abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:04:13 #76
120074 KlownJB
Gele Galliėr
pi_93884833
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Singed _O_
Ben er vandaag weer mee aan de slag gegaan. Klote alleen als je de vijand early game niet op fouten kan betrappen (of 2 ranged zijn), want dan krijg je echt geen gold binnen.
Doei
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:53:28 #77
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_93887174
Klopt, je moet echt vanaf de 1e wave druk zetten met je lanepartner.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_93888240
Singed is inderdaad altijd weer leuk. Net ook een potje met een rukbegin, ze waren eigenlijk bar slecht waardoor ik al te vroeg ging diven en de tower al het werk voor hen deed. Er werd echter veel geganked waardoor er vaak lege lanes waren dus toch nog een goede farming phase gehad. Stond eerst 1-5-9 ofzo, uiteindelijk geėindigd met 16-6-19 en een volle mejai's. Echt genieten, met low health door 2 mensen gevolgd worden, vervolgens een je tower in slingeren, sticky troep eronder en klaar. Dan weet die ander niet snel genoeg zich om te draaien. Voor mij een van de leukere chars, vooral tegen onwetenden.
I'm the motherfucking baboon
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:05:19 #79
120074 KlownJB
Gele Galliėr
pi_93891493
Netjes

Ik vind het jammer dat spellvamp niet werkt op zijn poison. Mja dan zou hij wel gelijk OP zijn.
Doei
pi_93893906
Leuke champ inderdaad, ik speel hem al een tijdje. Nadeel aan het feit dat hij free2play is, is dat hij teveel door prutsers gespeeld wordt :D. Kijk, Miss Fortune is ook free, maar daar moet je wel erg lomp mee doen wil je geen nuttige bijdrage (damage en slow) kunnen leveren. Met Singed moet je echt een beetje leren spelen.

Itembuild voor Singed:
- Tear of Goddess (beginnen met sapphire crystal, is voor zoveel mogelijk mana. Mana is voor je passive die extra health geeft, en zodat je bijna onbeperkt poison kan droppen)
- Boots of swiftness (met singed wil je snel zijn)
- Rod of Ages (voor ability power, HP en nog meer mana (en dus HP))
- Twee tank-items. Ik pak vrijwel altijd eerst Sunfire Cape en daarna Force of Nature. Sunfire geeft extra HP en armor en een leuke AoE-dmg, terwijl Force of Nature dikke magic resist en ook dikke health regen geeft
- Tear upgraden naar Archangel voor wat meer ability power
- Laatste item situational, maar zo lang duurt de game echt bijna nooit. Vaak worden endgame de auto-attackers (ashe, yi, tryndamere) sterker, dus is thornmail vaak erg lekker.

Skillvolgorde:
- Eerst 1 pt. in fling
- Daarna 2 in poison
- 1 pt. in slow pool
Daarna in de volgende volgorde upgraden: ult > poison > slow pool > fling. Fling is voor de damage niet boeiend, het gaat alleen om de fling zelf waardoor je iemand uit positie kan halen.

Summoner spells:
- Ghost is een must
- Tweede naar eigen inzicht. Ik hou van Exhaust op Singed maar weet eigenlijk niet zo goed waarom. Zou zelfs clairvoyance kunnen nemen voor je team.

Speelstrategie:
- In het begin proberen te farmen met af en toe een klein poison wolkje door de minions heen rennen. Begin met sapphire crystal en 2 health potions zodat je wat harass kan hebben. Wees niet bang om de minions en de tegenstander naar je toren te laten komen. Als ze te dichtbij komen zet je poison aan, activeer je ghost en ren je op de squishy af om hem je toren in te gooien. Slow pool erop en dood.
- Mid game word je wat beefier (zeker als je sunfire hebt) en kun je met je ult aan zelfs al towerdiven op low hp's. Let op: alleen doen als je teammates bij je hebt om het snel af te maken. Dan ren je gewoon op iemand onder de toren af met je ult en ghost aan en fling je ze naar je team toe.
- Endgame zijn er vooral teamfights. Permanent poison aan (mana zat), rondlopen, ontsnappende mensen slowpoolen en je fling bewaren voor het cancelen van vervelende ults (katarina, nunu, warwick) en het teruggoien van ontsnappende mensen

Succes, hopelijk kunnen jullie er wat mee. Singed is overigens maar 1350 IP, dus die heb je zo bij elkaar.
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:05:41 #81
120074 KlownJB
Gele Galliėr
pi_93906664
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef nyny83 het volgende:
...
Summoner spells:
- Ghost is een must
- Tweede naar eigen inzicht. Ik hou van Exhaust op Singed maar weet eigenlijk niet zo goed waarom. Zou zelfs clairvoyance kunnen nemen voor je team.
...
Exhaust is fijn als je ghost in cooldown is en iemand met ghost achtervolgt je als je nog weinig health hebt. Zelf vindt ik flash fijn op Singed, maar als niemand ignite pakt, neem ik die dan mee.

Die itembuild is volgens mij letterlijk van leaguecraft, nietwaar? ;)

Vaak is een Banshies veil ook wel fijn op Singed. Als je veel wordt gestunned ben je zo dood. Cleanse helpt daar natuurlijk ook tegen, maar ik kan daar niet goed aan wennen.
Doei
pi_93908690
Niet helemaal letterlijk volgens mij, maar het is wel gebaseerd op crazyman's guide op leaguecraft idd. Waarom het wiel opnieuw uitvinden? :D Dit is meer voor mensen die niet op zulk soort sites kijken.
pi_93940991
Wtf?
Tear / Archangels op Singed?
Poison Trail werkt niet om mana te krijgen met die items, en het maxed krijgen met Fling / Mega Adhesive en zijn ult is niet te doen. De AP en de 3% bonus werken wel, maar er zijn betere items, zoals Rylai's.

Waarom geen Rylai's in de build? Rylai's is juist enorm fijn voor Singed, veel hp, en omdat de slow wel werkt met de Poison Trail (15%), en met Fling (35%).
Doe eens niet.
pi_93945694
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Necrodeath het volgende:
Wtf?
Tear / Archangels op Singed?
Poison Trail werkt niet om mana te krijgen met die items, en het maxed krijgen met Fling / Mega Adhesive en zijn ult is niet te doen. De AP en de 3% bonus werken wel, maar er zijn betere items, zoals Rylai's.

Waarom geen Rylai's in de build? Rylai's is juist enorm fijn voor Singed, veel hp, en omdat de slow wel werkt met de Poison Trail (15%), en met Fling (35%).
Je hebt zat mana om die moves te spammen, ook op minions. Ik fling en pool gewoon regelmatig minions en haal die 1000 meestal wel. Item geeft zelf ook 350 mana, dus dan heb je alweer 337,5 HP te pakken. Daarbij heb je met die tear vrijwel onbeperkt mana waardoor je poison altijd aan kan hebben. De slow van Rylais heb ik meestal niet nodig. Ik heb al een slow move met die pool, ik ren sneller dan bijna iedereen en ik heb een ult waardoor ik ook harder ga rennen. Rylai's is geen slecht item voor singed, maar ik vind dit lekkerder spelen.
pi_93964643
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Je hebt zat mana om die moves te spammen, ook op minions. Ik fling en pool gewoon regelmatig minions en haal die 1000 meestal wel. Item geeft zelf ook 350 mana, dus dan heb je alweer 337,5 HP te pakken. Daarbij heb je met die tear vrijwel onbeperkt mana waardoor je poison altijd aan kan hebben. De slow van Rylais heb ik meestal niet nodig. Ik heb al een slow move met die pool, ik ren sneller dan bijna iedereen en ik heb een ult waardoor ik ook harder ga rennen. Rylai's is geen slecht item voor singed, maar ik vind dit lekkerder spelen.
Hoeveel mana heb je dan uiteindelijk? Zelf koop ik geen arch, ga liever eerst voor een veil/RoA.
Wil trouwens ook een keer een AD Singed gaan maken, voor de fun. Fling en die slow pool hebben veel CC en als je ze dan vervolgens gaat meppen met je ulti moet voor een best leuk resultaat zorgen.
pi_93964742
Jij volgt die leaguecraft build neem ik aan?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 01:08:09 #87
120074 KlownJB
Gele Galliėr
pi_93989266
Ik kom net, als singed, uit een episch zieke match. bijna 90 minuten. Na een half uur stond het pas 1-1 in turrets. 36 assists. Ik had aan het eind echt 10k gold over waar ik niks meer mee kon :')

Helaas crashte LoL net toen we een 5v5 bij baron hadden. Toen ik eindelijk reconnectte hadde zij baron en waren ze door mid aan het stormen.

Echt zonde, maar een van mijn tofste matches ooit.
Doei
  maandag 14 maart 2011 @ 14:47:52 #88
328555 backgammon
All that Jazz
pi_94094078
Geen lanes meer voor mij, ik jungle voortaan alles met WW of Udyr, misschien nog Amumu unlocken en dan is het plaatje compleet mits ik Shaco eens onder de knie krijg.. ik kan maar geen fijne build maken voormezelf, mss maar eens ergens eentje op pikken
hey sexy, ooohhh you already know!
  maandag 14 maart 2011 @ 14:48:48 #89
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94094114
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef backgammon het volgende:
Geen lanes meer voor mij, ik jungle voortaan alles met WW of Udyr, misschien nog Amumu unlocken en dan is het plaatje compleet mits ik Shaco eens onder de knie krijg.. ik kan maar geen fijne build maken voormezelf, mss maar eens ergens eentje op pikken
Amumu vind ik zelf een heerlijke jungler, en je team heeft gelijk een tank.
pi_94095410
Vanwaar je afkeer voor de lanes? Slechte laning partners? Of gewoon teveel risico?

Nouja, ik kan aardig junglen met:
- Warwick
- Amumu
- Nunu

Amumu is wel snel, maar ook risicovol in het begin omdat je steeds low health bent.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:41:28 #91
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94096342
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:22 schreef nyny83 het volgende:
Vanwaar je afkeer voor de lanes? Slechte laning partners? Of gewoon teveel risico?

Nouja, ik kan aardig junglen met:
- Warwick
- Amumu
- Nunu

Amumu is wel snel, maar ook risicovol in het begin omdat je steeds low health bent.
Mwah, amumu met een armor en wat pots is niet low hp hoor.
Urgot blijft nogsteeds een lekkere op champ :')
pi_94096702
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:41 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Mwah, amumu met een armor en wat pots is niet low hp hoor.
Urgot blijft nogsteeds een lekkere op champ :')
Misschien ligt het dan aan mijn jungle route. Ik doe het als volgt:
- Cloth armor en 5 potions kopen
- Beginnen bij Blue golem. Despair aanzetten, gelijk potion klokken en kapotsmiten <500. Level up naar 2.
- Gelijk potion klokken, want ik heb nu ongeveer 20%HP over. Doorlopen naar wolfjes, despair aan, tantrum 2x en klaar.
- Onderweg naar wraiths potion klokken want ik heb nu ong. 30% HP. Wraiths mollen en op ong. 30% HP eindigen, inclusief level up
- Potion 4 klokken en Rode lizard doen. Despair aan, tantrum iedere keer zodra hij van CD af is en kapot smiten <500. Ik hou dan ong. 10% HP over (low!)
- Vervolgens nog een pot klokken en golems doen. Hou ik nog steeds 10% HP over.
- Level 4 met ~600 gold. Recall en ruby crystal halen om later uit te bouwen naar heart of gold.

Geen enkel moment tijdens het junglen heb ik >50% HP, dus ik voel me meestal vrij kwetsbaar. Als je de eerste route eenmaal hebt gehad valt het wel mee, dan kom ik meestal niet meer onder de 40%.

Heb jij nog tips voor me om het anders/beter te doen?
pi_94096915
Welke runes gebruik je op amumu?
Conscience do cost.
pi_94097274
Quints flat HP
Rood magicpen
Blauw Cooldown reduction/lvl (ult zo snel mogelijk terug)
Geel volgens mij magic resist/lvl (early game heb ik niet zoveel magic resist nodig)

Daar kan idd wel wat in geoptimaliseerd worden (flat armor runes pakken), maar maakt dat dan echt zoveel verschil? En ik vind dat lategame zo nutteloos, die 10 armor ofzo.
pi_94097772
Ik ben geen expert in junglen maar flat armor runes zijn voor zover ik begreep een verademing voor vrijwel elke champ die jungle kan. Niet dat het optimaal is bij elke champ, daar niet van. Maar flat armor lijkt me zeker voor een jungle amumu niet misstaan.
Conscience do cost.
pi_94098690
Ja, flat armor yellows zijn op Amumu eigenlijk bijna noodzakelijk om fijn en enigzins veilig te junglen. Je kunt wel junglen zonder, maar een counter-jungle gank en je bent de zak.
Er zijn zelfs builds die armor yellows en armor reds alle twee gebruiken.

Zelf heb ik sowieso altijd armor yellows op mn junglers (Amumu, Trundle, Nunu)

Voor Jungle guides kijk ik vaak Stonewall008 op youtube, erg fijn vind ik :)
Doe eens niet.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:18:47 #97
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94101054
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Misschien ligt het dan aan mijn jungle route. Ik doe het als volgt:
- Cloth armor en 5 potions kopen
- Beginnen bij Blue golem. Despair aanzetten, gelijk potion klokken en kapotsmiten <500. Level up naar 2.
- Gelijk potion klokken, want ik heb nu ongeveer 20%HP over. Doorlopen naar wolfjes, despair aan, tantrum 2x en klaar.
- Onderweg naar wraiths potion klokken want ik heb nu ong. 30% HP. Wraiths mollen en op ong. 30% HP eindigen, inclusief level up
- Potion 4 klokken en Rode lizard doen. Despair aan, tantrum iedere keer zodra hij van CD af is en kapot smiten <500. Ik hou dan ong. 10% HP over (low!)
- Vervolgens nog een pot klokken en golems doen. Hou ik nog steeds 10% HP over.
- Level 4 met ~600 gold. Recall en ruby crystal halen om later uit te bouwen naar heart of gold.

Geen enkel moment tijdens het junglen heb ik >50% HP, dus ik voel me meestal vrij kwetsbaar. Als je de eerste route eenmaal hebt gehad valt het wel mee, dan kom ik meestal niet meer onder de 40%.

Heb jij nog tips voor me om het anders/beter te doen?
Ik jungle eigenlijk standaard met m'n tankbuild, namelijk yellow armor, blue m.resist en red m.pen. Ik ben eigenlijk continu boven de 75% hp. Zojuist een heerlijke amumugame gehad.

3 ganks, 6/0/0, en geen killsteals. Hadden de game in de pocket totdat onze TF begon te feeden en toen ragequitte. Heeft uiteindelijk nog 40min geduurd tot we verloren.
pi_94101247
Het lijkt erop dat ik gewoon yellow en blue armor runes moet halen dus. Maar weer even sparen :P Maargoed, ik kan ze wel bij meerdere builds inzetten (vooral tanky builds en laat ik die nou net meestal spelen), dus thanx voor de tips.

Kheb nu in totaal:
- Rood armor en magic pen 9x
- Yellow dodge en magic res/lvl 9x
- Blue alleen CDR/lvl 9x
- Quints alleen flat HP 3x.

Die dodge runes had ik als eerste gekocht omdat ik voorheen helemaal weg was van dodge. Echter op Amumu is dat niet handig, want dan duurt het langer voordat je tantrum weer werkt. Bovendien vind ik dodge wat overrated (behalve op Jax), dus die gebruik ik alleen op een speciale jax runepage dan :P
  maandag 14 maart 2011 @ 18:08:47 #99
328555 backgammon
All that Jazz
pi_94103054
ik jungle omdat in low elo dat amper word gedaan, het is nog steeds een plus om 2 solo lanes te hebben en een enge ganker
hey sexy, ooohhh you already know!
  maandag 14 maart 2011 @ 18:10:02 #100
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94103107
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef backgammon het volgende:
ik jungle omdat in low elo dat amper word gedaan, het is nog steeds een plus om 2 solo lanes te hebben en een enge ganker
Wat dacht je dan van 3 sololanes, een jungler en een roamer. Werkt in mijn games perfect, mits de bottomlaner geen retard is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')