abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91469203
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef backgammon het volgende:
akali is -ok- gewoon Banshee hebben en misschien merc threads als ze irritant word.

maar goed, sommige mensen weten niet hoe ze andere champs moeten counteren.
Dat sowieso. Het is dan ook lekker pubstompen waar ik het over heb.
Conscience do cost.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:44:29 #252
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91469465
ik heb geen pubstomp champ.. misschien maar eens vlad masteren :b
hey sexy, ooohhh you already know!
  maandag 17 januari 2011 @ 19:47:44 #253
288943 Bav
Eigenlijk is het Knoei.
pi_91479401
Iemand nog wat tips voor een Sivir build. Heb wat guides bekeken, een aantal spraken me wel aan, maar heb nog geen build die voor mij perfect is.
Van Knoeierd. Weet je wel?
  maandag 17 januari 2011 @ 21:51:17 #254
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91488348
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Bav het volgende:
Iemand nog wat tips voor een Sivir build. Heb wat guides bekeken, een aantal spraken me wel aan, maar heb nog geen build die voor mij perfect is.
build.. ach AP en attspd werkt volgens mij nog steeds het beste
Aura hoer spelen werkt ook goed
pi_91488451
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Bav het volgende:
Ik main tegenwoordig Sivir en speel Berserker's Greaves (jaja, noob item) -> Youmuu's -> Black Cleaver -> Bloodthirster
En dan meestal een banshee's en als de game dan nog niet over is een 2e bloodthirster.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_91491782
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef backgammon het volgende:

[..]

Precies, gewoon lekker Stark en die defensive aura nemen.

@backgammon: ben je niet in de war met eve? Waarom zou je wards moeten plaatsen voor Akali?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_91493865
Als je Akali's invis circle vroeg counterd met invis wards heeft ze waarschijnlijk een heel lastige laning phase = minder harde mid/late game. Die invis is, zeker early game, haar enige defensive shit.

Het voornaamste probleem met akali is ook als ze vroeg kills krijgt voor haar soulstealer. Als die teveel gestacked wordt is Akali pas echt gevaarlijk en dán kan ze de game vrij makkelijk overnemen.
Conscience do cost.
  maandag 17 januari 2011 @ 23:17:59 #258
288943 Bav
Eigenlijk is het Knoei.
pi_91494160
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef backgammon het volgende:

[..]

AP? Alleen de Spiral Blade heeft hier effect op, toch?
Van Knoeierd. Weet je wel?
pi_91494193
AP sivir wordt sinds enkele nerfs geloof ik afgeraden.
Conscience do cost.
pi_91501158
Doe eens niet.
pi_91503053
Mjah idd.. vooral die dash door de jungle, dan ben je gewoon nooit te chasen.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:46:58 #262
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91521467
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef ems. het volgende:
Als je Akali's invis circle vroeg counterd met invis wards heeft ze waarschijnlijk een heel lastige laning phase = minder harde mid/late game. Die invis is, zeker early game, haar enige defensive shit.

Het voornaamste probleem met akali is ook als ze vroeg kills krijgt voor haar soulstealer. Als die teveel gestacked wordt is Akali pas echt gevaarlijk en dán kan ze de game vrij makkelijk overnemen.
dit
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:47:23 #263
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91521500
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Bav het volgende:

[..]

ik had het over Sivir.

[ Bericht 3% gewijzigd door backgammon op 18-01-2011 16:55:19 ]
pi_91524603
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Bav het volgende:

[..]

Yup, alleen Boomerang Blade schaalt met AP :) Daarom wordt Sivir ook vrijwel altijd AD/ArmorPen of Actives (Youmuus + Sword of the Divine) of aurahoer (ulti + starks + aegis) gebouwd.
Net weer een potje met Sivir met mijn build, fantastische DPS weer in teamfights. Met Ulti+Youmuu's doe je in teamfights rond lvl 12 net zoveel DPS als je 4 teammaten bij elkaar ^O^
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_91544838
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 04:39 schreef Necrodeath het volgende:

Ziet er best overpowered uit.
Is alweer generfd. Champion spotlight is dus geen realistische weergave van Renekton.

(daarbij moet ik toevoegen dat champion spotlights zo vaak onterecht worden gebruikt als bron hoe een hero te spelen)
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:20 schreef nyny83 het volgende:
Mjah idd.. vooral die dash door de jungle, dan ben je gewoon nooit te chasen.
De dash kan je alleen twee keer achter elkaar doen als je met de eerste dash damage doet. Meestal is dat niet het geval als je door muurtjes heengaat dus qua escape mogelijkheden kan je het het best vergelijken met tryndamere's spin.
Conscience do cost.
pi_91556219
Nog een LoL speler meldt, Lujan is de nick, lvl 30 met zo'n 1300 games, echt een veteraan :')

Ben op het moment bezig met Teemo trachten te spelen. Heb nooit veel met hem gehad omdat ik hem altijd associeerde met noobs, maar wanneer je hem goed speelt is het echt een toffe champion. Speel hem full AP (deathfire, deathcap, nashors, void, banshee met sorc / swiftness is voor mij ideaal. Teleport voor shroomganks en flash voor survivability. Waarschijnlijk de meest unieke champion in LoL :D
pi_91570296
Renekton O+

Ik ben nog een beetje aan het nooben en met specs aan het kloten maar ik vind hem erg leuk om te spelen. Ik moet nog wat meer potjes doen voordat ik kan concluderen of hij nou echt sterk is of niet, maar ik heb hem dan ook nog niet kunnen spelen met een competent team.
Conscience do cost.
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:41:00 #268
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91570551
ik ben LoL aan het updaten... zzzz
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:06:57 #269
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_91571463
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef backgammon het volgende:
ik ben LoL aan het updaten... zzzz
Zzzz? Dat duurt 10 seconden of zo -,-.
Ik heb nu 5300 IP, dus maar even wat bijhalen zodat ik Renekton kan kopen.

En in die Champions Spotlights laten ze eigenlijk nooit zien wat de zwakke punten zijn van heroes, dus lijken ze al snel overpowered.
pi_91578053
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Zzzz? Dat duurt 10 seconden of zo -,-.
Ik heb nu 5300 IP, dus maar even wat bijhalen zodat ik Renekton kan kopen.

En in die Champions Spotlights laten ze eigenlijk nooit zien wat de zwakke punten zijn van heroes, dus lijken ze al snel overpowered.
Doen ze expres, dan kopen mensen hem tenminste. En vervolgens falen ze hard. Is tot nu toe met bijna allemaal geweest sinds vlad.

Ik vind trouwens dat riot vet hard faalt. Ze moesten eens stoppen met champs maken, echt nieuwe champs komen er niet ze lijken teveel op andere of zijn een combinatie van andere, te weinig inspiratie.

Als ze nou eens tijd besteden aan die nieuwe map die ze VEEEEL te vroeg hebben aangekondicht of waarmee ze gewoon veeel te lang mee bezig zijn.
En de shop mogen ze ook wel eens wat sneller maken :(

Tis dat ze zo'n leuk spel hebben maar ze falen wel :+
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_91578183
Nouja, Renekton is wel degelijk anders dan andere heroes. Wel zou ik graag willen dat ze wat meer tijd stoppen in het balanceren, maps en shop maakt me eigenlijk vrij weinig uit.

Maar als ik het goed begrijp willen ze eerst een soort basislineup hebben van heroes voordat ze aan het balancen beginnen.

Enige sidenote is natuurlijk dat heroes ze veel geld opleveren, balanceren etc niet :')
Conscience do cost.
pi_91579377
Dat balanceren faalt hem ook, moeten ze eens kijken hoevaak urgot wordt gespeeld. die faalt hem dus gewoon hard en zo zijn er meer. En altijd als ze champs nerfen worden andere (oude) champs weer vanzelf beter. Zo is alistar nu ineens speelbaar, terwijl die back in the old days nooit werd gespeeld
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_91581190
Dat heeft vaak ook meer te maken met de spelers dan met buffs/nerfs.

Mijn voornaamste punt van kritiek is dat pvp.-fucking-net. Wat een waardeloos systeem :')

[ Bericht 58% gewijzigd door ems. op 19-01-2011 21:04:59 ]
Conscience do cost.
pi_91583637
Het is en blijft wel een gratis spel hè.
I'm the motherfucking baboon
pi_91586351
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Fruitsalade het volgende:
Het is en blijft wel een gratis spel hè.
Voor zover ik begreep wel een gratis spel wat meer dan genoeg inkomsten heeft om degelijke servers te laten runnen.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')