Was ze hier weeer aan het slaapwandelen???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:19 schreef Anneloortje het volgende:
Joanne over die piemooool
http://www.secretstory.nl/videos/473/Wat+te+doen+met+een+mes%3F
Hier ook alles op zwart. Op de secret story site ook. Hebben ze de stekker eruit getrokken ??quote:
Wil jij wippen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:21 schreef Anneloortje het volgende:
Is Mo lastig omdat ze niet wil wippen als ze nuchter is???
Mo is verdrietig omdat maik genomineerd is en vijf minuten daarna te horen kreeg dat maik het ook wel eens met mannen had gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is met kleine Moniqueje?
Preutse marie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt het aan inkijkAafke vragen.
Ik dank dat hij het alleen zegt omdat hij denkt dat ze hem dan ineressanter vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Mo is verdrietig omdat maik genomineerd is en vijf minuten daarna te horen kreeg dat maik het ook wel eens met mannen had gedaan.
Vond ik ook al die tijd, maar herzie mijn mening over hem.quote:
Hoi Aafkequote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:29 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Vond ik ook al die tijd, maar herzie mijn mening over hem.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:28 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik dank dat hij het alleen zegt omdat hij denkt dat ze hem dan ineressanter vinden.
Dan is hij nog dommer dan ik dacht want daar had hij geld mee binnen kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nee hij wou servio voor zijn. Die dacht aan de hand van de clue's te menen dat de relatie van mo en hem niet echt zou zijn.
J aik ben ook wel benieuwd, ik moet helaas weer werken, dus ik lees hier mee, ze krijgen het straks te horen toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:36 schreef wieweetwatt het volgende:
En... Zal Philip het goed hebben? Ben benieuwd
Pssst... ik lees ook mee. Ik stream ook niet op werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
J aik ben ook wel benieuwd, ik moet helaas weer werken, dus ik lees hier mee, ze krijgen het straks te horen toch?
Ik dnek dat het wel geraden is, anders wachten ze niet zolang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |