abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95686282
Rammus :D
  maandag 18 april 2011 @ 21:35:15 #252
328555 backgammon
All that Jazz
pi_95688590
Zoveel matig/slechte Nasus spelers de laatste tijd.. beetje jammer als je zelf Nasus veel speelt en dan zo'n slechte in je team krijgt zzzzzzzz
hey sexy, ooohhh you already know!
  maandag 18 april 2011 @ 21:44:26 #253
309378 HeavensAxe
vochtige gnoe
pi_95689340
Die monkey king ziet er wel vet uit..
sup
pi_95690315
Wat is er over bekend dan, behalve dat vage preview filmpje op yoetoeb?

edit: En waarom heb je die clown samen met mijn optimus als avatar? :P
Conscience do cost.
pi_95692397
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef backgammon het volgende:
Zoveel matig/slechte Nasus spelers de laatste tijd.. beetje jammer als je zelf Nasus veel speelt en dan zo'n slechte in je team krijgt zzzzzzzz
Zit die niet in de rotation deze week? Krijg je dat hè.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_95702318
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef backgammon het volgende:
Echt het toppunt, zat gisteren bij een AP nasus met wat spellvamp, die ervan overtuigd was dat het zo moest. Uiteindelijk wonnen we wel, maar die kerel had 2/11 _O-
pi_95710204
Ik heb maar één keer nasus gespeeld en dat schandalig hard gewonnen. Gewoon beetje Q farmen en zodra je dan trinity force hebt smelt je gezichten.

Typisch zo'n champ die je nauwelijks kan opfokken :P
Conscience do cost.
pi_95712253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:13 schreef ems. het volgende:
Ik heb maar één keer nasus gespeeld en dat schandalig hard gewonnen. Gewoon beetje Q farmen en zodra je dan trinity force hebt smelt je gezichten.

Typisch zo'n champ die je nauwelijks kan opfokken :P
nouja, je moet wel weten wanneer je een fight ingaat, want je komt er niet meer uit. En als je teammates je niet ondersteunen word je hard geowned.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_95739470
Net een potje met LeBlanc gedaan, maar dat is niet mijn favo ofzo. Vind haar helemaal niks eigenlijk. Hebben wel dik gewonnen, maar dan nog. Vind haar niks :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_95747226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]
En als je teammates je niet ondersteunen word je hard geowned.
Een zwakheid gedeeld door alle champs :P
Conscience do cost.
pi_95748759
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Een zwakheid gedeeld door alle champs :P
Nouja met veel champs kun je nog wel wegkomen als je een foutje maakt of je teammates niet blijken te volgen. Met Nasus ben je gewoon hard de lul als dat gebeurt.
pi_95769672
Beste tank?
pi_95771092
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef d1ce het volgende:
Beste tank?
Shen of Singed atm.

Shen omdat hij een AoE taunt/escape tool heeft met een global teleport + shield en een low cooldown zelfshield, enorm zieke tank all in all.

Singed omdat hij vrijwel unkillable is (snel, veel hp) met een hoge damage output , een dikke slow en Fling om gelijk de carry van een team uit te schakelen.

Andere tanks redden het hierbij niet.
pi_95791429
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef Keselo het volgende:

[..]

Shen of Singed atm.

Shen omdat hij een AoE taunt/escape tool heeft met een global teleport + shield en een low cooldown zelfshield, enorm zieke tank all in all.

Singed omdat hij vrijwel unkillable is (snel, veel hp) met een hoge damage output , een dikke slow en Fling om gelijk de carry van een team uit te schakelen.

Andere tanks redden het hierbij niet.
Ik hou van Amumu. Hij kan snel junglen, goed ganken en kan met zijn ult een teamfight in jouw voordeel beslissen. Bovendien ook vrijwel unkillable late game en continue sustained dmg met sunfire cape + despair. Ik vind hem een beetje vergelijkbaar met singed, maar Amumu heeft een betere ult.
pi_95839330
Net weer even wat trollgames gedaan :D

AD zilean, 13/9, ging best goed nog maar hun Tryndamere nakte me steeds.

Spell vamp karthus, 17/7/14 :') Ging wel aardig. 1 op 1 kon niemand mij aan omdat mijn Q healde voor 350 :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Keselo op 22-04-2011 03:09:26 ]
pi_95857107
Iemand zin om vanavond wat potjes LoL te doen? ben level 29, maar niet super goed ofzo dus niet teveel verwachten. Add me: Tiam303
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_95865681
Ik zoek een goede speler ( circa 1300+ elo) om samen ranked games te doen..
Had 2 keer de que gedodged dus heb 2 losses( wist niet dat het als lost werd beschouwd) daardoor anders zat ik rond de 1400 elo :p 11 wins-5 echte losts
pi_95888184
Net een Brand pentakill gemaakt :D

Nog een filmpje:

[ Bericht 60% gewijzigd door Keselo op 24-04-2011 00:18:41 ]
pi_95905087
Lowlandslions verslaat CLG (van dorkshotGG) :D
Conscience do cost.
pi_95905140
Gezien ja, prachtige match _O_
pi_95907464
Ja, heel goed gespeeld door LLL :) Hoewel ik wel moet toegeven dat de amerikanen een nadeel hadden met de ping.

Het is extra leuk omdat hotshot altijd zo stoer zit te doen tijdens zijn streams over dat europeanen zo slecht zijn en dat de amerikaanse 'stijl' veel effectiever is :P
Conscience do cost.
  zondag 24 april 2011 @ 11:10:13 #272
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_95912407
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:02 schreef Keselo het volgende:
Net een Brand pentakill gemaakt :D
Een penta kill heb ik nog nooit gemaakt, verder dan quad ben ik nog niet gekomen :(. Maar het blijft een kwestie van geluk en ik ben juist degene die vaak de assists binnensleept.

Welk programma gebruik je voor het capturen? Fraps/Camtasia? Bij Fraps had ik 'vroeger' altijd dat de framerate het nogal begaf en dat lijkt me zeker bij een spel als LoL niet echt bevorderlijk voor de prestaties :P.

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef ems. het volgende:
Lowlandslions verslaat CLG (van dorkshotGG) :D
Linkje?
pi_95914837
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Een penta kill heb ik nog nooit gemaakt, verder dan quad ben ik nog niet gekomen :(. Maar het blijft een kwestie van geluk en ik ben juist degene die vaak de assists binnensleept.

Welk programma gebruik je voor het capturen? Fraps/Camtasia? Bij Fraps had ik 'vroeger' altijd dat de framerate het nogal begaf en dat lijkt me zeker bij een spel als LoL niet echt bevorderlijk voor de prestaties :P.

[..]

Linkje?
Game in eerste instantie opgenomen met LOLRecorder, een erg licht programma dat gewoon replays van je games bewaart. Daarna het moment via LOLRecorder opgenomen met Fraps.
pi_95915581
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef Thormodo het volgende:

Linkje?
http://www.lowlandlions.c(...)jor_Series-3637.html

Daar komt de link eerdaags te staan :) Zeker het kijken waard, ook de andere match van een europees team (tictac ofzo) tegen CLG was heel vet, ook kijken!
Conscience do cost.
pi_95915835
pi_95915874
lekker

http://www.own3d.tv/bigfatlp#/watch/112018

dit is die andere match met Pov van jiji. Beter pak je alleen een replay of de shoutcast want dan kan je zien hoe goed het andere team speelde.

[ Bericht 95% gewijzigd door ems. op 24-04-2011 13:28:24 ]
Conscience do cost.
pi_95917207
Maokai als tank bouwen terwijl je jungled werkt echt perfect _O_ . Early game ben je een ganking machine, met je snare en stun/slow pak je echt ongelofelijk veel ganks en endgame ben je zowat unkillable met al je cc, ult en passive.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keselo op 24-04-2011 15:16:48 ]
pi_95927832
quote:
mijn lolrecorder crasht als iedereen geload is en de bugreport dingest zegt dat ik LoL moet reinstallen (wat ik niet ga doen). Heb jij zelf al de replay bekeken?
Conscience do cost.
pi_95928784
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:56 schreef ems. het volgende:

[..]

mijn lolrecorder crasht als iedereen geload is en de bugreport dingest zegt dat ik LoL moet reinstallen (wat ik niet ga doen). Heb jij zelf al de replay bekeken?
Heb je de nieuwste versie van LOLRecorder?

En heb je de US client volledig up-to-date?
pi_95929029
Ah right. US client. Dat zal em zijn.
Conscience do cost.
pi_95946975
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:36 schreef ems. het volgende:
Ah right. US client. Dat zal em zijn.
Ik heb de US client wel volledig up to date, en ook het mapje daarnaartoe ingesteld, maar bij mij speelt hij ook niet af. En ja, ik heb de nieuwste versie van die LOL recorder.
pi_95950475
Ach, maakt ook niet veel uit want ik heb hem toch al gezien. Wilde het gewoon gebruiken als naslagwerk :P
Conscience do cost.
pi_95969344
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:56 schreef ems. het volgende:

[..]

lolrecorder :D goede naam.
I'm the motherfucking baboon
pi_96032144
Gisteren 2 potjes gedaan met Brand. Best een fijne champ :) Moet nog ff wat oefenen, maar hij speelt fijn.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  woensdag 27 april 2011 @ 11:15:51 #285
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_96036463
Brand is redelijk OP vind ik, niet leuk om tegen te spelen, maar misschien zijn mijn Hero's niet zo bestand tegen zijn aanvallen.
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
pi_96037454
Wat is er precies OP aan brand? Ik vind hem voor een nieuwe hero juist vrij gebalanceerd. Gewoon ontwijken.
Conscience do cost.
pi_96037920
Bah, ik vind de changes op GP een beetje verdeeld.
Parrrley is nu best fijn, iets minder sterk en iets minder extra gold op kill, maar lagere cooldown en lagere manacost. Crit nog steeds hard endgame, en uiteindelijk krijg je meer gold ermee als je fatsoenlijk kunt last hitten.
Raise Morale is gebuffed, maar het feit dat je geen denies meer kunt doen is dan wel jammer.
Opzich een fijne change, had GP wel nodig imo.
Maar die ult, echt, het is nu zo goed als nutteloos. De slow percentage is flink generfed, de damage is omlaag en de aoe is twee-drie keer zo klein. Alles bij elkaar zorgt het ervoor dat vijanden zo uit je ult lopen zonder echt wat damage te krijgen.
Doe eens niet.
  woensdag 27 april 2011 @ 11:52:54 #288
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_96037926
Hij heeft best een flink bereik, en de damage overtime is best stevig, maar nogmaals het kan ook aan mijn tere champions liggen ;) (of aan mijn crappy noob speel manier :P)

Over Brand dan hè ;)
pi_96040848
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:52 schreef Nollem het volgende:
Hij heeft best een flink bereik, en de damage overtime is best stevig, maar nogmaals het kan ook aan mijn tere champions liggen ;) (of aan mijn crappy noob speel manier :P)

Over Brand dan hè ;)
Hij is best goed tegen squishies omdat ie een aardige burst heeft, maar veel van zijn skills kun je ontwijken. Als je veel 'danst', dus heen en weer loopt, kan hij lastiger voorspellen waar je heen gaat en raakt ie je minder vaak. Verder moet je niet tegen hem spelen met een squishy waarvan de range korter is dan die van brand. Tegen brand spelen met ryze of teemo is bijv. geen goed idee imo, omdat de range van Brand gewoon groter is waardoor je weinig tegen hem kan beginnen.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:46:57 #290
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_96042232
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Hij is best goed tegen squishies omdat ie een aardige burst heeft, maar veel van zijn skills kun je ontwijken. Als je veel 'danst', dus heen en weer loopt, kan hij lastiger voorspellen waar je heen gaat en raakt ie je minder vaak. Verder moet je niet tegen hem spelen met een squishy waarvan de range korter is dan die van brand. Tegen brand spelen met ryze of teemo is bijv. geen goed idee imo, omdat de range van Brand gewoon groter is waardoor je weinig tegen hem kan beginnen.
Ja dansen gaat in het begin nogal moeilijk met Tristana, wat mijn primary char zo een beetje is. De grote Gun die ze moet meeslepen, maakt haar niet snel :P
pi_96042400
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:16 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren 2 potjes gedaan met Brand. Best een fijne champ :) Moet nog ff wat oefenen, maar hij speelt fijn.
Eerst Q maxen, dan W en dan pas E ;)

Bijna iedereen maxed W eerst, maar Q is veel beter voor early harass. (De cooldown gaat omlaag, de damage omhoog en de mana cost blijft gelijk). Op die manier kun je op papier iedere 4,5 sec iemand stunnen.
  woensdag 27 april 2011 @ 14:19:33 #292
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_96043403
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:52 schreef Keselo het volgende:

[..]

Eerst Q maxen, dan W en dan pas E ;)

Bijna iedereen maxed W eerst, maar Q is veel beter voor early harass. (De cooldown gaat omlaag, de damage omhoog en de mana cost blijft gelijk). Op die manier kun je op papier iedere 4,5 sec iemand stunnen.
Ik pak juist W (enorme range+goed voor minions farm), E en dan op level 4 1 punt in Q.
Tegen een speler met een halve hersencel zul je namelijk je Q bijna nooit raken. Daarnaast heb je veel meer aan W en E in teamfights en ganks. Maar ik speel altijd mid met Brand.

Alleen tegen heroes die jou van dichterbij (zoals Zilean met bombs) proberen te harassen is Q echt nuttig.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:46 schreef Nollem het volgende:

[..]

Ja dansen gaat in het begin nogal moeilijk met Tristana, wat mijn primary char zo een beetje is. De grote Gun die ze moet meeslepen, maakt haar niet snel :P
Tjah, zowat iedereen is "OP" tegen Tristana. Op level 30 zie je haar dan ook eigenlijk niet meer. En als je haar ziet blijft er meestal niet veel van over :P.
pi_96047434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:19 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ik pak juist W (enorme range+goed voor minions farm), E en dan op level 4 1 punt in Q.
Tegen een speler met een halve hersencel zul je namelijk je Q bijna nooit raken. Daarnaast heb je veel meer aan W en E in teamfights en ganks. Maar ik speel altijd mid met Brand.

Alleen tegen heroes die jou van dichterbij (zoals Zilean met bombs) proberen te harassen is Q echt nuttig.

[..]

Tjah, zowat iedereen is "OP" tegen Tristana. Op level 30 zie je haar dan ook eigenlijk niet meer. En als je haar ziet blijft er meestal niet veel van over :P.
Q is een enorm snelle skillshot, makkelijk te raken en je pusht je lane tenminste niet zo. En echte teambattles heb je toch niet voor lvl 13, en dan heb je al lang je W gemaxed.

Net weer enorm hard gecarried met Maokai als jungler en full tank.

Tevens is Tristana early game een van de beste mid champions (de burst van E + ignite + eventueel nog de ult gaat helemaal nergens over) en lategame de beste carry (enorme range)

[ Bericht 4% gewijzigd door Keselo op 27-04-2011 16:01:47 ]
pi_96050327
W doet meer damage. De stun duration van Q gaat niet vooruit per level. W is veel makkelijker te raken, ook tijdens het lanen. W > Q
Conscience do cost.
pi_96053492
Ik heb brand nog niet gespeeld, maar ik ben zelden geraakt door een Q-skillshot tijdens de laning phase. Ik zou ook voor W gaan.
  woensdag 27 april 2011 @ 18:27:22 #296
309378 HeavensAxe
vochtige gnoe
pi_96053569
Rumble ^O^ ^O^
sup
  woensdag 27 april 2011 @ 18:41:01 #297
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_96054122
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef Keselo het volgende:

[..]

Q is een enorm snelle skillshot, makkelijk te raken en je pusht je lane tenminste niet zo. En echte teambattles heb je toch niet voor lvl 13, en dan heb je al lang je W gemaxed.

Tevens is Tristana early game een van de beste mid champions (de burst van E + ignite + eventueel nog de ult gaat helemaal nergens over) en lategame de beste carry (enorme range)
Over Brand zijn de meningen dan blijkbaar verdeeld. Maar dat Q makkelijk te raken is? Tegen wie? Tegenstanders die zo dom zijn om niet in de buurt van minions te blijven?

En waarom tel je ignite op bij Tristana, aangezien alle heroes die spell kunnen krijgen.
Ze kan early game inderdaad heel makkelijk 3/4 van iemand zijn health wegnemen, maar endgame is ze alleen de moeite waard als ze goed gefarmed/veel kills heeft. Zeker omdat het vooral single fire is.

Overigens is Brand nog min of meer iets 'gebuffed', hoewel dat een bug was. Tegen Nocturne (spellshield) of Vladimir (pool) was dat bijvoorbeeld heel irritant.
quote:
For consistency with other chain missiles, Pyroclasm no longer is consumed by spell shields.
Mijn build met Brand is trouwens Rod of Ages (mana crystal koop ik altijd eerst, voor de combi met health crystal), Sorcerer's shoes, Mejai's soulstealer, Will of Ancients, Rabadon's Deathcap & Rylai's Crystal Scepter (niet per se in die volgorde.)

En mooi dat Rumble 4800 punten is, hoef ik nog maar 1000 meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Thormodo op 27-04-2011 21:37:23 ]
pi_96071643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef Keselo het volgende:

[..]

Euh where to begin...

Regel 2 in LoL is farmers kopen eerder goeie gear en zijn dus effectiever. Dat heeft niets met lane pushen te maken, ga altijd eerst voor de spell waar je de meeste creeps mee kan killen. In brands geval dus W.

Verder is een champ "de beste" zulke onzin. Het is de speler die goed of niet goed is, niet een champ.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_96074619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef Thormodo het volgende:

Over Brand zijn de meningen dan blijkbaar verdeeld. Maar dat Q makkelijk te raken is? Tegen wie? Tegenstanders die zo dom zijn om niet in de buurt van minions te blijven?
Ik harass pas op het moment dat de minion wave van de tegenstander dood is, of wanneer ik een duidelijke health advantage heb en dus voor zijn minion wave kan staan. Het idee van een vroege Q is ook de lasthit potentie die je hebt zonder dat je meteen je hele minion wave pushed. En aangezien je lvl 5 W pas nodig hebt in teambattles, en deze pas zullen starten wanneer jij level 13-16 bent..
quote:
En waarom tel je ignite op bij Tristana, aangezien alle heroes die spell kunnen krijgen.
Ze kan early game inderdaad heel makkelijk 3/4 van iemand zijn health wegnemen, maar endgame is ze alleen de moeite waard als ze goed gefarmed/veel kills heeft. Zeker omdat het vooral single fire is.
Omdat Ignite een must is wanneer je tristana speelt.

Endgame is ze natuurlijk farmed, Tristana is een carry en moet zoveel mogelijk farm door de game heen pakken. 150+ minions rond de 20-25 minuten mag geen uitzondering zijn.

quote:
Overigens is Brand nog min of meer iets 'gebuffed', hoewel dat een bug was. Tegen Nocturne (spellshield) of Vladimir (pool) was dat bijvoorbeeld heel irritant.
Dit was omdat een spell shield de gehele missile tegen hield, en deze dan ook niet meer naar andere tegenstanders vloog, gewoon een hotfix die nodig was.

[ Bericht 4% gewijzigd door Keselo op 28-04-2011 00:35:19 ]
pi_96074779
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Ame_thyst het volgende:

Regel 2 in LoL is farmers kopen eerder goeie gear en zijn dus effectiever. Dat heeft niets met lane pushen te maken, ga altijd eerst voor de spell waar je de meeste creeps mee kan killen. In brands geval dus W.
:') Nee. Je hebt je auto attack om te last hitten, en dus eventueel je Q. W + E gebruik je alleen als de minions helemaal bij jouw turret zijn, zodat je er zoveel mogelijk alsnog krijgt. Je lane pushen is een slecht idee over het algemeen omdat je dan veel minder veilig bent, je wordt makkelijker geganked etc. Ik kan met gemak uit iedere wave 5/6 minions pakken zonder ooit een AoE spell te gebruiken, gewoon je kop erbij houden.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Verder is een champ "de beste" zulke onzin. Het is de speler die goed of niet goed is, niet een champ.
Het ligt veel aan de speler, maar natuurlijk is de ene champion beter dan de andere. Ze hebben toch allemaal andere skills? Het hangt natuurlijk wel van de situatie af, maar Tristana met haar escape, enorme range, healing debuff, knock back EN atk speed boost is gewoon (samen met corki) de carry die de meeste damage eruit kan knallen.

Dan moet je wel natuurlijk een juist team om je gebouwd hebben, en vaak staat de situatie eerder naar een Ashe of Miss Fortune.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')