Get your facts straight NOOB!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Bart deed het met Sabine, in BB1.
En Andries deed Kelly, in BB3.
Ach het gaat over nummertjesquote:
Wat hij zegt!quote:
Dan ben je zes jaar van de straat joh.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:53 schreef RiftNL het volgende:
Zijn die oude BB's nog ergens terug te kijken en De Bus?
Logisch dat die modjes jou steeds moeten hebben!quote:
Hehe dat wel maar De Bus zou ik graag eens terugzien met die halve junkquote:
Ik zit er ook op te wachten!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hehe dat wel maar De Bus zou ik graag eens terugzien met die halve junkGeen idee hoe die knakker heet trouwens
Recht van de sterkstequote:
HALLO!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Logisch dat die modjes jou steeds moeten hebben!
Die van kel moet je wel met de hand insmeren hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ach ja, uiteindelijk is het toch één pot nat.
vind ik ook stiekum hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die van kel moet je wel met de hand insmeren hoor.
Of je flikkert er een emmer tegenaan
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die van kel moet je wel met de hand insmeren hoor.
Of je flikkert er een emmer tegenaan
Wil niet lullig doen maar ze heeft gewoon een echte vagina etc incl clit etc etcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:59 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En gewoon ook nog in die gare 06 reclames ook he.. daar bellen dus echt kerels heen
Niet als je zo aan mijn imago blijft peuteren!quote:
Nepcam girlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:59 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En gewoon ook nog in die gare 06 reclames ook he.. daar bellen dus echt kerels heen
Nu doe je lullig ja!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar ze heeft gewoon een echte vagina etc incl clit etc etc
Ja ik kan er iets op zeggen maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet als je zo aan mijn imago blijft peuteren!
Mijn ma zei altijd: "niet eraan krabben, anders komt er ellende van!"
Heb jij je HDD van 6 jaar geleden afgestoft ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je fantasie slaat wel op hol hè??
Je kunt de woorden niet vinden omdat die nog niet voorbij zijn gekomen op de moedermav.. Ach dat maakt niet uit, overkomt ons allemaal wel eens!quote:
moedermavo hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kunt de woorden niet vinden omdat die nog niet voorbij zijn gekomen op de moedermav.. Ach dat maakt niet uit, overkomt ons allemaal wel eens!
Kelly is idd erg goed geluktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:02 schreef Mita het volgende:
M,n schoonbroer heeft ook z,n piemel naar binnen gewerkt, maar is niet zo knap als Kellly, en m'n schoonbroer is nu is misselijke vrouw en eerst wat het een misselijke vent
Ik zal je details besparenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar ze heeft gewoon een echte vagina etc incl clit etc etc
Nee! Doe vooral niet!quote:
tis maar plagerij he.. FOK! enzoquote:
Google maar eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij je HDD van 6 jaar geleden afgestoft ofzo?
Istie nog niet over haar heen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Google maar eens![]()
[ afbeelding ]
Shit, nu komt Bart zo ook weer online.
Zoiets heet een zwagerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:02 schreef Mita het volgende:
M,n schoonbroer heeft ook z,n piemel naar binnen gewerkt, maar is niet zo knap als Kellly, en m'n schoonbroer is nu is misselijke vrouw en eerst wat het een misselijke vent
Mooi.. ja je weet het nooit, fora zijn levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:05 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ik weet.. Ben wel blond maar niet dom
Dat was voor de operatie, sindsdien heet hij "de slager"quote:
Zie je wel, je bent een oud lijk aan het wordenquote:
Hij was niet echt geslaagd toch? Meer geslacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat was voor de operatie, sindsdien heet hij "de slager"
Als ik straks, als de zon schijnt, in het ijskoude water ga zwemmen slaat ie bij mij ook naar binnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:02 schreef Mita het volgende:
En als de nichtjes op bezoek gaan vraagt ie: wil je een plakje van mijn worst?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat was voor de operatie, sindsdien heet hij "de slager"
hahaha slimme vrouw dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi.. ja je weet het nooit, fora zijn levensgevaarlijk.
Mijn lieve vrouw leerde ik kennen op een forum. Haar exacte woorden over mij waren: "Ik ga hem helemaal kapot maken".. We zijn nu 2 jaar getrouwd en ik heb nog niet door of ze al geslaagd is
Het zijn de klieren de ontbrekende kutklieren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent een oud lijk aan het worden
Ze waren niet allemaal interessant maar toch gefeliciteerd vastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:08 schreef BBQSausage het volgende:
Trusten mensen, ik ga morgen mijn 5.000 posts halen
aantal posts: 4987 (gemiddeld 12 per dag)
![]()
![]()
Geen idee, feit is dat ze nu met een puberende adhd-er van 1.93 op zit gescheept.. wat is slim en wat is wijsheidquote:
Karim is ook hoogbegaafd!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:11 schreef Mita het volgende:
Maar over Karim, die heeft ook alle rls soaps gezien. die naait Servio zonder peimol
Tja.. wij vrouwen he haha nee ik ga er niet te diep op inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, feit is dat ze nu met een puberende adhd-er van 1.93 op zit gescheept.. wat is slim en wat is wijsheid
zoeken een stoere grote kerel die ze uiteindelijk kunnen bemoederenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:14 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Tja.. wij vrouwen he haha nee ik ga er niet te diep op in
Laatste keer dat ik mandela op mijn borst had staan kreeg ik last van mijn luchtwegen!quote:
Daar zit je denk ik niet eens zover van de waarheid af hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
zoeken een stoere grote kerel die ze uiteindelijk kunnen bemoederen
Nee lummel dat was de dikke buufquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik mandela op mijn borst had staan kreeg ik last van mijn luchtwegen!
Nee echt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:16 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Daar zit je denk ik niet eens zover van de waarheid af haha
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
He hoor ik de mama's en de papa's
ohwja.. manuela .. beter niet zoveel meer drinken op een buurtfeest!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee lummel dat was de dikke buuf
ff doorzoeken verder terug hahahahaquote:
Ben blij dat ik de fotoboeken nog hebquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja.. manuela .. beter niet zoveel meer drinken op een buurtfeest!
Eh... wat bedoel je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
ff doorzoeken verder terug hahahaha
Op dit uur, en na anderhalve liter wijn en een halve pan doodgemartelde mosselen in ook een litertje alcohol... moet je me niet kwalijk nemen als ik niet meer zo heel snel van begrip benquote:
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:18 schreef versabommie het volgende:
Zo en nu ga ik sharon nadoen, tot over een tropisch regenwoud!![]()
Kom je wel een keer achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Op dit uur, en na anderhalve liter wijn en een halve pan doodgemartelde mosselen in ook een litertje alcohol... moet je me niet kwalijk nemen als ik niet meer zo heel snel van begrip ben
Ik ga er geen moeite voor doen, iigquote:
Is zelfs nog voor mijn tijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:28 schreef Mita het volgende:
flower power is niks mis mee , maar voor mijn tijd
Flower Power was wel tof. Ik heb nog eens de kamer van Cat Stevens ( nu Yusuf Islam) bezocht in Kathmanduquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:28 schreef Mita het volgende:
flower power is niks mis mee , maar voor mijn tijd
Geintje ..........quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik ga er geen moeite voor doen, iigIk postte enkel een leuke parody van French and Saunders, nav Flower Power en Mama's and Papa's.
Zo en hij is al gek geworden in 1977quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Flower Power was wel tof. Ik heb nog eens de kamer van Cat Stevens ( nu Yusuf Islam) bezocht in Kathmandu![]()
Teveel weed is ook niet goed, daar ga je gekke dingen van doen. Van het Boeddhisme naar de Islam overstappen, is best wel gekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo en hij is al gek geworden in 1977
Maar waarom zou je anders zo'n tattoo nemen ?quote:
John Lennon was ook wel een beetje vreemd de laatste jaren de hele Beatles trouwensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Teveel weed is ook niet goed, daar ga je gekke dingen van doen. Van het Boeddhisme naar de Islam overstappen, is best wel gek
Waarom zou je uberhaupt een tattoo nemen? Maar dergelijke tattoo's, zijn helemaal niet hip in Azië. Karim heeft niet het uiterlijk om zelfs maar figurant te kunnen zijn in een Bolllywood film. De enige persoon met een beetje Aziatische trekken en die dat werk ook in Nederland wel uitvoert, is Maik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar waarom zou je anders zo'n tattoo nemen ?
Slaapverwekkendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:37 schreef Mita het volgende:
Ik heb nog nooit geblowd, zou best weleens willen weten hoe dat is
Neem zittend 5 goeie ouzo en je pleurt om en bent ff weg, volgens mij hetzelfde effect alleen je slaapt en bij drug ben je wakker maar je weet het niet hahahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:37 schreef Mita het volgende:
Ik heb nog nooit geblowd, zou best weleens willen weten hoe dat is
Misschien door adoratie en daarna in een roes die tattoo laten zetten, en Maik heeft alleen een paar schuine ogen maar die hebben ze bij tsunami ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een tattoo nemen? Maar dergelijke tattoo's, zijn helemaal niet hip in Azië. Karim heeft niet het uiterlijk om zelfs maar figurant te kunnen zijn in een Bolllywood film. De enige persoon met een beetje Aziatische trekken en die dat werk ook in Nederland wel uitvoert, is Maik.
Ik zet wel eens thee van weed (het is een goede pijnstiller als het om neurogene pijnen gaat). En in Nepal, rook ik wel eens een jointje mee. Gek genoeg, doe ik dat hier dan weer nooitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Neem zittend 5 goeie ouzo en je pleurt om en bent ff weg, volgens mij hetzelfde effect alleen je slaapt en bij drug ben je wakker maar je weet het niet hahahahaha
Die van die Ouzo weet ik zeker en van de drugs niet want heb ik nog nooit gebruikt
Het zou me niet verbazen, als Maik het internaatje blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien door adoratie en daarna in een roes die tattoo laten zetten, en Maik heeft alleen een paar schuine ogen maar die hebben ze bij tsunami ook
Ligt aan de omgeving en sfeer denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik zet wel eens thee van weed (het is een goede pijnstiller als het om neurogene pijnen gaat). En in Nepal, rook ik wel eens een jointje mee. Gek genoeg, doe ik dat hier dan weer nooit
Het gebruik van weed is daar meer normaal dan hier. Maar qua wetgeving, komt het wel overeen met Nederland (je mag het wel gebruiken, maar je mag er niet in handelen). Op het platteland wordt het sowieso veel gerookt, maar van oudsher is het vooral een medicijn om koeien te behandelen tegen diareequote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ligt aan de omgeving en sfeer denk ik
Niet alle schipperskinderen gaan naar een internaat, op een internaat zitten niet enkel schipperskinderen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:46 schreef Mita het volgende:
Sofia is het internaatje, het schippersinternaattje
Je bedoelt het Gadhimai festival? Dat wordt vooral in India gevierd. In Nepal is er maar bar weinig veeteelt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:49 schreef Mita het volgende:
Net zeker als die stieren die eergisternacht zijn omgekomen, was heel akelig zei m'n man
Dat schilderij met dat gezin, is van het paard. Dat verwijst naar Alex: die heeft namelijk een erfelijke adelijke titel: Ridder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:51 schreef Mita het volgende:
Dat heeft Sofis al een paar keer verteld, dat is dat schilderij waar die familie opstaat
Ben jij nu tegen jezelf aan het lullen? Als je op iemand reageert, neem dan iig even de moeite om die post te quoten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:03 schreef Mita het volgende:
Ik heb ze kinderen, die hebben nooit afscheid hoeven nemen
Dat ligt aan het werk wat de ouders hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:03 schreef Mita het volgende:
Ik heb ze kinderen, die hebben nooit afscheid hoeven nemen
Is nog aan het lerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ben jij nu tegen jezelf aan het lullen? Als je op iemand reageert, neem dan iig even de moeite om die post te quoten.
In de post hiervoor deed je het, dus je weet het bestquote:
Dat was ik kanjerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
In de post hiervoor deed je het, dus je weet het best
Nou is eigenlijk meer fakken hahahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze kan niet quoten maar wel fokken!
In SST termen heet dat inderdaad Fakken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou is eigenlijk meer fakken hahahahaha
Het nette woord voor fucken het is toch al laat maar het was met een knipoogquote:
Een zelfde uitspraak deed jij eerder ook in deze COSquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:30 schreef Mita het volgende:
De kindertjes slapen, m.n jongste zoon is ouder als '
Servio
quote:
Soort Gordon Ramsey maar dan andersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het slaat op Joanna, die heeft het altijd over "facking" dit en "facking" dat.
Bij Gordon Ramsey komt er tussendoor ook nog wel wat zinnigs uit, bedoel je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Soort Gordon Ramsey maar dan anders
Ja bij die blonde kunsttiet en opgeblazen lippen heb ik nog niets zinnigs gehoord scheelt wel als je altijd het geluid uit hebt staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Bij Gordon Ramsey komt er tussendoor ook nog wel wat zinnigs uit, bedoel je?
Paranormale gaven (als ze werkelijk bestaan) schijnen ook bij kinderen voor te komen. Spiritualiteit, is wat een mens kan ontwikkelen tijdens zijn/haar leven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:33 schreef Mita het volgende:
Je moet eerst ouder worden om paranornaal te zijn eerst levenservaring en als 24 bent heb je dat niet
Flashbacks kan ik me iets bij voorstellen die heb ik ook weleens gehad maar vooruitkijken Nahquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Paranormale gaven (als ze werkelijk bestaan) schijnen ook bij kinderen voor te komen. Spiritualiteit, is wat een mens kan ontwikkelen tijdens zijn/haar leven.
Ik heb in mijn kindertijd wel ervaringen gehad die mensen "paranormaal" noemen. Na mijn 20e levensjaar, was het zomaar weg. Misschien was het toch vooral een levendige fantasie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Flashbacks kan ik me iets bij voorstellen die heb ik ook weleens gehad maar vooruitkijken Nah
Is niet waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:33 schreef Mita het volgende:
Je moet eerst ouder worden om paranornaal te zijn eerst levenservaring en als 24 bent heb je dat niet
Laten we het vooral daarop houden en om maar weer even ontopic te gaan en af te sluiten gaan we slapen met onze hand op het hart (ik wel in iedergeval)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kindertijd wel ervaringen gehad die mensen "paranormaal" noemen. Na mijn 20e levensjaar, was het zomaar weg. Misschien was het toch vooral een levendige fantasie?
Voor paranormaal geldt dat idd niet, maar wel voor spiritualiteit. Ik denk, dat Mita die 2 dingen op een hoop gooit, of met elkaar verward.quote:
Nighty Night!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Laten we het vooral daarop houden en om maar weer even ontopic te gaan en af te sluiten gaan we slapen met onze hand op het hart (ik wel in iedergeval)
[ afbeelding ]
Tot morgen nacht misschien late dienst
Misschien kun jij Mita nog ff uitleggen hoe ze moet quotenquote:
Nee dat komt ook voor bij kinderenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Voor paranormaal geldt dat idd niet, maar wel voor spiritualiteit. Ik denk, dat Mita die 2 dingen op een hoop gooit, of met elkaar verward.
Dat is verspeelde moeite denk ik zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien kun jij Mita nog ff uitleggen hoe ze moet quoten
Ja, maar in een andere vorm. Niet in de minste plaats, omdat een mens de eerste 11 levensjaren nodig heeft om uberhaupt het "geweten" te kunnen vormen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:55 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee dat komt ook voor bij kinderen
believe me
Maar Spiritualiteit is een erg groot begripquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:55 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee dat komt ook voor bij kinderen
believe me
Ja zoals ik al zei... een erg groot begripquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, maar in een andere vorm. Niet in de minste plaats, omdat een mens de eerste 11 levensjaren nodig heeft om uberhaupt het "geweten" te kunnen vormen.
Dat is ook de reden, waarom kindsoldaten de meest meedogenloze strijders zijn. Ze zijn geronseld en omgevormd, voor hun geweten zich heeft kunnen vormen.
Ja, en erg offtopicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:59 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei... een erg groot begrip
Als iedereen daar ligt te knorren, willen de streamers nog wel eens uitwijken naar heel andere onderwerpenquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als iedereen daar ligt te knorren, willen de streamers nog wel eens uitwijken naar heel andere onderwerpen
Ik had met een rechteroog naar de streams kunnen kijken ware het niet dat mijn vrouw haar computer uit heeft gezetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als iedereen daar ligt te knorren, willen de streamers nog wel eens uitwijken naar heel andere onderwerpen
Ik denk, dat ik dat ook maar eens ga doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:04 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Maar denk dat ik ook maar eens ga knorren
Slaap lekker! Ik duik ook mijn bedje in!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had met een rechteroog naar de streams kunnen kijken ware het niet dat mijn vrouw haar computer uit heeft gezeten ik ga de mijne nu ook uitzetten nogmaals een
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik dat ook maar eens ga doen
Er is niets te beleven daar in Portugal![]()
En hier ook niet meer![]()
[ [url=
http://gyazo.com/d554ecd1d5a39bafad1e10d8ae9cde6e.png]afbeelding[/url] ]
Was ze hier weeer aan het slaapwandelen???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:19 schreef Anneloortje het volgende:
Joanne over die piemooool
http://www.secretstory.nl/videos/473/Wat+te+doen+met+een+mes%3F
Hier ook alles op zwart. Op de secret story site ook. Hebben ze de stekker eruit getrokken ??quote:
Wil jij wippen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:21 schreef Anneloortje het volgende:
Is Mo lastig omdat ze niet wil wippen als ze nuchter is???
Mo is verdrietig omdat maik genomineerd is en vijf minuten daarna te horen kreeg dat maik het ook wel eens met mannen had gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is met kleine Moniqueje?
Preutse marie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt het aan inkijkAafke vragen.
Ik dank dat hij het alleen zegt omdat hij denkt dat ze hem dan ineressanter vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Mo is verdrietig omdat maik genomineerd is en vijf minuten daarna te horen kreeg dat maik het ook wel eens met mannen had gedaan.
Vond ik ook al die tijd, maar herzie mijn mening over hem.quote:
Hoi Aafkequote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:29 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Vond ik ook al die tijd, maar herzie mijn mening over hem.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:28 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik dank dat hij het alleen zegt omdat hij denkt dat ze hem dan ineressanter vinden.
Dan is hij nog dommer dan ik dacht want daar had hij geld mee binnen kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nee hij wou servio voor zijn. Die dacht aan de hand van de clue's te menen dat de relatie van mo en hem niet echt zou zijn.
J aik ben ook wel benieuwd, ik moet helaas weer werken, dus ik lees hier mee, ze krijgen het straks te horen toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:36 schreef wieweetwatt het volgende:
En... Zal Philip het goed hebben? Ben benieuwd
Pssst... ik lees ook mee. Ik stream ook niet op werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
J aik ben ook wel benieuwd, ik moet helaas weer werken, dus ik lees hier mee, ze krijgen het straks te horen toch?
Ik dnek dat het wel geraden is, anders wachten ze niet zolang
Dat was dus zijn insteek.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:35 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Dan is hij nog dommer dan ik dacht want daar had hij geld mee binnen kunnen halen.
Ik denk het wel ..... Ik hoop het.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:36 schreef wieweetwatt het volgende:
En... Zal Philip het goed hebben? Ben benieuwd
Servio en Alexquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:41 schreef Praatpoeder het volgende:
Mijn baby kijkt het nieuws en ik de streams
Kleine man begint te huilen als ik SST op tv aan zet, dus moet altijd stiekem op de laptop kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:43 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
![]()
Niet direct besmetten met SST, eerst laten genieten van Khadaffi
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:39 schreef Anneloortje het volgende:
Misschien moeten ze Maik een nieuw speeltje geven
Nope ... nergens. Ook op net5 nietquote:
Mee eens ik snap het probleem van Mo en vergeet niet wij kijken vanaf deze kant en hebben een veel beter overzicht dat weet zij allemaal niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wat ik denk:
Monique is constant bezig met het zoeken naar fouten in Maiks redenatie.
In haar hoofd klopt de volgende cirkelredenatie van Maik niet:
Maik zegt dat hij het niet makkelijk vindt om te vertellen aan Mo over zijn sekservaringen met mannen, maar tegelijkertijd heeft hij blijkbaar geen moeite gehad het te vertellen aan Nederland in zijn promo. Hij zegt dat het onbelangrijk is en dat zijn seks met mannen iets is wat hij af en toe heeft gedaan, maar tegelijkertijd was het wel belangrijk genoeg om in het promo filmpje over zichzelf te doen.
Mo vindt dat een indicatie dat het blijkbaar wel een belangrijk deel van zijn leven is. Daarom snapt ze niet dat hij het niet aan haar heeft verteld. En als het geen belangrijk deel van zijn leven is, waarom zit het dan in het promo filmpje en waarom kost het hem dan moeite om te vertellen aan haar.
Hoogstwaarschijnlijk heeft Maik er nooit zo goed bij nagedacht. Hij heeft het nooit als een issue gezien, als iets belangrijkst wat tussen hun in zou kunnen staan. Tegelijkertijd heeft hij wel, volgens eigen zeggen, moeite om het te vertellen. Dat is dan weer tegenstrijdig met het idee dat hij het zo tussen mond en lippen door aan Mo heeft verteld, en bij zijn vorige vriendin pas na 4 maand.
Maar omdat Mo alles overanalyseert, kán Maik ook geen goed antwoord geven. Zij zal alles zo uitleggen dat het niet meer klopt binnen de redenatie. Vooral omdat ze nu zo’n bui heeft dat ze alles wantrouwt.
Ze kan beter vertrouwen op de goede bedoelingen van Maik, die hij wat mij betreft lijkt te hebben! Ook al is zijn redenatie inderdaad niet waterdicht. Want om nou een hele relatie op te geven omdat het niet geheel logisch is geweest dat Maik haar nu pas vertelt over zijn seksverleden is nogal...overdreven.
Waarschijnlijk realiseert ze dit morgen wel. Misschien ook niet. Aangezien ze ook alweer over haar ouders begon en wat 'zij wel niet moeten denken' verwacht ik er niet veel van. Die meid maakt zich veel te druk over kleine details.
Dus.
Toch maar weer een reaktie op jou dan...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:21 schreef versabommie het volgende:
Echt als Servio eruit is moet Guidette ineens vriendjes zoeken... En Sofia zal dan eindelijk eens echt weg gaan!
Dat ga je dus ook missen als je Servio eruit knikkert. Een feest met Alex verloopt heel anders.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lees het heel anders, namelijk dat hij niet verwacht eruit te gaan en als dat wel zo is dan is het de schuld van de makers van het programma en hoe zij de uitzendingen hebben geknipt. Niet de schuld van hemzelf door Alex helemaal met de grond gelijk te maken en zich te gedragen als een irritant figuur uit new kids, plus andere dronkemanspraat en arrogant gedoe.
Ik denk het wel, maar het slaat nergens op want Alex heeft geen cashflow...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond exclusief in de uitzending
1 maart om 06.01
Weet Philip het eerste geheim te raden?
Gisteren drukte Philip op de rode knop. Hij denkt nu wel zeker te weten wat het geheim van Alex is. Heeft hij het dit keer wel bij het juiste eind? Kijk vanavond om 19.30 uur naar de Daily Show op Net5.
Nee want Ziggo enz doen het wel dan zouden die het ook niet moeten doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Zal dat aan het raden van het geheim liggen? Zelfs de streamers mogen nu niks weten? Zodat iedereen vanavond SST gaat kijken
Het maakt hem speltechnisch wel minder interessantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar het slaat nergens op want Alex heeft geen cashflow...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:43 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
![]()
Niet direct besmetten met SST, eerst laten genieten van Khadaffi
neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
Als een geheim geraden is, dan moet die persoon ook opkrassen toch ?
Nope .... kan er gewoon in blijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
geen idee, maar lijkt me wel logisch, hij is niet meer interessant voor zijn medebewoners danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
Nee maar die gaat vanzefl wel want die zal iedere week genomineerd worden en als die persoon geld heeft drukken ze meteen weer dus dan heb je nog weinig te zoeken in het huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
nope. je kan er alleen uit als je wordt weggestemdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
Neeheeeeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
Voor het verhaal imo welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
geen idee, maar lijkt me wel logisch, hij is niet meer interessant voor zijn medebewoners dan
nee voor het verhaal moet hij er nog inblijven. Laat servio maar vertrekkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
geen idee, maar lijkt me wel logisch, hij is niet meer interessant voor zijn medebewoners dan
Hij is nu al niet meer interessant voor zijn medebewoners, al heeft hij zijn geheim nog welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
hij kan toch ook nog geheimen raden? En als hij wint met een volle pot naar huis gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:17 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
dan wordt ie helemaal een paria, niemand heeft dan nog belang bij een gesprekje met hem toch
UPC doet het welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
Hoe kan dit topic het doen zonder streams?
ik vind het eigenlijk wel een mooi figuur, denkt echt dat Joanna nu zijn maatje is, terwijl ze hem alleen maar chanteert met aandacht geven in ruil voor infoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:17 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Hij is nu al niet meer interessant voor zijn medebewoners, al heeft hij zijn geheim nog wel
Ik hoop dat er nu eeen keer aaanwijzingen van de anderen komen zit nog steeds op 500000000 bingoballen, die in de tuin gepleurd worden , te wachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, en die gitaar is een aanwijzing!
Hij zal eerst dan weer geld in zijn kluis moeten verdienen voor hij kan raden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij kan toch ook nog geheimen raden? En als hij wint met een volle pot naar huis gaan
Dus voor hem wel weer een reden om zich in de groep te mengen, en het leuke is, als hij alle geheimen weten te raden, is het voor de andere pech, want die kunnen het geheim van Alex niet meer raden, omdat het al geraden is en dat betekend, al het geld van Alex
Lijkt me leuke tv
Hij heeft dan geen geld meer om te raden toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij kan toch ook nog geheimen raden? En als hij wint met een volle pot naar huis gaan
Dus voor hem wel weer een reden om zich in de groep te mengen, en het leuke is, als hij alle geheimen weten te raden, is het voor de andere pech, want die kunnen het geheim van Alex niet meer raden, omdat het al geraden is en dat betekend, al het geld van Alex
Lijkt me leuke tv
en dat kan hij verdienen door missies te doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hij zal eerst dan weer geld in zijn kluis moeten verdienen voor hij kan raden.
en daarnaast lijkt het me priceless die gezichten van de bewoners donderdag als alex in het huis mag blijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt me leuke tv
Waarom zijn bananen krom?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
Hoe kan dit topic het doen zonder streams?
zal ze leren jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:22 schreef Olga het volgende:
[..]
en daarnaast lijkt het me priceless die gezichten van de bewoners donderdag als alex in het huis mag blijvenZe gaan er mi teveel van uit dat het een gelopen koers is
Dan groeien ze beter in trosvorm. De onderste van de tros zijn echter bijna recht.quote:
Ja want iedereen wilde Cynthia eruit, en iedereen wil Alex eruit, dus dat betekend volgens hun dat Alex eruit vliegtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:22 schreef Olga het volgende:
[..]
en daarnaast lijkt het me priceless die gezichten van de bewoners donderdag als alex in het huis mag blijvenZe gaan er mi teveel van uit dat het een gelopen koers is
Nee, balen dan ik niets zie en meeouwehoerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en??? Stream op tv ja![]()
Wat kom je hier eigenlijk doen? Zeiken??
Heeft geen zin, anderen weten heus wel dat hij missies krijgt en gaan dan drukken en dan is hij alles weer kwijt oftewel beter direct naar huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat kan hij verdienen door missies te doen
Hoe kunnen ze gaan drukken als het geheim al is geradenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heeft geen zin, anderen weten heus wel dat hij missies krijgt en gaan dan drukken en dan is hij alles weer kwijt oftewel beter direct naar huis
Juist. En ja zijn geheim zal ws geraden zijn. Maar als hij er donderdag uitvliegt dan hebben de bewoners hun zin en keert de rust weer terug. En rusten doen ze maar in het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want iedereen wilde Cynthia eruit, en iedereen wil Alex eruit, dus dat betekend volgens hun dat Alex eruit vliegt
Dus het zou gewoon heeeeerlijk zijn als Servio eruit vliegt ipv Alex
Ze kunnen blijven drukken als ik mij niet vergis zodra hij weer geld heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze gaan drukken als het geheim al is geraden![]()
D.m.v. missies kan hij weer geld sparen om geheimen te raden
Je maakt me aan het lachen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan groeien ze beter in trosvorm. De onderste van de tros zijn echter bijna recht.
Want als 1 iemand zijn geheim weet betekend dat niet dat de anderen niet meer kunnen drukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze kunnen blijven drukken als ik mij niet vergis zodra hij weer geld heeft
Ok opgelost! slotjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, balen dan ik niets zie en meeouwehoeren
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze kunnen blijven drukken als ik mij niet vergis zodra hij weer geld heeft
Ik denk dat er altijd wel een pispaaltje is in de groep. Dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:24 schreef Olga het volgende:
[..]
Juist. En ja zijn geheim zal ws geraden zijn. Maar als hij er donderdag uitvliegt dan hebben de bewoners hun zin en keert de rust weer terug. En rusten doen ze maar in het bejaardentehuis
Ik probeer het, maar ervaring leert dat ik beter bagger en onzin verkoop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok opgelost! slotje
In dit topic kan je ook gewoon discussieren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |