Je moet alleen een bepaald bestand aanpassen waarmee je client verbinding maakt met de US-servers.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef Monolith het volgende:
Moet je trouwens voor de US version een andere client downloaden?
Is inderdaad ook een optie, ik vind het zelf fijn om 2 clients naast elkaar te hebben.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Je moet alleen een bepaald bestand aanpassen waarmee je client verbinding maakt met de US-servers.
Ja heb de US versie inmiddels bijna binnen. Geen zin om elke keer te gaan lopen editten.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Is inderdaad ook een optie, ik vind het zelf fijn om 2 clients naast elkaar te hebben.
En je hebt altijd van die mensen die blijven roepen als al je inhib's down zijn, je globaal 4 levels achterloopt en de tegenpartij weer fed is geraakt door je noob ashe en ze nog alle turrets hebben dat je kunt winnenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:18 schreef ems. het volgende:
Op level 30 ook nog wel hoor. Hoe realistisch mensen zijn bij het surrenderen heeft meer te maken met je rating, gezien ze daar meestal beter op de hoogte zijn wanneer iets écht verloren is, of dat het wellicht nog te redden valt.
Dan is het in ieder geval nog een kwestie van even snel een teamfightje verliezen en dan is het overquote:Op maandag 7 maart 2011 10:32 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
En je hebt altijd van die mensen die blijven roepen als al je inhib's down zijn, je globaal 4 levels achterloopt en de tegenpartij weer fed is geraakt door je noob ashe en ze nog alle turrets hebben dat je kunt winnen.
Dat vraagt natuurlijk om een /ignorequote:Op maandag 7 maart 2011 13:29 schreef backgammon het volgende:
Er is te veel verschil in spelers in LoL, dat maakt het frustrerend om te spelen.
De ene keer heb je goeie spelers, de andere keer slechte.
Om die reden geef ik ook niets meer om losses of wins in Normal solo-que ik speel gewoon en zie wel.
In ranked, dat is een ander verhaal... daar baal ik wel als ik van die pipo's in mn team heb.
Laatst een AD Sion in 5on5 - heb hem gevraagt om alles te verkopen en AP te nemen, wat hij gek genoeg nog deed ook
Taricquote:Op maandag 7 maart 2011 15:09 schreef KlownJB het volgende:
Vandaag maar eens aan Taric begonnen. Dat leek me echt een lame champ maar ik kan dat tank/support wel waarderen. Manamune met wat AS doet echt wonderen. En van zichzelf al veel armor, ff lekker mee oefenen.
Mwah het valt mee. Je moet proberen niet midden in het gevecht te staan, en als je even hard gefocust wordt activeer je je pool. Vervolgens focust iedereen iemand anders en kun jij weer veilig transfusionen en E-skillen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef KlownJB het volgende:
Vlad heb ik laatst in mijn team gehad. We ware nog met 2 tegen 4 (ik amumu). Wij allebij low hp, andere team mid tot low hp. Dus ik denk ik cheese em. Zie ik achter me hem nog 2 killen en er dan uitnaaien, de rest hem volgen. Ik kwam nog ff trug, stun de voorste, hij finished. Toen konden we die laatste nog achterna voor een ace
Maar volgens mij is Vlad wel echt moeilijk te masteren. Succes.
Dat is inderdaad vlad, kernachtig samengevat.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mwah het valt mee. Je moet proberen niet midden in het gevecht te staan, en als je even hard gefocust wordt activeer je je pool. Vervolgens focust iedereen iemand anders en kun jij weer veilig transfusionen en E-skillen.
Volgens mij geldt dat voor alle aanvallende, richtbare ulti'squote:Op maandag 7 maart 2011 16:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vlad, kernachtig samengevat.
Oh en je ulti plaatsen op zoveel mogelijk enemies, bij voorkeur belangrijke targets
Singedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef KlownJB het volgende:
net een potje met Alistar, ging me niet zo denderend af. Maar dan zit er natuurlijk 1 iemand bij die iedereen een noob noemt, terwijl hij 1v1 tegen Singed achter hem aan gaat rennen. Als hij doodgaat begint hij weer en waarom niemand kwam helpen enzo. Echt niet te geloven wat voor een bord sommige kids voor hun kop hebben.
Ben er vandaag weer mee aan de slag gegaan. Klote alleen als je de vijand early game niet op fouten kan betrappen (of 2 ranged zijn), want dan krijg je echt geen gold binnen.quote:
Exhaust is fijn als je ghost in cooldown is en iemand met ghost achtervolgt je als je nog weinig health hebt. Zelf vindt ik flash fijn op Singed, maar als niemand ignite pakt, neem ik die dan mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef nyny83 het volgende:
...
Summoner spells:
- Ghost is een must
- Tweede naar eigen inzicht. Ik hou van Exhaust op Singed maar weet eigenlijk niet zo goed waarom. Zou zelfs clairvoyance kunnen nemen voor je team.
...
Je hebt zat mana om die moves te spammen, ook op minions. Ik fling en pool gewoon regelmatig minions en haal die 1000 meestal wel. Item geeft zelf ook 350 mana, dus dan heb je alweer 337,5 HP te pakken. Daarbij heb je met die tear vrijwel onbeperkt mana waardoor je poison altijd aan kan hebben. De slow van Rylais heb ik meestal niet nodig. Ik heb al een slow move met die pool, ik ren sneller dan bijna iedereen en ik heb een ult waardoor ik ook harder ga rennen. Rylai's is geen slecht item voor singed, maar ik vind dit lekkerder spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Necrodeath het volgende:
Wtf?
Tear / Archangels op Singed?
Poison Trail werkt niet om mana te krijgen met die items, en het maxed krijgen met Fling / Mega Adhesive en zijn ult is niet te doen. De AP en de 3% bonus werken wel, maar er zijn betere items, zoals Rylai's.
Waarom geen Rylai's in de build? Rylai's is juist enorm fijn voor Singed, veel hp, en omdat de slow wel werkt met de Poison Trail (15%), en met Fling (35%).
Hoeveel mana heb je dan uiteindelijk? Zelf koop ik geen arch, ga liever eerst voor een veil/RoA.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je hebt zat mana om die moves te spammen, ook op minions. Ik fling en pool gewoon regelmatig minions en haal die 1000 meestal wel. Item geeft zelf ook 350 mana, dus dan heb je alweer 337,5 HP te pakken. Daarbij heb je met die tear vrijwel onbeperkt mana waardoor je poison altijd aan kan hebben. De slow van Rylais heb ik meestal niet nodig. Ik heb al een slow move met die pool, ik ren sneller dan bijna iedereen en ik heb een ult waardoor ik ook harder ga rennen. Rylai's is geen slecht item voor singed, maar ik vind dit lekkerder spelen.
Amumu vind ik zelf een heerlijke jungler, en je team heeft gelijk een tank.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef backgammon het volgende:
Geen lanes meer voor mij, ik jungle voortaan alles met WW of Udyr, misschien nog Amumu unlocken en dan is het plaatje compleet mits ik Shaco eens onder de knie krijg.. ik kan maar geen fijne build maken voormezelf, mss maar eens ergens eentje op pikken
Mwah, amumu met een armor en wat pots is niet low hp hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:22 schreef nyny83 het volgende:
Vanwaar je afkeer voor de lanes? Slechte laning partners? Of gewoon teveel risico?
Nouja, ik kan aardig junglen met:
- Warwick
- Amumu
- Nunu
Amumu is wel snel, maar ook risicovol in het begin omdat je steeds low health bent.
Misschien ligt het dan aan mijn jungle route. Ik doe het als volgt:quote:Op maandag 14 maart 2011 15:41 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Mwah, amumu met een armor en wat pots is niet low hp hoor.
Urgot blijft nogsteeds een lekkere op champ
Ik jungle eigenlijk standaard met m'n tankbuild, namelijk yellow armor, blue m.resist en red m.pen. Ik ben eigenlijk continu boven de 75% hp. Zojuist een heerlijke amumugame gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan aan mijn jungle route. Ik doe het als volgt:
- Cloth armor en 5 potions kopen
- Beginnen bij Blue golem. Despair aanzetten, gelijk potion klokken en kapotsmiten <500. Level up naar 2.
- Gelijk potion klokken, want ik heb nu ongeveer 20%HP over. Doorlopen naar wolfjes, despair aan, tantrum 2x en klaar.
- Onderweg naar wraiths potion klokken want ik heb nu ong. 30% HP. Wraiths mollen en op ong. 30% HP eindigen, inclusief level up
- Potion 4 klokken en Rode lizard doen. Despair aan, tantrum iedere keer zodra hij van CD af is en kapot smiten <500. Ik hou dan ong. 10% HP over (low!)
- Vervolgens nog een pot klokken en golems doen. Hou ik nog steeds 10% HP over.
- Level 4 met ~600 gold. Recall en ruby crystal halen om later uit te bouwen naar heart of gold.
Geen enkel moment tijdens het junglen heb ik >50% HP, dus ik voel me meestal vrij kwetsbaar. Als je de eerste route eenmaal hebt gehad valt het wel mee, dan kom ik meestal niet meer onder de 40%.
Heb jij nog tips voor me om het anders/beter te doen?
Wat dacht je dan van 3 sololanes, een jungler en een roamer. Werkt in mijn games perfect, mits de bottomlaner geen retard is.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef backgammon het volgende:
ik jungle omdat in low elo dat amper word gedaan, het is nog steeds een plus om 2 solo lanes te hebben en een enge ganker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |