Zeker, heb ik ook vaak gedaanquote:
Precies dit inderdaad, meestal kut begin maar late-game een sterke carry.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zeker, heb ik ook vaak gedaanWarmogs + atma's op Yi is nog verrassend goed eigenlijk. Je kan towerdiven als een malle en ook heel makkelijk backdooren. Je hoeft namelijk niet te wachten op minions, want met je attack damage en hoge armor + health kun je die towerhits makkelijk tanken. Nadeel is wel dat hij ERG traag op gang komt.
Het is volledig gratis.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef Fipotje het volgende:
Even een snel vraagje, is dit spel nu volledig gratis?
Ga het maar eens proberen, maar zijn er zeg maar opties als je betaalt ofzo....
ik heb er al dik 50euri in zitten,.. ben gewoon skin geil :pquote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het is volledig gratis.
Je kan wel extra dingen kopen met Riot Points (die je weer koopt van cash). Zonder cash kun je geen champion packs en geen skins kopen. Zijn niet echt nodig om te spelen, maar is wel een leuke aanvulling. Ik heb er zelf nog geen cent aan uitgegeven en al zeker 200 speeluurtjes in het spel zitten.
Mwah je bent sowieso gebonden aan de free to play champs. Wel zou ik één van de champs uitkiezen die 450 IP kost die je voorlopig even als 'main' kan spelen zodat je wat beter aan het spel kan wennen. Iedere keer een andere champ en andere items is verwarrend. Champs die goed zijn en 450 IP kosten:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:57 schreef Fipotje het volgende:
Zo vanavond maar eens de tutorial startenNog tips qua champions voor beginners of gewoon doen wat je leuk vind ?
Soraka aanraden aan een nieuwe speler, durf je welquote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef backgammon het volgende:
Maar als je de beste champ in de game wilt spelen en alleen maar wilt winnen dan unlock je gewoon Soraka.
[..]
ik heb er al dik 50euri in zitten,.. ben gewoon skin geil :p
-
Ik heb steeds meer games met assholes and bitches man, echt verschrikkelijk, word er beetje moe van.
Dat nieuwe vote systeem moet snel komen, dan ga ik gewoon lekker een avondje alleen maar mensen bannen... zalig
Garenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:14 schreef nyny83 het volgende:
Daar zou tank tussen moeten staan. Let wel: veel characters KUNNEN als tank gespeeld worden maar zijn het eigenlijk niet. Wat mij betreft de ECHTE tanks:
- Amumu
- Rammus
- Shen
- Malphite
- Galio
- Gragas
- Alistar
- Chogath
De OP kan je na X uur (afhankelijk van je abonnement) niet meer editten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef backgammon het volgende:
Ik snap trouwens niet helemaal waarom ik de OP niet kan editten... heel vreemd maar goed zodra nieuwe topic komt moet de ouden even na gelopen worden voor usernames etc
Ik heb het over Justice en niet over Judgement aangezien dat nutteloos is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef ems. het volgende:
Die silence van soraka doet niet veel op het moment dat je ZZZZING hoort en er is helemaal geen reden om garen te kiten (en als dat wel gebeurt is het juist mooi want dat vangt hij dus spells op).
Ik vind garen juist een heel degelijke tank. Misschien niet zo sterk als een Shen of Rammus maar een beetje garen, met de juiste items, kan best heersen.
Dat absoluut. Ik zeg echter dat als je hem als tank bouwt én je bent een goede speler dat hij zijn taak een hartstikke goed kan vervullen. Ik durf zelfs te zeggen dat je als tank garen meer damage doet dan dps garen, puur omdat dps garen helemaal waardeloos is. (behalve misschien als hybrid tank/dps in 3v3).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik heb het over Justice en niet over Judgement aangezien dat nutteloos is.
Er is eigenlijk altijd een betere tank dan hij imo, hij brengt geen CC mee in z'n skills waardoor hij met een tank build gewoon een hard 2 kill target is maar absoluut geen dreiging ( misschien early game ).
Klein voorbeeldje;
- Amumu - stun - initiate toss
- Rammus - taunt (3sec!) - initiate roll & stun
- Shen - taunt - shield - Global shield/teleport
- Malphite - stun - slow - initiate charge
- Galio - stun/taunt slow
- Gragas - initate charge ( met keg toss kun je tegenstanders jou kant op krijgen
- Alistar - stun - toss - Matige heal- 75% DMG reduction ult
- Chogath - stun - silence
- Blitzcrank - pull - silence - mana shield
- Garen - matige HP regen - debuff move - silence
Garen tank werkt misschien wel af en toe, maar dan speel je tegen een makkelijk team.
Ik wil je niet in de zeik zetten ofzo maar ik wil niet dat mensen die net beginnen met spelen denken dat Garen een tank is, want dat is hij gewoon niet.
Er zijn zoveel meer betere keuzes als Tank dan Garen...
Soraka, Taric, Alistar en Kayle hebben spells die anderen healen. Janna ook, maar alleen dr ultimate (dus dat duurt steeds ong. 90 seconden voor je die weer hebt).quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:38 schreef Fipotje het volgende:
Zoo ik had niet heel veel tijd gister dus alleen maar de tutorial gespeeld. Het is wel wat ik verwachteheel chill. Vanavond nog even een paar practice games en een hero uitzoeken. Liefst eentje met ranged spell damage.
Nog even een vraagje is er ook altijd een healer die de andere hero's healed? Dat is misschien ook wel wat voor mij aangezien ik altijd in alle mmo's etc op een of andere manier toch weer eindig in mensen healen haha.
Hybrid tanks zijn nog altijd het leukste, een malphite met damage of een tank-build taric.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:33 schreef ems. het volgende:
Maar er is niet -altijd- een healer. Teams zonder healer doen het net zo goed (of slecht)
Maar er zijn inderdaad meerdere healer champions. Nidalee is er nog eentje!
LeBlanc is keihard singletarget, maar in teamfights is ze nogal waardeloos endgame.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef Silv het volgende:
Die LeBlanc is ook wel tof zeg. Op het begin niet erg goed, maar later in de game wel echt hard.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Altijd leuk als mensen in champ select gaan zitten te bitchen dat ik Soraka neem en dan vervolgens 10 minuten later hun leven al 2x heb gered.
Daarbij moet ik wel zeggen dat het nut van een healer niet altijd heel goed naar voren komt.
Het belangrijkste naar mijn idee is dat je met een healer meerdere pushes achter elkaar kunt doen.
Dus push, stukje terug om te healen/mana regen en dan weer aanvallen.
Natuurlijk, healers kunnen bij de bekende "lucker" momenten een champ redden maar ik weet niet of dat alleen rede genoeg is om een healer in je team te hebben.
Mwa, in de teamfights is het gewoon haar taak om de carry of een assasin snel om te leggen. Doet ze prima, ook lategame.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:48 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
LeBlanc is keihard singletarget, maar in teamfights is ze nogal waardeloos endgame.
Ik denk dat we hetzelfde idee hebben, maar voor mij is het al genoeg als je chaos in het andere team kan creëren. Chogath is anders in principe ook niet echt een tank, maar omdat ie zo groot is en een group-silence heeft wordt ie toch altijd wel (een beetje) gefocust tijdens een teamfight, zeker als hij de groep in flasht of ghost. En nogmaals: als je met Garen een team inflasht en gaat spinnen met je sunfire cape aan doe je dusdanig veel damage aan de squishies dat ze wel actie MOETEN ondernemen. Vervolgens silence je er nog eentje en iemand die wegrent kun je evt. nog met je ult pakken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef backgammon het volgende:
@ nyny83 & ems
Misschien heb ik een wat ander beeld van een Tank want in principe is iedere char die een goede HP-AM-MR scaling heeft geschikt om te tanken.
Wat ik zelf in een tank zoek is goeie HP-AM-MR stats en een optie om bv te stunnen en taunten.
Dat doe ik dus nooit. Als je maar lang genoeg wacht kunnen zij ook hun goede items kopen en kan je het zomaar best lastig krijgen. Zeker als er eentje uit jouw team leavet of AFK't.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:40 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren was er gast in mijn team die was wel zo goedVolgens mij een beetje overpowered. Had iets van 45 kills. We hadden aan het eind dus ook iets van 90 tegen 15 kills ofzo. Op het laatst waren we wat aan het spelen met de tegenstanders. Alleen hun killen en de buildings laten staan
Grappig dat je dat zegt. Ik ben net precies klaar met een potje tegen tryndamere en die had uiteindelijk 0-8-1. Kill ik hem als Renekton, krijg ik maar 96 goldquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
Tryndamere overpowered? Of ben ik de enige die dat denkt? Hoor graag jullie mening over deze champ.
Erg sterk in 3v3 maar daar wordt hij dan ook vrij standaard gebanned.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
Tryndamere overpowered? Of ben ik de enige die dat denkt? Hoor graag jullie mening over deze champ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |