Was ze hier weeer aan het slaapwandelen???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:19 schreef Anneloortje het volgende:
Joanne over die piemooool
http://www.secretstory.nl/videos/473/Wat+te+doen+met+een+mes%3F
Hier ook alles op zwart. Op de secret story site ook. Hebben ze de stekker eruit getrokken ??quote:
Wil jij wippen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:21 schreef Anneloortje het volgende:
Is Mo lastig omdat ze niet wil wippen als ze nuchter is???
Mo is verdrietig omdat maik genomineerd is en vijf minuten daarna te horen kreeg dat maik het ook wel eens met mannen had gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is met kleine Moniqueje?
Preutse marie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt het aan inkijkAafke vragen.
Ik dank dat hij het alleen zegt omdat hij denkt dat ze hem dan ineressanter vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Mo is verdrietig omdat maik genomineerd is en vijf minuten daarna te horen kreeg dat maik het ook wel eens met mannen had gedaan.
Vond ik ook al die tijd, maar herzie mijn mening over hem.quote:
Hoi Aafkequote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:29 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Vond ik ook al die tijd, maar herzie mijn mening over hem.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:28 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik dank dat hij het alleen zegt omdat hij denkt dat ze hem dan ineressanter vinden.
Dan is hij nog dommer dan ik dacht want daar had hij geld mee binnen kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nee hij wou servio voor zijn. Die dacht aan de hand van de clue's te menen dat de relatie van mo en hem niet echt zou zijn.
J aik ben ook wel benieuwd, ik moet helaas weer werken, dus ik lees hier mee, ze krijgen het straks te horen toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:36 schreef wieweetwatt het volgende:
En... Zal Philip het goed hebben? Ben benieuwd
Pssst... ik lees ook mee. Ik stream ook niet op werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
J aik ben ook wel benieuwd, ik moet helaas weer werken, dus ik lees hier mee, ze krijgen het straks te horen toch?
Ik dnek dat het wel geraden is, anders wachten ze niet zolang
Dat was dus zijn insteek.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:35 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Dan is hij nog dommer dan ik dacht want daar had hij geld mee binnen kunnen halen.
Ik denk het wel ..... Ik hoop het.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:36 schreef wieweetwatt het volgende:
En... Zal Philip het goed hebben? Ben benieuwd
Servio en Alexquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:41 schreef Praatpoeder het volgende:
Mijn baby kijkt het nieuws en ik de streams
Kleine man begint te huilen als ik SST op tv aan zet, dus moet altijd stiekem op de laptop kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:43 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
![]()
Niet direct besmetten met SST, eerst laten genieten van Khadaffi
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:39 schreef Anneloortje het volgende:
Misschien moeten ze Maik een nieuw speeltje geven
Nope ... nergens. Ook op net5 nietquote:
Mee eens ik snap het probleem van Mo en vergeet niet wij kijken vanaf deze kant en hebben een veel beter overzicht dat weet zij allemaal niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wat ik denk:
Monique is constant bezig met het zoeken naar fouten in Maiks redenatie.
In haar hoofd klopt de volgende cirkelredenatie van Maik niet:
Maik zegt dat hij het niet makkelijk vindt om te vertellen aan Mo over zijn sekservaringen met mannen, maar tegelijkertijd heeft hij blijkbaar geen moeite gehad het te vertellen aan Nederland in zijn promo. Hij zegt dat het onbelangrijk is en dat zijn seks met mannen iets is wat hij af en toe heeft gedaan, maar tegelijkertijd was het wel belangrijk genoeg om in het promo filmpje over zichzelf te doen.
Mo vindt dat een indicatie dat het blijkbaar wel een belangrijk deel van zijn leven is. Daarom snapt ze niet dat hij het niet aan haar heeft verteld. En als het geen belangrijk deel van zijn leven is, waarom zit het dan in het promo filmpje en waarom kost het hem dan moeite om te vertellen aan haar.
Hoogstwaarschijnlijk heeft Maik er nooit zo goed bij nagedacht. Hij heeft het nooit als een issue gezien, als iets belangrijkst wat tussen hun in zou kunnen staan. Tegelijkertijd heeft hij wel, volgens eigen zeggen, moeite om het te vertellen. Dat is dan weer tegenstrijdig met het idee dat hij het zo tussen mond en lippen door aan Mo heeft verteld, en bij zijn vorige vriendin pas na 4 maand.
Maar omdat Mo alles overanalyseert, kán Maik ook geen goed antwoord geven. Zij zal alles zo uitleggen dat het niet meer klopt binnen de redenatie. Vooral omdat ze nu zo’n bui heeft dat ze alles wantrouwt.
Ze kan beter vertrouwen op de goede bedoelingen van Maik, die hij wat mij betreft lijkt te hebben! Ook al is zijn redenatie inderdaad niet waterdicht. Want om nou een hele relatie op te geven omdat het niet geheel logisch is geweest dat Maik haar nu pas vertelt over zijn seksverleden is nogal...overdreven.
Waarschijnlijk realiseert ze dit morgen wel. Misschien ook niet. Aangezien ze ook alweer over haar ouders begon en wat 'zij wel niet moeten denken' verwacht ik er niet veel van. Die meid maakt zich veel te druk over kleine details.
Dus.
Toch maar weer een reaktie op jou dan...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:21 schreef versabommie het volgende:
Echt als Servio eruit is moet Guidette ineens vriendjes zoeken... En Sofia zal dan eindelijk eens echt weg gaan!
Dat ga je dus ook missen als je Servio eruit knikkert. Een feest met Alex verloopt heel anders.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lees het heel anders, namelijk dat hij niet verwacht eruit te gaan en als dat wel zo is dan is het de schuld van de makers van het programma en hoe zij de uitzendingen hebben geknipt. Niet de schuld van hemzelf door Alex helemaal met de grond gelijk te maken en zich te gedragen als een irritant figuur uit new kids, plus andere dronkemanspraat en arrogant gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |