abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91595114
Hmm... kon niet patchen, had daarom ff een manual fix gedaan die op het eerste gezicht leek te werken. Als ik een game startte kreeg ik echter een error message. Spel eraf gegooid, laatste versie gedownload. Als ik nu echter wil installeren krijg ik deze message:

Feature transfer error
Feature: Disk<1>
Component: Disk<1>Disk1 Files(1)
File: C:\Program Files\Installshield Installation Information\{918A9082-6287-4D25-9002-5E5D5E4971CB}\
Error: Toegang geweigerd.
;(
Iemand enig idee hoe dit te fixen?
I'm the motherfucking baboon
pi_91601223
Vaag, zegt me helemaal niks.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_91603662
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef Saak het volgende:
Dat balanceren faalt hem ook, moeten ze eens kijken hoevaak urgot wordt gespeeld. die faalt hem dus gewoon hard en zo zijn er meer. En altijd als ze champs nerfen worden andere (oude) champs weer vanzelf beter. Zo is alistar nu ineens speelbaar, terwijl die back in the old days nooit werd gespeeld
Urgot is een prima champion op het moment hoor. Caitlyn buff heeft het ook wel aardig gedaan.

Van mij mogen ze ook wel meer tijd aan de nieuwe map, replay functie e.d. besteden, champions zijn er voorlopig wel genoeg (alhoewel ik geen nee zou zeggen tegen wat nieuwe tanks en supports, in plaats van constant al die kut mêlee, ranged en mages...
pi_91603794
Na flink wat spelletjes vrees ik dat ik moet concluderen dat Renekton een beetje een losse flodder is. Hij kan niet echt goed tanken of damage doen behalve als hij -belachelijk- veel gefarmed heeft (en dan bedoel ik meer dan bijv. een ashe) en zelfs dan is zijn tanken en damage slechts sub-par.

Probleem als je full damage gaat is dat je gefocussed wordt en zonder problemen down gaat en als je vol tanking gaat dat je gewoon genegeerd wordt.

Een kruising tussen de twee heeft alleen nog maar een lulligere uitwerking. Met 50/50 tank/dps hybrid ben je lategame namelijk alsnog veels te squishy en je damage is dan eigenlijk niet-bestaand.

Het is dus eigenlijk een soort carry die mid-game op zijn piek is (mits hij de early farm heeft gehad) en daarna al snel zijn nut verliest. En in alle rollen die hij speelt/kan spelen wordt hij makkelijk overstemd door andere champions.

Vroege conclusies, ik weet, maar het zou mij niets verbazen als hem enkele bufjes te wachten staan de volgende patch.
Conscience do cost.
pi_91616672
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:02 schreef ems. het volgende:
Na flink wat spelletjes vrees ik dat ik moet concluderen dat Renekton een beetje een losse flodder is. Hij kan niet echt goed tanken of damage doen behalve als hij -belachelijk- veel gefarmed heeft (en dan bedoel ik meer dan bijv. een ashe) en zelfs dan is zijn tanken en damage slechts sub-par.

Probleem als je full damage gaat is dat je gefocussed wordt en zonder problemen down gaat en als je vol tanking gaat dat je gewoon genegeerd wordt.

Een kruising tussen de twee heeft alleen nog maar een lulligere uitwerking. Met 50/50 tank/dps hybrid ben je lategame namelijk alsnog veels te squishy en je damage is dan eigenlijk niet-bestaand.

Het is dus eigenlijk een soort carry die mid-game op zijn piek is (mits hij de early farm heeft gehad) en daarna al snel zijn nut verliest. En in alle rollen die hij speelt/kan spelen wordt hij makkelijk overstemd door andere champions.

Vroege conclusies, ik weet, maar het zou mij niets verbazen als hem enkele bufjes te wachten staan de volgende patch.
Ik ben het op zich wel met je eens, behlave dan dat Ashe een goede farmer zou zijn :P
Hij wordt inderdaad óf genegeerd, óf is te squishy om te staan melee DPSen en brengt geen utility ter compensatie.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef ems. het volgende:
Dat heeft vaak ook meer te maken met de spelers dan met buffs/nerfs.

Mijn voornaamste punt van kritiek is dat pvp.-fucking-net. Wat een waardeloos systeem :')
Adobe AIR :')

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 00:15 schreef Fruitsalade het volgende:
Hmm... kon niet patchen, had daarom ff een manual fix gedaan die op het eerste gezicht leek te werken. Als ik een game startte kreeg ik echter een error message. Spel eraf gegooid, laatste versie gedownload. Als ik nu echter wil installeren krijg ik deze message:

Feature transfer error
Feature: Disk<1>
Component: Disk<1>Disk1 Files(1)
File: C:\Program Files\Installshield Installation Information\{918A9082-6287-4D25-9002-5E5D5E4971CB}\
Error: Toegang geweigerd.
;(
Iemand enig idee hoe dit te fixen?
Iets anders dan uitvoeren als admin (daar lijkt het wel op aan de error te zien) zou ik niet kunnen verzinnen..
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_91619802
Nasus buffed O+

Q = +3 per kill ( heb al een +300dmg game gehad lol
Mov speed 320 naar 325 :D
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_91621189
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef Thas het volgende:

[..]

Ik ben het op zich wel met je eens, behlave dan dat Ashe een goede farmer zou zijn :P

Ik heb nooit gezegd dat ashe een goede farmer zou zijn. Wel heeft ashe een goede farm nodig voordat ze kan carryen. Net als Renektor dus maar die heeft nog een stuk meer nodig dan ashe voordat zijn damage gaat 'opvallen'.

Als toevoeging wil ik trouwens wel zeggen dat ashe ook echt geen slechte farmer is. In het begin makkelijk lasthitten met een sterke auto attack, en met wat items clear je creepwaves vrij makkelijk icm volley.

[ Bericht 12% gewijzigd door ems. op 20-01-2011 21:00:40 ]
Conscience do cost.
pi_91648101
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat ashe een goede farmer zou zijn. Wel heeft ashe een goede farm nodig voordat ze kan carryen. Net als Renektor dus maar die heeft nog een stuk meer nodig dan ashe voordat zijn damage gaat 'opvallen'.

Als toevoeging wil ik trouwens wel zeggen dat ashe ook echt geen slechte farmer is. In het begin makkelijk lasthitten met een sterke auto attack, en met wat items clear je creepwaves vrij makkelijk icm volley.
Enige nadeel aan volleyen vind ik dan weer dat je keihard door je mana heen vreet dus dat doe ik niet zo heel veel (eigenlijk alleen als ik tegelijkertijd ook mn tegenstander kan harassen). Ik wil tenslotte wel mana voor mn ult overhouden :D
pi_91648113
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef backgammon het volgende:
Nasus buffed O+

Q = +3 per kill ( heb al een +300dmg game gehad lol
Mov speed 320 naar 325 :D
Mjah toevallig laatst ook weer even geprobeerd, maar ik kwam niet echt aan farmen toe door mijn lanemate. Merkte dus weinig verschil helaas :P
pi_91648786
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:26 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Enige nadeel aan volleyen vind ik dan weer dat je keihard door je mana heen vreet dus dat doe ik niet zo heel veel (eigenlijk alleen als ik tegelijkertijd ook mn tegenstander kan harassen). Ik wil tenslotte wel mana voor mn ult overhouden :D
In de laning phase (ervanuitgaand dat je óf op mid zit, of aan het lanen bent met hard support als bijv. janna) moet je die volley ook helemaal niet gebruiken om te farmen. Daarmee push je de lane alleen maar onder de toren van de tegenstander waardoor je makkelijk gegankt kan worden en het lastiger zal hebben om te last hitten.

Verder raad ik aan om op elke ranged carry (of iig, MF en ashe) die mana gebruikt in de gele slots mana regen runes te nemen. Dan kan je je skills early game een stuk vrijer gebruiken om te harrassen.

Zonder dat loop je als ashe idd snel leeg qua mana.
Conscience do cost.
pi_91650240
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef ems. het volgende:

[..]

In de laning phase (ervanuitgaand dat je óf op mid zit, of aan het lanen bent met hard support als bijv. janna) moet je die volley ook helemaal niet gebruiken om te farmen. Daarmee push je de lane alleen maar onder de toren van de tegenstander waardoor je makkelijk gegankt kan worden en het lastiger zal hebben om te last hitten.

Verder raad ik aan om op elke ranged carry (of iig, MF en ashe) die mana gebruikt in de gele slots mana regen runes te nemen. Dan kan je je skills early game een stuk vrijer gebruiken om te harrassen.

Zonder dat loop je als ashe idd snel leeg qua mana.
Mjah runes helpen wel al een hoop denk ik inderdaad. Ik heb nog niet genoeg IP verzameld om 3 runepages vol te hebben en aangezien ik vooral melee en/of tank speel heb ik in geel dodgerunes genomen. Rood heb ik attack speed (achteraf dom, had armor pen. moeten nemen) en blauw cooldown reduction. Quints zijn flat HP (32,4 per stuk).
pi_91650537
Hehe, ja daar kom je uiteindelijk wel. Ik heb ook lang gedaan over mijn runes maar ik heb nu in ieder geval voor Mana Carry en Geen-mana carry en Tryndamere (full crit) een volle runepage.

Wereld van verschil ;o
Conscience do cost.
pi_91650958
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:49 schreef ems. het volgende:
Hehe, ja daar kom je uiteindelijk wel. Ik heb ook lang gedaan over mijn runes maar ik heb nu in ieder geval voor Mana Carry en Geen-mana carry en Tryndamere (full crit) een volle runepage.

Wereld van verschil ;o
Mjah dat merkte ik wel toen ik ze ging kopen ja. Heb rond lvl20 echt een behoorlijke dip gehad qua wins omdat ik steeds tegen levels 20+ kwam die al flink wat runes hadden terwijl ik nog helemaal niets had (wilde alleen tier 3 runes kopen). Bijna elke 1v1 early verloor ik dus nipt terwijl het later een stuk meer in balans was. Dat snowballt aardig door in de game, dus dan gaan je potjes vaak ook een stuk lekkerder.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:11:48 #289
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91666945
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah dat merkte ik wel toen ik ze ging kopen ja. Heb rond lvl20 echt een behoorlijke dip gehad qua wins omdat ik steeds tegen levels 20+ kwam die al flink wat runes hadden terwijl ik nog helemaal niets had (wilde alleen tier 3 runes kopen). Bijna elke 1v1 early verloor ik dus nipt terwijl het later een stuk meer in balans was. Dat snowballt aardig door in de game, dus dan gaan je potjes vaak ook een stuk lekkerder.
persoonlijk vind ik niet echt dat runes het verschil maken tussen win/lose early game ( op +Flat HP na misschien) later @ 16 dan merk je het wel want dan zijn de meeste runes bijna volledig aktief.

Gistere weer even gelachen, iedereen baalde dat ik Soraka had gekozen, lol :P
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:27:06 #290
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_91667487
Hmm, tot zover een paar potje met en tegen Renekton gespeeld. Ziet er uit als een toffe hero die helaas is (half)doodgenerfed voordat hij überhaupt is gereleased. Ik heb nu 6298 IP, maar ik denk dat ik liever Heimerdinger en Nasus of zo koop.

Caitlyn is nu (na de buffs) trouwens wel redelijk prima mee te spelen. Zelfs al een paar keer "OP" genoemd, hoewel dat dan weer nergens op slaat :P.

[ Bericht 10% gewijzigd door Thormodo op 22-01-2011 17:50:36 ]
pi_91698511
Caitlyn is altijd free food voor mijn ap sion :)
En sion lust graag ook renekton, mf, irilea, leblanc, etc. allemaal te squishy en te faal champs.
Ashe kan me nog slowen en/of stunnen en op afstand blijven
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_91707557
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:07 schreef Saak het volgende:
Caitlyn is altijd free food voor mijn ap sion :)
En sion lust graag ook renekton, mf, irilea, leblanc, etc. allemaal te squishy en te faal champs.
Ashe kan me nog slowen en/of stunnen en op afstand blijven
AP Sion is grappig :D Ben er niet supergoed mee, maar de burst die je daarmee kan doen is echt bizar :D
pi_91708128
Ik vind caitlyn nog steeds niet bijzonder heel eerlijk gezegd. Alleen irritant om als melee tegen te lanen early game door die grote range en harde harass.

Ik zie eigenlijk uitsluitend AP sion's. Laatste kwam ik een keer een gefarmde AD sion tegen in de 3on3. Misschien vond ik die nog wel enger :'(

[ Bericht 4% gewijzigd door ems. op 22-01-2011 16:23:57 ]
Conscience do cost.
pi_91709262
-dubbel-
Conscience do cost.
pi_91779691
Verotte spel man
pi_91782267
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:49 schreef ems. het volgende:
Ik vind caitlyn nog steeds niet bijzonder heel eerlijk gezegd. Alleen irritant om als melee tegen te lanen early game door die grote range en harde harass.

Ik zie eigenlijk uitsluitend AP sion's. Laatste kwam ik een keer een gefarmde AD sion tegen in de 3on3. Misschien vond ik die nog wel enger :'(
Ik heb Sion in beide varianten redelijk veel gespeeld en ik vind beide eigenlijk behoorlijk goed. AD heeft van zichzelf namelijk al een hoge AD door de enrage-skill, dus kan echt criticals gaan bouwen. En dan hit je bijna alles critical voor 400+ damage. Met je lifesteal ult ben je dan ook nog eens bijna unkillable en je team ook (Want hij healt ook iedereen om zich heen). AP Sion heeft weer een sterk shield wat je ook extra survivability geeft en een superhoge burst dmg om gelijk de carry van de tegenstander uit te schakelen.
pi_91839746
Pantheon in de gratis, ik maar eindelijk eens besloten om hem te proberen.

Eerste game 10-2
tweede game 23-4 :+

Meteen ff halen. Wat een geweldige champ. O+
Conscience do cost.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:40:51 #298
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91853601
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:57 schreef ems. het volgende:
Pantheon in de gratis, ik maar eindelijk eens besloten om hem te proberen.

Eerste game 10-2
tweede game 23-4 :+

Meteen ff halen. Wat een geweldige champ. O+
Panth is zo'n lekkere hoer om mee te spelen, je weet gewoon dat iedereen bang is om gestunned te worden door hem dat maakt hem zo leuk :P
pi_91859666
Ik wil ook met panth spelen, maar PC is down :'( Hopelijk morgenavond weer gefixd.
I'm the motherfucking baboon
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:42:16 #300
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_91954784
Ik heb Renekton toch maar gekocht. Eerst een potje custom gespeeld en daarna een echt potje gespeeld. Het is toch wel een geinige hero, aangezien je een AoE damage+lifesteal , een stun en een (double) dash ability hebt. Ik kom de laatste tijd ook steeds betere Renektons tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')