Dat sowieso. Het is dan ook lekker pubstompen waar ik het over heb.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef backgammon het volgende:
akali is -ok- gewoon Banshee hebben en misschien merc threads als ze irritant word.
maar goed, sommige mensen weten niet hoe ze andere champs moeten counteren.
build.. ach AP en attspd werkt volgens mij nog steeds het bestequote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Bav het volgende:
Iemand nog wat tips voor een Sivir build. Heb wat guides bekeken, een aantal spraken me wel aan, maar heb nog geen build die voor mij perfect is.
Ik main tegenwoordig Sivir en speel Berserker's Greaves (jaja, noob item) -> Youmuu's -> Black Cleaver -> Bloodthirsterquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Bav het volgende:
Iemand nog wat tips voor een Sivir build. Heb wat guides bekeken, een aantal spraken me wel aan, maar heb nog geen build die voor mij perfect is.
Precies, gewoon lekker Stark en die defensive aura nemen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef backgammon het volgende:
[..]
build.. ach AP en attspd werkt volgens mij nog steeds het beste
Aura hoer spelen werkt ook goed
AP? Alleen de Spiral Blade heeft hier effect op, toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef backgammon het volgende:
[..]
build.. ach AP en attspd werkt volgens mij nog steeds het beste
Aura hoer spelen werkt ook goed
ditquote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef ems. het volgende:
Als je Akali's invis circle vroeg counterd met invis wards heeft ze waarschijnlijk een heel lastige laning phase = minder harde mid/late game. Die invis is, zeker early game, haar enige defensive shit.
Het voornaamste probleem met akali is ook als ze vroeg kills krijgt voor haar soulstealer. Als die teveel gestacked wordt is Akali pas echt gevaarlijk en dán kan ze de game vrij makkelijk overnemen.
ik had het over Sivir.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Bav het volgende:
[..]
AP? Alleen de Spiral Blade heeft hier effect op, toch?
Yup, alleen Boomerang Blade schaalt met APquote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Bav het volgende:
[..]
AP? Alleen de Spiral Blade heeft hier effect op, toch?
Is alweer generfd. Champion spotlight is dus geen realistische weergave van Renekton.quote:
De dash kan je alleen twee keer achter elkaar doen als je met de eerste dash damage doet. Meestal is dat niet het geval als je door muurtjes heengaat dus qua escape mogelijkheden kan je het het best vergelijken met tryndamere's spin.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:20 schreef nyny83 het volgende:
Mjah idd.. vooral die dash door de jungle, dan ben je gewoon nooit te chasen.
Zzzz? Dat duurt 10 seconden of zo -,-.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef backgammon het volgende:
ik ben LoL aan het updaten... zzzz
Doen ze expres, dan kopen mensen hem tenminste. En vervolgens falen ze hard. Is tot nu toe met bijna allemaal geweest sinds vlad.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Zzzz? Dat duurt 10 seconden of zo -,-.
Ik heb nu 5300 IP, dus maar even wat bijhalen zodat ik Renekton kan kopen.
En in die Champions Spotlights laten ze eigenlijk nooit zien wat de zwakke punten zijn van heroes, dus lijken ze al snel overpowered.
Voor zover ik begreep wel een gratis spel wat meer dan genoeg inkomsten heeft om degelijke servers te laten runnen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Fruitsalade het volgende:
Het is en blijft wel een gratis spel hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |