abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91453482
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:15 schreef backgammon het volgende:
hebben jullie ook wel eens last van die dagen dat je gewoon totaal niet bakt?

Ik heb net van een 12win streak een 4lose streak gemaakt met SHEN echt vaag maarja, ben ook beetje teleurgesteld in die surgeon shen skin. :(

btw, nick: Subligar lvl30
Mjah win en lose streaks zijn bij mij aan de orde van de dag. Toevallig zelf ook in een mindere periode, verloor er laatst 6 op rij. En dat terwijl ik toch niet het idee heb dat ik slechter ben gaan spelen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_91455736
Sinds ik met mijn shen ben upgehookt met een of andere franse (!) akali heb ik niet meer verloren. Die gozer trekt hele teams uit elkaar :P
Conscience do cost.
pi_91456152
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:51 schreef ems. het volgende:
Sinds ik met mijn shen ben upgehookt met een of andere franse (!) akali heb ik niet meer verloren. Die gozer trekt hele teams uit elkaar :P
1 goede teamgenoot scheelt vaak al zo enorm veel. Al is het alleen maar om je frustratie niet teveel te laten oplopen. Bovendien heb je dan nog altijd 1 iemand die nuttig is in teamfights. Laatst ook weer een kutgame solo. Ik speelde met Garen (nog maar 1x eerder mee gespeeld, ging fantastisch met 9/2/15 ofzo) en ging weer aardig. Ik stond na een tijdje op 8/3/7 ofzo, maar ik had meer dan de helft van de kills van mijn team (geen steals), de rest van mn team stond allemaal negatief. In de teamfight fase kwamen we toen langzamerhand terug, tot het moment dat mijn team besloot dat het handig was om hun chogath met >9000 hp te gaan focussen. Ik kon lullen als Brugman, maar er veranderde niets. Het andere team focuste mij (ik was de beste speler van het team en lang niet zo tanky als chogath) en uiteindelijk stond ik op 8/8/11 toen we surrenderden.
pi_91456249
Garen was het eerste mannetje wat ik kocht. Ik dacht toen nog dat hij dps carry was :(

Maar true, daarom speel ik eigenlijk nooit meer solo.
Conscience do cost.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:44:15 #245
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91460328
akali is -ok- gewoon Banshee hebben en misschien merc threads als ze irritant word.

maar goed, sommige mensen weten niet hoe ze andere champs moeten counteren.
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_91464319
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef backgammon het volgende:
akali is -ok- gewoon Banshee hebben en misschien merc threads als ze irritant word.

Als iemand echt goed met Akali is, en ze early game wat kan feeden is ze wel lastig af te stoppen in de eerste 20 minuten hoor. Ze kan met haar speed en ultimate iedereen chasen en killen, doet veel damage en is door haar wolk-skill + flash en speed bijna unkillable. Pas in de teamfights, en dan ook nog nadat iedereen zijn core heeft afgebouwd en aan defensive items kan gaan denken, wordt ze dan wat minder dominant.
pi_91468103
Aantal van jullie geadd, mijn nick is Jaiba
I'm the motherfucking baboon
pi_91468409
hey backgammon, ben nu online maar mijn chat werkt niet echt in game
  maandag 17 januari 2011 @ 16:24:40 #249
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91468468
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Als iemand echt goed met Akali is, en ze early game wat kan feeden is ze wel lastig af te stoppen in de eerste 20 minuten hoor. Ze kan met haar speed en ultimate iedereen chasen en killen, doet veel damage en is door haar wolk-skill + flash en speed bijna unkillable. Pas in de teamfights, en dan ook nog nadat iedereen zijn core heeft afgebouwd en aan defensive items kan gaan denken, wordt ze dan wat minder dominant.
early game = Vision wards. dan kan ze nog weinig, mid game neem je gewoon Oracle & exhaust.

Natuurlijk moet je wel een team hebben dat dit snapt en niet cheap is.
Akali is leuk/vervelend in pub maar ze brengt weinig in ranked of pre-made imo
  maandag 17 januari 2011 @ 16:28:35 #250
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91468660
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:23 schreef Fruitsalade het volgende:
hey backgammon, ben nu online maar mijn chat werkt niet echt in game
lastig :)
PVPchat is zo vaak kaduuk
pi_91469203
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef backgammon het volgende:

Dat sowieso. Het is dan ook lekker pubstompen waar ik het over heb.
Conscience do cost.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:44:29 #252
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91469465
ik heb geen pubstomp champ.. misschien maar eens vlad masteren :b
  maandag 17 januari 2011 @ 19:47:44 #253
288943 Bav
Eigenlijk is het Knoei.
pi_91479401
Iemand nog wat tips voor een Sivir build. Heb wat guides bekeken, een aantal spraken me wel aan, maar heb nog geen build die voor mij perfect is.
Van Knoeierd. Weet je wel?
  maandag 17 januari 2011 @ 21:51:17 #254
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91488348
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Bav het volgende:
Iemand nog wat tips voor een Sivir build. Heb wat guides bekeken, een aantal spraken me wel aan, maar heb nog geen build die voor mij perfect is.
build.. ach AP en attspd werkt volgens mij nog steeds het beste
Aura hoer spelen werkt ook goed
pi_91488451
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Bav het volgende:
Ik main tegenwoordig Sivir en speel Berserker's Greaves (jaja, noob item) -> Youmuu's -> Black Cleaver -> Bloodthirster
En dan meestal een banshee's en als de game dan nog niet over is een 2e bloodthirster.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_91491782
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef backgammon het volgende:

[..]

Precies, gewoon lekker Stark en die defensive aura nemen.

@backgammon: ben je niet in de war met eve? Waarom zou je wards moeten plaatsen voor Akali?
pi_91493865
Als je Akali's invis circle vroeg counterd met invis wards heeft ze waarschijnlijk een heel lastige laning phase = minder harde mid/late game. Die invis is, zeker early game, haar enige defensive shit.

Het voornaamste probleem met akali is ook als ze vroeg kills krijgt voor haar soulstealer. Als die teveel gestacked wordt is Akali pas echt gevaarlijk en dán kan ze de game vrij makkelijk overnemen.
Conscience do cost.
  maandag 17 januari 2011 @ 23:17:59 #258
288943 Bav
Eigenlijk is het Knoei.
pi_91494160
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef backgammon het volgende:

[..]

AP? Alleen de Spiral Blade heeft hier effect op, toch?
Van Knoeierd. Weet je wel?
pi_91494193
AP sivir wordt sinds enkele nerfs geloof ik afgeraden.
Conscience do cost.
pi_91501158
Doe eens niet.
pi_91503053
Mjah idd.. vooral die dash door de jungle, dan ben je gewoon nooit te chasen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:46:58 #262
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91521467
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef ems. het volgende:
Als je Akali's invis circle vroeg counterd met invis wards heeft ze waarschijnlijk een heel lastige laning phase = minder harde mid/late game. Die invis is, zeker early game, haar enige defensive shit.

Het voornaamste probleem met akali is ook als ze vroeg kills krijgt voor haar soulstealer. Als die teveel gestacked wordt is Akali pas echt gevaarlijk en dán kan ze de game vrij makkelijk overnemen.
dit
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:47:23 #263
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91521500
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Bav het volgende:

[..]

ik had het over Sivir.

[ Bericht 3% gewijzigd door backgammon op 18-01-2011 16:55:19 ]
pi_91524603
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Bav het volgende:

[..]

Yup, alleen Boomerang Blade schaalt met AP :) Daarom wordt Sivir ook vrijwel altijd AD/ArmorPen of Actives (Youmuus + Sword of the Divine) of aurahoer (ulti + starks + aegis) gebouwd.
Net weer een potje met Sivir met mijn build, fantastische DPS weer in teamfights. Met Ulti+Youmuu's doe je in teamfights rond lvl 12 net zoveel DPS als je 4 teammaten bij elkaar ^O^
pi_91544838
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 04:39 schreef Necrodeath het volgende:

Ziet er best overpowered uit.
Is alweer generfd. Champion spotlight is dus geen realistische weergave van Renekton.

(daarbij moet ik toevoegen dat champion spotlights zo vaak onterecht worden gebruikt als bron hoe een hero te spelen)
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:20 schreef nyny83 het volgende:
Mjah idd.. vooral die dash door de jungle, dan ben je gewoon nooit te chasen.
De dash kan je alleen twee keer achter elkaar doen als je met de eerste dash damage doet. Meestal is dat niet het geval als je door muurtjes heengaat dus qua escape mogelijkheden kan je het het best vergelijken met tryndamere's spin.
Conscience do cost.
pi_91556219
Nog een LoL speler meldt, Lujan is de nick, lvl 30 met zo'n 1300 games, echt een veteraan :')

Ben op het moment bezig met Teemo trachten te spelen. Heb nooit veel met hem gehad omdat ik hem altijd associeerde met noobs, maar wanneer je hem goed speelt is het echt een toffe champion. Speel hem full AP (deathfire, deathcap, nashors, void, banshee met sorc / swiftness is voor mij ideaal. Teleport voor shroomganks en flash voor survivability. Waarschijnlijk de meest unieke champion in LoL :D
pi_91570296
Renekton O+

Ik ben nog een beetje aan het nooben en met specs aan het kloten maar ik vind hem erg leuk om te spelen. Ik moet nog wat meer potjes doen voordat ik kan concluderen of hij nou echt sterk is of niet, maar ik heb hem dan ook nog niet kunnen spelen met een competent team.
Conscience do cost.
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:41:00 #268
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91570551
ik ben LoL aan het updaten... zzzz
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:06:57 #269
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_91571463
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef backgammon het volgende:
ik ben LoL aan het updaten... zzzz
Zzzz? Dat duurt 10 seconden of zo -,-.
Ik heb nu 5300 IP, dus maar even wat bijhalen zodat ik Renekton kan kopen.

En in die Champions Spotlights laten ze eigenlijk nooit zien wat de zwakke punten zijn van heroes, dus lijken ze al snel overpowered.
pi_91578053
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Zzzz? Dat duurt 10 seconden of zo -,-.
Ik heb nu 5300 IP, dus maar even wat bijhalen zodat ik Renekton kan kopen.

En in die Champions Spotlights laten ze eigenlijk nooit zien wat de zwakke punten zijn van heroes, dus lijken ze al snel overpowered.
Doen ze expres, dan kopen mensen hem tenminste. En vervolgens falen ze hard. Is tot nu toe met bijna allemaal geweest sinds vlad.

Ik vind trouwens dat riot vet hard faalt. Ze moesten eens stoppen met champs maken, echt nieuwe champs komen er niet ze lijken teveel op andere of zijn een combinatie van andere, te weinig inspiratie.

Als ze nou eens tijd besteden aan die nieuwe map die ze VEEEEL te vroeg hebben aangekondicht of waarmee ze gewoon veeel te lang mee bezig zijn.
En de shop mogen ze ook wel eens wat sneller maken :(

Tis dat ze zo'n leuk spel hebben maar ze falen wel :+
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_91578183
Nouja, Renekton is wel degelijk anders dan andere heroes. Wel zou ik graag willen dat ze wat meer tijd stoppen in het balanceren, maps en shop maakt me eigenlijk vrij weinig uit.

Maar als ik het goed begrijp willen ze eerst een soort basislineup hebben van heroes voordat ze aan het balancen beginnen.

Enige sidenote is natuurlijk dat heroes ze veel geld opleveren, balanceren etc niet :')
Conscience do cost.
pi_91579377
Dat balanceren faalt hem ook, moeten ze eens kijken hoevaak urgot wordt gespeeld. die faalt hem dus gewoon hard en zo zijn er meer. En altijd als ze champs nerfen worden andere (oude) champs weer vanzelf beter. Zo is alistar nu ineens speelbaar, terwijl die back in the old days nooit werd gespeeld
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_91581190
Dat heeft vaak ook meer te maken met de spelers dan met buffs/nerfs.

Mijn voornaamste punt van kritiek is dat pvp.-fucking-net. Wat een waardeloos systeem :')

[ Bericht 58% gewijzigd door ems. op 19-01-2011 21:04:59 ]
Conscience do cost.
pi_91583637
Het is en blijft wel een gratis spel hè.
pi_91586351
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Fruitsalade het volgende:
Het is en blijft wel een gratis spel hè.
Voor zover ik begreep wel een gratis spel wat meer dan genoeg inkomsten heeft om degelijke servers te laten runnen.
Conscience do cost.
pi_91595114
Hmm... kon niet patchen, had daarom ff een manual fix gedaan die op het eerste gezicht leek te werken. Als ik een game startte kreeg ik echter een error message. Spel eraf gegooid, laatste versie gedownload. Als ik nu echter wil installeren krijg ik deze message:

Feature transfer error
Feature: Disk<1>
Component: Disk<1>Disk1 Files(1)
File: C:\Program Files\Installshield Installation Information\{918A9082-6287-4D25-9002-5E5D5E4971CB}\
Error: Toegang geweigerd.
;(
Iemand enig idee hoe dit te fixen?
pi_91601223
Vaag, zegt me helemaal niks.
pi_91603662
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef Saak het volgende:
Dat balanceren faalt hem ook, moeten ze eens kijken hoevaak urgot wordt gespeeld. die faalt hem dus gewoon hard en zo zijn er meer. En altijd als ze champs nerfen worden andere (oude) champs weer vanzelf beter. Zo is alistar nu ineens speelbaar, terwijl die back in the old days nooit werd gespeeld
Urgot is een prima champion op het moment hoor. Caitlyn buff heeft het ook wel aardig gedaan.

Van mij mogen ze ook wel meer tijd aan de nieuwe map, replay functie e.d. besteden, champions zijn er voorlopig wel genoeg (alhoewel ik geen nee zou zeggen tegen wat nieuwe tanks en supports, in plaats van constant al die kut mêlee, ranged en mages...
pi_91603794
Na flink wat spelletjes vrees ik dat ik moet concluderen dat Renekton een beetje een losse flodder is. Hij kan niet echt goed tanken of damage doen behalve als hij -belachelijk- veel gefarmed heeft (en dan bedoel ik meer dan bijv. een ashe) en zelfs dan is zijn tanken en damage slechts sub-par.

Probleem als je full damage gaat is dat je gefocussed wordt en zonder problemen down gaat en als je vol tanking gaat dat je gewoon genegeerd wordt.

Een kruising tussen de twee heeft alleen nog maar een lulligere uitwerking. Met 50/50 tank/dps hybrid ben je lategame namelijk alsnog veels te squishy en je damage is dan eigenlijk niet-bestaand.

Het is dus eigenlijk een soort carry die mid-game op zijn piek is (mits hij de early farm heeft gehad) en daarna al snel zijn nut verliest. En in alle rollen die hij speelt/kan spelen wordt hij makkelijk overstemd door andere champions.

Vroege conclusies, ik weet, maar het zou mij niets verbazen als hem enkele bufjes te wachten staan de volgende patch.
Conscience do cost.
pi_91616672
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:02 schreef ems. het volgende:
Na flink wat spelletjes vrees ik dat ik moet concluderen dat Renekton een beetje een losse flodder is. Hij kan niet echt goed tanken of damage doen behalve als hij -belachelijk- veel gefarmed heeft (en dan bedoel ik meer dan bijv. een ashe) en zelfs dan is zijn tanken en damage slechts sub-par.

Probleem als je full damage gaat is dat je gefocussed wordt en zonder problemen down gaat en als je vol tanking gaat dat je gewoon genegeerd wordt.

Een kruising tussen de twee heeft alleen nog maar een lulligere uitwerking. Met 50/50 tank/dps hybrid ben je lategame namelijk alsnog veels te squishy en je damage is dan eigenlijk niet-bestaand.

Het is dus eigenlijk een soort carry die mid-game op zijn piek is (mits hij de early farm heeft gehad) en daarna al snel zijn nut verliest. En in alle rollen die hij speelt/kan spelen wordt hij makkelijk overstemd door andere champions.

Vroege conclusies, ik weet, maar het zou mij niets verbazen als hem enkele bufjes te wachten staan de volgende patch.
Ik ben het op zich wel met je eens, behlave dan dat Ashe een goede farmer zou zijn :P
Hij wordt inderdaad óf genegeerd, óf is te squishy om te staan melee DPSen en brengt geen utility ter compensatie.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef ems. het volgende:
Dat heeft vaak ook meer te maken met de spelers dan met buffs/nerfs.

Mijn voornaamste punt van kritiek is dat pvp.-fucking-net. Wat een waardeloos systeem :')
Adobe AIR :')

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 00:15 schreef Fruitsalade het volgende:
Hmm... kon niet patchen, had daarom ff een manual fix gedaan die op het eerste gezicht leek te werken. Als ik een game startte kreeg ik echter een error message. Spel eraf gegooid, laatste versie gedownload. Als ik nu echter wil installeren krijg ik deze message:

Feature transfer error
Feature: Disk<1>
Component: Disk<1>Disk1 Files(1)
File: C:\Program Files\Installshield Installation Information\{918A9082-6287-4D25-9002-5E5D5E4971CB}\
Error: Toegang geweigerd.
;(
Iemand enig idee hoe dit te fixen?
Iets anders dan uitvoeren als admin (daar lijkt het wel op aan de error te zien) zou ik niet kunnen verzinnen..
pi_91619802
Nasus buffed O+

Q = +3 per kill ( heb al een +300dmg game gehad lol
Mov speed 320 naar 325 :D
pi_91621189
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef Thas het volgende:

[..]

Ik ben het op zich wel met je eens, behlave dan dat Ashe een goede farmer zou zijn :P

Ik heb nooit gezegd dat ashe een goede farmer zou zijn. Wel heeft ashe een goede farm nodig voordat ze kan carryen. Net als Renektor dus maar die heeft nog een stuk meer nodig dan ashe voordat zijn damage gaat 'opvallen'.

Als toevoeging wil ik trouwens wel zeggen dat ashe ook echt geen slechte farmer is. In het begin makkelijk lasthitten met een sterke auto attack, en met wat items clear je creepwaves vrij makkelijk icm volley.

[ Bericht 12% gewijzigd door ems. op 20-01-2011 21:00:40 ]
Conscience do cost.
pi_91648101
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat ashe een goede farmer zou zijn. Wel heeft ashe een goede farm nodig voordat ze kan carryen. Net als Renektor dus maar die heeft nog een stuk meer nodig dan ashe voordat zijn damage gaat 'opvallen'.

Als toevoeging wil ik trouwens wel zeggen dat ashe ook echt geen slechte farmer is. In het begin makkelijk lasthitten met een sterke auto attack, en met wat items clear je creepwaves vrij makkelijk icm volley.
Enige nadeel aan volleyen vind ik dan weer dat je keihard door je mana heen vreet dus dat doe ik niet zo heel veel (eigenlijk alleen als ik tegelijkertijd ook mn tegenstander kan harassen). Ik wil tenslotte wel mana voor mn ult overhouden :D
pi_91648113
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef backgammon het volgende:
Nasus buffed O+

Q = +3 per kill ( heb al een +300dmg game gehad lol
Mov speed 320 naar 325 :D
Mjah toevallig laatst ook weer even geprobeerd, maar ik kwam niet echt aan farmen toe door mijn lanemate. Merkte dus weinig verschil helaas :P
pi_91648786
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:26 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Enige nadeel aan volleyen vind ik dan weer dat je keihard door je mana heen vreet dus dat doe ik niet zo heel veel (eigenlijk alleen als ik tegelijkertijd ook mn tegenstander kan harassen). Ik wil tenslotte wel mana voor mn ult overhouden :D
In de laning phase (ervanuitgaand dat je óf op mid zit, of aan het lanen bent met hard support als bijv. janna) moet je die volley ook helemaal niet gebruiken om te farmen. Daarmee push je de lane alleen maar onder de toren van de tegenstander waardoor je makkelijk gegankt kan worden en het lastiger zal hebben om te last hitten.

Verder raad ik aan om op elke ranged carry (of iig, MF en ashe) die mana gebruikt in de gele slots mana regen runes te nemen. Dan kan je je skills early game een stuk vrijer gebruiken om te harrassen.

Zonder dat loop je als ashe idd snel leeg qua mana.
Conscience do cost.
pi_91650240
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef ems. het volgende:

[..]

In de laning phase (ervanuitgaand dat je óf op mid zit, of aan het lanen bent met hard support als bijv. janna) moet je die volley ook helemaal niet gebruiken om te farmen. Daarmee push je de lane alleen maar onder de toren van de tegenstander waardoor je makkelijk gegankt kan worden en het lastiger zal hebben om te last hitten.

Verder raad ik aan om op elke ranged carry (of iig, MF en ashe) die mana gebruikt in de gele slots mana regen runes te nemen. Dan kan je je skills early game een stuk vrijer gebruiken om te harrassen.

Zonder dat loop je als ashe idd snel leeg qua mana.
Mjah runes helpen wel al een hoop denk ik inderdaad. Ik heb nog niet genoeg IP verzameld om 3 runepages vol te hebben en aangezien ik vooral melee en/of tank speel heb ik in geel dodgerunes genomen. Rood heb ik attack speed (achteraf dom, had armor pen. moeten nemen) en blauw cooldown reduction. Quints zijn flat HP (32,4 per stuk).
pi_91650537
Hehe, ja daar kom je uiteindelijk wel. Ik heb ook lang gedaan over mijn runes maar ik heb nu in ieder geval voor Mana Carry en Geen-mana carry en Tryndamere (full crit) een volle runepage.

Wereld van verschil ;o
Conscience do cost.
pi_91650958
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:49 schreef ems. het volgende:
Hehe, ja daar kom je uiteindelijk wel. Ik heb ook lang gedaan over mijn runes maar ik heb nu in ieder geval voor Mana Carry en Geen-mana carry en Tryndamere (full crit) een volle runepage.

Wereld van verschil ;o
Mjah dat merkte ik wel toen ik ze ging kopen ja. Heb rond lvl20 echt een behoorlijke dip gehad qua wins omdat ik steeds tegen levels 20+ kwam die al flink wat runes hadden terwijl ik nog helemaal niets had (wilde alleen tier 3 runes kopen). Bijna elke 1v1 early verloor ik dus nipt terwijl het later een stuk meer in balans was. Dat snowballt aardig door in de game, dus dan gaan je potjes vaak ook een stuk lekkerder.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:11:48 #289
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91666945
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah dat merkte ik wel toen ik ze ging kopen ja. Heb rond lvl20 echt een behoorlijke dip gehad qua wins omdat ik steeds tegen levels 20+ kwam die al flink wat runes hadden terwijl ik nog helemaal niets had (wilde alleen tier 3 runes kopen). Bijna elke 1v1 early verloor ik dus nipt terwijl het later een stuk meer in balans was. Dat snowballt aardig door in de game, dus dan gaan je potjes vaak ook een stuk lekkerder.
persoonlijk vind ik niet echt dat runes het verschil maken tussen win/lose early game ( op +Flat HP na misschien) later @ 16 dan merk je het wel want dan zijn de meeste runes bijna volledig aktief.

Gistere weer even gelachen, iedereen baalde dat ik Soraka had gekozen, lol :P
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:27:06 #290
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_91667487
Hmm, tot zover een paar potje met en tegen Renekton gespeeld. Ziet er uit als een toffe hero die helaas is (half)doodgenerfed voordat hij überhaupt is gereleased. Ik heb nu 6298 IP, maar ik denk dat ik liever Heimerdinger en Nasus of zo koop.

Caitlyn is nu (na de buffs) trouwens wel redelijk prima mee te spelen. Zelfs al een paar keer "OP" genoemd, hoewel dat dan weer nergens op slaat :P.

[ Bericht 10% gewijzigd door Thormodo op 22-01-2011 17:50:36 ]
pi_91698511
Caitlyn is altijd free food voor mijn ap sion :)
En sion lust graag ook renekton, mf, irilea, leblanc, etc. allemaal te squishy en te faal champs.
Ashe kan me nog slowen en/of stunnen en op afstand blijven
pi_91707557
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:07 schreef Saak het volgende:
Caitlyn is altijd free food voor mijn ap sion :)
En sion lust graag ook renekton, mf, irilea, leblanc, etc. allemaal te squishy en te faal champs.
Ashe kan me nog slowen en/of stunnen en op afstand blijven
AP Sion is grappig :D Ben er niet supergoed mee, maar de burst die je daarmee kan doen is echt bizar :D
pi_91708128
Ik vind caitlyn nog steeds niet bijzonder heel eerlijk gezegd. Alleen irritant om als melee tegen te lanen early game door die grote range en harde harass.

Ik zie eigenlijk uitsluitend AP sion's. Laatste kwam ik een keer een gefarmde AD sion tegen in de 3on3. Misschien vond ik die nog wel enger :'(

[ Bericht 4% gewijzigd door ems. op 22-01-2011 16:23:57 ]
Conscience do cost.
pi_91709262
-dubbel-
Conscience do cost.
pi_91779691
Verotte spel man
pi_91782267
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:49 schreef ems. het volgende:
Ik vind caitlyn nog steeds niet bijzonder heel eerlijk gezegd. Alleen irritant om als melee tegen te lanen early game door die grote range en harde harass.

Ik zie eigenlijk uitsluitend AP sion's. Laatste kwam ik een keer een gefarmde AD sion tegen in de 3on3. Misschien vond ik die nog wel enger :'(
Ik heb Sion in beide varianten redelijk veel gespeeld en ik vind beide eigenlijk behoorlijk goed. AD heeft van zichzelf namelijk al een hoge AD door de enrage-skill, dus kan echt criticals gaan bouwen. En dan hit je bijna alles critical voor 400+ damage. Met je lifesteal ult ben je dan ook nog eens bijna unkillable en je team ook (Want hij healt ook iedereen om zich heen). AP Sion heeft weer een sterk shield wat je ook extra survivability geeft en een superhoge burst dmg om gelijk de carry van de tegenstander uit te schakelen.
pi_91839746
Pantheon in de gratis, ik maar eindelijk eens besloten om hem te proberen.

Eerste game 10-2
tweede game 23-4 :+

Meteen ff halen. Wat een geweldige champ. O+
Conscience do cost.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:40:51 #298
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91853601
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:57 schreef ems. het volgende:
Pantheon in de gratis, ik maar eindelijk eens besloten om hem te proberen.

Eerste game 10-2
tweede game 23-4 :+

Meteen ff halen. Wat een geweldige champ. O+
Panth is zo'n lekkere hoer om mee te spelen, je weet gewoon dat iedereen bang is om gestunned te worden door hem dat maakt hem zo leuk :P
pi_91859666
Ik wil ook met panth spelen, maar PC is down :'( Hopelijk morgenavond weer gefixd.
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:42:16 #300
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_91954784
Ik heb Renekton toch maar gekocht. Eerst een potje custom gespeeld en daarna een echt potje gespeeld. Het is toch wel een geinige hero, aangezien je een AoE damage+lifesteal , een stun en een (double) dash ability hebt. Ik kom de laatste tijd ook steeds betere Renektons tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')