Net nog even een potje en weer een leaver. Het andere team had er 3.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef ems. het volgende:
Ik heb wel leavers hier en daar gehad maar nooit opmerkelijk veel. Feeders daarintegen...

haha waarom nu halen? Ze was free2play! Eerst uitproberen en dan pas halen natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:13 schreef ems. het volgende:
Unlucky
Gister maar eens gek gedaan en nidalee gehaald (en de hele nacht mid geclaimed). Gelukkig lijkt ze een stuk moeilijker te spelen dan ze is. Na 1e potje totaal geoutplayed te zijn op mid even de schouders eronder gedaan en 5x achter elkaar gewonnen met topscores.
Zodra je die rageblade hebt wordt het allemaal wel erg makkelijk met nidalee.

Nouja op livestreams leek vlad mij ook fantastisch, maar ik kan er echt niet mee omgaan. Echt een dure miskoop voor mij (6300 IPquote:Op woensdag 6 april 2011 17:28 schreef ems. het volgende:
Mwa, ik had wat games op die livestream gezien van nerdshotGG waarin hij met nidalee mensen genadeloos billenkoek gaf en ik heb vaak genoeg tegen Nidalees gelaned om te weten dat ik het een leuke class zou vinden. Ik vind hem zelfs nog een stuk leuker dan ik had verwacht.
Trouwens, ik heb al zoveel van die livestream gezien dat ik eigenlijk wel van elke class weet hoe het ongeveer werkt, dus een miskoop zal ik niet snel begaan.
Leuk detail trouwens, Chu, volgens velen (inclusief mijzelf) de beste Heroes of Newerth speler, is overgestapt op LoL.
http://www.nationalesl.com/us/lol/news/155229/
Grappig, want toen ik nog HoN speelde keek ik altijd zíjn livestreams
 )
 )

Ik heb precies hetzelfde met Vladimir. Dat is één van de weinige heroes waar ik mensen monsterscores mee zie halen, maar waar ik gewoon totaal niks mee kanquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nouja op livestreams leek vlad mij ook fantastisch, maar ik kan er echt niet mee omgaan. Echt een dure miskoop voor mij (6300 IP)
 . (Ik heb hem dan ook niet gekocht ^.^).
. (Ik heb hem dan ook niet gekocht ^.^).

Tjah, er zijn zoveel heroes die in essentie heel simpel te spelen, maar waar veel mensen gewoon bagger mee zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef ems. het volgende:
Vlad is niet zo moeilijk. Gewoon de hele tijd Q spammen, regelmatig E, zo nu en dan W als je moet ontkomen en R als ze allemaal bij elkaar staan.
Een van de simpelere chams tbh. Vanaf level 9 is het helemaal een breeze. Zolang je maar geen gekke warmogs armor gaat halen etc.
 . Zoals dat voor mij bij Vlad het geval is. Maar ik zal hem nog eens een keer proberen als hij (ooit) weer F2P wordt.
. Zoals dat voor mij bij Vlad het geval is. Maar ik zal hem nog eens een keer proberen als hij (ooit) weer F2P wordt.

Nouja dat dusquote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Tjah, er zijn zoveel heroes die in essentie heel simpel te spelen, maar waar veel mensen gewoon bagger mee zijn. Zoals dat voor mij bij Vlad het geval is.
 Maar ik kan hem idd wel weer eens proberen. Moet wel zeggen dat het alweer flink lang geleden is.
 Maar ik kan hem idd wel weer eens proberen. Moet wel zeggen dat het alweer flink lang geleden is.

Ik vind het toch wel meevallen. Ik wil heus niet beweren dat ik pro ben (integendeel) maar het is zo makkelijk om een class te leren door gewoon goed te kijken wat ze tijdens een livestream doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Tjah, er zijn zoveel heroes die in essentie heel simpel te spelen, maar waar veel mensen gewoon bagger mee zijn. Zoals dat voor mij bij Vlad het geval is. Maar ik zal hem nog eens een keer proberen als hij (ooit) weer F2P wordt.

Ik kijk regelmatig livestreams maar ik krijg het bij sommige classes toch echt niet voor elkaar. De speelstijl van een poppetje moet je wel een beetje liggen namelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel meevallen. Ik wil heus niet beweren dat ik pro ben (integendeel) maar het is zo makkelijk om een class te leren door gewoon goed te kijken wat ze tijdens een livestream doen.
Kopieer wat pro's doen > Maak fouten > Leer > Verbeter wat de pro's doen > profit
Als je 1 of 2 matches van een goede vladimir flink onder de loep hebt genomen kan je, zonder vladimir ervaring, makkelijk heerschen op mid.

Daarom kijk je toch ook livestream, om te kijken of de speelstijl van een poppetje je ligt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig livestreams maar ik krijg het bij sommige classes toch echt niet voor elkaar. De speelstijl van een poppetje moet je wel een beetje liggen namelijk.

quote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef xminator het volgende:
hmm nog geen enkel hero pwned net zo hard als master yi

Totdat ie madreds bloodrazor haalt. Dan eet ie renekton voor ontbijt.quote:

Als hij geen health maar armor stackt haal je natuurlijk ghostbladequote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat dat bij een renekton die geen health stacked en ulti up heeft best tegenvalt. Een 18 AD yi met full items zal renekton best choppen, alles daarvoor is minder makkelijk.
Renekton kreeg trouwens wel wat (nodige) nerfjes in de patch. Alleen nog niet gespeeld want ik heb het even een beetje te leuk met afwisselen tussen shaco en nidalee!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |