Ik vind Ashe echt de vervelendste autoattack animation hebben van alle champs, daarom mis ik altijd veel te veel last hitsquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef ems. het volgende:
[..]
. In het begin makkelijk lasthitten met een sterke auto attack
Fantastische harassment aan het begin, maar als de tegenstander +2 boots heeft raak je 0 meer als hij een beetje competent is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:49 schreef ems. het volgende:
Ik vind caitlyn nog steeds niet bijzonder heel eerlijk gezegd. Alleen irritant om als melee tegen te lanen early game door die grote range en harde harass.
Ik zie eigenlijk uitsluitend AP sion's. Laatste kwam ik een keer een gefarmde AD sion tegen in de 3on3. Misschien vond ik die nog wel enger
Als Akali al snel mejai's stacks kan verzamelen vind ik haar echt unstoppablequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:15 schreef totalvamp het volgende:
Laatste 20 games alleen maar als akali gespeeld
ging behoorlijk goed als mijn team tenminste hersenen had.
flink wat potjes 20/5/10 enzo ook vaak genoeg 3+ champs vermoord in mijn eentjedat krijg je als je gefeed wordt met de start
Altijd leuk als ze niet weten wat ze met je aan moeten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:15 schreef totalvamp het volgende:
Laatste 20 games alleen maar als akali gespeeld
ging behoorlijk goed als mijn team tenminste hersenen had.
flink wat potjes 20/5/10 enzo ook vaak genoeg 3+ champs vermoord in mijn eentjedat krijg je als je gefeed wordt met de start
Soraka = Healquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef totalvamp het volgende:
Ligt eraan welke champs ik in mijn team heb. Met een soraka/nunu/zilean ben ik best wel unstoppable
Ik vind het altijd leuk als er 3 achter me aan zitten en ik heb low health -> dustcloud -> ulti op verste weg -> de andere kant op rennenvaak zat trappen ze erin xD
Goed idee, ik pas hem even aanquote:MIsschien een nummertje 2 in de tt?
Ja ik gebruik vaak dust om mijn team te helpen weg rennen, maar het is goede afleiding omdat ze vaak denken dat je erin zitquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef backgammon het volgende:
[..]
Soraka = Heal
Zilean = 2nd Chance
Nunu = Slow
Maakt niet uit welke carry je speelt, je owned.
Dustcloud word alleen maar een slow als je team een beetje hersenen heeft
Idd, het is ook een goeie slow hoor, ik baal altijd als ik chase en krijg die circle voor mn voetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja ik gebruik vaak dust om mijn team te helpen weg rennen, maar het is goede afleiding omdat ze vaak denken dat je erin zit
Verder kan je de link in de OP beter veranderen naar: http://eu.leagueoflegends.com/ (dus niet de Amerikaanse).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:33 schreef J3wphin het volgende:
Turrents?Geachte backgammon, er staat een spelfout in de OP. Turrents moet namelijk turrets zijn.
haha, nooit in de gate gehad dat het turret was, bedankt Thormodo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:49 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Verder kan je de link in de OP beter veranderen naar: http://eu.leagueoflegends.com/ (dus niet de Amerikaanse).
En eigenlijk moeten we even een lijstje maken met FOK!ers:
Thormodo - Thormodo
Nu 3 potjes gedaan met Renekton 8-1-7 , 5-4-9 & 4-2-12 (allemaal wins). Hij is inderdaad vrij snel dood te krijgen in teamfights, maar met een dubbele dash kan je een aardig eindje vluchten.
Ik zat ook in een losing streak. 10 games ofzo verloren, daarna maar weer eens Soraka opgepakt, en zit nu weer in een winning streak (op een game na ofzo).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef backgammon het volgende:
zo, heerlijke 6 lose streak.
te veel "noobs" die zomaar een guide volgen of totaal niet weten hoe ze moeten spelen met welke champ dan ook :/
Ik krijg het echt niet voor elkaar om een knappe Soraka te bouwen. Je hebt geen escape en behalve je ult healt alles maar 1 poppetje. In een teamfight kun je dus proberen degene te healen die gefocussed wordt, maar dat is echt zijn dood met 0,5 seconden uitstellen. Vervolgens heb je geen enkel ontsnappingsmechanisme, dus als je zelf gefocussed wordt is het gelijk klaar. Daarbuiten geen noemenswaardige damage en geen crowd control skill zoals de Ult van Janna. Ik snap het niet... Welke items bouw jij? Kan ik dat ook eens proberen.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:16 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik zat ook in een losing streak. 10 games ofzo verloren, daarna maar weer eens Soraka opgepakt, en zit nu weer in een winning streak (op een game na ofzo).
Goeie build, ik heb net zo iets, ligt er aan of ik soul shroud neem of niet anders vergeet ik de Shurelya en ga ik voor Visage.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:32 schreef Necrodeath het volgende:
Sowieso haal ik altijd wards, en heb ik Clairvoyance en Ghost.
Ik zie daardoor ook eigenlijk altijd wanneer het andere team een gank gaat proberen op me.
Ik begin met of een Health Crystal, of zo'n mana regen pendant + ward + health pot.
Daarna boots1, en Shurelya's Reverie afmaken. Mijn silence icm Shurelya's betekent dat ik early/mid game niet/nauwelijks dood ga, en het helpt je team om weg te rennen/om runners in te halen.
Ionian boots maken, en vanaf hier is het eigenlijk per game verschillend.
Gaat het heel goed, en ga je niet dood, dan haal ik een Mejai's.
Tegen veel casters: Banshees. Tegen veel phys dps, Hourglass.
Ionian + Shurelya's + Masteries zit je al rond de 37-38% CDR.
Goeie runes heb ik nietNiet genoeg IP atm. Speel met ArPen rood, dodge yellow, mana5/lvl blues en health quints.
Mana buffsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:24 schreef R4ven het volgende:
Nieuwe patchnotes...
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=485937
De runes zijn generfed, dus netto komt het zo'n beetje op 0 uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:38 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Mana buffs... voor de rest niet zo verrassend.
Nadeel is dan wel dat je wel helemaal bij lvl 1 moet beginnen. Of niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef nyny83 het volgende:
Kom op de US servers spelen dan. Je kan ze naast elkaar isntalleren, mits in een andere map.
Yup, dat dan weer wel. Maar ze weten gauw genoeg dat je een smurf account bent dus dan wordt je vanzelf aan mensen gekoppeld die ook zo'n account hebben. Het niveau is dus niet eens heel veel lager.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:30 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Nadeel is dan wel dat je wel helemaal bij lvl 1 moet beginnen. Of niet?
Ja dat zalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup, dat dan weer wel. Maar ze weten gauw genoeg dat je een smurf account bent dus dan wordt je vanzelf aan mensen gekoppeld die ook zo'n account hebben. Het niveau is dus niet eens heel veel lager.
Ja die. Net weer een potje gedaan met Renekton en had een score van 27/4/5. Bij de tegenpartij zat ook een Renekton, maar die had echt een beroerde scorequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef nyny83 het volgende:
Renekton heet 'ie. Evil broertje van Nasus. Ik kan er niet mee overweg terwijl ik met Nasus juist behoorlijk ok ben.
Lane renekton's zijn zo dood in mijn games, maar ik speel dan ook in een vieze Taric+Swain lanecomboquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:26 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja die. Net weer een potje gedaan met Renekton en had een score van 27/4/5. Bij de tegenpartij zat ook een Renekton, maar die had echt een beroerde score
Die is wel vies ja. Een stun, een snare, een slow, redelijke nuke damage en healingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:50 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Lane renekton's zijn zo dood in mijn games, maar ik speel dan ook in een vieze Taric+Swain lanecombo.
Iedere lane met een Taric is gewoon kut. Aangezien Taric epic is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die is wel vies ja. Een stun, een snare, een slow, redelijke nuke damage en healingZou er niet graag tegen staan.
Zelf stond ik laatst met een Amumu en nog een andere melee tegenover Kassadin en Zilean. Ook niet leuk... die gasten hebben beide een enorm goede range met hun harass skill zodat je gewoon dik out-farmed wordt. Ik heb het maar laten staan omdat onze top lane onwijs ownde en ons uiteindelijk door de game heen carrie-de, maar leuk was anders
Singed is juist een supergoede champion!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Slickk het volgende:
Vandaag gelukt om op Mac werkend te krijgen, Europese server. Beginneling dus ik probeer allerlei champions uit en qua items/runes/skills is het erg overweldigend in het begin. Renekton ging het makkelijkst, gozer met die posion-ding op z'n rug vond ik echt maar niks en Zilean vond ik wel oké maar niet heel boeiend.
Iemand nog beginnerstips?Wat wel of juist niet te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |