Hybrid tanks zijn nog altijd het leukste, een malphite met damage of een tank-build taric.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:33 schreef ems. het volgende:
Maar er is niet -altijd- een healer. Teams zonder healer doen het net zo goed (of slecht)
Maar er zijn inderdaad meerdere healer champions. Nidalee is er nog eentje!
LeBlanc is keihard singletarget, maar in teamfights is ze nogal waardeloos endgame.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef Silv het volgende:
Die LeBlanc is ook wel tof zeg. Op het begin niet erg goed, maar later in de game wel echt hard.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Altijd leuk als mensen in champ select gaan zitten te bitchen dat ik Soraka neem en dan vervolgens 10 minuten later hun leven al 2x heb gered.
Daarbij moet ik wel zeggen dat het nut van een healer niet altijd heel goed naar voren komt.
Het belangrijkste naar mijn idee is dat je met een healer meerdere pushes achter elkaar kunt doen.
Dus push, stukje terug om te healen/mana regen en dan weer aanvallen.
Natuurlijk, healers kunnen bij de bekende "lucker" momenten een champ redden maar ik weet niet of dat alleen rede genoeg is om een healer in je team te hebben.
Mwa, in de teamfights is het gewoon haar taak om de carry of een assasin snel om te leggen. Doet ze prima, ook lategame.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:48 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
LeBlanc is keihard singletarget, maar in teamfights is ze nogal waardeloos endgame.
Ik denk dat we hetzelfde idee hebben, maar voor mij is het al genoeg als je chaos in het andere team kan creëren. Chogath is anders in principe ook niet echt een tank, maar omdat ie zo groot is en een group-silence heeft wordt ie toch altijd wel (een beetje) gefocust tijdens een teamfight, zeker als hij de groep in flasht of ghost. En nogmaals: als je met Garen een team inflasht en gaat spinnen met je sunfire cape aan doe je dusdanig veel damage aan de squishies dat ze wel actie MOETEN ondernemen. Vervolgens silence je er nog eentje en iemand die wegrent kun je evt. nog met je ult pakken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef backgammon het volgende:
@ nyny83 & ems
Misschien heb ik een wat ander beeld van een Tank want in principe is iedere char die een goede HP-AM-MR scaling heeft geschikt om te tanken.
Wat ik zelf in een tank zoek is goeie HP-AM-MR stats en een optie om bv te stunnen en taunten.
Dat doe ik dus nooit. Als je maar lang genoeg wacht kunnen zij ook hun goede items kopen en kan je het zomaar best lastig krijgen. Zeker als er eentje uit jouw team leavet of AFK't.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:40 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren was er gast in mijn team die was wel zo goedVolgens mij een beetje overpowered. Had iets van 45 kills. We hadden aan het eind dus ook iets van 90 tegen 15 kills ofzo. Op het laatst waren we wat aan het spelen met de tegenstanders. Alleen hun killen en de buildings laten staan
Grappig dat je dat zegt. Ik ben net precies klaar met een potje tegen tryndamere en die had uiteindelijk 0-8-1. Kill ik hem als Renekton, krijg ik maar 96 goldquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
Tryndamere overpowered? Of ben ik de enige die dat denkt? Hoor graag jullie mening over deze champ.
Erg sterk in 3v3 maar daar wordt hij dan ook vrij standaard gebanned.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
Tryndamere overpowered? Of ben ik de enige die dat denkt? Hoor graag jullie mening over deze champ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |