Ook een boerenbrokkenkop.quote:
Wat een arrogante pisnichtquote:Als ik er word uitgestemd dan weet ik hoe de mensen kijken en hoef ik er ook niet meer in te zitten zegt Servio.
Nee hij zei eerder dat als hij eruit gestemd zou worden de mensen die het programma kijken echt dom zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik lees dit nu in de streamverslagen:
[..]
Wat een arrogante pisnicht
Hij suggereerde eerder al een paar keer met lichaamstaal dat hij echt niet weggestemd zou worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat het dan een dom programma is, maar nu vind ie het nog een ge-wel-dig spel !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hij zei eerder dat als hij eruit gestemd zou worden de mensen die het programma kijken echt dom zijn
Hij zit in dat domme programma... dusse...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:12 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat het dan een dom programma is, maar nu vind ie het nog een ge-wel-dig spel !
Neej hoor, het is pas een dom programma als hij eruitgestemd word !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zit in dat domme programma... dusse...
Wij zijn het nu eens!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan hoop ik nog meer dat hij moet vertrekken. Stomme lul.
Hey LS.. al drie dagen geen ban.. tijd voor een afkick kliniek?quote:
laat straw ff ja!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij moet ook een label op je voorhoofd als je Mo begrijpt...
Afkicken van wat? :pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey LS.. al drie dagen geen ban.. tijd voor een afkick kliniek?
Ik lees het niet anders dan; Dan heeft het geen zin meer, want denk ik niet dat ik nog in de smaak zal vallen bij het publiek. (omdat hij heel anders is als die anderen)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat Monique dronken door Aafke en Sofia wordt ge-dateraped met voorbinddildo's en shit!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:16 schreef Coos het volgende:
Ik hoop echt dat Servio eruit gaat. Drank er in en nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Doe jij Maik maar, mag Moniekje hier komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:16 schreef versabommie het volgende:
Leuke tweet die het wel waard is:
RT @EdwinRav: #sstnl. Nieuw format voor john de mol >>> Help , mijn comazuipende huilebalk dochter heeft sex gehad met een bisexueel
Doe eens niet!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe jij Maik maar, mag Moniekje hier komen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:20 schreef versabommie het volgende:
RT @DeWoudreus: Mensen, een nieuwe 'hashtag' is geboren: #exitservio ^^ Veelvuldig gebruik is toegestaan (al dan niet verplicht) #sstnl
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat Monique dronken door Aafke en Sofia wordt ge-dateraped met voorbinddildo's en shit!
Dat dachten we al twee dagen langquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:23 schreef minzo het volgende:
Als ze eff doorgaan, hebben ze het door over Laura en Guido
Ik lees het heel anders, namelijk dat hij niet verwacht eruit te gaan en als dat wel zo is dan is het de schuld van de makers van het programma en hoe zij de uitzendingen hebben geknipt. Niet de schuld van hemzelf door Alex helemaal met de grond gelijk te maken en zich te gedragen als een irritant figuur uit new kids, plus andere dronkemanspraat en arrogant gedoe.quote:Ik lees het niet anders dan; Dan heeft het geen zin meer, want denk ik niet dat ik nog in de smaak zal vallen bij het publiek. (omdat hij heel anders is als die anderen)
Wees blij dat hij erin zit, zonder hem was het helemaal geen fuck aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lees het heel anders, namelijk dat hij niet verwacht eruit te gaan en als dat wel zo is dan is het de schuld van de makers van het programma en hoe zij de uitzendingen hebben geknipt. Niet de schuld van hemzelf door Alex helemaal met de grond gelijk te maken en zich te gedragen als een irritant figuur uit new kids, plus andere dronkemanspraat en arrogant gedoe.
psies! Serpentio plaatst alles buiten zichzelf. Het kan nooit aan hel liggen. Vanmiddag zei hij dus letterlijk dat als hij eruit zou gaan het niet aan hem lag, maar aan de mensen die het programma kijken. Zijn mening dus dat wij het gedaan hebben en hij te goed voor dit programma indien hij eruit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lees het heel anders, namelijk dat hij niet verwacht eruit te gaan en als dat wel zo is dan is het de schuld van de makers van het programma en hoe zij de uitzendingen hebben geknipt. Niet de schuld van hemzelf door Alex helemaal met de grond gelijk te maken en zich te gedragen als een irritant figuur uit new kids, plus andere dronkemanspraat en arrogant gedoe.
Is dit je 1e RLS? In BB1 en 2 hadden ze allemaal doorsnee lui.. dat trok vele malen meer kijkers en was ook interessant genoeg. Groepswerking is een mooi maar ook een ohw zo ranzig iets om te zien ontstaan. Daar heb je echt geen verknipte nicht met een ego te groot voor het huis voor nodig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wees blij dat hij erin zit, zonder hem was het helemaal geen fuck aan
psies!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:26 schreef Mita het volgende:
Als Servio eruit is, dan pas laten die anderen zich zien
Psies! Ik had het wel geweten hoor! Ik had echt de volle drie maanden uitgezeten want ik zou echt gewoon een Edje doen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:26 schreef Coos het volgende:
Zou voor mij ook weleens goed zijn, drie maanden, waarvan ruim anderhalf op je nest.
Dat denk ik dus ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:26 schreef Mita het volgende:
Als Servio eruit is, dan pas laten die anderen zich zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |