abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92536872
Maar er is niet -altijd- een healer. Teams zonder healer doen het net zo goed (of slecht :+ )

Maar er zijn inderdaad meerdere healer champions. Nidalee is er nog eentje!
Conscience do cost.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:37:38 #77
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_92539159
Adden mag op EU: Ishinaro.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:33 schreef ems. het volgende:
Maar er is niet -altijd- een healer. Teams zonder healer doen het net zo goed (of slecht :+ )

Maar er zijn inderdaad meerdere healer champions. Nidalee is er nog eentje!
Hybrid tanks zijn nog altijd het leukste, een malphite met damage of een tank-build taric.
AP Shen is ook aardig imba.
pi_92539433
Die LeBlanc is ook wel tof zeg. Op het begin niet erg goed, maar later in de game wel echt hard. :9
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:48:28 #79
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_92539571
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef Silv het volgende:
Die LeBlanc is ook wel tof zeg. Op het begin niet erg goed, maar later in de game wel echt hard. :9
LeBlanc is keihard singletarget, maar in teamfights is ze nogal waardeloos endgame.
pi_92541394
Altijd leuk als mensen in champ select gaan zitten te bitchen dat ik Soraka neem en dan vervolgens 10 minuten later hun leven al 2x heb gered.

Daarbij moet ik wel zeggen dat het nut van een healer niet altijd heel goed naar voren komt.
Het belangrijkste naar mijn idee is dat je met een healer meerdere pushes achter elkaar kunt doen.
Dus push, stukje terug om te healen/mana regen en dan weer aanvallen.
Natuurlijk, healers kunnen bij de bekende "lucker" momenten een champ redden maar ik weet niet of dat alleen rede genoeg is om een healer in je team te hebben.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:11:08 #81
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_92544986
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Altijd leuk als mensen in champ select gaan zitten te bitchen dat ik Soraka neem en dan vervolgens 10 minuten later hun leven al 2x heb gered.

Daarbij moet ik wel zeggen dat het nut van een healer niet altijd heel goed naar voren komt.
Het belangrijkste naar mijn idee is dat je met een healer meerdere pushes achter elkaar kunt doen.
Dus push, stukje terug om te healen/mana regen en dan weer aanvallen.
Natuurlijk, healers kunnen bij de bekende "lucker" momenten een champ redden maar ik weet niet of dat alleen rede genoeg is om een healer in je team te hebben.
Zo herkenbaar :')
Ik ben vandaag in ieder geval niet meer online denk ik, maar morgen des te meer!
pi_92551010
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:48 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

LeBlanc is keihard singletarget, maar in teamfights is ze nogal waardeloos endgame.
Mwa, in de teamfights is het gewoon haar taak om de carry of een assasin snel om te leggen. Doet ze prima, ook lategame.
Conscience do cost.
pi_92551240
@ nyny83 & ems

Misschien heb ik een wat ander beeld van een Tank want in principe is iedere char die een goede HP-AM-MR scaling heeft geschikt om te tanken.
Wat ik zelf in een tank zoek is goeie HP-AM-MR stats en een optie om bv te stunnen en taunten.

En idd, sunfire nerf heeft veel gedaan met Garen eigenlijk wel met elke tank.

@Soraka

Veel mensen hebben geen idee hoe ze met bepaalde champs horen te spelen.
En als mensen een paar keer slechte games hebben gehad met een bepaalde champ schrijven ze die meteen af, beetje jammer terwijl bijna elke champ wel iets toevoegt.. behalve Cait ( nog geen enkele goeie mid-late game gezien ).

@LeBlanc

Ik haat haar als ik Support of Carry speel - shut-down -O-
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_92556681
wat is PVPnet toch slecht, 4-5 disconnects gehad in champ select, de laatste line up echt alleen maar faal champs en dan geen disconnect.. :/
pi_92559875
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef backgammon het volgende:
@ nyny83 & ems

Misschien heb ik een wat ander beeld van een Tank want in principe is iedere char die een goede HP-AM-MR scaling heeft geschikt om te tanken.
Wat ik zelf in een tank zoek is goeie HP-AM-MR stats en een optie om bv te stunnen en taunten.
Ik denk dat we hetzelfde idee hebben, maar voor mij is het al genoeg als je chaos in het andere team kan creëren. Chogath is anders in principe ook niet echt een tank, maar omdat ie zo groot is en een group-silence heeft wordt ie toch altijd wel (een beetje) gefocust tijdens een teamfight, zeker als hij de groep in flasht of ghost. En nogmaals: als je met Garen een team inflasht en gaat spinnen met je sunfire cape aan doe je dusdanig veel damage aan de squishies dat ze wel actie MOETEN ondernemen. Vervolgens silence je er nog eentje en iemand die wegrent kun je evt. nog met je ult pakken.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_92559908
Flash op garen geloof ik dan weer niet in. :P
Conscience do cost.
pi_92560318
Zou ik ook alleen doen als ik de enige tank als Garen zou zijn. Anders kun je Garen als offtank spelen, daar is hij in principe wel beter in (zijn we het toch een beetje eens)
pi_92561385
conclusie is eigenlijk dat je met de juiste build verschillend kan spelen.
De een vind tank goed, de ander DPS, flash of geen flash - zolang je maar goed speelt maakt het niet uit natuurlijk.

Net slecht potje gehad met Soraka, ik nam een GA omdat poppy me de hele tijd pakte.
Krijg gelijk een shitstorm over me heen omdat ik geen AP nam.
Gaan ze zeuren dat ik te weinig heal... als ik dood ben kan ik niet healen maar dat begrepen ze niet.
Verliezen we omdat het andere team gewoon beter was, krijg ik de schuld :+

Sommige mensen snappen ook niet dat er andere spelers zijn die beter zijn dan hun.
Achja blame it on the gypsy! :*
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:57:43 #89
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_92562876
Met GA bedoel je Guardian Angel neem ik aan? Ik snap sowieso de lol van dat item niet. Dan haal ik liever spul met HP/defense/magic resistance. Eén keer in de 5 minuten reviven, om vervolgens alsnog afgemaakt te worden (terwijl je team ondertussen is uitgedund), wooptiedoo. Liever blijf ik gewoon in leven. Tegen Poppy neem ik dan liever dat spellshield item ofzo.
pi_92563117
Je neemt GA niet voor de revive, je neemt hem zodat het andere team twijfelt om alle nukes op jou te gebruiken. :P

Bovendien kan als laatste-in-slot voor de lategame een GA nooit kwaad.
Conscience do cost.
pi_92568386
Als ik met Nasus speel en de game duurt lang genoeg dan pak ik eigenlijk altijd wel een GA (als laatste item vaak). Ik gebruik het wel offensively, dus harder pushen dan normaal kan eigenlijk, meer risico nemen, zodat ze bijna geen keus hebben en mij wel moeten focussen. Ondertussen kan mijn team zijn slag kan slaan, om dan fijn weer op te staan, m'n ult te gebruiken en flink huis te gaan houden.

Defensively heb je er vrij weinig aan idd. Als je al verliest in een teambattle, en dan ga je dood, dan staat heel het andere team al om je heen om je maar weer zo hard mogelijk de grond in te boren.
Doe eens niet.
pi_92568470
Is er ook iemand die vaak 5 on 5 all mid / random doet?
pi_92579098
Gisteren was er gast in mijn team die was wel zo goed :P Volgens mij een beetje overpowered. Had iets van 45 kills. We hadden aan het eind dus ook iets van 90 tegen 15 kills ofzo. Op het laatst waren we wat aan het spelen met de tegenstanders. Alleen hun killen en de buildings laten staan :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_92579435
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 08:40 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren was er gast in mijn team die was wel zo goed :P Volgens mij een beetje overpowered. Had iets van 45 kills. We hadden aan het eind dus ook iets van 90 tegen 15 kills ofzo. Op het laatst waren we wat aan het spelen met de tegenstanders. Alleen hun killen en de buildings laten staan :)
Dat doe ik dus nooit. Als je maar lang genoeg wacht kunnen zij ook hun goede items kopen en kan je het zomaar best lastig krijgen. Zeker als er eentje uit jouw team leavet of AFK't.
pi_92598780
Wat is een beetje een toffe champion om te kopen? Ik heb alleen nog maar Xin Zao ofzo. :@
pi_92599305
Hangt er natuurlijk vanaf waar je naar op zoek bent en wat jouw definitie van tof is!
Conscience do cost.
pi_92600993
True true. :D
Ga denk ik Swain of Vladimir halen. Zijn alleen zo duur. ;(
pi_92601882
Tryndamere overpowered? Of ben ik de enige die dat denkt? Hoor graag jullie mening over deze champ. :)
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:31:16 #99
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_92601893
Udyr is free to play, die heb ik gisteren geprobeerd en daarna gekocht, aangezien ik toe was aan een nieuwe jungle/tank hero :). Ooit eens eerder geprobeerd, maar toen beviel hij me niet, denk dat ik toen echter niet aan het jungelen was. 5-3-8 (defeat), 13-2-10 (win, ging één keer dood in de jungle omdat ik was vergeten items te kopen, ja echt -,-) en 6-0-5 nu.

Voor nieuwe heroes kan ik alleen maar aanraden om ze eerst te proberen als ze free to play zijn. Ik dacht ook bijvoorbeeld: "Vladimir is imba", maar ik zuig er simpelweg mee (heb hem ook niet gekocht). Swain kan ik ook niet echt aanraden voor een beginner :P.
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
Tryndamere overpowered? Of ben ik de enige die dat denkt? Hoor graag jullie mening over deze champ. :)
Grappig dat je dat zegt. Ik ben net precies klaar met een potje tegen tryndamere en die had uiteindelijk 0-8-1. Kill ik hem als Renekton, krijg ik maar 96 gold :(. Maar nee ik vind hem absoluut niet overpowered. Hij is endgame alleen wat waard als hij echt goed gefeed wordt. Tot level 6 is hij niet echt nuttig, zijn ulti is op level 6 even vervelend, maar dat houdt ook snel op.
pi_92602325
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
Erg sterk in 3v3 maar daar wordt hij dan ook vrij standaard gebanned.

In de 5v5 vind ik hem niet overpowered. Als het andere team veel cc heeft vind ik hem zelfs sterk underpowered in vergelijking met andere hardcarries.

Tryndamere is typisch een champ waar je vanaf het begin rekening mee moet houden.

- Vermijd dat hij veel kan farmen.
- Gank hem regelmatig.
- Mass cc erop in teamfights
- ...
- profit!

Als je van het begin af aan trynda onder controle houdt met je team is hij makkelijk te counteren. Zijn early game is erg zwak dus probeer hem daar zoveel mogelijk te ganken, zorgen dat hij geen lasthits krijgt (harass) en als zijn lanepartner niet optimaal is kan je hem vrij makkelijk eruit zonen. Als je dit doet zal hij mid-game ook weinig voorstellen door z'n gebrek aan farm en lategame wordt hij als het goed is geoutcarried door je eigen carry.

Tot hij z'n ulti heeft is hij trouwens erg makkelijk te killen. Maak daar dankbaar gebruik van.

Maar nee, absoluut niet overpowered dus. Typische pubstomper want als je inderdaad niet weet wat je er tegen moet doen dan kan hij games vrij makkelijk overnemen.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')