abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2011 @ 22:57:15 #51
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_93750045
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef Monolith het volgende:
Moet je trouwens voor de US version een andere client downloaden?
Je moet alleen een bepaald bestand aanpassen waarmee je client verbinding maakt met de US-servers.
  zondag 6 maart 2011 @ 22:58:33 #52
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93750131
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:57 schreef Slickk het volgende:

[..]

Je moet alleen een bepaald bestand aanpassen waarmee je client verbinding maakt met de US-servers.
Is inderdaad ook een optie, ik vind het zelf fijn om 2 clients naast elkaar te hebben.
pi_93750268
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Is inderdaad ook een optie, ik vind het zelf fijn om 2 clients naast elkaar te hebben.
Ja heb de US versie inmiddels bijna binnen. Geen zin om elke keer te gaan lopen editten. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 6 maart 2011 @ 23:46:47 #54
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93752416
Pff, ik had het nog maar een kans gegeven vanavond. Krijg ik een team dat de hele tijd niks zegt, behalve als ik een keer "ks" (in een tf) en de rest surrendert zodra de tweede middelste turret neergaat (3-4 in turrets). Oh en dan kunnen ze ineens noob gaan shouten.

Ik dacht dat ik deze zooi juist niet meer tegen zou komen als ik hoger zou raken, maar dit kun je dus verwachten op level 22
Doei
pi_93753785
Op level 30 ook nog wel hoor. Hoe realistisch mensen zijn bij het surrenderen heeft meer te maken met je rating, gezien ze daar meestal beter op de hoogte zijn wanneer iets écht verloren is, of dat het wellicht nog te redden valt.
Conscience do cost.
  maandag 7 maart 2011 @ 10:32:55 #56
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93760709
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:18 schreef ems. het volgende:
Op level 30 ook nog wel hoor. Hoe realistisch mensen zijn bij het surrenderen heeft meer te maken met je rating, gezien ze daar meestal beter op de hoogte zijn wanneer iets écht verloren is, of dat het wellicht nog te redden valt.
En je hebt altijd van die mensen die blijven roepen als al je inhib's down zijn, je globaal 4 levels achterloopt en de tegenpartij weer fed is geraakt door je noob ashe en ze nog alle turrets hebben dat je kunt winnen :').
pi_93761818
Ghehe da's wel heel ernstig ja. Maar aan de andere kant heb je idd ook mensen die veel te snel surrenderen. Ik heb zelfs een keer gehad dat we 1x een kleine teamfight verloren (2 overlevenden en slechts 1 death aan hun kant) direct wilden surrenderen. We stonden voor in kills en in towers nota bene! Uiteindelijk hebben we die game fucking makkelijk gewonnen, wat een idioot die gozert :D
Vicariously I live while the whole world dies
pi_93762820
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:32 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

En je hebt altijd van die mensen die blijven roepen als al je inhib's down zijn, je globaal 4 levels achterloopt en de tegenpartij weer fed is geraakt door je noob ashe en ze nog alle turrets hebben dat je kunt winnen :').
Dan is het in ieder geval nog een kwestie van even snel een teamfightje verliezen en dan is het over :P
Conscience do cost.
  maandag 7 maart 2011 @ 13:29:53 #59
328555 backgammon
All that Jazz
pi_93767066
Er is te veel verschil in spelers in LoL, dat maakt het frustrerend om te spelen.

De ene keer heb je goeie spelers, de andere keer slechte.

Om die reden geef ik ook niets meer om losses of wins in Normal solo-que ik speel gewoon en zie wel.

In ranked, dat is een ander verhaal... daar baal ik wel als ik van die pipo's in mn team heb.

Laatst een AD Sion in 5on5 - heb hem gevraagt om alles te verkopen en AP te nemen, wat hij gek genoeg nog deed ook :)
hey sexy, ooohhh you already know!
  maandag 7 maart 2011 @ 14:11:30 #60
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93768731
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:29 schreef backgammon het volgende:
Er is te veel verschil in spelers in LoL, dat maakt het frustrerend om te spelen.

De ene keer heb je goeie spelers, de andere keer slechte.

Om die reden geef ik ook niets meer om losses of wins in Normal solo-que ik speel gewoon en zie wel.

In ranked, dat is een ander verhaal... daar baal ik wel als ik van die pipo's in mn team heb.

