Hij is toe aan een nieuwe skin/model -_-quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef MeneerBob het volgende:
Altijd leuk hoe mensen opmerkingen maken over je taric of the fifth age skin
Tristana zou ik niet doen, want die kun je gratis krijgen via facebookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef Zolcon het volgende:
Al 6 potjes achter elkaar gewonnen met Sivir! ze is best wel OP...
mid/endgame haal je towers zo down en alle minions gaan ook in 1 seconde dood. Begin kan alleen soms lastig zijn maar dan gewoon geduldig blijven.
Heb nu 1500 IP wat is een goede en leuke champion om te kopen. Ik dacht aan tristiana, iemand een idee?
Dank je ! bespaart me toch IP.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Tristana zou ik niet doen, want die kun je gratis krijgen via facebook(verder is ze sowieso nogal meh). Dat Sivir OP is valt wel mee, ze kan wel erg veel schade doen, maar ze is ook zo dood in teamfights. Lees het vorige topic eens door, daar zijn wel een hele zooi heroes aangeraden
. League of Legends #2
https://eu.leagueoflegends.com/facebook
Maar niet zo handig om mee te beginnen aangezien hij best squishy is en redelijk traag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:22 schreef Slickk het volgende:
Corki is wel fun om te spelen, wegrennende vijanden maken geen schijn van kans dankzij al die kogels.
Als je proactief bezig bent met blijven bewegen kan je sneller inspelen op eventuele moves of skillshots van je tegenstander. Ik vond dat in het begin bij HoN ook al verdacht maar nadat ik het zelf ben gaan doen merk je toch wel dat het verschil uitmaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Albert86 het volgende:
Waarom klikken die lui in die filmpjes zo belachelijk vaak? Alsof je champion daardoor sneller gaat lopen ofzo
Dat dacht ik eerst ook, toen nam ik een game van mijzelf op en toen ik hem terugkeek bleek dat ikzelf net zoveel klik.. Volgens mij klik je veel meer dan dat je denktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Albert86 het volgende:
Waarom klikken die lui in die filmpjes zo belachelijk vaak? Alsof je champion daardoor sneller gaat lopen ofzo
Renekton is een beetje half/half, soms is hij goed en soms ook niet. Ik vond hem vooral leuk, omdat hij redelijk vernieuwd is t.o.v. de andere heroes. Maar ik zou op level 12 eerst een paar andere kopen, zeker omdat hij eigenlijk veel te duur is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef Fipotje het volgende:
Is Renekton een beetje leuke champ(of te doen voor een lvl 12) door die IP boost heb ik genoeg ip ervoor bijna, en filmpjes etc spreken me wel aan, maar ijs een beetje duur als het niks is
Ik vind jarvan vet! Speel hem als tank/support. Niet te killen en geweldige cc voor assists.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Renekton is een beetje half/half, soms is hij goed en soms ook niet. Ik vond hem vooral leuk, omdat hij redelijk vernieuwd is t.o.v. de andere heroes. Maar ik zou op level 12 eerst een paar andere kopen, zeker omdat hij eigenlijk veel te duur is.
Jarvan IV heb ik ook maar gekocht, omdat hij er zo leuk uit zag en ook weer vrij vernieuwd is. Met een DPS build vind ik hem nog niet echt overtuigend, maar als tank vind ik hem wel vet. 6-0-7 en 7-5-18 als tank.
Half half? Renekton is 100% prima sinds de patch, met hem heb ik dan ook mijn hoogste win %. Wanneer zou hij niet goed zijn dan? Je kan hem tanky maken, dps (geen echte carry) of mijn persoonlijke favoriet: Hybrid. Juist door die flexibiliteit past hij in heel veel comps.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Renekton is een beetje half/half, soms is hij goed en soms ook niet. Ik vond hem vooral leuk, omdat hij redelijk vernieuwd is t.o.v. de andere heroes. Maar ik zou op level 12 eerst een paar andere kopen, zeker omdat hij eigenlijk veel te duur is.
Half/half als in de zin van de helft van de Renektons zijn goed, de andere helft zuigt zwaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Half half? Renekton is 100% prima sinds de patch, met hem heb ik dan ook mijn hoogste win %. Wanneer zou hij niet goed zijn dan? Je kan hem tanky maken, dps (geen echte carry) of mijn persoonlijke favoriet: Hybrid. Juist door die flexibiliteit past hij in heel veel comps.
Hij kan makkelijk solo lanen, zelfs 1v2 is niet moeilijk voor hem en als je hem in lane stopt met bijvoorbeeld een lux is de first blood zo binnen!
Veel samen met een vriend gelaned die allistar speelt trouwens. Beste counter tegen jarvan's ult, en die zie je toch in elke game
Ik vrees dat dat een eigenschap is die de meeste champs gemeen hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Half/half als in de zin van de helft van de Renektons zijn goed, de andere helft zuigt zwaar.
heeft ook te maken met last-hitten denk ik, ikzelf klik ook veel, word steeds erger door het spel heenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:53 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, toen nam ik een game van mijzelf op en toen ik hem terugkeek bleek dat ikzelf net zoveel klik.. Volgens mij klik je veel meer dan dat je denkt
Mjah de EU servers zijn een stuk minder stabiel dan de US-servers. Staat tegenover dat je bij de US servers een ping van 200+ hebt en dus een beetje lag.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:58 schreef Monolith het volgende:
Best nog buggy trouwens, half uur geleden een potje afgerond, eruit geflikkerd en nu zit ik vast in een game in progress die er helemaal niet meer is.
Ik krijg het niet eens voor elkaar om een US account te maken, krijg gewoon geen bevestigings e-mail.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah de EU servers zijn een stuk minder stabiel dan de US-servers. Staat tegenover dat je bij de US servers een ping van 200+ hebt en dus een beetje lag.
edit: net met backgammon een game gestart. Crasht en kom er niet meer in. Zal wel weer een leave worden. Sorry, backgammon. Kutspel af en toe.
Ach ja, ik heb nog wat werk liggen waar ik eigenlijk geen zin in heb..als ik eruit word geknikkerd is dat nog een optie.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:24 schreef nyny83 het volgende:
Niet doen! Hij gaat echt waardeloos nu. Je krijgt gegarandeerd een leave of loss forgiven gepaard met een hoop frustratie.
Janna maar even unlocked. Eerst eens rustig wat guides lezen voordat ik die aanraak.quote:
Janna is toch wel mijn favoriete support. Nou speel ik zelf geen support maar om mee in de lane te staan zeg maarquote:Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Janna maar even unlocked. Eerst eens rustig wat guides lezen voordat ik die aanraak.
Zoals Thormodo al zei, Sona. Wat makkelijker om te spelen en moeilijker om mee te falen. Misschien wat leuker als speler om mee te beginnen als support. Zelf heb ik er als ik er mee speel nog steeds veel plezier aan.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Janna is toch wel mijn favoriete support. Nou speel ik zelf geen support maar om mee in de lane te staan zeg maar
Kayle bevalt me iets beter dan Soraka moet ik zeggen. In die newbie potjes kan ik de meeste 1v1s nog wel winnen met Kayle en als ze echt slecht zijn ook nog wel 1vs2 een lane makkelijk houden en kills halen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Janna is toch wel mijn favoriete support. Nou speel ik zelf geen support maar om mee in de lane te staan zeg maar
Yupquote:Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef Monolith het volgende:
Moet je trouwens voor de US version een andere client downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |