Ik ken het. Je hebt er altijd 2 bijzitten die denken dat we nog wel kunnen winnen. Terwijl de tegenstanders zo hard gefeed zijn dat het in geen 100 jaar gaat lukken.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:06 schreef Monolith het volgende:
Ben je er eindelijk in en speel je een 4vs5 die vanaf het begin kansloos is met teammates die niet willen surrenderen.
Dat dus. Vaak zat gehad dat ik samen met iemand anders niet wilde surrenderen omdat we gewoon wisten dat ons team een betere lategame had. Uiteindelijk hebben we die game nog gewonnen ook en was de rest wel blij dat we niet wilden surrenderen. Echter heb ik ook vaak dat gasten dan maar AFK gaan of leaven. Die report ik gewoonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef ems. het volgende:
Mja, dat heb je ook de andere kant op. Soms willen mensen al surrenderen als ze een klein beetje achterstaan terwijl één winnende teamfight gewoon de match kan betekenen.
Ryze is de meest tanky caster hoor. Aangezien zijn 2 beste spells van mana profiteren is de beste build om zoveel mogelijk damage en defensive stats te krijgen:quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Monolith het volgende:
Maar eens een beetje met Ryze aan het spelen. Moet nog wel even wennen aan de squishiness.
Daar heb je gelijk in, maar als je Kayle gewend bent, dan is het toch net even anders. Daarbij moet ik nog wat wennen aan skill gebruik & flash / ghost. Haal nu net in twee potjes iets meer dan 1:1:1..moet nog wel een stuk beter kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ryze is de meest tanky caster hoor. Aangezien zijn 2 beste spells van mana profiteren is de beste build om zoveel mogelijk damage en defensive stats te krijgen:
Mana Crystal -> Tear of the Godess
Sorc boots
Glacial Shroud
Banshees Veil
Rod of Ages
Frozen Heart
Archangel Staff
Will of the Ancients.
Dit geeft je ongeveer 3.5k hp, 150 armor, 100 magic resi en 4.5k mana. Ook al heb je niet gek veel AP (hooguit, 250 met volle build), door je +dmg van je mana op Q (450) en W (225) doe je ongelofelijk veel damage.
Ik vind Kayle juist super squishy, ben dan ook echt slecht als haar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar als je Kayle gewend bent, dan is het toch net even anders. Daarbij moet ik nog wat wennen aan skill gebruik & flash / ghost. Haal nu net in twee potjes iets meer dan 1:1:1..moet nog wel een stuk beter kunnen.
Vladimir vind ik nou net een van die dudes waarmee je met een noob team tóch kan winnenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef d1ce het volgende:
Vladimir speelt ook best leuk.. mits je een redelijk team hebt zonder retards.
Had er net weer eentje..Zwaar gefeedde katarina in mid lane die steeds lekker kon ganken. Potje voorbij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Begin het wel een beetje zat te worden... helft van de potjes leaved er iemand na 5 minuten of feeden ze als idioten. En kan niet altijd een complete premade spelen. Van mijn part maken ze een balancer erin dat als er aan de ene kant iemand leaved, dat er aan de andere kant ook een gekicked wordt ofzo. Of gewoon standaard loss forgiven met leavers.
Ik heb wel gemerkt dat zodra je eenmaal een tijdje lvl 30 bent dat het minder wordt met de leavers. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon geluk gehad hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Begin het wel een beetje zat te worden... helft van de potjes leaved er iemand na 5 minuten of feeden ze als idioten. En kan niet altijd een complete premade spelen. Van mijn part maken ze een balancer erin dat als er aan de ene kant iemand leaved, dat er aan de andere kant ook een gekicked wordt ofzo. Of gewoon standaard loss forgiven met leavers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |