abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94736989
Zat er al wel in na 15 minuten, maar als je dan een spel opstart duurt het eeuwen voordat hij überhaubt maar een game vindt. Heb het nu na 30 minuten wachten maar opgegeven.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_94741638
Strange, bij mij gaat het steeds prima :S
Vicariously I live while the whole world dies
pi_94742492
Ben je er eindelijk in en speel je een 4vs5 die vanaf het begin kansloos is met teammates die niet willen surrenderen. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_94749789
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:06 schreef Monolith het volgende:
Ben je er eindelijk in en speel je een 4vs5 die vanaf het begin kansloos is met teammates die niet willen surrenderen. :')
Ik ken het. Je hebt er altijd 2 bijzitten die denken dat we nog wel kunnen winnen. Terwijl de tegenstanders zo hard gefeed zijn dat het in geen 100 jaar gaat lukken.
pi_94761010
Mja, dat heb je ook de andere kant op. Soms willen mensen al surrenderen als ze een klein beetje achterstaan terwijl één winnende teamfight gewoon de match kan betekenen.
Conscience do cost.
pi_94763922
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef ems. het volgende:
Mja, dat heb je ook de andere kant op. Soms willen mensen al surrenderen als ze een klein beetje achterstaan terwijl één winnende teamfight gewoon de match kan betekenen.
Dat dus. Vaak zat gehad dat ik samen met iemand anders niet wilde surrenderen omdat we gewoon wisten dat ons team een betere lategame had. Uiteindelijk hebben we die game nog gewonnen ook en was de rest wel blij dat we niet wilden surrenderen. Echter heb ik ook vaak dat gasten dan maar AFK gaan of leaven. Die report ik gewoon
pi_94795082
Net een te zieke game gehad met Twitch. Begon een beetje vermoeiend met een Miss Fortune die wards/oracle kocht. Gelukkig een goede team die haar om de zoveel tijd harasste en elke keer kilde met mijn hulp. Na een tijd kocht ze geen oracles meer, omdat ze het waarschijnlijk te duur vond. Ziek veel gepushed en toen een beetje met ze gespeeld - hun surrender faalde telkens waarschijnlijk door een paar gasten die jullie in de vorige posts omschreven. Desondanks het feit dat het op het eind 78-24 stond voor ons.

Ik had gewoon een verschrikkelijk zieke build en schoot alles om me heen gewoon kapot. Uiteindelijk 30/9/24 als eindscore en weet ik veel hoeveel turrets neer. Wat is het toch fijn als je eindelijk een goede game hebt met een goede team in de level 15/20 bracket.

Ik ga denk ik binnenkort LeBlanc halen - paar keer tegen gespeeld en de damage die zij output is echt te ziek :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:46:48 #158
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_94800207
30/9 zal je niet vaak meer halen met een twitch op summoner lvl 30 :p
pi_94843229
Heb gisteren nog ff een potje gedaan met Poppy. Viel ook prima te doen. had de ene na de andere kill.
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:13:03 #160
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_94843699
Gister 2 potjes ranked gedaan maar moest ff weg tijdens char select dus 2x random hero maar kreeg 2x xin zhao en daar ben ik wel redelijk mee. Allebij de potjes gewonnen :)
pi_94861975
Xin zou me denk ik ook nog wel redelijk afgaan. Moet er alleen niet aan denken dat ik random fiddlesticks ofzo krijg... brrrrr.... dan ga ik echt geflamed worden :D
pi_94868526
Blitz is ook best leuk om mee te spelen :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:49:40 #163
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_94871262
Poppy _O_
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_94874305
Maar eens een beetje met Ryze aan het spelen. Moet nog wel even wennen aan de squishiness. :P
pi_94877350
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Monolith het volgende:
Maar eens een beetje met Ryze aan het spelen. Moet nog wel even wennen aan de squishiness. :P
Ryze is de meest tanky caster hoor. Aangezien zijn 2 beste spells van mana profiteren is de beste build om zoveel mogelijk damage en defensive stats te krijgen:

Mana Crystal -> Tear of the Godess
Sorc boots
Glacial Shroud
Banshees Veil
Rod of Ages
Frozen Heart
Archangel Staff
Will of the Ancients.

Dit geeft je ongeveer 3.5k hp, 150 armor, 100 magic resi en 4.5k mana. Ook al heb je niet gek veel AP (hooguit, 250 met volle build), door je +dmg van je mana op Q (450) en W (225) doe je ongelofelijk veel damage.
pi_94878518
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ryze is de meest tanky caster hoor. Aangezien zijn 2 beste spells van mana profiteren is de beste build om zoveel mogelijk damage en defensive stats te krijgen:

Mana Crystal -> Tear of the Godess
Sorc boots
Glacial Shroud
Banshees Veil
Rod of Ages
Frozen Heart
Archangel Staff
Will of the Ancients.

Dit geeft je ongeveer 3.5k hp, 150 armor, 100 magic resi en 4.5k mana. Ook al heb je niet gek veel AP (hooguit, 250 met volle build), door je +dmg van je mana op Q (450) en W (225) doe je ongelofelijk veel damage.
Daar heb je gelijk in, maar als je Kayle gewend bent, dan is het toch net even anders. Daarbij moet ik nog wat wennen aan skill gebruik & flash / ghost. Haal nu net in twee potjes iets meer dan 1:1:1..moet nog wel een stuk beter kunnen.
pi_94880406
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar als je Kayle gewend bent, dan is het toch net even anders. Daarbij moet ik nog wat wennen aan skill gebruik & flash / ghost. Haal nu net in twee potjes iets meer dan 1:1:1..moet nog wel een stuk beter kunnen.
Ik vind Kayle juist super squishy, ben dan ook echt slecht als haar.
pi_94922192
Heh zie dit topic nu pas, ik speel onder Elife/elifez (denk de tweede meestal), zit al tijdje op level 30. Ben altijd wel game om te queuen met mensen die normaal NL/eng praten, en tenminste een klein beetje brains hebben.
pi_94939575
Wat zijn er de laatste tijd vaak updates ja. Dit is de 3e keer al deze week dat ik wil inloggen en eerst moet wachten op een update.
pi_94947092
Vladimir speelt ook best leuk.. mits je een redelijk team hebt zonder retards.
pi_94950112
Wat is shaco eigenlijk leuk om te spelen. Ik was nooit zo'n jungler maar wilde shaco heel graag spelen (en laning shaco is lol) dus toch maar even aangeleerd.

Wat kan je pubstompen met hem zeg :') . Als het andere team geen jungler heeft is het helemaal feest.

quote:
6s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef d1ce het volgende:
Vladimir speelt ook best leuk.. mits je een redelijk team hebt zonder retards.
Vladimir vind ik nou net een van die dudes waarmee je met een noob team tóch kan winnen :P
Conscience do cost.
pi_95078668
Begin het wel een beetje zat te worden... helft van de potjes leaved er iemand na 5 minuten of feeden ze als idioten. En kan niet altijd een complete premade spelen. Van mijn part maken ze een balancer erin dat als er aan de ene kant iemand leaved, dat er aan de andere kant ook een gekicked wordt ofzo. Of gewoon standaard loss forgiven met leavers.
I'm the motherfucking baboon
pi_95082606
Wederom wachtrij van

pi_95083307
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Begin het wel een beetje zat te worden... helft van de potjes leaved er iemand na 5 minuten of feeden ze als idioten. En kan niet altijd een complete premade spelen. Van mijn part maken ze een balancer erin dat als er aan de ene kant iemand leaved, dat er aan de andere kant ook een gekicked wordt ofzo. Of gewoon standaard loss forgiven met leavers.
Had er net weer eentje..Zwaar gefeedde katarina in mid lane die steeds lekker kon ganken. Potje voorbij.
pi_95086446
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat zodra je eenmaal een tijdje lvl 30 bent dat het minder wordt met de leavers. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon geluk gehad hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')