Zit die niet in de rotation deze week? Krijg je dat hè.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef backgammon het volgende:
Zoveel matig/slechte Nasus spelers de laatste tijd.. beetje jammer als je zelf Nasus veel speelt en dan zo'n slechte in je team krijgt zzzzzzzz
Echt het toppunt, zat gisteren bij een AP nasus met wat spellvamp, die ervan overtuigd was dat het zo moest. Uiteindelijk wonnen we wel, maar die kerel had 2/11quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef backgammon het volgende:
Zoveel matig/slechte Nasus spelers de laatste tijd.. beetje jammer als je zelf Nasus veel speelt en dan zo'n slechte in je team krijgt zzzzzzzz
nouja, je moet wel weten wanneer je een fight ingaat, want je komt er niet meer uit. En als je teammates je niet ondersteunen word je hard geowned.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:13 schreef ems. het volgende:
Ik heb maar één keer nasus gespeeld en dat schandalig hard gewonnen. Gewoon beetje Q farmen en zodra je dan trinity force hebt smelt je gezichten.
Typisch zo'n champ die je nauwelijks kan opfokken
Een zwakheid gedeeld door alle champsquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En als je teammates je niet ondersteunen word je hard geowned.
Nouja met veel champs kun je nog wel wegkomen als je een foutje maakt of je teammates niet blijken te volgen. Met Nasus ben je gewoon hard de lul als dat gebeurt.quote:
Shen of Singed atm.quote:
Ik hou van Amumu. Hij kan snel junglen, goed ganken en kan met zijn ult een teamfight in jouw voordeel beslissen. Bovendien ook vrijwel unkillable late game en continue sustained dmg met sunfire cape + despair. Ik vind hem een beetje vergelijkbaar met singed, maar Amumu heeft een betere ult.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Shen of Singed atm.
Shen omdat hij een AoE taunt/escape tool heeft met een global teleport + shield en een low cooldown zelfshield, enorm zieke tank all in all.
Singed omdat hij vrijwel unkillable is (snel, veel hp) met een hoge damage output , een dikke slow en Fling om gelijk de carry van een team uit te schakelen.
Andere tanks redden het hierbij niet.
Een penta kill heb ik nog nooit gemaakt, verder dan quad ben ik nog niet gekomenquote:
Linkje?quote:
Game in eerste instantie opgenomen met LOLRecorder, een erg licht programma dat gewoon replays van je games bewaart. Daarna het moment via LOLRecorder opgenomen met Fraps.quote:Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Een penta kill heb ik nog nooit gemaakt, verder dan quad ben ik nog niet gekomen. Maar het blijft een kwestie van geluk en ik ben juist degene die vaak de assists binnensleept.
Welk programma gebruik je voor het capturen? Fraps/Camtasia? Bij Fraps had ik 'vroeger' altijd dat de framerate het nogal begaf en dat lijkt me zeker bij een spel als LoL niet echt bevorderlijk voor de prestaties.
[..]
Linkje?
http://www.lowlandlions.c(...)jor_Series-3637.htmlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |