Dat werkt idd heel goed, 2keer meer kans op ganks maar goed, dan moet je wel spelers hebben die het snappen en begrijp... wat vaak niet het geval is in Soloquote:Op maandag 14 maart 2011 18:10 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van 3 sololanes, een jungler en een roamer. Werkt in mijn games perfect, mits de bottomlaner geen retard is.
Mijn tweede champion ooit die ik kocht. Heb er vroeger ook veel mee gespeeld. Het leuke is dat hij als nuker goed is maar ook als dps.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:58 schreef WvdL het volgende:
hoor nooit eens iemand over blitzcrank, terwijl dat toch mijn favo is.
3 disables, lage cooldowns,
of vind niemand het leuk om een tank/support(/dps) te spelen met een skillshot?
Wat houdt een roamer in?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:10 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van 3 sololanes, een jungler en een roamer. Werkt in mijn games perfect, mits de bottomlaner geen retard is.
Een champion die erg gemakkelijk lanes kan ganken (of helpen te ganken) op low lvl zonder jungle buffs. Denk aan Alistar/Evelyn/Twitch/Maokai)quote:
Nog even korte toelichting: Evelyn en Twitch hebben stealth, waardoor de tegenstander lastig kan inschatten of je nou de lane uit bent of sneaky ergens snel even ganken bent. Alistar en Maokai hebben stuns waardoor je (eventueel in combinatie met summoner spells) makkelijk iemand kan ganken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Keselo het volgende:
[..]
Een champion die erg gemakkelijk lanes kan ganken (of helpen te ganken) op low lvl zonder jungle buffs. Denk aan Alistar/Evelyn/Twitch/Maokai)
Net eindelijk, na een queue van OVER 9000!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:08 schreef Keselo het volgende:
Kan er IEMAND in de EU servers komen trouwens? Bij mij is ie al constant down.
Epischquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Net eindelijk, na een queue van OVER 9000!!!
[ afbeelding ]
Die roaming style werkt volgens mij alleen in premades. Je teammates moeten wel snappen dat ook jij XP en gold nodig hebt en dus af en toe een lane voor je vrij moeten laten zodat jij solo XP kan krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Nog even korte toelichting: Evelyn en Twitch hebben stealth, waardoor de tegenstander lastig kan inschatten of je nou de lane uit bent of sneaky ergens snel even ganken bent. Alistar en Maokai hebben stuns waardoor je (eventueel in combinatie met summoner spells) makkelijk iemand kan ganken.
Op level 2 heeft alistar bijvoorbeeld al zijn stun en zijn knockback. Als hij op dat moment al begint met heen en weer lopen tussen verschillende lanes dwing je de tegenstander meer defensive te spelen en wards te kopen. Alistar loopt dan weliswaar XP en gold mis maar dat wordt 'gecompenseerd' omdat jij je team nog een extra solo lane gunt én je tegenstander makkelijk kan ganken en denyen.
Mwa, ik speel niet heel veel Alistar maar als ik het doe roam ik eigenlijk standaard. Ook als ik niet premade speel krijg ik meestal wel genoeg xp en gold binnen door af en toe even wat mee te pikken. Mid game kan je altijd nog compenseren voor je slechte farm en als je dan even vriendelijk vraagt of je top ofzo even mag solo farmen doen ze dat meestal wel. (tenzij je alleen maar hebt gefeed natuurlijk, dan wordt je geflamedquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die roaming style werkt volgens mij alleen in premades. Je teammates moeten wel snappen dat ook jij XP en gold nodig hebt en dus af en toe een lane voor je vrij moeten laten zodat jij solo XP kan krijgen.
Een roamer kan eigenlijk iedere champion zijn. Het hele idee van roamen is eigenlijk continu ganken en het de jungler van de tegenpartij zo moeilijk mogelijk maken. De ene champion is er beter in dan de andere. Goede voorbeelden bij Nunu, Alistar en een Evelyn inderdaad.quote:
Nouja de over 9000 was wel lollig bedacht. Wel jammer dat er niet zo'n dragonball z plaatje bij zit danquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Niks episch aan. 1h16 minuten nu.
Te lui om het werkelijke aantal weer te geven noem ik datquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nouja de over 9000 was wel lollig bedacht. Wel jammer dat er niet zo'n dragonball z plaatje bij zit dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk weer eens een leuke melee carry erbij (tryn werd ook zo saai). Die mij inderdaad erg nuttig lijkt om bijvoorbeeld Lux' mee af te maken.
De nieuwe patch zitten ook wel wat leuke dingen bij. Sona en Maokai zijn bijvoorbeeld gebuffed: http://eu.leagueoflegends.com/news/release-notes-v100113
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:36 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Te lui om het werkelijke aantal weer te geven noem ik dat.
En Nocturne heb ik ook gekocht. Eerste potje 50-0-0 gespeeld.Hoe kon ik Sona vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk weer eens een leuke melee carry erbij (tryn werd ook zo saai). Die mij inderdaad erg nuttig lijkt om bijvoorbeeld Lux' mee af te maken.
De nieuwe patch zitten ook wel wat leuke dingen bij. Sona en Maokai zijn bijvoorbeeld gebuffed: http://eu.leagueoflegends.com/news/release-notes-v100113. Mijn nieuwe favoriete champion (voor de 2e keer).
Blitz is een baas, alleen vele spelen hem als full-tank dat vind ik zo jammer. tri-force is zo heerlijk bij hem, boost alles wat hij heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:58 schreef WvdL het volgende:
hoor nooit eens iemand over blitzcrank, terwijl dat toch mijn favo is.
3 disables, lage cooldowns,
of vind niemand het leuk om een tank/support(/dps) te spelen met een skillshot?
Ik speel blitz ook als full tank (2 hearts of gold, glacial shroud en merc threads asap, daarna beetje je items op het team van de tegenstander afstellen. Je ult doet zat dmg zonder enig item en voor de rest ben je alleen in het team voor de pulls en de knock-ups. Hoe meer je er kan gebruiken hoe beter. Die 2 hearts of gold zijn om de slechte early farm goed te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef backgammon het volgende:
[..]
Blitz is een baas, alleen vele spelen hem als full-tank dat vind ik zo jammer. tri-force is zo heerlijk bij hem, boost alles wat hij heeft.
Ik speel hem altijd erg veel als hij free-champ is, misschien toch maar eens unlocken
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:36 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Te lui om het werkelijke aantal weer te geven noem ik dat.
En Nocturne heb ik ook gekocht. Eerste potje 50-0-0 gespeeld.Maokai kan nu zowaar nuttig wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk weer eens een leuke melee carry erbij (tryn werd ook zo saai). Die mij inderdaad erg nuttig lijkt om bijvoorbeeld Lux' mee af te maken.
De nieuwe patch zitten ook wel wat leuke dingen bij. Sona en Maokai zijn bijvoorbeeld gebuffed: http://eu.leagueoflegends.com/news/release-notes-v100113Kwam tot dusverre bijna alleen maar feedende Maokai's tegen. En die nieuwe champ is wel erg grappig, vooral zn ult. Heb er nog niet mee gespeeld maar heb hem wel al vaak tegen me gehad en bij me in het team. Een goede speler maakt inderdaad continue squishies af, kun je een heel team mee ontregelen.
Vicariously I live while the whole world dies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |