Kan iemand die tip even aan Sofia doorgeven, want hoeveel het kreng ook probeert ze komt er maar niet uit!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zou ze nu exit geweest zijn, in de franse en portugese versies moest je ook meteen exit als je je geheim verraadt.
Ze heeft dat in de KvdW gezegd tijdens de live uitzending wel opletten hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zou ze nu exit geweest zijn, in de franse en portugese versies moest je ook meteen exit als je je geheim verraadt.
Hij lacht vals en zegt oeps, foutje. en dan grappig, met dat rare stemmetje.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij lacht vals en zegt oeps, foutje. en dan grappig, met dat rare stemmetje.
En nu mompelt ie iets over hoe ie veel geld krijgt en over labiel enzo?
ben blij, hebben we tenminste nog wat om naar te kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die gast is zo ontzettend dom én nep. Beetje TV maken, zo afgekeken ook.
Gaat duidelijk over Mo nogsteeds, gecombineerd met labiel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:37 schreef Ifa het volgende:
"speelt ze de hoer"
'vertrouwen" " vertrouwen kwijtgeraakt"
" hoeveel geld krijg je (?) ervoor"
Als dit zelfgesprek maar niet ook 7 uur gaan duren
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Zo, ik ga weer even verder met m'n eigen leven!![]()
Nite nite all!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef jugler het volgende:
[..]
en doet ook een zeehonden imitatie zo te horen
Ciaoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Nite nite all!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Nite nite all!
Die blijft stug volhouden hoor..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarschijnlijk realiseert ze dit morgen wel. Misschien ook niet. Aangezien ze ook alweer over haar ouders begon en wat 'zij wel niet moeten denken' verwacht ik er niet veel van. Die meid maakt zich veel te druk over kleine details.
Dus.
Jij moet ook een label op je voorhoofd als je Mo begrijpt...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wat ik denk:
Monique is constant bezig met het zoeken naar fouten in Maiks redenatie.
In haar hoofd klopt de volgende cirkelredenatie van Maik niet:
Maik zegt dat hij het niet makkelijk vindt om te vertellen aan Mo over zijn sekservaringen met mannen, maar tegelijkertijd heeft hij blijkbaar geen moeite gehad het te vertellen aan Nederland in zijn promo. Hij zegt dat het onbelangrijk is en dat zijn seks met mannen iets is wat hij af en toe heeft gedaan, maar tegelijkertijd was het wel belangrijk genoeg om in het promo filmpje over zichzelf te doen.
Mo vindt dat een indicatie dat het blijkbaar wel een belangrijk deel van zijn leven is. Daarom snapt ze niet dat hij het niet aan haar heeft verteld. En als het geen belangrijk deel van zijn leven is, waarom zit het dan in het promo filmpje en waarom kost het hem dan moeite om te vertellen aan haar.
Hoogstwaarschijnlijk heeft Maik er nooit zo goed bij nagedacht. Hij heeft het nooit als een issue gezien, als iets belangrijkst wat tussen hun in zou kunnen staan. Tegelijkertijd heeft hij wel, volgens eigen zeggen, moeite om het te vertellen. Dat is dan weer tegenstrijdig met het idee dat hij het zo tussen mond en lippen door aan Mo heeft verteld, en bij zijn vorige vriendin pas na 4 maand.
Maar omdat Mo alles overanalyseert, kán Maik ook geen goed antwoord geven. Zij zal alles zo uitleggen dat het niet meer klopt binnen de redenatie. Vooral omdat ze nu zo’n bui heeft dat ze alles wantrouwt.
Ze kan beter vertrouwen op de goede bedoelingen van Maik, die hij wat mij betreft lijkt te hebben! Ook al is zijn redenatie inderdaad niet waterdicht. Want om nou een hele relatie op te geven omdat het niet geheel logisch is geweest dat Maik haar nu pas vertelt over zijn seksverleden is nogal...overdreven.
Waarschijnlijk realiseert ze dit morgen wel. Misschien ook niet. Aangezien ze ook alweer over haar ouders begon en wat 'zij wel niet moeten denken' verwacht ik er niet veel van. Die meid maakt zich veel te druk over kleine details.
Dus.
een verhaaltje voor het slapen gaan. bedanktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wat ik denk:
Monique is constant bezig met het zoeken naar fouten in Maiks redenatie.
In haar hoofd klopt de volgende cirkelredenatie van Maik niet:
Maik zegt dat hij het niet makkelijk vindt om te vertellen aan Mo over zijn sekservaringen met mannen, maar tegelijkertijd heeft hij blijkbaar geen moeite gehad het te vertellen aan Nederland in zijn promo. Hij zegt dat het onbelangrijk is en dat zijn seks met mannen iets is wat hij af en toe heeft gedaan, maar tegelijkertijd was het wel belangrijk genoeg om in het promo filmpje over zichzelf te doen.
Mo vindt dat een indicatie dat het blijkbaar wel een belangrijk deel van zijn leven is. Daarom snapt ze niet dat hij het niet aan haar heeft verteld. En als het geen belangrijk deel van zijn leven is, waarom zit het dan in het promo filmpje en waarom kost het hem dan moeite om te vertellen aan haar.
Hoogstwaarschijnlijk heeft Maik er nooit zo goed bij nagedacht. Hij heeft het nooit als een issue gezien, als iets belangrijkst wat tussen hun in zou kunnen staan. Tegelijkertijd heeft hij wel, volgens eigen zeggen, moeite om het te vertellen. Dat is dan weer tegenstrijdig met het idee dat hij het zo tussen mond en lippen door aan Mo heeft verteld, en bij zijn vorige vriendin pas na 4 maand.
Maar omdat Mo alles overanalyseert, kán Maik ook geen goed antwoord geven. Zij zal alles zo uitleggen dat het niet meer klopt binnen de redenatie. Vooral omdat ze nu zo’n bui heeft dat ze alles wantrouwt.
Ze kan beter vertrouwen op de goede bedoelingen van Maik, die hij wat mij betreft lijkt te hebben! Ook al is zijn redenatie inderdaad niet waterdicht. Want om nou een hele relatie op te geven omdat het niet geheel logisch is geweest dat Maik haar nu pas vertelt over zijn seksverleden is nogal...overdreven.
Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |