess (beginnen met sapphire crystal, is voor zoveel mogelijk mana. Mana is voor je passive die extra health geeft, en zodat je bijna onbeperkt poison kan droppen)
- Boots of swiftness (met singed wil je snel zijn)
- Rod of Ages (voor ability power, HP en nog meer mana (en dus HP))
- Twee tank-items. Ik pak vrijwel altijd eerst Sunfire Cape en daarna Force of Nature. Sunfire geeft extra HP en armor en een leuke AoE-dmg, terwijl Force of Nature dikke magic resist en ook dikke health regen geeft
- Tear upgraden naar Archangel voor wat meer ability power
- Laatste item situational, maar zo lang duurt de game echt bijna nooit. Vaak worden endgame de auto-attackers (ashe, yi, tryndamere) sterker, dus is thornmail vaak erg lekker.

Skillvolgorde:
- Eerst 1 pt. in fling
- Daarna 2 in poison
- 1 pt. in slow pool
Daarna in de volgende volgorde upgraden: ult > poison > slow pool > fling. Fling is voor de damage niet boeiend, het gaat alleen om de fling zelf waardoor je iemand uit positie kan halen.

Summoner spells:
- Ghost is een must
- Tweede naar eigen inzicht. Ik hou van Exhaust op Singed maar weet eigenlijk niet zo goed waarom. Zou zelfs clairvoyance kunnen nemen voor je team.

Speelstrategie:
- In het begin proberen te farmen met af en toe een klein poison wolkje door de minions heen rennen. Begin met sapphire crystal en 2 health potions zodat je wat harass kan hebben. Wees niet bang om de minions en de tegenstander naar je toren te laten komen. Als ze te dichtbij komen zet je poison aan, activeer je ghost en ren je op de squishy af om hem je toren in te gooien. Slow pool erop en dood.
- Mid game word je wat beefier (zeker als je sunfire hebt) en kun je met je ult aan zelfs al towerdiven op low hp's. Let op: alleen doen als je teammates bij je hebt om het snel af te maken. Dan ren je gewoon op iemand onder de toren af met je ult en ghost aan en fling je ze naar je team toe.
- Endgame zijn er vooral teamfights. Permanent poison aan (mana zat), rondlopen, ontsnappende mensen slowpoolen en je fling bewaren voor het cancelen van vervelende ults (katarina, nunu, warwick) en het teruggoien van ontsnappende mensen

Succes, hopelijk kunnen jullie er wat mee. Singed is overigens maar 1350 IP, dus die heb je zo bij elkaar.
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:05:41 #81
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93906664
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef nyny83 het volgende:
...
Summoner spells:
- Ghost is een must
- Tweede naar eigen inzicht. Ik hou van Exhaust op Singed maar weet eigenlijk niet zo goed waarom. Zou zelfs clairvoyance kunnen nemen voor je team.
...
Exhaust is fijn als je ghost in cooldown is en iemand met ghost achtervolgt je als je nog weinig health hebt. Zelf vindt ik flash fijn op Singed, maar als niemand ignite pakt, neem ik die dan mee.

Die itembuild is volgens mij letterlijk van leaguecraft, nietwaar? ;)

Vaak is een Banshies veil ook wel fijn op Singed. Als je veel wordt gestunned ben je zo dood. Cleanse helpt daar natuurlijk ook tegen, maar ik kan daar niet goed aan wennen.
Doei
pi_93908690
Niet helemaal letterlijk volgens mij, maar het is wel gebaseerd op crazyman's guide op leaguecraft idd. Waarom het wiel opnieuw uitvinden? :D Dit is meer voor mensen die niet op zulk soort sites kijken.
pi_93940991
Wtf?
Tear / Archangels op Singed?
Poison Trail werkt niet om mana te krijgen met die items, en het maxed krijgen met Fling / Mega Adhesive en zijn ult is niet te doen. De AP en de 3% bonus werken wel, maar er zijn betere items, zoals Rylai's.

Waarom geen Rylai's in de build? Rylai's is juist enorm fijn voor Singed, veel hp, en omdat de slow wel werkt met de Poison Trail (15%), en met Fling (35%).
Doe eens niet.
pi_93945694
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Necrodeath het volgende:
Wtf?
Tear / Archangels op Singed?
Poison Trail werkt niet om mana te krijgen met die items, en het maxed krijgen met Fling / Mega Adhesive en zijn ult is niet te doen. De AP en de 3% bonus werken wel, maar er zijn betere items, zoals Rylai's.

Waarom geen Rylai's in de build? Rylai's is juist enorm fijn voor Singed, veel hp, en omdat de slow wel werkt met de Poison Trail (15%), en met Fling (35%).
Je hebt zat mana om die moves te spammen, ook op minions. Ik fling en pool gewoon regelmatig minions en haal die 1000 meestal wel. Item geeft zelf ook 350 mana, dus dan heb je alweer 337,5 HP te pakken. Daarbij heb je met die tear vrijwel onbeperkt mana waardoor je poison altijd aan kan hebben. De slow van Rylais heb ik meestal niet nodig. Ik heb al een slow move met die pool, ik ren sneller dan bijna iedereen en ik heb een ult waardoor ik ook harder ga rennen. Rylai's is geen slecht item voor singed, maar ik vind dit lekkerder spelen.
pi_93964643
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Je hebt zat mana om die moves te spammen, ook op minions. Ik fling en pool gewoon regelmatig minions en haal die 1000 meestal wel. Item geeft zelf ook 350 mana, dus dan heb je alweer 337,5 HP te pakken. Daarbij heb je met die tear vrijwel onbeperkt mana waardoor je poison altijd aan kan hebben. De slow van Rylais heb ik meestal niet nodig. Ik heb al een slow move met die pool, ik ren sneller dan bijna iedereen en ik heb een ult waardoor ik ook harder ga rennen. Rylai's is geen slecht item voor singed, maar ik vind dit lekkerder spelen.
Hoeveel mana heb je dan uiteindelijk? Zelf koop ik geen arch, ga liever eerst voor een veil/RoA.
Wil trouwens ook een keer een AD Singed gaan maken, voor de fun. Fling en die slow pool hebben veel CC en als je ze dan vervolgens gaat meppen met je ulti moet voor een best leuk resultaat zorgen.
pi_93964742
Jij volgt die leaguecraft build neem ik aan?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 01:08:09 #87
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93989266
Ik kom net, als singed, uit een episch zieke match. bijna 90 minuten. Na een half uur stond het pas 1-1 in turrets. 36 assists. Ik had aan het eind echt 10k gold over waar ik niks meer mee kon :')

Helaas crashte LoL net toen we een 5v5 bij baron hadden. Toen ik eindelijk reconnectte hadde zij baron en waren ze door mid aan het stormen.

Echt zonde, maar een van mijn tofste matches ooit.
Doei
  maandag 14 maart 2011 @ 14:47:52 #88
328555 backgammon
All that Jazz
pi_94094078
Geen lanes meer voor mij, ik jungle voortaan alles met WW of Udyr, misschien nog Amumu unlocken en dan is het plaatje compleet mits ik Shaco eens onder de knie krijg.. ik kan maar geen fijne build maken voormezelf, mss maar eens ergens eentje op pikken
  maandag 14 maart 2011 @ 14:48:48 #89
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94094114
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef backgammon het volgende:
Geen lanes meer voor mij, ik jungle voortaan alles met WW of Udyr, misschien nog Amumu unlocken en dan is het plaatje compleet mits ik Shaco eens onder de knie krijg.. ik kan maar geen fijne build maken voormezelf, mss maar eens ergens eentje op pikken
Amumu vind ik zelf een heerlijke jungler, en je team heeft gelijk een tank.
pi_94095410
Vanwaar je afkeer voor de lanes? Slechte laning partners? Of gewoon teveel risico?

Nouja, ik kan aardig junglen met:
- Warwick
- Amumu
- Nunu

Amumu is wel snel, maar ook risicovol in het begin omdat je steeds low health bent.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:41:28 #91
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94096342
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:22 schreef nyny83 het volgende:
Vanwaar je afkeer voor de lanes? Slechte laning partners? Of gewoon teveel risico?

Nouja, ik kan aardig junglen met:
- Warwick
- Amumu
- Nunu

Amumu is wel snel, maar ook risicovol in het begin omdat je steeds low health bent.
Mwah, amumu met een armor en wat pots is niet low hp hoor.
Urgot blijft nogsteeds een lekkere op champ :')
pi_94096702
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:41 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Mwah, amumu met een armor en wat pots is niet low hp hoor.
Urgot blijft nogsteeds een lekkere op champ :')
Misschien ligt het dan aan mijn jungle route. Ik doe het als volgt:
- Cloth armor en 5 potions kopen
- Beginnen bij Blue golem. Despair aanzetten, gelijk potion klokken en kapotsmiten <500. Level up naar 2.
- Gelijk potion klokken, want ik heb nu ongeveer 20%HP over. Doorlopen naar wolfjes, despair aan, tantrum 2x en klaar.
- Onderweg naar wraiths potion klokken want ik heb nu ong. 30% HP. Wraiths mollen en op ong. 30% HP eindigen, inclusief level up
- Potion 4 klokken en Rode lizard doen. Despair aan, tantrum iedere keer zodra hij van CD af is en kapot smiten <500. Ik hou dan ong. 10% HP over (low!)
- Vervolgens nog een pot klokken en golems doen. Hou ik nog steeds 10% HP over.
- Level 4 met ~600 gold. Recall en ruby crystal halen om later uit te bouwen naar heart of gold.

Geen enkel moment tijdens het junglen heb ik >50% HP, dus ik voel me meestal vrij kwetsbaar. Als je de eerste route eenmaal hebt gehad valt het wel mee, dan kom ik meestal niet meer onder de 40%.

Heb jij nog tips voor me om het anders/beter te doen?
pi_94096915
Welke runes gebruik je op amumu?
Conscience do cost.
pi_94097274
Quints flat HP
Rood magicpen
Blauw Cooldown reduction/lvl (ult zo snel mogelijk terug)
Geel volgens mij magic resist/lvl (early game heb ik niet zoveel magic resist nodig)

Daar kan idd wel wat in geoptimaliseerd worden (flat armor runes pakken), maar maakt dat dan echt zoveel verschil? En ik vind dat lategame zo nutteloos, die 10 armor ofzo.
pi_94097772
Ik ben geen expert in junglen maar flat armor runes zijn voor zover ik begreep een verademing voor vrijwel elke champ die jungle kan. Niet dat het optimaal is bij elke champ, daar niet van. Maar flat armor lijkt me zeker voor een jungle amumu niet misstaan.
Conscience do cost.
pi_94098690
Ja, flat armor yellows zijn op Amumu eigenlijk bijna noodzakelijk om fijn en enigzins veilig te junglen. Je kunt wel junglen zonder, maar een counter-jungle gank en je bent de zak.
Er zijn zelfs builds die armor yellows en armor reds alle twee gebruiken.

Zelf heb ik sowieso altijd armor yellows op mn junglers (Amumu, Trundle, Nunu)

Voor Jungle guides kijk ik vaak Stonewall008 op youtube, erg fijn vind ik :)
Doe eens niet.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:18:47 #97
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94101054
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Misschien ligt het dan aan mijn jungle route. Ik doe het als volgt:
- Cloth armor en 5 potions kopen
- Beginnen bij Blue golem. Despair aanzetten, gelijk potion klokken en kapotsmiten <500. Level up naar 2.
- Gelijk potion klokken, want ik heb nu ongeveer 20%HP over. Doorlopen naar wolfjes, despair aan, tantrum 2x en klaar.
- Onderweg naar wraiths potion klokken want ik heb nu ong. 30% HP. Wraiths mollen en op ong. 30% HP eindigen, inclusief level up
- Potion 4 klokken en Rode lizard doen. Despair aan, tantrum iedere keer zodra hij van CD af is en kapot smiten <500. Ik hou dan ong. 10% HP over (low!)
- Vervolgens nog een pot klokken en golems doen. Hou ik nog steeds 10% HP over.
- Level 4 met ~600 gold. Recall en ruby crystal halen om later uit te bouwen naar heart of gold.

Geen enkel moment tijdens het junglen heb ik >50% HP, dus ik voel me meestal vrij kwetsbaar. Als je de eerste route eenmaal hebt gehad valt het wel mee, dan kom ik meestal niet meer onder de 40%.

Heb jij nog tips voor me om het anders/beter te doen?
Ik jungle eigenlijk standaard met m'n tankbuild, namelijk yellow armor, blue m.resist en red m.pen. Ik ben eigenlijk continu boven de 75% hp. Zojuist een heerlijke amumugame gehad.

3 ganks, 6/0/0, en geen killsteals. Hadden de game in de pocket totdat onze TF begon te feeden en toen ragequitte. Heeft uiteindelijk nog 40min geduurd tot we verloren.
pi_94101247
Het lijkt erop dat ik gewoon yellow en blue armor runes moet halen dus. Maar weer even sparen :P Maargoed, ik kan ze wel bij meerdere builds inzetten (vooral tanky builds en laat ik die nou net meestal spelen), dus thanx voor de tips.

Kheb nu in totaal:
- Rood armor en magic pen 9x
- Yellow dodge en magic res/lvl 9x
- Blue alleen CDR/lvl 9x
- Quints alleen flat HP 3x.

Die dodge runes had ik als eerste gekocht omdat ik voorheen helemaal weg was van dodge. Echter op Amumu is dat niet handig, want dan duurt het langer voordat je tantrum weer werkt. Bovendien vind ik dodge wat overrated (behalve op Jax), dus die gebruik ik alleen op een speciale jax runepage dan :P
  maandag 14 maart 2011 @ 18:08:47 #99
328555 backgammon
All that Jazz
pi_94103054
ik jungle omdat in low elo dat amper word gedaan, het is nog steeds een plus om 2 solo lanes te hebben en een enge ganker
  maandag 14 maart 2011 @ 18:10:02 #100
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94103107
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef backgammon het volgende:
ik jungle omdat in low elo dat amper word gedaan, het is nog steeds een plus om 2 solo lanes te hebben en een enge ganker
Wat dacht je dan van 3 sololanes, een jungler en een roamer. Werkt in mijn games perfect, mits de bottomlaner geen retard is.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:10:57 #101
328555 backgammon
All that Jazz
pi_94148985
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:10 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Wat dacht je dan van 3 sololanes, een jungler en een roamer. Werkt in mijn games perfect, mits de bottomlaner geen retard is.
Dat werkt idd heel goed, 2keer meer kans op ganks maar goed, dan moet je wel spelers hebben die het snappen en begrijp... wat vaak niet het geval is in Solo
pi_94162929
Had net wel zo'n kutteam. Zij waren allemaal na 20/25minuten al 3 tot 5 keer gekilled en zaten ongeveer op lvl 7. Ik was lekker bezig en zat al op lvl 13 en speelde de hele tijd alleen (zij met zn 4-en). En zo ineens uit het niets startte er 1 een poll om te surrenderen en ik als enig 'no'. Wat een kutteam was dat zeg.

Als je het niet kan, speel dan niet.
pi_94172800
Cho'Gath generfd :(

US: xMordecai
EU: Mordecai BOT
Suikoden heerst
pi_94177871
Vlak voor de update nog even snel met OP cho'gath ge-godliked :P
Conscience do cost.
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:40:05 #105
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94183650
Eindelijk meer laningbalance! Gerechtigheid!!1!
pi_94186026
hoor nooit eens iemand over blitzcrank, terwijl dat toch mijn favo is.
3 disables, lage cooldowns,

of vind niemand het leuk om een tank/support(/dps) te spelen met een skillshot? :P
newb
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:10:29 #107
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94186369
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:58 schreef WvdL het volgende:

of vind niemand het leuk om een tank/support(/dps) te spelen met een skillshot? :P
Mijn tweede champion ooit die ik kocht. Heb er vroeger ook veel mee gespeeld. Het leuke is dat hij als nuker goed is maar ook als dps.
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:55:38 #108
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_94194940
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:10 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Wat houdt een roamer in?
Doei
pi_94195508
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef KlownJB het volgende:

[..]

Wat houdt een roamer in?
Een champion die erg gemakkelijk lanes kan ganken (of helpen te ganken) op low lvl zonder jungle buffs. Denk aan Alistar/Evelyn/Twitch/Maokai)
pi_94195620
Kan er IEMAND in de EU servers komen trouwens? Bij mij is ie al constant down.
pi_94197973
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Keselo het volgende:

[..]

Een champion die erg gemakkelijk lanes kan ganken (of helpen te ganken) op low lvl zonder jungle buffs. Denk aan Alistar/Evelyn/Twitch/Maokai)
Nog even korte toelichting: Evelyn en Twitch hebben stealth, waardoor de tegenstander lastig kan inschatten of je nou de lane uit bent of sneaky ergens snel even ganken bent. Alistar en Maokai hebben stuns waardoor je (eventueel in combinatie met summoner spells) makkelijk iemand kan ganken.

Op level 2 heeft alistar bijvoorbeeld al zijn stun en zijn knockback. Als hij op dat moment al begint met heen en weer lopen tussen verschillende lanes dwing je de tegenstander meer defensive te spelen en wards te kopen. Alistar loopt dan weliswaar XP en gold mis maar dat wordt 'gecompenseerd' omdat jij je team nog een extra solo lane gunt én je tegenstander makkelijk kan ganken en denyen. :)
Conscience do cost.
pi_94199300
quote:
13s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:08 schreef Keselo het volgende:
Kan er IEMAND in de EU servers komen trouwens? Bij mij is ie al constant down.
Net eindelijk, na een queue van OVER 9000!!!

woensdag 16 maart 2011 @ 17:22:08 #113
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_94199329
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:21 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Net eindelijk, na een queue van OVER 9000!!!

[ afbeelding ]
Episch :D
Doei
pi_94199349
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Nog even korte toelichting: Evelyn en Twitch hebben stealth, waardoor de tegenstander lastig kan inschatten of je nou de lane uit bent of sneaky ergens snel even ganken bent. Alistar en Maokai hebben stuns waardoor je (eventueel in combinatie met summoner spells) makkelijk iemand kan ganken.

Op level 2 heeft alistar bijvoorbeeld al zijn stun en zijn knockback. Als hij op dat moment al begint met heen en weer lopen tussen verschillende lanes dwing je de tegenstander meer defensive te spelen en wards te kopen. Alistar loopt dan weliswaar XP en gold mis maar dat wordt 'gecompenseerd' omdat jij je team nog een extra solo lane gunt én je tegenstander makkelijk kan ganken en denyen. :)
Die roaming style werkt volgens mij alleen in premades. Je teammates moeten wel snappen dat ook jij XP en gold nodig hebt en dus af en toe een lane voor je vrij moeten laten zodat jij solo XP kan krijgen.
pi_94199995
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Die roaming style werkt volgens mij alleen in premades. Je teammates moeten wel snappen dat ook jij XP en gold nodig hebt en dus af en toe een lane voor je vrij moeten laten zodat jij solo XP kan krijgen.
Mwa, ik speel niet heel veel Alistar maar als ik het doe roam ik eigenlijk standaard. Ook als ik niet premade speel krijg ik meestal wel genoeg xp en gold binnen door af en toe even wat mee te pikken. Mid game kan je altijd nog compenseren voor je slechte farm en als je dan even vriendelijk vraagt of je top ofzo even mag solo farmen doen ze dat meestal wel. (tenzij je alleen maar hebt gefeed natuurlijk, dan wordt je geflamed :P )
Conscience do cost.
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:24:09 #116
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_94202130
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef KlownJB het volgende:

[..]

Episch :D
Niks episch aan :(. 1h16 minuten nu.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:46:02 #117
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94218059
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef KlownJB het volgende:

[..]

Wat houdt een roamer in?
Een roamer kan eigenlijk iedere champion zijn. Het hele idee van roamen is eigenlijk continu ganken en het de jungler van de tegenpartij zo moeilijk mogelijk maken. De ene champion is er beter in dan de andere. Goede voorbeelden bij Nunu, Alistar en een Evelyn inderdaad.
pi_94227355
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Niks episch aan :(. 1h16 minuten nu.
Nouja de over 9000 was wel lollig bedacht. Wel jammer dat er niet zo'n dragonball z plaatje bij zit dan :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:14:55 #119
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94231338
Nocturne! Weer zo'n heerlijke champion. Tegen tanks is hij eigenlijk waardeloos maar man, wat kan hij squishies afmaken zeg. Ook in teamfights direct er achter met je ult.
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:36:25 #120
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_94234123
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:43 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Nouja de over 9000 was wel lollig bedacht. Wel jammer dat er niet zo'n dragonball z plaatje bij zit dan :D
Te lui om het werkelijke aantal weer te geven noem ik dat :P.

En Nocturne heb ik ook gekocht. Eerste potje 50-0-0 gespeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk weer eens een leuke melee carry erbij (tryn werd ook zo saai). Die mij inderdaad erg nuttig lijkt om bijvoorbeeld Lux' mee af te maken.

De nieuwe patch zitten ook wel wat leuke dingen bij. Sona en Maokai zijn bijvoorbeeld gebuffed: http://eu.leagueoflegends.com/news/release-notes-v100113
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:48:56 #121
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94234535
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:36 schreef Thormodo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk weer eens een leuke melee carry erbij (tryn werd ook zo saai). Die mij inderdaad erg nuttig lijkt om bijvoorbeeld Lux' mee af te maken.

De nieuwe patch zitten ook wel wat leuke dingen bij. Sona en Maokai zijn bijvoorbeeld gebuffed: http://eu.leagueoflegends.com/news/release-notes-v100113
Hoe kon ik Sona vergeten :'( . Mijn nieuwe favoriete champion (voor de 2e keer).
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:10:54 #122
328555 backgammon
All that Jazz
pi_94245488
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:58 schreef WvdL het volgende:

Blitz is een baas, alleen vele spelen hem als full-tank dat vind ik zo jammer. tri-force is zo heerlijk bij hem, boost alles wat hij heeft.
Ik speel hem altijd erg veel als hij free-champ is, misschien toch maar eens unlocken :P
pi_94247144
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef backgammon het volgende:

[..]

Blitz is een baas, alleen vele spelen hem als full-tank dat vind ik zo jammer. tri-force is zo heerlijk bij hem, boost alles wat hij heeft.
Ik speel hem altijd erg veel als hij free-champ is, misschien toch maar eens unlocken :P
Ik speel blitz ook als full tank (2 hearts of gold, glacial shroud en merc threads asap, daarna beetje je items op het team van de tegenstander afstellen. Je ult doet zat dmg zonder enig item en voor de rest ben je alleen in het team voor de pulls en de knock-ups. Hoe meer je er kan gebruiken hoe beter. Die 2 hearts of gold zijn om de slechte early farm goed te maken.

Ik ga zelf trouwens als volgende champion Trundle kopen, heb bijna genoeg IP voor deze baas :)
pi_94247380
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:36 schreef Thormodo het volgende:

[..]

SPOILER

Maokai kan nu zowaar nuttig worden :D Kwam tot dusverre bijna alleen maar feedende Maokai's tegen. En die nieuwe champ is wel erg grappig, vooral zn ult. Heb er nog niet mee gespeeld maar heb hem wel al vaak tegen me gehad en bij me in het team. Een goede speler maakt inderdaad continue squishies af, kun je een heel team mee ontregelen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:23:13 #125
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_94248152
Wat is Nocturne toch een baas _O_ en die Frozen Terror skin maakt mijn broek plakkerig :@
pi_94248296
Nocturne OP
Conscience do cost.
pi_94254588
Net een rondje als udyr gespeeld. 20-2-19.

:')
pi_94255117
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef Keselo het volgende:
Net een rondje als udyr gespeeld. 20-2-19.

:')
laatste keer dat ik dat deed was het eerder 2-20-19 :D
pi_94255408
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef nyny83 het volgende:

[..]

laatste keer dat ik dat deed was het eerder 2-20-19 :D
Het is dan ook een van de moeilijkste champions om te spelen atm. Hoge leercurve in ieder geval.

Speel normaal altijd als full tank (madreds razors rushen en dan asap merc threads, randuins, banshees en FoN/Sunfire om daarna bloodrazor af te maken). Ging deze keer als DPS met Lantern, Triforce en Bloodrazor, en man dat werkt goed, zeker met een goede support in je team.
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:12:50 #130
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_94258533
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef Keselo het volgende:

[..]

Het is dan ook een van de moeilijkste champions om te spelen atm. Hoge leercurve in ieder geval.
Moeilijk? Gewoon lui zijn en jungelen :P. Ik pak daarvoor altijd ghost en smite.

Koop armor + 5 health pots. Begin met R als skill (fire stance). Mini golems (smite)-> wraiths -> wolves -> Blue golem (smite) -> Heal (en koop sword +10atk). Daarna red buff -> mini golems etc. Daarna een keer Latern halen. Vervolgens pak ik meestal merc boots -> randuins omen. En daarna is het een beetje afhankelijk van de tegenstander (vaak banshees iig).
Op level 4 pak ik dan E (stun stance). Verder steeds R eerst en anders W (turtle stance).

Over het algemeen eindig ik dan met dit soort scores :):

Als je een beetje fed bent, ben je dan echt niet meer dood te krijgen. Vooral als je ook nog eens blue buff hebt. Dan kun je namelijk steeds opnieuw bear stance (E) aanzetten en op die manier heb je dan permanent +25% movement speed. En uiteraard heb je dan ook zowat permanent turtle shield :P.

[ Bericht 2% gewijzigd door Thormodo op 17-03-2011 21:20:30 ]
pi_94259718
Phoenix Stance is sinds de jungle nerf (jungle minions + magic resi) niet meer de beste manier om Udyr te spelen. Beter is gewoon om Q te maxen op lvl 9 en R tot lvl 16 te bewaren. Doe je tijdens ganks ook veel meer damage mee.
pi_94299240
Oei, Trundle valt aardig tegen, best wel wennen nog. Het junglen gaat prima, maar het ganken toch wel een stuk minder. Vandaag wel een paar leuke games als Teemo gehad (7-0-11 & 4-1-4) als AD/AS hybrid.
pi_94301211
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:47 schreef Keselo het volgende:
Oei, Trundle valt aardig tegen, best wel wennen nog. Het junglen gaat prima, maar het ganken toch wel een stuk minder. Vandaag wel een paar leuke games als Teemo gehad (7-0-11 & 4-1-4) als AD/AS hybrid.
Trundle is ook een lastige champ om mee te spelen. HEt helpt wel vaak om bij een gank gelijk die slow pillar achter iemand neer te flikkeren en om je teammate van te voren te pingen wie je wil killen, maar dan nog is het zonder verdere CC niet heel makkelijk.
pi_94301606
Red buff helpt :P
Conscience do cost.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 15:36:44 #135
328555 backgammon
All that Jazz
pi_94335181
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Moeilijk? Gewoon lui zijn en jungelen :P. Ik pak daarvoor altijd ghost en smite.

Koop armor + 5 health pots. Begin met R als skill (fire stance). Mini golems (smite)-> wraiths -> wolves -> Blue golem (smite) -> Heal (en koop sword +10atk). Daarna red buff -> mini golems etc. Daarna een keer Latern halen. Vervolgens pak ik meestal merc boots -> randuins omen. En daarna is het een beetje afhankelijk van de tegenstander (vaak banshees iig).
Op level 4 pak ik dan E (stun stance). Verder steeds R eerst en anders W (turtle stance).

Over het algemeen eindig ik dan met dit soort scores :):
[ afbeelding ]
Als je een beetje fed bent, ben je dan echt niet meer dood te krijgen. Vooral als je ook nog eens blue buff hebt. Dan kun je namelijk steeds opnieuw bear stance (E) aanzetten en op die manier heb je dan permanent +25% movement speed. En uiteraard heb je dan ook zowat permanent turtle shield :P.
Red pots? die heb ik niet eens nodig met Udyr jungle...

ik heb APen red & quints, AM yellows MR blue
1-17-12 Masteries.

Route;
Ik begin met Ghosts ( smite blauwe sloop de 3 kleine met 1 keer Tigerstance(Q) gebruiken ) -> Wolves 1x Q gebruiken, na grote wolf heb je Turtle stance(W) die meteen gebruiken en healen op de 2 kleine wolves, daarna is Smite weer up en dan ga ik naar Twin Golems, die spam ik gewoon kapot met Q, W en Smite, Shop, koop blade, ik ga dan naar Blue Golem(Q,W,Q) tegen de 500hp is mn smite weer up en smite ik de laatste 450hp weg, sloop de 2 kleintjes, ik ga dan naar wolves, daarna ben ik 4 en neem ik mn Bear stance (E) ik ga weer shop voor boots en ben klaar om te Ganken.

Ik ga eigenlijk altijd Latern & Trinity.. vind bloodrazor niet zo ideaal voor Udyr omdat het meer bij een DPS past van een hybrid.
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:47 schreef Keselo het volgende:
Schijnt ook een dikke bug te zijn met Noctrurne en Trundle, ghost trail verdwijnt healed trundle als die in de buurt is :)

[ Bericht 0% gewijzigd door backgammon op 19-03-2011 15:49:01 ]
pi_94348660
Nieuwe report systeem slaat echt nergens op.
Negative Attitude / Unskilled player :')

Zat net met een ashe in een team, binnen een kwartier was ze iets van 6x dood gegaan dus ik zeg er wat van, gelijk gereport :')

Way to go Riot!
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_94362156
Hmm, bleek beginnersongeluk te zijn, dat slechte potje als trundle. Net 2 rondjes gedaan, 6/2 en 11/2. Als je hem eenmaal een beetje doorhebt (vooral z'n Q) is het echt een leuke champion, nooit geweten.

quote:
Schijnt ook een dikke bug te zijn met Noctrurne en Trundle, ghost trail verdwijnt healed trundle als die in de buurt is :)
Hebben ze inmiddels gefixt.
pi_94415336
Net een paar potjes gedaan met Teemo. Ook een leuke champ :) Had aan het einde van de laatste game 15/5/16
  maandag 21 maart 2011 @ 13:01:37 #139
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94415944
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:42 schreef Albert86 het volgende:
Net een paar potjes gedaan met Teemo. Ook een leuke champ :) Had aan het einde van de laatste game 15/5/16
Teemo is gewoon vervelend om tegen te spelen dankzij zijn mijnenveld.
pi_94416038
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Teemo is gewoon vervelend om tegen te spelen dankzij zijn mijnenveld.
Mjah zeker als je geen ranged attack hebt, want dan werkt oracle elixyr ook niet om die paddo's kapot te schieten. Met melee attack op die paddo ontploft ie namelijk alsnog.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:41:25 #141
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94417326
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah zeker als je geen ranged attack hebt, want dan werkt oracle elixyr ook niet om die paddo's kapot te schieten. Met melee attack op die paddo ontploft ie namelijk alsnog.
Opeten als Nunu :D
pi_94417772
hmm, oracle elixir had ik niet eens aan gedacht tegen Teemo :') Wat een irritante champ is dat zeg, pff..
pi_94456799
Twitch is trouwens ook fokking irritant om tegen te spelen. Die kan op hoog lvl best snel zijn met goeie poison enzo...Ben je echt snel dood.
pi_94456912
Is dit niet gewoon Heroes of Newerth? (dota?)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_94457936
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:59 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit niet gewoon Heroes of Newerth? (dota?)
qua gameplay vergelijkbaar inderdaad. Verschil is dat deze game gratis is en je alleen (optioneel) betaalt voor content, zoals skins of om snel nieuwe champions te unlocken.
pi_94463201
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:49 schreef Albert86 het volgende:
Twitch is trouwens ook fokking irritant om tegen te spelen. Die kan op hoog lvl best snel zijn met goeie poison enzo...Ben je echt snel dood.
Twitch is simpel zolang je jezelf ertegen beschermt met wards. Zonder zijn stealth is twitch niets waard.
Conscience do cost.
pi_94673984
Ging net Jungle Maokai. Bij het champions kiezen kreeg ik een stortvloed aan QQ over me heen van het team. Na 10 minuten stond ik op 4-1-4 en aan het einde, na 40 minuten, had ik 12-3-15. Bouwde hem AD. Rush Madred's Razor, Merc Treads, Sheen -> Trinity Force, Bloodrazor, Last Whisper. Werkt enorm goed op de een of andere manier, zal wel door de zieke control met je Q in combinatie met je W als gapcloser.
pi_94732940
Wachtrij ;(

Positie:

pi_94734863
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Albert86 het volgende:
Wachtrij ;(

Positie:

[ afbeelding ]
Same here.. _O-
pi_94736298
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Albert86 het volgende:
Wachtrij ;(

Positie:

[ afbeelding ]
Ik zet hem vast aan, kan ik na Voetbal International vast nog wel een potje spelen. :')
Edit: Dat was misschien iets te voorbarig. Geschatte wachttijd bedraagt 3 uur en 11 minuten.
pi_94736989
Zat er al wel in na 15 minuten, maar als je dan een spel opstart duurt het eeuwen voordat hij überhaubt maar een game vindt. Heb het nu na 30 minuten wachten maar opgegeven.
pi_94741638
Strange, bij mij gaat het steeds prima :S
pi_94742492
Ben je er eindelijk in en speel je een 4vs5 die vanaf het begin kansloos is met teammates die niet willen surrenderen. :')
pi_94749789
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:06 schreef Monolith het volgende:
Ben je er eindelijk in en speel je een 4vs5 die vanaf het begin kansloos is met teammates die niet willen surrenderen. :')
Ik ken het. Je hebt er altijd 2 bijzitten die denken dat we nog wel kunnen winnen. Terwijl de tegenstanders zo hard gefeed zijn dat het in geen 100 jaar gaat lukken.
pi_94761010
Mja, dat heb je ook de andere kant op. Soms willen mensen al surrenderen als ze een klein beetje achterstaan terwijl één winnende teamfight gewoon de match kan betekenen.
Conscience do cost.
pi_94763922
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef ems. het volgende:
Mja, dat heb je ook de andere kant op. Soms willen mensen al surrenderen als ze een klein beetje achterstaan terwijl één winnende teamfight gewoon de match kan betekenen.
Dat dus. Vaak zat gehad dat ik samen met iemand anders niet wilde surrenderen omdat we gewoon wisten dat ons team een betere lategame had. Uiteindelijk hebben we die game nog gewonnen ook en was de rest wel blij dat we niet wilden surrenderen. Echter heb ik ook vaak dat gasten dan maar AFK gaan of leaven. Die report ik gewoon
pi_94795082
Net een te zieke game gehad met Twitch. Begon een beetje vermoeiend met een Miss Fortune die wards/oracle kocht. Gelukkig een goede team die haar om de zoveel tijd harasste en elke keer kilde met mijn hulp. Na een tijd kocht ze geen oracles meer, omdat ze het waarschijnlijk te duur vond. Ziek veel gepushed en toen een beetje met ze gespeeld - hun surrender faalde telkens waarschijnlijk door een paar gasten die jullie in de vorige posts omschreven. Desondanks het feit dat het op het eind 78-24 stond voor ons.

Ik had gewoon een verschrikkelijk zieke build en schoot alles om me heen gewoon kapot. Uiteindelijk 30/9/24 als eindscore en weet ik veel hoeveel turrets neer. Wat is het toch fijn als je eindelijk een goede game hebt met een goede team in de level 15/20 bracket.

Ik ga denk ik binnenkort LeBlanc halen - paar keer tegen gespeeld en de damage die zij output is echt te ziek :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:46:48 #158
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_94800207
30/9 zal je niet vaak meer halen met een twitch op summoner lvl 30 :p
pi_94843229
Heb gisteren nog ff een potje gedaan met Poppy. Viel ook prima te doen. had de ene na de andere kill.
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:13:03 #160
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_94843699
Gister 2 potjes ranked gedaan maar moest ff weg tijdens char select dus 2x random hero maar kreeg 2x xin zhao en daar ben ik wel redelijk mee. Allebij de potjes gewonnen :)
pi_94861975
Xin zou me denk ik ook nog wel redelijk afgaan. Moet er alleen niet aan denken dat ik random fiddlesticks ofzo krijg... brrrrr.... dan ga ik echt geflamed worden :D
pi_94868526
Blitz is ook best leuk om mee te spelen :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:49:40 #163
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_94871262
Poppy _O_
pi_94874305
Maar eens een beetje met Ryze aan het spelen. Moet nog wel even wennen aan de squishiness. :P
pi_94877350
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Monolith het volgende:
Maar eens een beetje met Ryze aan het spelen. Moet nog wel even wennen aan de squishiness. :P
Ryze is de meest tanky caster hoor. Aangezien zijn 2 beste spells van mana profiteren is de beste build om zoveel mogelijk damage en defensive stats te krijgen:

Mana Crystal -> Tear of the Godess
Sorc boots
Glacial Shroud
Banshees Veil
Rod of Ages
Frozen Heart
Archangel Staff
Will of the Ancients.

Dit geeft je ongeveer 3.5k hp, 150 armor, 100 magic resi en 4.5k mana. Ook al heb je niet gek veel AP (hooguit, 250 met volle build), door je +dmg van je mana op Q (450) en W (225) doe je ongelofelijk veel damage.
pi_94878518
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ryze is de meest tanky caster hoor. Aangezien zijn 2 beste spells van mana profiteren is de beste build om zoveel mogelijk damage en defensive stats te krijgen:

Mana Crystal -> Tear of the Godess
Sorc boots
Glacial Shroud
Banshees Veil
Rod of Ages
Frozen Heart
Archangel Staff
Will of the Ancients.

Dit geeft je ongeveer 3.5k hp, 150 armor, 100 magic resi en 4.5k mana. Ook al heb je niet gek veel AP (hooguit, 250 met volle build), door je +dmg van je mana op Q (450) en W (225) doe je ongelofelijk veel damage.
Daar heb je gelijk in, maar als je Kayle gewend bent, dan is het toch net even anders. Daarbij moet ik nog wat wennen aan skill gebruik & flash / ghost. Haal nu net in twee potjes iets meer dan 1:1:1..moet nog wel een stuk beter kunnen.
pi_94880406
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar als je Kayle gewend bent, dan is het toch net even anders. Daarbij moet ik nog wat wennen aan skill gebruik & flash / ghost. Haal nu net in twee potjes iets meer dan 1:1:1..moet nog wel een stuk beter kunnen.
Ik vind Kayle juist super squishy, ben dan ook echt slecht als haar.
pi_94922192
Heh zie dit topic nu pas, ik speel onder Elife/elifez (denk de tweede meestal), zit al tijdje op level 30. Ben altijd wel game om te queuen met mensen die normaal NL/eng praten, en tenminste een klein beetje brains hebben.
pi_94939575
Wat zijn er de laatste tijd vaak updates ja. Dit is de 3e keer al deze week dat ik wil inloggen en eerst moet wachten op een update.
pi_94947092
Vladimir speelt ook best leuk.. mits je een redelijk team hebt zonder retards.
pi_94950112
Wat is shaco eigenlijk leuk om te spelen. Ik was nooit zo'n jungler maar wilde shaco heel graag spelen (en laning shaco is lol) dus toch maar even aangeleerd.

Wat kan je pubstompen met hem zeg :') . Als het andere team geen jungler heeft is het helemaal feest.

quote:
6s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef d1ce het volgende:
Vladimir speelt ook best leuk.. mits je een redelijk team hebt zonder retards.
Vladimir vind ik nou net een van die dudes waarmee je met een noob team tóch kan winnen :P
Conscience do cost.
pi_95078668
Begin het wel een beetje zat te worden... helft van de potjes leaved er iemand na 5 minuten of feeden ze als idioten. En kan niet altijd een complete premade spelen. Van mijn part maken ze een balancer erin dat als er aan de ene kant iemand leaved, dat er aan de andere kant ook een gekicked wordt ofzo. Of gewoon standaard loss forgiven met leavers.
pi_95082606
Wederom wachtrij van

pi_95083307
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Begin het wel een beetje zat te worden... helft van de potjes leaved er iemand na 5 minuten of feeden ze als idioten. En kan niet altijd een complete premade spelen. Van mijn part maken ze een balancer erin dat als er aan de ene kant iemand leaved, dat er aan de andere kant ook een gekicked wordt ofzo. Of gewoon standaard loss forgiven met leavers.
Had er net weer eentje..Zwaar gefeedde katarina in mid lane die steeds lekker kon ganken. Potje voorbij.
pi_95086446
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat zodra je eenmaal een tijdje lvl 30 bent dat het minder wordt met de leavers. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon geluk gehad hebben.
pi_95088890
Ik heb wel leavers hier en daar gehad maar nooit opmerkelijk veel. Feeders daarintegen...
Conscience do cost.
pi_95099658
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef ems. het volgende:
Ik heb wel leavers hier en daar gehad maar nooit opmerkelijk veel. Feeders daarintegen...
Net nog even een potje en weer een leaver. Het andere team had er 3.
pi_95114079
Unlucky :P

Gister maar eens gek gedaan en nidalee gehaald (en de hele nacht mid geclaimed). Gelukkig lijkt ze een stuk moeilijker te spelen dan ze is. Na 1e potje totaal geoutplayed te zijn op mid even de schouders eronder gedaan en 5x achter elkaar gewonnen met topscores.

Zodra je die rageblade hebt wordt het allemaal wel erg makkelijk met nidalee.
Conscience do cost.
pi_95126575
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:13 schreef ems. het volgende:
Unlucky :P

Gister maar eens gek gedaan en nidalee gehaald (en de hele nacht mid geclaimed). Gelukkig lijkt ze een stuk moeilijker te spelen dan ze is. Na 1e potje totaal geoutplayed te zijn op mid even de schouders eronder gedaan en 5x achter elkaar gewonnen met topscores.

Zodra je die rageblade hebt wordt het allemaal wel erg makkelijk met nidalee.
haha waarom nu halen? Ze was free2play! Eerst uitproberen en dan pas halen natuurlijk :D
pi_95127077
Mwa, ik had wat games op die livestream gezien van nerdshotGG waarin hij met nidalee mensen genadeloos billenkoek gaf en ik heb vaak genoeg tegen Nidalees gelaned om te weten dat ik het een leuke class zou vinden. Ik vind hem zelfs nog een stuk leuker dan ik had verwacht. :)

Trouwens, ik heb al zoveel van die livestream gezien dat ik eigenlijk wel van elke class weet hoe het ongeveer werkt, dus een miskoop zal ik niet snel begaan.

Leuk detail trouwens, Chu, volgens velen (inclusief mijzelf) de beste Heroes of Newerth speler, is overgestapt op LoL.

http://www.nationalesl.com/us/lol/news/155229/

Grappig, want toen ik nog HoN speelde keek ik altijd zíjn livestreams :P
Conscience do cost.
pi_95158778
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:28 schreef ems. het volgende:
Mwa, ik had wat games op die livestream gezien van nerdshotGG waarin hij met nidalee mensen genadeloos billenkoek gaf en ik heb vaak genoeg tegen Nidalees gelaned om te weten dat ik het een leuke class zou vinden. Ik vind hem zelfs nog een stuk leuker dan ik had verwacht. :)

Trouwens, ik heb al zoveel van die livestream gezien dat ik eigenlijk wel van elke class weet hoe het ongeveer werkt, dus een miskoop zal ik niet snel begaan.

Leuk detail trouwens, Chu, volgens velen (inclusief mijzelf) de beste Heroes of Newerth speler, is overgestapt op LoL.

http://www.nationalesl.com/us/lol/news/155229/

Grappig, want toen ik nog HoN speelde keek ik altijd zíjn livestreams :P
Nouja op livestreams leek vlad mij ook fantastisch, maar ik kan er echt niet mee omgaan. Echt een dure miskoop voor mij (6300 IP :( )
  donderdag 7 april 2011 @ 11:47:19 #182
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_95161302
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Nouja op livestreams leek vlad mij ook fantastisch, maar ik kan er echt niet mee omgaan. Echt een dure miskoop voor mij (6300 IP :( )
Ik heb precies hetzelfde met Vladimir. Dat is één van de weinige heroes waar ik mensen monsterscores mee zie halen, maar waar ik gewoon totaal niks mee kan :P. (Ik heb hem dan ook niet gekocht ^.^).
pi_95163478
Vlad is niet zo moeilijk. Gewoon de hele tijd Q spammen, regelmatig E, zo nu en dan W als je moet ontkomen en R als ze allemaal bij elkaar staan.

Een van de simpelere chams tbh. Vanaf level 9 is het helemaal een breeze. Zolang je maar geen gekke warmogs armor gaat halen etc.
Conscience do cost.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:48:19 #184
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_95165950
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef ems. het volgende:
Vlad is niet zo moeilijk. Gewoon de hele tijd Q spammen, regelmatig E, zo nu en dan W als je moet ontkomen en R als ze allemaal bij elkaar staan.

Een van de simpelere chams tbh. Vanaf level 9 is het helemaal een breeze. Zolang je maar geen gekke warmogs armor gaat halen etc.
Tjah, er zijn zoveel heroes die in essentie heel simpel te spelen, maar waar veel mensen gewoon bagger mee zijn :). Zoals dat voor mij bij Vlad het geval is. Maar ik zal hem nog eens een keer proberen als hij (ooit) weer F2P wordt.
pi_95172876
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Tjah, er zijn zoveel heroes die in essentie heel simpel te spelen, maar waar veel mensen gewoon bagger mee zijn :). Zoals dat voor mij bij Vlad het geval is.
Nouja dat dus :D Maar ik kan hem idd wel weer eens proberen. Moet wel zeggen dat het alweer flink lang geleden is.
pi_95177206
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Tjah, er zijn zoveel heroes die in essentie heel simpel te spelen, maar waar veel mensen gewoon bagger mee zijn :). Zoals dat voor mij bij Vlad het geval is. Maar ik zal hem nog eens een keer proberen als hij (ooit) weer F2P wordt.
Ik vind het toch wel meevallen. Ik wil heus niet beweren dat ik pro ben (integendeel) maar het is zo makkelijk om een class te leren door gewoon goed te kijken wat ze tijdens een livestream doen.

Kopieer wat pro's doen > Maak fouten > Leer > Verbeter wat de pro's doen > profit

Als je 1 of 2 matches van een goede vladimir flink onder de loep hebt genomen kan je, zonder vladimir ervaring, makkelijk heerschen op mid.
Conscience do cost.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 8 april 2011 @ 12:15:19 #187
300347 MrManuel
pi_95212330
Ik speel sinds kort ook LoL het is gewoon abnormaal verslavend!! :)
Voeg me anders maar toe -> Melfino

Ben nu bezig met het masteren van Kassadin.
Speel normaal Veigar.
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_95218202
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel meevallen. Ik wil heus niet beweren dat ik pro ben (integendeel) maar het is zo makkelijk om een class te leren door gewoon goed te kijken wat ze tijdens een livestream doen.

Kopieer wat pro's doen > Maak fouten > Leer > Verbeter wat de pro's doen > profit

Als je 1 of 2 matches van een goede vladimir flink onder de loep hebt genomen kan je, zonder vladimir ervaring, makkelijk heerschen op mid.
Ik kijk regelmatig livestreams maar ik krijg het bij sommige classes toch echt niet voor elkaar. De speelstijl van een poppetje moet je wel een beetje liggen namelijk.
pi_95224438
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:53 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik kijk regelmatig livestreams maar ik krijg het bij sommige classes toch echt niet voor elkaar. De speelstijl van een poppetje moet je wel een beetje liggen namelijk.
Daarom kijk je toch ook livestream, om te kijken of de speelstijl van een poppetje je ligt? :P
Conscience do cost.
pi_95231838
Rammus, Poppy of Heimerdinger? :P
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:08:59 #191
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_95235465
poppy
pi_95438497
DotA is vetter.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_95438835
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:41 schreef ThaTim het volgende:
DotA is vetter.
Oke.
pi_95457427
hmm nog geen enkel hero pwned net zo hard als master yi
pi_95464574
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef xminator het volgende:
hmm nog geen enkel hero pwned net zo hard als master yi
Conscience do cost.
pi_95466447
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef ems. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
één smiley:

:') _!
pi_95467643
oh kijk een master yi! om nom nom!
Conscience do cost.
pi_95468221
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef ems. het volgende:
oh kijk een master yi! om nom nom!
Totdat ie madreds bloodrazor haalt. Dan eet ie renekton voor ontbijt.
pi_95469675
Ik denk dat dat bij een renekton die geen health stacked en ulti up heeft best tegenvalt. Een 18 AD yi met full items zal renekton best choppen, alles daarvoor is minder makkelijk.

Renekton kreeg trouwens wel wat (nodige) nerfjes in de patch. Alleen nog niet gespeeld want ik heb het even een beetje te leuk met afwisselen tussen shaco en nidalee! :*
Conscience do cost.
pi_95471885
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat dat bij een renekton die geen health stacked en ulti up heeft best tegenvalt. Een 18 AD yi met full items zal renekton best choppen, alles daarvoor is minder makkelijk.

Renekton kreeg trouwens wel wat (nodige) nerfjes in de patch. Alleen nog niet gespeeld want ik heb het even een beetje te leuk met afwisselen tussen shaco en nidalee! :*
Als hij geen health maar armor stackt haal je natuurlijk ghostblade :P
pi_95472407
En als je nou geen health en geen armor stacked maar zoals een wijze krokodil gewoon hybrid gaat zodat je in teamfights ook wat meer dan je ult bent? :P
Conscience do cost.
pi_95473814
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef ems. het volgende:
En als je nou geen health en geen armor stacked maar zoals een wijze krokodil gewoon hybrid gaat zodat je in teamfights ook wat meer dan je ult bent? :P
met hybrid bedoel je health + armor of bedoel je dan defensive + offensive? Want in het laatste geval heeft hij vaak te weinig HP/defense en kan yi hem ook neerhalen met ult + exhaust. Mits Yi wat lifesteal heeft natuurlijk, maar die bouw ik er altijd wel in.
pi_95474864
defensive/offensive. Ik vind het wel meevallen met hoe kwetsbaar je bent en daarnaast doe je ook nog eens zelf een stuk meer damage.

Maargoed, als als als. Ik vind yi tamelijk zwak in de lane maar des te sterker voor in de jungle. Het hangt er natuurlijk maar vanaf hoe het balletje rolt maar als ik solo top krijg tegen een Yi wrijf ik in mijn handjes :P

De vergelijking is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk. Renekton is tanky dps, yi is danwel AD carry danwel AP nuker.

[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 14-04-2011 13:34:42 ]
Conscience do cost.
pi_95476198
Als je een Yi zoveel laat farmen dat ie Renekton 1 op 1 kan pakken verdien je het gewoon niet om je game te winnen.
pi_95498865
quote:
Regarding Recent Server Stability Issues Posted by Leoliolip on Wed, 04/13/2011 - 20:26

As you know, over the course of the past week there have been issues with League of Legends servers that may have had a negative impact on your experience. This is not the quality of service that we strive to maintain, and we would like to apologize for any disruption that this may have caused to your regular gameplay schedule. The stability of the PvP.net platform remains our number one priority, and we are constantly working to reduce service impacting issues such as these.

And so, in compensation for any lost play time you may have experienced, we will be awarding all those players who have logged into our North American or European platforms in the past month 350 Riot Points. We are grateful for your patience, and we hope that this small token of our appreciation helps you along the way to unlocking your next item in League of Legends. Please note that these bonus Riot Points will take up to 72 hours to distribute, so if you dont get yours right away, dont worry. Theyre coming!

We want to thank you all for your understanding and support, and thank you for playing League of Legends!
pi_95502339
down down down :'(
pi_95504434
up :o

Oh, eerst even de patch downloaden met 1kbps :z

[ Bericht 44% gewijzigd door ems. op 14-04-2011 19:48:10 ]
Conscience do cost.
pi_95506085
Straks gelijk Brand kopen :D Lijkt me echt zo'n vette champion.
pi_95506835
als hij met 1 kb download moet je het spel opnieuw opstarten.
dan zal hij weer verder gaan met 150 kb / s
pi_95506884
Position in queue: Over 9000

Niks mis mee.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:39:01 #211
328555 backgammon
All that Jazz
pi_95508666
Wil ik na een weekje weer eens spelen moet ik eerst 35min wachten haha, achja even douche dan maar.

Brand ziet er btw intressant uit, soort ryze lijkt me
  donderdag 14 april 2011 @ 20:48:03 #212
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_95509353
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef Keselo het volgende:
Straks gelijk Brand kopen :D Lijkt me echt zo'n vette champion.
Jammer alleen dat hij weer 6300 IP kost, aangezien ik nog maar 4800 IP heb op het moment.
En omdat de server de hele dag plat lag kon ik de IP ook niet bij elkaar sprokkelen :(.

En Backgammon, die wachtrijen zijn de laatste tijd 's avonds heel normaal, dus er maar aan :P.
pi_95509434
Met een beetje sleutelen snel even die patch gedownload ergens anders en meteen brand gehaald. Speelt heerlijk :*
Conscience do cost.
pi_95512803
Brand is squishy :')
pi_95512940
Dat is te verwachten als je ziet hoe gemakkelijk hij iemand omver blaast :P
Conscience do cost.
pi_95513181
Viel nog best tegen, maar ja, speelde tegen een fed Kat, Jarvan en Nocturne.
pi_95516968
Ok, ik kan hier echt niks van, wat een kutchamp :')
pi_95517259
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:15 schreef Keselo het volgende:
Ok, ik kan hier echt niks van, wat een kutchamp :')
Ik ben net helemaal ingemaakt door een brand, ik speelde ryze. Toegegeven, het was op US servers waar ik lvl 16 ben en geen runes en weinig masteries heb terwijl ik allemaal lvl 30s in onze game had, maar toch. Als hij eenmaal lvl 7 a 8 is kan hij best domineren.
pi_95518758
Ooh, als je eenmaal in teamfights komt is het echt een ziekelijk sterke champion.
pi_95555655
Wat is Lee Sin trouwens kut om te spelen zeg...
pi_95571069
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef Albert86 het volgende:
Wat is Lee Sin trouwens kut om te spelen zeg...
Eens, ik vind hem helemaal niks. Een soort slechte Irelia eigenlijk.
pi_95583575
Liggen de servers weer eens plat ofzo?
pi_95583767
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:05 schreef Albert86 het volgende:
yup.. iedereen blijft bij het starten hangen in de launcher die niet verder komt dan Retrieving Version Infromation.
pi_95583907
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:05 schreef Albert86 het volgende:
Ik zit erin en heb weinig problemen verder.
pi_95583985
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zit erin en heb weinig problemen verder.
Als je erin zit heb je inderdaad geen last. Je komt er alleen niet meer op als je uitlogt, dus ik zou ingelogd blijven.
pi_95585385
Hij bleef bij mij zelfs zeggen dat er geen verbinding was. Nu wel, maar blijft hij hangen op Retrieving version information.
pi_95585636
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:04 schreef Albert86 het volgende:
Hij bleef bij mij zelfs zeggen dat er geen verbinding was. Nu wel, maar blijft hij hangen op Retrieving version information.
Klopt. Zou nu weer moeten werken :)
pi_95585829
Kan nu wel weer inloggen, maar er is nu een wachtrij van over 9000!!

pi_95586589
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef Albert86 het volgende:
Kan nu wel weer inloggen, maar er is nu een wachtrij van over 9000!!

[ afbeelding ]
Inderdaad _O- 23 minuten wachten.

Iemand trouwens al die 350RP binnen?
pi_95587181
Ik heb hem nog niet maar wacht er met smart op zodat ik mijn nidalee skin (die toevallig ook nog eens 50% off is dit weekend) kan regelen :P
Conscience do cost.
pi_95587440
Hoe werkt de matching qua summoner lvls eigenlijk? Ik kan als lvl 14 niet echt veel beginnen tegen lvl 30s.
pi_95588474
Voor zover ik begrijp wordt je zoveel mogelijk ingedeeld met mensen van je eigen niveau (paar levels verschil)

Als je als enige level 14 in een team zit vol met lvl 30 gasten dan zal hun team ook ongeveer zo opgedeeld zijn (4x lvl 30, 1x lager level, zo dicht mogelijk bij lvl 14)

Maar het hangt voornamelijk ervanaf hoeveel mensen van jouw niveau op dat moment spelen. Als er niet genoeg mensen aanwezig zijn van level 14 kijken ze naar lvl 13 of 15 enz etc.
Conscience do cost.
pi_95601007
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:42 schreef d1ce het volgende:

[..]

Inderdaad _O- 23 minuten wachten.

Iemand trouwens al die 350RP binnen?
Ja, had hierdoor vanochtend problemen met een game starten, werd blijkbaar op precies dat moment RP gestort, want toen ik weer online kwam had ik plots 2.4k.
pi_95601928
Ik heb het nog steeds niet.
pi_95607787
same here -_-
Conscience do cost.
pi_95608644
Wat willen jullie dan met die 350 RP? :') Kun je echt niets mee.
pi_95609172
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:43 schreef Keselo het volgende:
Kun je een skin in de aanbieding voor kopen, of een 10 win IP boost
pi_95609454
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:43 schreef Keselo het volgende:
Ik had nog RP over en met die 350 rp kan ik toevallig net die pharaoh nidalee aanschaffen omdat hij dus in de uitverkoop is :P
Conscience do cost.
pi_95609892
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Kun je een skin in de aanbieding voor kopen, of een 10 win IP boost
Een 4 win IP boost of een 10 win XP boost :)
Doe eens niet.
pi_95613823
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:40 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Een 4 win IP boost of een 10 win XP boost :)
4 days zou ik niet doen... als je een keer niet zo vaak kan spelen om wat voor reden dan ook is die 10 win XP boost veiliger.
pi_95618243
ja, maar als je 4 dagen onbeperkt kan spelen is 4 days veiliger ;)
Conscience do cost.
pi_95625096
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:39 schreef ems. het volgende:
ja, maar als je 4 dagen onbeperkt kan spelen is 4 days veiliger ;)
dan tieft er wel weer een riot server uit :+

en wie zegt dat je die 10 wins haalt? :D
  zondag 17 april 2011 @ 16:25:44 #243
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_95625625
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:17 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat die algemene IP boost ook voor losses werkt ? :P

Ik geef die 350 RP in ieder geval wel een keertje uit aan een skin in de uitverkoop, aangezien IP sowieso gratis is. Op het moment heb ik 6700 IP, maar ik wacht wel even tot de F2P week voordat ik besluit Brand wel of niet te kopen.
pi_95626847
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:17 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Boosts worden altijd ge-extend als server down gaat.

En 4 dagen vol spelen haal je die 10 wins heus wel. Tenzij je heel noob bent :P
Conscience do cost.
pi_95633799
Allemaal leuk en aardig maar zou die deadline van het storten van de 350RP niet gisteren zijn? :{
pi_95634157
Ik heb het ondertussen binnen.
Conscience do cost.
pi_95647534
Ik ook
pi_95648602
Ik heb nog niets. :(
Daarbij heb ik wel 4 kutpotjes met ruziënde / niet spelende teammates achter de rug. Leuk.
pi_95652765
Ook nog geen RP binnen hier.
Nieuwe Gragas skin is trouwens tof :D
Doe eens niet.
pi_95666050
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:10 schreef Monolith het volgende:
Hoe werkt de matching qua summoner lvls eigenlijk? Ik kan als lvl 14 niet echt veel beginnen tegen lvl 30s.
Gemiddeld summoner level vs gemiddeld summonr lvl.

Oftewel (S1 + S2 + S3 + S4 + S5) / 5 = Aslvl
Ditzelfde wordt gedaan voor de tegenstanders, dit heeft als leuk effect dat je met een nieuw account en 4 lvl 30 vrienden tegen allemaal level 2x spelers gematched wordt en met 2 nieuwe accounts en 3 lvl 30 vrienden zijn het vaak lvl 1x tegenstanders.

Het is erg scheef gedaan, aan de ene kant logisch maar als je goed naar het systeem kijkt dan is het gewoon een grote flaw, je ziet nu steeds vaker mensen nieuwe accounts maken om zo easy wins te scoren (sneller IP voor runes / champions en runebooks).
pi_95686282
Rammus :D
  maandag 18 april 2011 @ 21:35:15 #252
328555 backgammon
All that Jazz
pi_95688590
Zoveel matig/slechte Nasus spelers de laatste tijd.. beetje jammer als je zelf Nasus veel speelt en dan zo'n slechte in je team krijgt zzzzzzzz
  maandag 18 april 2011 @ 21:44:26 #253
309378 HeavensAxe
vochtige gnoe
pi_95689340
Die monkey king ziet er wel vet uit..
sup
pi_95690315
Wat is er over bekend dan, behalve dat vage preview filmpje op yoetoeb?

edit: En waarom heb je die clown samen met mijn optimus als avatar? :P
Conscience do cost.
pi_95692397
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef backgammon het volgende:
Zoveel matig/slechte Nasus spelers de laatste tijd.. beetje jammer als je zelf Nasus veel speelt en dan zo'n slechte in je team krijgt zzzzzzzz
Zit die niet in de rotation deze week? Krijg je dat hè.
pi_95702318
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef backgammon het volgende:
Echt het toppunt, zat gisteren bij een AP nasus met wat spellvamp, die ervan overtuigd was dat het zo moest. Uiteindelijk wonnen we wel, maar die kerel had 2/11 _O-
pi_95710204
Ik heb maar één keer nasus gespeeld en dat schandalig hard gewonnen. Gewoon beetje Q farmen en zodra je dan trinity force hebt smelt je gezichten.

Typisch zo'n champ die je nauwelijks kan opfokken :P
Conscience do cost.
pi_95712253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:13 schreef ems. het volgende:
Ik heb maar één keer nasus gespeeld en dat schandalig hard gewonnen. Gewoon beetje Q farmen en zodra je dan trinity force hebt smelt je gezichten.

Typisch zo'n champ die je nauwelijks kan opfokken :P
nouja, je moet wel weten wanneer je een fight ingaat, want je komt er niet meer uit. En als je teammates je niet ondersteunen word je hard geowned.
pi_95739470
Net een potje met LeBlanc gedaan, maar dat is niet mijn favo ofzo. Vind haar helemaal niks eigenlijk. Hebben wel dik gewonnen, maar dan nog. Vind haar niks :P
pi_95747226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]
En als je teammates je niet ondersteunen word je hard geowned.
Een zwakheid gedeeld door alle champs :P
Conscience do cost.
pi_95748759
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Een zwakheid gedeeld door alle champs :P
Nouja met veel champs kun je nog wel wegkomen als je een foutje maakt of je teammates niet blijken te volgen. Met Nasus ben je gewoon hard de lul als dat gebeurt.
pi_95769672
Beste tank?
pi_95771092
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef d1ce het volgende:
Beste tank?
Shen of Singed atm.

Shen omdat hij een AoE taunt/escape tool heeft met een global teleport + shield en een low cooldown zelfshield, enorm zieke tank all in all.

Singed omdat hij vrijwel unkillable is (snel, veel hp) met een hoge damage output , een dikke slow en Fling om gelijk de carry van een team uit te schakelen.

Andere tanks redden het hierbij niet.
pi_95791429
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef Keselo het volgende:

[..]

Shen of Singed atm.

Shen omdat hij een AoE taunt/escape tool heeft met een global teleport + shield en een low cooldown zelfshield, enorm zieke tank all in all.

Singed omdat hij vrijwel unkillable is (snel, veel hp) met een hoge damage output , een dikke slow en Fling om gelijk de carry van een team uit te schakelen.

Andere tanks redden het hierbij niet.
Ik hou van Amumu. Hij kan snel junglen, goed ganken en kan met zijn ult een teamfight in jouw voordeel beslissen. Bovendien ook vrijwel unkillable late game en continue sustained dmg met sunfire cape + despair. Ik vind hem een beetje vergelijkbaar met singed, maar Amumu heeft een betere ult.
pi_95839330
Net weer even wat trollgames gedaan :D

AD zilean, 13/9, ging best goed nog maar hun Tryndamere nakte me steeds.

Spell vamp karthus, 17/7/14 :') Ging wel aardig. 1 op 1 kon niemand mij aan omdat mijn Q healde voor 350 :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Keselo op 22-04-2011 03:09:26 ]
pi_95857107
Iemand zin om vanavond wat potjes LoL te doen? ben level 29, maar niet super goed ofzo dus niet teveel verwachten. Add me: Tiam303
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_95865681
Ik zoek een goede speler ( circa 1300+ elo) om samen ranked games te doen..
Had 2 keer de que gedodged dus heb 2 losses( wist niet dat het als lost werd beschouwd) daardoor anders zat ik rond de 1400 elo :p 11 wins-5 echte losts
pi_95888184
Net een Brand pentakill gemaakt :D

Nog een filmpje:

[ Bericht 60% gewijzigd door Keselo op 24-04-2011 00:18:41 ]
pi_95905087
Lowlandslions verslaat CLG (van dorkshotGG) :D
Conscience do cost.
pi_95905140
Gezien ja, prachtige match _O_
pi_95907464
Ja, heel goed gespeeld door LLL :) Hoewel ik wel moet toegeven dat de amerikanen een nadeel hadden met de ping.

Het is extra leuk omdat hotshot altijd zo stoer zit te doen tijdens zijn streams over dat europeanen zo slecht zijn en dat de amerikaanse 'stijl' veel effectiever is :P
Conscience do cost.
  zondag 24 april 2011 @ 11:10:13 #272
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_95912407
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:02 schreef Keselo het volgende:
Net een Brand pentakill gemaakt :D
Een penta kill heb ik nog nooit gemaakt, verder dan quad ben ik nog niet gekomen :(. Maar het blijft een kwestie van geluk en ik ben juist degene die vaak de assists binnensleept.

Welk programma gebruik je voor het capturen? Fraps/Camtasia? Bij Fraps had ik 'vroeger' altijd dat de framerate het nogal begaf en dat lijkt me zeker bij een spel als LoL niet echt bevorderlijk voor de prestaties :P.

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef ems. het volgende:
Lowlandslions verslaat CLG (van dorkshotGG) :D
Linkje?
pi_95914837
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Een penta kill heb ik nog nooit gemaakt, verder dan quad ben ik nog niet gekomen :(. Maar het blijft een kwestie van geluk en ik ben juist degene die vaak de assists binnensleept.

Welk programma gebruik je voor het capturen? Fraps/Camtasia? Bij Fraps had ik 'vroeger' altijd dat de framerate het nogal begaf en dat lijkt me zeker bij een spel als LoL niet echt bevorderlijk voor de prestaties :P.

[..]

Linkje?
Game in eerste instantie opgenomen met LOLRecorder, een erg licht programma dat gewoon replays van je games bewaart. Daarna het moment via LOLRecorder opgenomen met Fraps.
pi_95915581
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef Thormodo het volgende:

Linkje?
http://www.lowlandlions.c(...)jor_Series-3637.html

Daar komt de link eerdaags te staan :) Zeker het kijken waard, ook de andere match van een europees team (tictac ofzo) tegen CLG was heel vet, ook kijken!
Conscience do cost.
pi_95915835
pi_95915874
lekker

http://www.own3d.tv/bigfatlp#/watch/112018

dit is die andere match met Pov van jiji. Beter pak je alleen een replay of de shoutcast want dan kan je zien hoe goed het andere team speelde.

[ Bericht 95% gewijzigd door ems. op 24-04-2011 13:28:24 ]
Conscience do cost.
pi_95917207
Maokai als tank bouwen terwijl je jungled werkt echt perfect _O_ . Early game ben je een ganking machine, met je snare en stun/slow pak je echt ongelofelijk veel ganks en endgame ben je zowat unkillable met al je cc, ult en passive.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keselo op 24-04-2011 15:16:48 ]
pi_95927832
quote:
mijn lolrecorder crasht als iedereen geload is en de bugreport dingest zegt dat ik LoL moet reinstallen (wat ik niet ga doen). Heb jij zelf al de replay bekeken?
Conscience do cost.
pi_95928784
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:56 schreef ems. het volgende:

[..]

mijn lolrecorder crasht als iedereen geload is en de bugreport dingest zegt dat ik LoL moet reinstallen (wat ik niet ga doen). Heb jij zelf al de replay bekeken?
Heb je de nieuwste versie van LOLRecorder?

En heb je de US client volledig up-to-date?
pi_95929029
Ah right. US client. Dat zal em zijn.
Conscience do cost.
pi_95946975
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:36 schreef ems. het volgende:
Ah right. US client. Dat zal em zijn.
Ik heb de US client wel volledig up to date, en ook het mapje daarnaartoe ingesteld, maar bij mij speelt hij ook niet af. En ja, ik heb de nieuwste versie van die LOL recorder.
pi_95950475
Ach, maakt ook niet veel uit want ik heb hem toch al gezien. Wilde het gewoon gebruiken als naslagwerk :P
Conscience do cost.
pi_95969344
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:56 schreef ems. het volgende:

[..]

lolrecorder :D goede naam.
pi_96032144
Gisteren 2 potjes gedaan met Brand. Best een fijne champ :) Moet nog ff wat oefenen, maar hij speelt fijn.
  woensdag 27 april 2011 @ 11:15:51 #285
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_96036463
Brand is redelijk OP vind ik, niet leuk om tegen te spelen, maar misschien zijn mijn Hero's niet zo bestand tegen zijn aanvallen.
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
pi_96037454
Wat is er precies OP aan brand? Ik vind hem voor een nieuwe hero juist vrij gebalanceerd. Gewoon ontwijken.
Conscience do cost.
pi_96037920
Bah, ik vind de changes op GP een beetje verdeeld.
Parrrley is nu best fijn, iets minder sterk en iets minder extra gold op kill, maar lagere cooldown en lagere manacost. Crit nog steeds hard endgame, en uiteindelijk krijg je meer gold ermee als je fatsoenlijk kunt last hitten.
Raise Morale is gebuffed, maar het feit dat je geen denies meer kunt doen is dan wel jammer.
Opzich een fijne change, had GP wel nodig imo.
Maar die ult, echt, het is nu zo goed als nutteloos. De slow percentage is flink generfed, de damage is omlaag en de aoe is twee-drie keer zo klein. Alles bij elkaar zorgt het ervoor dat vijanden zo uit je ult lopen zonder echt wat damage te krijgen.
Doe eens niet.
  woensdag 27 april 2011 @ 11:52:54 #288
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_96037926
Hij heeft best een flink bereik, en de damage overtime is best stevig, maar nogmaals het kan ook aan mijn tere champions liggen ;) (of aan mijn crappy noob speel manier :P)

Over Brand dan hè ;)
pi_96040848
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:52 schreef Nollem het volgende:
Hij heeft best een flink bereik, en de damage overtime is best stevig, maar nogmaals het kan ook aan mijn tere champions liggen ;) (of aan mijn crappy noob speel manier :P)

Over Brand dan hè ;)
Hij is best goed tegen squishies omdat ie een aardige burst heeft, maar veel van zijn skills kun je ontwijken. Als je veel 'danst', dus heen en weer loopt, kan hij lastiger voorspellen waar je heen gaat en raakt ie je minder vaak. Verder moet je niet tegen hem spelen met een squishy waarvan de range korter is dan die van brand. Tegen brand spelen met ryze of teemo is bijv. geen goed idee imo, omdat de range van Brand gewoon groter is waardoor je weinig tegen hem kan beginnen.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:46:57 #290
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_96042232
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Hij is best goed tegen squishies omdat ie een aardige burst heeft, maar veel van zijn skills kun je ontwijken. Als je veel 'danst', dus heen en weer loopt, kan hij lastiger voorspellen waar je heen gaat en raakt ie je minder vaak. Verder moet je niet tegen hem spelen met een squishy waarvan de range korter is dan die van brand. Tegen brand spelen met ryze of teemo is bijv. geen goed idee imo, omdat de range van Brand gewoon groter is waardoor je weinig tegen hem kan beginnen.
Ja dansen gaat in het begin nogal moeilijk met Tristana, wat mijn primary char zo een beetje is. De grote Gun die ze moet meeslepen, maakt haar niet snel :P
pi_96042400
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:16 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren 2 potjes gedaan met Brand. Best een fijne champ :) Moet nog ff wat oefenen, maar hij speelt fijn.
Eerst Q maxen, dan W en dan pas E ;)

Bijna iedereen maxed W eerst, maar Q is veel beter voor early harass. (De cooldown gaat omlaag, de damage omhoog en de mana cost blijft gelijk). Op die manier kun je op papier iedere 4,5 sec iemand stunnen.
  woensdag 27 april 2011 @ 14:19:33 #292
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_96043403
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:52 schreef Keselo het volgende:

[..]

Eerst Q maxen, dan W en dan pas E ;)

Bijna iedereen maxed W eerst, maar Q is veel beter voor early harass. (De cooldown gaat omlaag, de damage omhoog en de mana cost blijft gelijk). Op die manier kun je op papier iedere 4,5 sec iemand stunnen.
Ik pak juist W (enorme range+goed voor minions farm), E en dan op level 4 1 punt in Q.
Tegen een speler met een halve hersencel zul je namelijk je Q bijna nooit raken. Daarnaast heb je veel meer aan W en E in teamfights en ganks. Maar ik speel altijd mid met Brand.

Alleen tegen heroes die jou van dichterbij (zoals Zilean met bombs) proberen te harassen is Q echt nuttig.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:46 schreef Nollem het volgende:

[..]

Ja dansen gaat in het begin nogal moeilijk met Tristana, wat mijn primary char zo een beetje is. De grote Gun die ze moet meeslepen, maakt haar niet snel :P
Tjah, zowat iedereen is "OP" tegen Tristana. Op level 30 zie je haar dan ook eigenlijk niet meer. En als je haar ziet blijft er meestal niet veel van over :P.
pi_96047434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:19 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ik pak juist W (enorme range+goed voor minions farm), E en dan op level 4 1 punt in Q.
Tegen een speler met een halve hersencel zul je namelijk je Q bijna nooit raken. Daarnaast heb je veel meer aan W en E in teamfights en ganks. Maar ik speel altijd mid met Brand.

Alleen tegen heroes die jou van dichterbij (zoals Zilean met bombs) proberen te harassen is Q echt nuttig.

[..]

Tjah, zowat iedereen is "OP" tegen Tristana. Op level 30 zie je haar dan ook eigenlijk niet meer. En als je haar ziet blijft er meestal niet veel van over :P.
Q is een enorm snelle skillshot, makkelijk te raken en je pusht je lane tenminste niet zo. En echte teambattles heb je toch niet voor lvl 13, en dan heb je al lang je W gemaxed.

Net weer enorm hard gecarried met Maokai als jungler en full tank.

Tevens is Tristana early game een van de beste mid champions (de burst van E + ignite + eventueel nog de ult gaat helemaal nergens over) en lategame de beste carry (enorme range)

[ Bericht 4% gewijzigd door Keselo op 27-04-2011 16:01:47 ]
pi_96050327
W doet meer damage. De stun duration van Q gaat niet vooruit per level. W is veel makkelijker te raken, ook tijdens het lanen. W > Q
Conscience do cost.
pi_96053492
Ik heb brand nog niet gespeeld, maar ik ben zelden geraakt door een Q-skillshot tijdens de laning phase. Ik zou ook voor W gaan.
  woensdag 27 april 2011 @ 18:27:22 #296
309378 HeavensAxe
vochtige gnoe
pi_96053569
Rumble ^O^ ^O^
sup
  woensdag 27 april 2011 @ 18:41:01 #297
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_96054122
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef Keselo het volgende:

[..]

Q is een enorm snelle skillshot, makkelijk te raken en je pusht je lane tenminste niet zo. En echte teambattles heb je toch niet voor lvl 13, en dan heb je al lang je W gemaxed.

Tevens is Tristana early game een van de beste mid champions (de burst van E + ignite + eventueel nog de ult gaat helemaal nergens over) en lategame de beste carry (enorme range)
Over Brand zijn de meningen dan blijkbaar verdeeld. Maar dat Q makkelijk te raken is? Tegen wie? Tegenstanders die zo dom zijn om niet in de buurt van minions te blijven?

En waarom tel je ignite op bij Tristana, aangezien alle heroes die spell kunnen krijgen.
Ze kan early game inderdaad heel makkelijk 3/4 van iemand zijn health wegnemen, maar endgame is ze alleen de moeite waard als ze goed gefarmed/veel kills heeft. Zeker omdat het vooral single fire is.

Overigens is Brand nog min of meer iets 'gebuffed', hoewel dat een bug was. Tegen Nocturne (spellshield) of Vladimir (pool) was dat bijvoorbeeld heel irritant.
quote:
For consistency with other chain missiles, Pyroclasm no longer is consumed by spell shields.
Mijn build met Brand is trouwens Rod of Ages (mana crystal koop ik altijd eerst, voor de combi met health crystal), Sorcerer's shoes, Mejai's soulstealer, Will of Ancients, Rabadon's Deathcap & Rylai's Crystal Scepter (niet per se in die volgorde.)

En mooi dat Rumble 4800 punten is, hoef ik nog maar 1000 meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Thormodo op 27-04-2011 21:37:23 ]
pi_96071643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef Keselo het volgende:

[..]

Euh where to begin...

Regel 2 in LoL is farmers kopen eerder goeie gear en zijn dus effectiever. Dat heeft niets met lane pushen te maken, ga altijd eerst voor de spell waar je de meeste creeps mee kan killen. In brands geval dus W.

Verder is een champ "de beste" zulke onzin. Het is de speler die goed of niet goed is, niet een champ.
pi_96074619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef Thormodo het volgende:

Over Brand zijn de meningen dan blijkbaar verdeeld. Maar dat Q makkelijk te raken is? Tegen wie? Tegenstanders die zo dom zijn om niet in de buurt van minions te blijven?
Ik harass pas op het moment dat de minion wave van de tegenstander dood is, of wanneer ik een duidelijke health advantage heb en dus voor zijn minion wave kan staan. Het idee van een vroege Q is ook de lasthit potentie die je hebt zonder dat je meteen je hele minion wave pushed. En aangezien je lvl 5 W pas nodig hebt in teambattles, en deze pas zullen starten wanneer jij level 13-16 bent..
quote:
En waarom tel je ignite op bij Tristana, aangezien alle heroes die spell kunnen krijgen.
Ze kan early game inderdaad heel makkelijk 3/4 van iemand zijn health wegnemen, maar endgame is ze alleen de moeite waard als ze goed gefarmed/veel kills heeft. Zeker omdat het vooral single fire is.
Omdat Ignite een must is wanneer je tristana speelt.

Endgame is ze natuurlijk farmed, Tristana is een carry en moet zoveel mogelijk farm door de game heen pakken. 150+ minions rond de 20-25 minuten mag geen uitzondering zijn.

quote:
Overigens is Brand nog min of meer iets 'gebuffed', hoewel dat een bug was. Tegen Nocturne (spellshield) of Vladimir (pool) was dat bijvoorbeeld heel irritant.
Dit was omdat een spell shield de gehele missile tegen hield, en deze dan ook niet meer naar andere tegenstanders vloog, gewoon een hotfix die nodig was.

[ Bericht 4% gewijzigd door Keselo op 28-04-2011 00:35:19 ]
pi_96074779
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Ame_thyst het volgende:

Regel 2 in LoL is farmers kopen eerder goeie gear en zijn dus effectiever. Dat heeft niets met lane pushen te maken, ga altijd eerst voor de spell waar je de meeste creeps mee kan killen. In brands geval dus W.
:') Nee. Je hebt je auto attack om te last hitten, en dus eventueel je Q. W + E gebruik je alleen als de minions helemaal bij jouw turret zijn, zodat je er zoveel mogelijk alsnog krijgt. Je lane pushen is een slecht idee over het algemeen omdat je dan veel minder veilig bent, je wordt makkelijker geganked etc. Ik kan met gemak uit iedere wave 5/6 minions pakken zonder ooit een AoE spell te gebruiken, gewoon je kop erbij houden.

quote:
Verder is een champ "de beste" zulke onzin. Het is de speler die goed of niet goed is, niet een champ.
Het ligt veel aan de speler, maar natuurlijk is de ene champion beter dan de andere. Ze hebben toch allemaal andere skills? Het hangt natuurlijk wel van de situatie af, maar Tristana met haar escape, enorme range, healing debuff, knock back EN atk speed boost is gewoon (samen met corki) de carry die de meeste damage eruit kan knallen.

Dan moet je wel natuurlijk een juist team om je gebouwd hebben, en vaak staat de situatie eerder naar een Ashe of Miss Fortune.
pi_96075571
quote:

[..]

Euh where to begin...

Regel 2 in LoL is farmers kopen eerder goeie gear en zijn dus effectiever. Dat heeft niets met lane pushen te maken,,,,
En dat heeft al helemaal niets te maken met earlygame brand. Als malzahar heb je de luxe om vroeg te pushen, met brand ga je oom en bereik je er alleen maar mee dat je geganked gaat worden door een enigszins competent team.

En effectiever is natuurlijk een beetje een kromme term. Ja, ze farmen harder. Zijn ze daarom effectiever dan een shaco die om de 5 minuten een lane ganked? Farmers kunnen effectief farmen. Zo hebben ze allemaal iets wat ze effectief kunnen doen.

quote:
Je hebt deels gelijk. Helaas is de ene champ niet zo goed gebalanced als de andere champ (met dezelfde taak). In noob games merk je daar weinig van en kan je ook met gangplank makkelijk godliken. Als je echter op wat hoger niveau ranked komt dan zal je zien dat er toch wel vaak meer van dezelfde champs worden gekozen. Je weet wel, omdat ze wat effectiever zijn. :P

Verder vind ik de W van brand te hard om niet eerst te maxen. Als je tegenover iemand staat die géén magic res heeft (behalve base res) kan je met die W makkelijk harrassen. Ik begrijp je filosofie wel (ik heb het ook een keer zo gespeeld) maar de damage potential die je krijgt van W met de juiste runes is te groot om links te laten liggen.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')