Laatst een AD Sion in 5on5 - heb hem gevraagt om alles te verkopen en AP te nemen, wat hij gek genoeg nog deed ook :)
Dat vraagt natuurlijk om een /ignore
pi_93768825
AD sion KAN best eng zijn. Ik heb er eens eentje gezien die de game domineerde van begin tot eind. Was gewoon zelfs in een 4v1 niet kapot te krijgen als hij zijn ult had, echt bizar.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:09:29 #62
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93770956
Vandaag maar eens aan Taric begonnen. Dat leek me echt een lame champ maar ik kan dat tank/support wel waarderen. Manamune met wat AS doet echt wonderen. En van zichzelf al veel armor, ff lekker mee oefenen.
Doei
pi_93771292
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:09 schreef KlownJB het volgende:
Vandaag maar eens aan Taric begonnen. Dat leek me echt een lame champ maar ik kan dat tank/support wel waarderen. Manamune met wat AS doet echt wonderen. En van zichzelf al veel armor, ff lekker mee oefenen.
Taric ^O^

Ik heb gisteren Vlad maar eens aangeschaft, moet zeggen dat hij tot nu toe eigenlijk best bevalt. Sivir is trouwens ook een erg leuke champion mits je een redelijk team hebt.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:44:14 #64
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93772391
Vlad heb ik laatst in mijn team gehad. We ware nog met 2 tegen 4 (ik amumu). Wij allebij low hp, andere team mid tot low hp. Dus ik denk ik cheese em. Zie ik achter me hem nog 2 killen en er dan uitnaaien, de rest hem volgen. Ik kwam nog ff trug, stun de voorste, hij finished. Toen konden we die laatste nog achterna voor een ace :D

Maar volgens mij is Vlad wel echt moeilijk te masteren. Succes.
Doei
pi_93774065
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef KlownJB het volgende:
Vlad heb ik laatst in mijn team gehad. We ware nog met 2 tegen 4 (ik amumu). Wij allebij low hp, andere team mid tot low hp. Dus ik denk ik cheese em. Zie ik achter me hem nog 2 killen en er dan uitnaaien, de rest hem volgen. Ik kwam nog ff trug, stun de voorste, hij finished. Toen konden we die laatste nog achterna voor een ace :D

Maar volgens mij is Vlad wel echt moeilijk te masteren. Succes.
Mwah het valt mee. Je moet proberen niet midden in het gevecht te staan, en als je even hard gefocust wordt activeer je je pool. Vervolgens focust iedereen iemand anders en kun jij weer veilig transfusionen en E-skillen.
pi_93775625
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:21 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mwah het valt mee. Je moet proberen niet midden in het gevecht te staan, en als je even hard gefocust wordt activeer je je pool. Vervolgens focust iedereen iemand anders en kun jij weer veilig transfusionen en E-skillen.
Dat is inderdaad vlad, kernachtig samengevat.

Oh en je ulti plaatsen op zoveel mogelijk enemies, bij voorkeur belangrijke targets :+
Conscience do cost.
pi_93776523
Gisteren 2 potjes die gewoon zijn verdwenen in mijn history. Kom je terug van vakantie, hopend op verbetering, is het gewoon onspeelbaar. :')
I'm the motherfucking baboon
  maandag 7 maart 2011 @ 20:37:01 #68
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93785880
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vlad, kernachtig samengevat.

Oh en je ulti plaatsen op zoveel mogelijk enemies, bij voorkeur belangrijke targets :+
Volgens mij geldt dat voor alle aanvallende, richtbare ulti's ;)
Doei
pi_93786760
Het hele verhaal is eigenlijk grotendeels wel toepasbaar op casters. Gebruik je skills, zoveel mogelijk profijt van ulti en escape spell bewaren voor als het gevaarlijk wordt :P
Conscience do cost.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:03:14 #70
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93787707
Nieuwe Champion rotation! Tijd om Alistar eens te scouten misschien. Ook een Supporttank :)
Doei
  maandag 7 maart 2011 @ 22:29:48 #71
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93793522
:') net een potje met Alistar, ging me niet zo denderend af. Maar dan zit er natuurlijk 1 iemand bij die iedereen een noob noemt, terwijl hij 1v1 tegen Singed achter hem aan gaat rennen. Als hij doodgaat begint hij weer en waarom niemand kwam helpen enzo. Echt niet te geloven wat voor een bord sommige kids voor hun kop hebben.
Doei
pi_93879373
Net een paar potjes gedaan met Jax. Denk dat ik toch wel een nieuwe favoriet heb gevonden. Speelt echt fijn vind ik. Ff IP sparen en dan kopen maar :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_93880716
Eerste keer Morgana 9/0/6, stond dan ook tegen een dramatische Ryze in middle :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_93881527
argh ik wil zo graag een nieuwe champion maar geen idee welke :p teveel keuze haha
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:24:07 #75
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_93882229
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef KlownJB het volgende:
:') net een potje met Alistar, ging me niet zo denderend af. Maar dan zit er natuurlijk 1 iemand bij die iedereen een noob noemt, terwijl hij 1v1 tegen Singed achter hem aan gaat rennen. Als hij doodgaat begint hij weer en waarom niemand kwam helpen enzo. Echt niet te geloven wat voor een bord sommige kids voor hun kop hebben.
Singed _O_
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')